Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko Bitcoineja?

Vierailija
11.03.2021 |

Kuinka moni täällä omistaa Bitcoineja?
Tuntuu että Bitcoin omistajat ovat enimäkseen miehiä. Olisi kiva tietää löytyykö myös naisia ja mitä aiotte tehdä niillä?
Itse olen Bitcoin nörtti ollut viiden vuoden ajan ja kun satasen raja paukkuu niin sitten lopetan työt ja rupean elämään omilla ehdoilla.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy yksi Bitcoin-neiti. Olen aina ollut hirveän skeptinen näitä virtuuali rahoja vastaan kun kaikki huutaa pyramidi peliä ja puhkeavaa kuplaa. Viime vuonna veljeni anto minulle 0,01 bitcoinia synttäriksi semmoisella Ledger tikulla ja käski lukea rivijen välistä mitä Bitcoin on.

No nyt on googlattu ja luettu aika monta tuntia ja pitää myöntää että olin pihalla asioista.

Olen kummallekin lapselleni laittanut 0,01 Bitcoinia talteen jotka he saavat reilun kymmenen vuoden päästä kun ovat aikuisia.

Suosittelen muillekin siskoille täällä palstalla laittamaan vaikka pienenkin summan talteen ja pitämään siintä kiinni. Tosi on että Bitcoin menee aalloissa mutta neljän vuoden ja pitemmän ajan taustalla se aalto on ylempänä lopussa kuin alussa.

Vierailija
2/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton tammikuussa 50€ ja nyt se on melkein satasen arvoinen. Pidän kesään ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On investoitu. Vuosi sitten ostin 300 euron edestä ja viikko sen jälkeen se putosi 200 mutta olin luvannut itselleni että pidän tallessa vähintään 5 vuotta ja kyllä kannatti, nykyarvo on melken kaksi tonnia kun juuri katsoin kurssia. Jos rajat ei ole auki kesällä niin sitten laitan lomarahat myös bitcoiniin.

Vierailija
4/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan yhden pitkon/Bitcoinin mieheni kanssa ja pitää myöntää että välillä on ollut melkein pissat housussa kun kurssi on pudonnut melkein 20% yhdessä päivässä mutta ylöspäin se aina lopuksi on menny ja ymmärrämme että Bitcoin ei ole vielä edes teineissä (12v) niin kasvua on jäljellä XD

Ollaan sovittu että kun kurssi nousee yli sadan tonnin niin rupeamme poimimaan käyttörahaa. Wirex kortit on jo kummallakin ja hyvin toimivat.

Tässä on hyvä englanninkielinen artikkeli kuinka 0,01 Bitcoinia on riittävästi tulevaisuudessa. Ehkä vähän optimistinen mutta aika näyttää miten kävi.

https://cointelegraph.com/news/want-to-be-rich-bitcoin-s-limited-supply…

Vierailija
5/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄHKÖN KULUTUS JA BITCOIN KIELTO!!

Varmasti joku tulle itkee näistä kahdesta asiasta niin tehdään asiat selväksi:

Sähkon kulutus ja sähkön tuotto on kaksi eri asiaa:

Kiina tuottaa likasta sähköä hiilestä mutta se ei tarkoita että Bitcoin tarvitsee käyttää likaista sähköä-

Bitcoin palvelimet voidaan sijoittaa sinne missä sähkon tuotto on puhdasta. Vaikka aurinkopaneelien tai tuulivoimalan viereen.

Bitcoinia EI pysty kieltämään.

Mikään valtio ei omista bitcoineja koska bitcoin verkosto on hajaannettu tuhansille ja tuhansille tietokoneille jokaisessa maailman maassa.

Kiina, Intia ja Venäjä kielsivät aikoinaan Bitcoinin omassa maassaan mutta se ei  tehnyt mitään eroa ja nykyään Bitcoin on taas lailinen näissä maissa. KIELTOA EI TAPAHDU.

Vierailija
6/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin uskovaisia. Coindesk saa minulta 70 euroa joka tilistä ja tällä hetkellä 1540 euroa on muuttunut 7300 euroksi.  Käytän myös coindesk luottokorttia kun käyn lounaalla.

Bitcoin menee aina neljän vuoden kaarteissa. Joka neljäs vuosi tapahtuu lohkopalkkioiden puoliintuminen, uusia bitcoineja syntyy 50 % aiempaa vähemmän ja yleensä 4-8 kk sen jälkeen hinta rupeaa nousemaan koska bitcoinit loppuvat kesken tai siis niitä tuotetaan liian vähän. Pitkällä tähtäimellä kannattaa aina.

Vierailija
7/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan tällä hetkellä 1,24 Bitcoinia ja yhtään en myy.

Odottellen syksyy 2025...

https://digitalik.net/btc/s2fx/EUR

Vierailija
8/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä omista nykyään kaikki?

Vierailija
9/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoinia on 0.01 ja risat.

Vierailija
10/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat kokonaisia Bitcoineja niin harvalla on 50 tonnia sijoittaa yhteen kappaleeseen.

Satosheja kyllä löytyy 2 miljoona kappaletta.

(yksi Bitcoin = 100 miljonaa Satoshia. Euro ja centit)

Vierailija
11/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä omista nykyään kaikki?

Niitä on alle 19 miljoonaa ja koko maailma tavoittelee niitä. 

Vierailija
12/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta Piratos-kolikoita on toista kiloa.

Vierailija
13/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan 7.4432 Bitcoinia ja olen mies => Alapeukku

Olen sinkku ja tahdon hemmotella pilalle jonkun mukavan neidin =)   => Yläpeukku?

Vierailija
14/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
15/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Millä perusteella?

Vierailija
16/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin laittaa muutaman kympin kuussa. Menee automaattisesti pitkin kuukautta tililtä. Joten ei tarvitse miettiä. Saavat mennä vaikka seuraavat 20 vuotta. Katsotaan sitten eläkeiässä jos sinne asti elän, että mitä siellä on. Mukavaa vastapainoa indeksirahastoille ja osakkeille.

Vierailija
17/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina tuottaa likasta sähköä hiilestä

Nyt jäi epäselväksi, tuottaako Kiina siis sähköä likasta vai hiilestä.

Vierailija
18/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crash to be expected.

Vierailija
19/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi Bitcoin. Ostin sen huvikseni, kun hinta oli paljon alle 100€.

Vierailija
20/48 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhiminen pitäisi oikeasti saada ekologisemmaksi ja tulisi ratkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän