Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äitisi ilmoittaisi sinulle että tulee kolmeksi viikoksi sun luo asumaan

Vierailija
11.03.2021 |

Mikä olisi reaktiosi?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuntia on ihan maksimi.

Vierailija
42/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tänne mahtuis :D 19-neliöiseen yksiöön. Meinasko nukkua mun kansaa 90cm leveessä sängyssä? Sais sit lattialle hoitaa majoituksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtäisin, että mitä on tapahtunut, ja mihin isä sitten on menossa. Olisiko isälle siis tapahtunut jotakin? Ero? Lapsuudenkoti palanut?

Jos ei niin vain ilmoittaisi asiaa, vaan kysyisi, että sopiiko tulla pidemmälle vierailulle, se sopisi kyllä minulle. Puolisolta toki kysyisin myös ensin. Yllättävää se silti olisi, koska kyläilyt on meillä hoidettu tähän asti toiseen suuntaan.

Vierailija
44/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollanen ihme tapahtuis, niin luultavasti se olis ulkona mun kotoo ekan 3 minuutin sisällä. Ei voida sietää toisiamme sekuntiakaan pidempään. Sen seura ei oo kellekään hyväksi.

Vierailija
45/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sen verran elän omassa kuplassani etten voi ymmärtää että jollekin tämä olisi ok tai jopa mieluista :D Kolme viikkoa olisi niin hirveää että mieluummin ottaisin lyhennysvapaata asuntolainasta ja muuttaisin itse hostelliin siksi aikaa...

Toisaalta en kyllä ottaisi mieluusti kohtuupieneen kerrostaloasuntoon edes toivottua vierasta pitkäksi aikaa. Parin päivän päästä alkaisi jo ärsyttää tilanpuute, ja se ettei voi elää kuin kotonaan (juoda alasti sohvalla aamukahvit jne)

Vierailija
46/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin tervetulleeksi.

Olisi ihanaa tulla töistä kotiin, kun äiti olisi pitköstä aikaa laittanut ruokaa. Ja tämän hän tekisi ihan pyytämättä.

Toki kysyisin miksi on tulossa?

Vierailija
47/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin että mitä on tapahtunut, ja sanoisin että ilman muuta jos todella tarvitsee. Mun äiti kyllä kysyisi eikä ilmoittaisi.

Tällaisesta on kirjoitettu todella hyvä kirja, nimi on Whatever makes you happy (kirjailija William Sutcliffe). Kolme äitikaverusta päättää muuttaa kolmekymppisten poikiensa luokse asumaan selvittääkseen että miksi ei kuulu lapsenlapsia. Pojille ja äideille selviää toisistaan kaikenlaista. Varautukaa nauramaan jos luette.

Kiitos kirjavinkistä! 👍

Vierailija
48/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin hämmästynyt, sillä hän kuoli 10v sitten.

Vierailija
49/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit saattaisi valittaa hajuhaitasta.

Vierailija
50/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule

Vierailija
51/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, koska hän on 74-vuotias ja hän on ilmoittanut tulevansa meille vasta saatuaan koronarokotteen. Ei ole saanut. Hän asuu alle 10 km päässä isossa omakotitalossa, joten tuskin tulisi meidän sohvalle nukkumaan kolmeksi viikoksi. Kivahan olisi viettää aikaa oman äidin kanssa.

Vierailija
52/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, sen verran elän omassa kuplassani etten voi ymmärtää että jollekin tämä olisi ok tai jopa mieluista :D Kolme viikkoa olisi niin hirveää että mieluummin ottaisin lyhennysvapaata asuntolainasta ja muuttaisin itse hostelliin siksi aikaa...

Toisaalta en kyllä ottaisi mieluusti kohtuupieneen kerrostaloasuntoon edes toivottua vierasta pitkäksi aikaa. Parin päivän päästä alkaisi jo ärsyttää tilanpuute, ja se ettei voi elää kuin kotonaan (juoda alasti sohvalla aamukahvit jne)

Mikset voisi oman äitisi nähden alasti kahvitella?

Vierailija
53/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä hihkuisi riemusta, mutta toivottaisin tervetulleeksi, ja kyseessä täytyisi olla joku pakkotilanne, että äitini lähtisi omasta kodistaan toisten vaivoiksi. Hyvin tulaan toimeen ja ollaan läheisiä, mutta kolme viikkoa olis kyllä aika pitkä aika viettää yhdessä.

Vierailija
54/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tulisi siihen olisi kyllä syynsä. Ja tietenkin vastaan ottaisin.

Vierailija
55/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin tervetulleeksi ja kysyisin missä isä on.

Vierailija
56/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa. Äiti kuoli 4 vuotta sitten.

Vierailija
57/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa..mutta Äitiäni ei kiinnosta minun tai lasteni elämä. Äiti asuu ulkomailla ja viimeksi kun kävi Suomessaniin ei edes ilmoittanut minulle.

Vierailija
58/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on yritetty ja sanoin ei.

Etkös sinä asunut äitisi ja isäsi luona noin 20 ensimmäistä elinvuottasi?

Vierailija
59/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurit saattaisi valittaa hajuhaitasta.

Jos pyörittäisi motellia syrjäseudulla, niin naapurit eivät häiriytyisi äitisi olemuksesta.

Vierailija
60/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ahdasta on, mutta ilahtuisin tosi paljon. Ihmettelisin kyllä, että miksi haluaisi tulla juuri minun yksiööni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän