EnskOjEn mAAlIskUUn trEffIt tAmpErEEllA
heippa vaan enskat.
oli viime treffien jälkeen puhetta että nuo tampereen treffit voisi ottaa joka kuukautiseksi (onko tuo nyt oikein sanottu?) tavaksi. ja taisipa olla puhetta myös että ajankohtana olisi aina kuukauden ensimmäinen keskiviikko klo 13.
kalenterin mukaan olisi siis ensi viikon keskiviikkona 7.3. treffiaika. JEY!
eli mikäs olisi ihmisten mielestä sopiva paikka tapaamiselle? viimeksi tavattiin siperiassa, onko muita ehdotuksia ensi viikolle? kuitenkin viimeksikin meitä kärryllisiä oli useampi, joten sellainen paikka olisi hyvä mihin vaunut mahtuisivat.
lisäksi tähän pinoon voitaisiin kerätä pienoista osallistujalistaa.
me oltaisiin neidin kanssa ainakin näillä näkymin osallistumassa, ellei mitään mullistavaa tule. lisäksi ainakin yksi mamma tyttöineen olisi luultavasti tulossa. entäs nesselia, oli sunkin kanssa puhetta?
tikru
Kommentit (16)
me tullaan kans! Siperia oli musta ihan hyvä paikka, vähän viilee, mut tilava. :)
-Osse ja typy
Me ollaan ilmeisesti kanssa Heidin kaa tulossa... Ukolla on tosin lomaviikko, että en lupaa ihan varmaks sen takii (siis että jos lähdetäänki johonki).
Kyllä meillekin se Siperia käy. Mä ainakaan en keksi mitään muuta missä olis yhtä kivasti tilaa kärryille ym.
Burde ja Häydi
Mää en ole kauheesti käyny kirjoittelemassa mittän enskojen sivuilla et jos saadaan tulla mukaan niin tultas ihan mielellään.
Leena ja Joonas
Me tullaan mielellämme mukaan! :)
-nesselia & Venla
..ja paikalla ei oo väliä :) Jos Siperia on hyväks koettu niin sopii kyllä!
Tuolla enskapinossa jo kyselinki, että missä ne treffit ois...
Me tullaan Eemelin kans, jos vaan ei mitään muuta oo silloin. Ja Siperia käy, jos se kerran on hyvä paikka!
-Larsku
Eli siis keskiviikkona 7.3. klo 13 Siperian Wayne' s coffeessa treffataan!!!
eli ke 7.3. klo 13 siperian waynes coffeehen ois näillä näkymin kokoontumassa ainakin:
tikru ja ronja
tikrun kaveri tyttöineen
nesselia ja venla
milli ja aksu
osse ja typy
burfe ja häydi
larsku ja eemeli
leenamaija ja joonas
(no niin, on tulossa aksulle enempi tytöistä kisaaja-poikia kuin viimeks;))
eli siinä tähän mennessä ilmoittautuneet. tosiaan, missäs mm on? ja ehdottomasti muutkin mukaan vaan:) hermionekin mukaan vaan viimeistään sit kun beibi on vähän isompi jossei vielä raaski lähteä.
tikru
Milon kanssa. Jos vaan mahavaivat antaa sen verran myöden. Ei kuitenkaan viitsitä tulla sinne pitämään huuto konserttia. Eli tullaan jos päivä silloin lähtee hyvin käyntiin. Olisi kyllä niin mukava päästä vähän ihmisten ilmoille, kun on kökkinyt pian kuukauden melkeen kotona.
Me ei nyt päästäkkään treffeille vaikka ihan mielellämme oltais tultu.
Olen mahataudissa ja ehkäpä on parempi että pysymme pois niin ei kukaan muukaan sairastu. Toivottavasti pääsemme mukaan ensi kerralla.
Terkuin: Leena ja Joonas
En mä muistanut tätä pinoa ja ilmottauduin tuonne enska-päiväpinoon :)
Hermione, tuu ihmeessä Milon kanssa. Mun neiti pitää aina treffeillä huutokonserttia, eipähän huutaisi yksin ;)
Me ei nyt sitten päästäkään huomenna. Akselilla on yskä ja vähän lämpöä
että osa on kipeenä! Mut koettakaa parannella itsenne/vauvanne ja seuraaville treffeille sit. Huomenna nähdään kynnelle kykenevien kanssa!
Mä oon vieläkin ihan sekaisin tosta Q:n uutisesta...
-Osse
Me ollaan Aksun kanssa mukana! Paikalla ei oo väliä, se Siperiakin käy mulle