Tasan vuosi sitten kiellettiin yli 500 henkilön tilaisuudet ja hamstrattiin vessapaperia - mitä sinä teit?
Torstaina 12.3.2020 hallitus tiedotti ensimmäisestä sote-palveluiden ulkopuolisesta rajoitustoimesta, kun yli 500 hengen yleisötilaisuudet kiellettiin toukokuun loppuun saakka. Seuraavalla viikolla tulikin sitten poikkeustila ja valmiuslaki.
Mitä sinä teit tasan vuosi sitten, kun koronatilanne alkoi Suomessakin konkretisoitua?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hyvissä ajoin liikkeellä, koska seuraan muun maailman uutisia. Meillä oli riittävä varasto käsidesiä, maskeja, leivontatarvikkeita ja säilykkeitä ja kolmen kk lääkevarasto jo siinä vaiheessa, kun Suomessa alettiin ihmetellä, että voikohan se korona tulla meillekin.
Vessapaperia ei tarvinnut hamstrata, koska meillä on 5 kylpyhuonetta ja niissä kaikissa aina vähintään viisi rullaa plus yksi iso paketti apukeittiön kaapissa. Siis aina.Ja sitten huomasit, ettei mitään hamstraustarvetta ollut eikä tullut.
Ei, mutta eipä myöskään tarvinnut kaupassa pitkään aikaan! Ihan vaan sai oleille kotona ja nauttia olostaan.
Raavin persettä ja haistelen kynsiä.
Huono arvaus, olen tällä hetkellä Espanjassa, jo kolmatta kertaa vuoden sisällä ja
käväisen parin viikon kuluttua kotona ottamassa rokotuksen ja palaan takaisin tänne pääsiäisen viettoon :D.