Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä keinoja, joilla voi estää ihmisiä tulemasta liian lähelle kaupassa

Vierailija
11.03.2021 |

- Ota kärryt ja blokkaa niillä ihmisten lähentelyt
- Maksa ostokset vasta, kun olet pakannut niin seuraava asiakas ei tule pakkauspäässä iholle

Mitä muita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yskiminen, piereskely, vanhan viinan haju (tähän pitäisi kehittää jokin suusuihke, jota voisi ennen kauppaan menoa laittaa suuhunsa).

Eiköhän riitä kunhan suihkuttaa vaatteilleen. Ei tarvitse itse maistella. Ei muut huomaa tuleeko haju suusta vai vaatteista.

Vierailija
22/26 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä maskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, etten jaksa hirveästi kaupassa välittää turvaväleistä. Jonottaessa pidän ne, mutta jos nyt menen tomaatteja valitsemaan, en odota, että seuraava on lähtenyt siitä pois. Tai jos on kapea väylä, en ala erikseen kiertää toista kautta, vaan puikahdan ihan vierestä ohi. Pakkaamaankin menen, vaikka viereisellä linjalla joku vielä kerää omia tuotteitaan kasseihin.

Vierailija
24/26 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi kovalla äänellä kassalle: Pitäisiköhän tämä maski jo vaihtaa, koska olen käyttänyt tätä samaa jo kuukauden.

Vierailija
25/26 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierukoneita voi tilata netistä. Ainoa vika on, että saat kovan piereskelijän maineen.

Vierailija
26/26 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen köhinyt kovaäänisesti tai ottanut kävelysauvat mukaan. Niillä kun huitoo niin pysyvät kaukana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme