Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tänään keksisi? Mitä te muut teette?

Vierailija
13.03.2021 |

Itse olen tänään siivonnut ja maalasin vanhan potkurin vaaleanpunaiseksi. Tein kanaruokaa ja nyt pälkähti päähäni, että jospa lähtisi hakemaan pullon kossua.

Mukavaa olisi lukea, millainen lauantai muilla on. 😊

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli näköjään huono idea listata soittamiani biisejä. Hyvästi, ette enää tuu kulemaan minusta.

Ei ollut huono idea.

Vierailija
222/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestiin miehen kanssa ikkunat sisältä ja ulkoa, haravoitiin rantaa siistiksi. Nyt iski makeanhimo ja alettiin tekemään tikkunekkuja, monen tunnin homma mutta minkäs teet, kun kauppaan ei pääse :D Kunhan saadaan homma valmiiksi, niin väsätään lasagne uuniin ja kunhan ollaan, ehkä lämmitetään sauna ja otetaan muutama olut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli juotua olutta, joten tänään väsyttää ja olo on nuhjuinen. Huomenna täytyy mennä aamuvuoroon, eli lepäillessä menee tämä päivä. Kaupassa kävin ja siivoilin hieman, mutta se saa riittää tälle päivää. Jos vaikka tekisi poppareita ja katsoisi rikossarjoja, sitten hyvissä ajoin nukkumaan 😊

224/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme miehen kanssa metsässä, hänen työmaallaan. Hän korjasi konetta, minä odotin autossa. Sieltä pois tullessa tilasin pizzat. Syötiin. Otin palanpainikkeeksi oluen. Mies lähti uudelleen töihin. Minä luen vauvapalstaa ja kommentoin. Illemmalla katsotaan suoratoistopalvelusta joku elokuva. Kamala lumimyrsky ulvoo nurkissa.

Missäpäin Suomea lumimyrsky?

Pirkanmaalla oli. Nyt pilvetön taivas.

Vierailija
225/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli näköjään huono idea listata soittamiani biisejä. Hyvästi, ette enää tuu kulemaan minusta.

Ei ollut huono idea.

Kiitos! Kommenttisi lämmittää mieltäni.

Ekaksi tuli vain dislikeä niin niillä on vaikutus madaltaa mieltä. Vaikutat mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
226/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pestiin miehen kanssa ikkunat sisältä ja ulkoa, haravoitiin rantaa siistiksi. Nyt iski makeanhimo ja alettiin tekemään tikkunekkuja, monen tunnin homma mutta minkäs teet, kun kauppaan ei pääse :D Kunhan saadaan homma valmiiksi, niin väsätään lasagne uuniin ja kunhan ollaan, ehkä lämmitetään sauna ja otetaan muutama olut.

Missä voi haravoida rantaa? Ei Suomessa?

Mulla ihan normaali keski-ikäisen koti- eli korona-ajan ilta; telkkarin katselua, iltapalan laittoa, ajoissa kirjan kanssa sänkyyn, että jaksaa aamulla herätä aikaisin töihin. Kiva rauhallinen päivä ollut ulkoiluineen ja löhöilyineen, vähän siivosinkin. Eilen kun istuttiin naapureiden kanssa iltaa viinilasillisen äärellä, ei tää viikonloppu ole juurikaan poikennut ajasta ennen koronaa. Voi ulkoilla, voi nähdä niitä ihmisiä kenen kanssa on kaiken aikaa tekemisissä muutenkin. Sosiaalinen piiri on pieni normaalioloissakin.

Vierailija
227/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut huono idea.

Kiitos! Kommenttisi lämmittää mieltäni.

Ekaksi tuli vain dislikeä niin niillä on vaikutus madaltaa mieltä. Vaikutat mukavalta ihmiseltä.

Kiitos ja kun katsoin listaasi niin itselleni siellä oli vain Gunnarit tuttu. Ja olihan siellä noita tuttuja teemoja, mutta siis tosiaan olen hevimummo. Musiikkilistoja voipi laitella ☺

- ap -

Vierailija
228/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulenkillä koiran kanssa, sitten juoksulenkillä ystävän kanssa, sitten kylvyssä. Järjestelin kotia, käytiin ostamassa nuorimmalle polkupyörä, nyt katsotaan varmaan joku Marvel leffa miehen kanssa ja nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi