Läheisyys suhteessa?
Kysyn mielipiteitä/muiden kokemuksia..
Eli, meillä ei suhteessa ole läheisyyttä juuri ollenkaan. Harvoin nukumme yhdessä, vaikka ollaan samassa talossa. (Ei asuta yhdessä kuitenkaan) Joskus ohimennen halaus, ei sitäkään välttämättä joka viikko. Itse kaipaisin läheisyyttä, toisinaan tuntuu oikeesti pahalta, kun haluaisi olla toisen lähellä, mutta en saa mitään vastakaikua. Muuten suhteessa kaikki hyvin, rakastan enkä muista haaveile, tämän kanssa asiat vaan ehkä hiukan paremmin. Joustanko itse liikaa, kun nielen vaan nielen kaiken ja laitan omat tarpeet taakse? Miten muilla?
Kommentit (7)
Minä (nainen) pidän huolta meidän läheisyydestä melkein pääsääntöisesti. Jos en aloittaisi halauksia yms niin aika kuivaa olisi. Seksiin mies kyllä tekee aloitteen, mutta siinäkin enemmän minä. Ei se oikeestaan ole minulle mikään ongelma, hän vaan on sellainen ettei ole hellyydenosoituksiin tottunut.
No kuulostaa kyllä erikoiselta. Minkä ikäisiä olette ja kauan olette olleet yhdessä? Kai olet puhunut tuosta, etkä vain hiljaa hyväksynyt tilannetta. Me ollaan oltu 7v yhdessä ja päivittäin halaillaan, vaihdellaan pusuja ja kerrotaan rakastavamme toisiamme. Tuo teidän suhde kuulostaa kovin kaverilliselta...
Ollaan 26 ja 36v. Yhdessä 7v.
Olen puhunut, mies vaan sanonut että ei oo mikään halailija. Ei haittaa, ei tarviikaan olla mutta kun tilannetta jatkunut melko pitkään, jos itse menen halaamaan niin mies on kädet paikoillaan, se tuntuu tosi kylmältä, niin minulle on pikkuhiljaa tullut sellainen fiilis että suojelen itseäni pettymyksiltä enkä tee juurikaan aloitteita. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan 26 ja 36v. Yhdessä 7v.
Olen puhunut, mies vaan sanonut että ei oo mikään halailija. Ei haittaa, ei tarviikaan olla mutta kun tilannetta jatkunut melko pitkään, jos itse menen halaamaan niin mies on kädet paikoillaan, se tuntuu tosi kylmältä, niin minulle on pikkuhiljaa tullut sellainen fiilis että suojelen itseäni pettymyksiltä enkä tee juurikaan aloitteita. -ap
Minulla tulisi kyllä tuossa vaiheessa sellainen olo, ettei mies ole lainkaan kiinnostunut minusta.
Joo kyllä itsekin olen miettinyt monet kerrat miksi tuo mies on minun kanssani.
Asiaa sekoittaa se että meillä on oikeesti tosi kivaa yhdessä, mies huomioi välillä pienellä lahjalla, tekee ruoan kun tulen töistä.
Silti tuo läheisyys asia vaivaa minua, olisi kiva edes silloin tällöin katsoa lähekkäin elokuvaa tms. Olen yrittänyt tässä mennä itseeni että valitanko vaan turhasta. -ap
Jos vain arvostatte eri asioita? Suosittelen alla olevan kirjaa.
https://mielenihmeet.fi/5-rakkauden-kielta-gary-chapmanin-mukaan/
Anyone?