Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä! Myymäni reimatec jo huuto.netissä vaikka vielä mulla!

10.08.2006 |

Vähän huono otsikko, mutta homman nimi siis se, että eilen laitoin tuohon osta-myy palstalle ilmoituksen reimatecin talvihaalarista, joka meni heti (siis parissa tunnissa). Moni kyseli kuvaa ja kaksi oli jo ostamassa. Toiselle (ekalle) lupasin myydä, pyysi tilinro että maksaa. Toiselle laitoin viestiä, että myyty jo, joka sitten vastasi että näköjään on jo huuto.netissä myynnissä!!! Menin katsoo huuto.nettiin ja siellähän se oli myynnissä, mun ottamat kuvat ja kaikki! Ja pukukin siis vielä mulla! Että alkoi ottamaan päähän, paljonkohan lie pyytää puvusta, kun oli hintavaraus, mutta jo ekalla huudolla saa saman hinnan millä osti puvun. Sanokaa viisaat mitä teen, vienkö vaan puvun postiin vai perunko kaupat?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mites tämä on mahdollista? Just väitit haalarin jo myyneesi.... Ja laitahan ilmoitukseen että haalari ainakin 5v vanha eikä muutaman vuoden takaa. Ihan vinkiksi vain, 2004 malli on aivan eri kuin 2001! "

Kuten jo totesin, että haalari ei ole 2004 vuoden malli. Sulla taitaa olla joku ongelma, kun toisten tekemisiä noin tarkkaan seuraat. Ostaja ei halunnutkaan ostaa pukua, koska siinä ei ollut irroittavaa huppua. Ja mun mielestä 25¿ hyvä kuntoisesta reimatecistä ei ole kovin kallis hinta, vaikka vanhemmastakin. Jos olisi 2004 vuoden malli, niin tod.näk. en tuohon hintaa myisi.

Vierailija
62/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan yhtään haittaa jos joku myy huuto.netissä uutta. Eduksi ainakin se että kaikilla ei ole esim. maalla saatavilla kaikkea mitä meillä täällä pk-seudulla. Itsekkin myyn uutta ja vanhaa tarpeettomana ja monet ostajat just ovat kauempaa. Ymmärrän hyvin koska itse olen syntyisin pohjoisesta jossa ei ollut koskaan samanlainen tarjonta kun nyt pk-seudulla. Ja ottakaa huomioon ettei ulkomaalainen myyjäkään " rosvo" ole on niitä suomalaisissakin.

mirmuli:

Tuo kuka osti puvun ap:lta on varmaan ulkomaalainen tai sitten on muuten vaan kirotusvihreitä välillä :). Lukekaas huutonetistä esim sen suljettujen kohteiden tekstejä. No, tää ei nyt liittynyt alkuperäiseen aiheeseen mut pisti vaan silmään ;)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtämään niitä, jotka eivät enää halua käyttää enää vauva-lehden keskustelupalstaa, koska sen taso on laskenut huimasti, asiallisuus kaukana.

Myönnän sen, että törkeää oli että vehtasin kauppojen kanssa, ja olen tältä henkilöltä anteeksi pyytänyt. Mutta mun mielestä nuo monet kommentit on aika asiattomia... Siis tämän puvun ja muidenkin myynnissä olevien vaatteideni osalta. Eiköhän tuosta palautteestakin näe, ettei ongelmia ole ollut.

Vierailija
64/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä, miten hän olisi tässä toiminut väärin. Minullekin on käynyt usein samoin kuin tuolle " toiselle ostajalle" eli joku on ostanut tuotteen nenäni edestä! Minusta se on OK, että myy sille joka sanoo ekana varmasti ostavansa ->helpoimpa myyjänkin kannalta!

Vierailija
65/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama myyjä, sama päiväpeite, mitäs kummallista siinä on????

Toivottavasti jonskuli saat pian tehtyä molemminpuoliset hyvän mielen kaupat jonkun rehdin ostajan kanssa!

Jonsku

Vierailija
66/69 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkään en ymmärrä mitä väärää alkuperäinen kirjoittaja teki, tietenkin vehtaaminen sen haalarin kanssa oli varmaan ihan juuri siitä syystä että joku ehtii ensin, ikävä kyllä kun minäkin myyn ja ostan ja luen sähköposteja joista kolme ilmoittaa ostavansa niin vastataan sitten kahdelle ei:tä ja yhdelle myydään, ja sitten jos esim. tämä kelle sanot myyväsi ilmoittaakin ESIM. että sopiiko että maksaa 3vkon päästä... niin kyllä olen itse sanonut että ei nyt sovi, ihan vaan siksi koska en jaksa säilytellä niitä sen aikaa, niin myynkin sitten sille jolle sanoinkin jo että pahoittelen, meni jo... äsh, sekavaa mutta toivottavasti joku saa selvää =)

Itsekkin myyn huutiksessa sekä vauva-palstalla, huutikseen yleensä pyrin laittamaan priima tavarat ja sellaiset perusvaatteet + muut myyn vauvalla, mutta se riippuu myös määrästä ja viitseliäisyydestäni, joskus jaksan listat a kaikki vaatteet myyntiin joskus en yhtäkään, kuten nyt... olen vieläkin ollut niin saamaton etten ole jaksanut noita muovikasseja ottaa ja purkaa ja ottaa mahdollisille ostajille kuvia (anteeksi!)

jonskulille onnea huutiksen kauppoihin ja muihin !

terkuin, tuusis

Vierailija
67/69 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jokaisella lienee oikeus ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa ja määritellä hintansa itse, ilman, että trokariksi haukutaan. Eihän kenenkään ole pakko ostaa. Mutta tosi asiatonta haukkua huuto.netin myyjiä tällä palstalla ja liittää vielä viesteihin linkkejä kohteista, ajatteleppa asiaa omalle kohdallesi. Hyi hyi hävetkää!

Vierailija
68/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan asiallista keskustelua. Trokarit ja jobbarit ovat yleensä puoliammattilaisia tai ammattilaisia myyjiä, jotka kiertävät veroja ja pilaavat käytetyn tavaran kaupan maineen ja hyvien löytöjen tekemisen ilon. Pahimmassa tapauksessa myyvät vielä piraattitavaraa tai varastettua tavaraa.

Sen ymmärrän hyvin että myy eteenpäin omat virheostoksensa, uudet ja käytettynä ostetut, niin itsekin teen. Joskus tulee pari euroa tai enemmän voittoa, joskus saman verran takkiin, pääasia että tavara kiertää.

Onnea haalarikauppoihin ap:lle !

P.S. Meillä tyttö vajaa 2 v, jolla kaksi tummansinistä Reiman haalaria ; )

Vierailija
69/69 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis enpä ole ennen näin mielenkiinnolla lukenut tätä palstaa kuin tätä 77 kommentin viestiketjua - oli siis omakin mielipiteeni asiasta laitettava:

Koko juttu oli kuin jokin salapoliisijuttu tyyliin Agatha Christie. Aivan loistava juttu.! Mukana arvoituksellinen reimatec ja monta salapoliisia... :D

Siis tulipa melkoinen kohu tästä kuvasta, joka oli lainattu. Meikäläinen ei vetäisi hernettä nekkuun jos kuva olisi pöllitty varsinkin kun kyse oli tavarasta/esineestä, ei esim. oman lapsen kuvasta. Toki menettelytapa että myy ennen kuin haalari on edes saapunut on omituista... mutta itse olisin tyytyväinen jos olisin päässyt eroon vanhasta haalarista ja jos joku siitä vielä voittoa saa niin se suotakoon! Kyllä yritteliäisyyttä Sumen maahan mahtuu - vai mitä!