Nainen: panisitko romania tai turkkilaista miestä
Kommentit (17)
Kukapa haluaisi vapaaehtoisesti saastuttaa itsensä.
Tuskin, jollei ole erityisen feminiini tapaus.
M46
Vierailija kirjoitti:
M46
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Oletko nainen?
Olen tällaisten lokeroiden ja kysymysten yläpuolella.
Molempia on tullut kokeiltua yläasteen aikoina mutta voiko sitä vielä panemiseksi sanoa
Oltiin siis samaa ikäluokkaa
Ennemmin romania koska meillä on heidän kanssaan vuosisatojen historia ja onhan ne hyvän näköisiä
Toki kulttuurit ovat erilaisia molempien kanssa
Mut jos vaan mietitään sitä keksiä
Niin Romaania ennemmin
Typerää, Jos sopiva ihminen natsaa niin sitten.
En usko. Ei ole tullut vielä sellaista romania tai turkkilaista vastaan, joka olisi ollut mielestäni fyysisesti vetävä. Oma miesihanteeni on vaalea ja sinisilmäinen, lisäksi runsas karvoitus on mielestäni todella vastenmielinen. Eivät siis ole ollenkaan tyyppiäni.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Ei ole tullut vielä sellaista romania tai turkkilaista vastaan, joka olisi ollut mielestäni fyysisesti vetävä. Oma miesihanteeni on vaalea ja sinisilmäinen, lisäksi runsas karvoitus on mielestäni todella vastenmielinen. Eivät siis ole ollenkaan tyyppiäni.
Ei romani tai turkkilainen ole automaattisesti mitenkään runsaan karvoituksen omaava.
Niin ja itse tiedän kyllä sinisilmäisenkin turkkilaisen miehen. Pitkät rastat ja siniset silmät, ei ole karvainen.
Typerää kuvitella, että jokainen turkkilainen näyttäisi joltain tietyltä (esim. siltä sun lähipizzerian myyjältä).
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itse tiedän kyllä sinisilmäisenkin turkkilaisen miehen. Pitkät rastat ja siniset silmät, ei ole karvainen.
Typerää kuvitella, että jokainen turkkilainen näyttäisi joltain tietyltä (esim. siltä sun lähipizzerian myyjältä).
No ei ole tullut vielä vastaan. Pyörrän kyllä puheeni kun tulee sellainen Alexander Skarskårdin näköinen turkkilaismies vastaan, muttta toistaiseksi kaikki ovat näyttäeet aika paljon samalta kui lun lähikebabbilan myyjä. Ei siinä, ei se varmaan ruma ole, mutta ei yhtään mun juttu.
Ps. Rastat on vstenmieliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tullut vielä vastaan. Pyörrän kyllä puheeni kun tulee sellainen Alexander Skarskårdin näköinen turkkilaismies vastaan, muttta toistaiseksi kaikki ovat näyttäeet aika paljon samalta kui lun lähikebabbilan myyjä. Ei siinä, ei se varmaan ruma ole, mutta ei yhtään mun juttu.
Ps. Rastat on vstenmieliset.
Niin, makuja on monia. Minun silmääni Alexander Skarskård ei näytä miltään, en koskisi sen näköiseen mieheen enkä ymmärrä mitä kukaan näkee hänessä.
Eli eri maut selvästi meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Oletko nainen?
Tuo on nykypäivänä todella loukkaava kysymys. Ilmiannoin viestisi ylläpidolle.
Romanin kanssa olen ollut, turkkilaisen en.
Voisin tietysti turkkilaisenkin kanssa olla, jos mieluisa osuisi kohdalle.