Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä! Myymäni reimatec jo huuto.netissä vaikka vielä mulla!

10.08.2006 |

Vähän huono otsikko, mutta homman nimi siis se, että eilen laitoin tuohon osta-myy palstalle ilmoituksen reimatecin talvihaalarista, joka meni heti (siis parissa tunnissa). Moni kyseli kuvaa ja kaksi oli jo ostamassa. Toiselle (ekalle) lupasin myydä, pyysi tilinro että maksaa. Toiselle laitoin viestiä, että myyty jo, joka sitten vastasi että näköjään on jo huuto.netissä myynnissä!!! Menin katsoo huuto.nettiin ja siellähän se oli myynnissä, mun ottamat kuvat ja kaikki! Ja pukukin siis vielä mulla! Että alkoi ottamaan päähän, paljonkohan lie pyytää puvusta, kun oli hintavaraus, mutta jo ekalla huudolla saa saman hinnan millä osti puvun. Sanokaa viisaat mitä teen, vienkö vaan puvun postiin vai perunko kaupat?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ylläpitoon yhteyttä, tuo on törkeyden huippu.

Vierailija
2/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on otsaa :). Tosiaan kukaan ei saa käyttää sinun ottamia kuvia ilman lupaasi. Muutenhan tavaraa saa myydä eteenpäin, jos haluaa.. Minua tosin syljettäisi tuo niin paljon, että peruisin kaupat kokonaan.. Varmasti löydät toisenkin ostajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin äkkiseltään löytänyt. Sapettaa kyllä niin....!

Vierailija
4/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän käyttää luvatta kuviasi, on se jo epäluottavuuden merkki ja riittävä peruste kauppojen perumiselle.

Anna ostajan itse hoitaa sähläilynsä huutonetin kanssa. Eihän hänellä ole mitään myytävääkään, jos perut kaupat.

Vierailija
5/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin suoraan ostajalle miksi perun. Ja sen jälkeen varmaan kysyisin siltä toiselta haluaisiko sittenkin ostaa puvun.

Vierailija
6/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä peruuttaisin kaupat samantien! Ja laittaisin kanssa viestiä tonne huutikseen. Paljastatko minkä kokoinen ja värinen puku on kyseessä? tietäisi varoa sitten sitä myyjää...?

Vierailija
7/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiselle: Sinuna peruisin kaupat ja myisin kyllä jollekkin joka on sitä omaan käyttöön ostamassa :)

Mutta minulle kävi näin, pakko nyt kertoa kun aihekkin on sopiva:

Ostin osto&myyntipalstalta myyjältä kaksi haalaria ja olikohan noin 4 sisävaatetta, maksoin ne melkein kuukausi etukäteen hänelle tilille ja sovin hakevani kun tulen pk-seudulle, no hain tietenkin ja ihan ok, tosin samalla reissulla sain ostettua uuden reimatec välikausihaalarin alennuksesta joten toinen noista häneltä ostamistani jäi tarpeettomaksi, listasin sen huutikseen samalla hinnalla mitä maksoin + tietenkin olihan siitä vaivaa ja bensaakin varmasti paloi ainakin jokunen desi kun hain vaatteet ja sen puvun myyjä valitti tästä minulle.

Ymmärrän kyllä että varmaan hassua jos juuri olen myymässä pukua jonka ostin, mutta taas toisaalta mitään voittoa en yrittänyt tehdä kuten sanoin ja vaivaa tuosta listaamisesta/postittamisesta mielestäni on (inhoan sitä pakkeilemista ja postittamista...) ja tämä ed. omistaja oli vähän inhottava ilmaistessaan asiansa joten minun tekisi mieli vielä listata häneltä muutkin ostamani vaatteet, koska jäi sellainen paha maku suuhun (olisin ymmärtänyt hänen tuohtumisensa jos minulla olisi ollut joku voitonkiilto silmässä tässä tapauksessa, muttei ollut) ja nyt en halua sitä toista haalariakaan välttämättä pukea lapselleni (hölmöä, tiedän, haalari on IHANA mutta pelkään että tulee aina mieleen tämä keltä ostin...)

en tiedä =) olen ihan hassu kun tuollaisia mietin ja tietenkään tässä ei ollut kyseessä sama asia ollenkaan, mutta piti nyt vaan mainita, tietysti joku saattaa olla sitä mieltä että minun olisi kuukauden jälkeen pitänyt tarjota haalaria takaisin keltä itse sen ostin, mutta siinä olisi tullut postikulut päälle (enkä minä olisi niitä maksanut) ja ajattelin vielä ettenpä kehtaa häiritä toista sellaisella asialla.

Miksi sitä pitääkin välittää näistä lastenvaatteista näin paljoa =))

terkuin; hieman typerä tuusis

Vierailija
8/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin viestiä huuto.netin ylläpidolle sekä sähköpostia haalarin ostajalle. Pyysin, että laittaa tilinumeronsa, jos on ennättänyt haalarin maksaa, niin maksan heti takaisin ja syyn miksi haluan perua kaupat. Ei ole ainakaan vielä mitään vastannut...

Niin ja haalari on kirkkaan sininen kokoa 86cm ja ainakin äsken oli vielä avoimissa kohteissa.

Vierailija
9/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puku on edelleen myynnissä ja se on 86cm Reimatec ja hyvässä kunnossa, niin voisin olla kiinnostunut ostamaan sen sinulta. ENKÄ taatusti laita sitä huutonettiin tai mihinkään muuallekaan myyntiin!

Laita viestiä ja kuvia, jos kiinnostaa kati_kuismanen@hotmail.com

Vierailija
10/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko sitä haalaria jo huudettu? Sittenhän se myyjä on pikkusen pississä (mikä on oikein hänelle) jos ja kun perut kaupat... Hänellähän pitäisi olla myymänsä kohde ihan taatusti myytävänä ja voittaja sen saa ostaa...

Vierailija
11/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perut kaupan, ärsyttävän epäluotettavia ihmisiä vaikka on kai tuo ihan luvallista mutta odottaisi edes että saa haalarin ja ottaa siitä omat kuvat. Välillä muutenkin käy mielessä miksi ihmiset myy uusia lapullisia tuotteita siellä, alesta saanu ja sit jotkut maksaa huutiksessa enemmän. No tietty jos just sen haluaa. Olen itsekin kyllä uusia ostanut mutta ehkä korkeintaan puolella siitä hinnasta mitä tiedän vastaavan kaupassa maksavan. Varovainen saa olla huutiksessa jo joka asiassa! Melkein mielummin jo nykyään myyn/ ostan muita teitä..

Sanna

Vierailija
12/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostaja kieltää laittaneensa mitään ilmoitusta eikä ymmärrä mitä tarkoitan. Ostamassa pojallensa talvipukua. Tuli vaan mieleen, että eikai tuo toinen ostaja (joka ei siis saanut pukua, vaikka olisi halunnut) olisi voinut tehdä piloillaan tuota?? Sehän tuosta ilmoituksesta mainitsi minulle.

Vierailija
13/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se huuto.netissä vieläkin kaupan.

Vierailija
14/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä toista rupesi ottamaan päähän ja se ilkeyksissään teki noin...mutta oliko sulla ne kuvat missä, siis oliko ne siinä ilmoituksessa näkyvillä?

-jonskuli-:

Nyt ostaja kieltää laittaneensa mitään ilmoitusta eikä ymmärrä mitä tarkoitan. Ostamassa pojallensa talvipukua. Tuli vaan mieleen, että eikai tuo toinen ostaja (joka ei siis saanut pukua, vaikka olisi halunnut) olisi voinut tehdä piloillaan tuota?? Sehän tuosta ilmoituksesta mainitsi minulle.

Vierailija
15/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina lähettää mailia henkilölle, joka on joskus ostanut ko. myyjältä ja kysyä nimeä. Palautesivulta löytyy varmasti joku.

Pidäthän meidät ajan tasalla! Tämä on oikeasti kiinnostavaa.

Vierailija
16/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varmaan kovin monella ole samanlaista sängynpeitettä, kun meillä ja osa vilttiäkin näkyy siinä kuvassa =)

Vierailija
17/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean näköjään valtavirrasta, koska minusta on aivan sama, mitä myymilleni vaatteille tapahtuu.

Jos olen ajatellut myyväni jonkun vaatteen tietyllä hinnalla ja saan tuon hinnan, minua ei kiinnosta tuon taivaallista mitä vaatteelle sen jälkeen tapahtuu. Avain sama menikö kivalle ihmiselle vai ääliölle vai " bisneksen tekoon" . Jos joku jaksaa pienten voittojen toivossa pyörittää kaupankäyntiä edelleen, antaa palaa. Itse en kyllä moiseen touhuun toki ryhtyisi, mutta meitähän on moneen junaan... (ja osaa jää vielä asemallekin... ;-) )

Hölmöä tietty myydä ennekuin on ostanutkaan tuotetta.

Tietysti tässä tapauksessa tuo luvaton valokuvan käyttö on sitten toinen juttu.

Sinänsä kaupankäynnissä suullinenkin sopimus on sitova. Eli jos on luvannut myydä jollekulle jotain tietyllä hinnalla, lain mukaan se on myös myytävä (vaikkei ostaja miellyttäisikään). Mutta tuskinpa kukaan lähtee peruuntuneita haalarikauppoja käräjillä puimaan... :-)

Vierailija
18/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voimassa?

Voithan tehdä niin et jos et halua perua kauppoja koska et tiedä kumpi noista puhuu totta, niin lähetät puvun vasta reilusti myöhemmin kun huuto loppuu, myyjä on varmasti pisissä tuostakin.

Ja saat kyllä huuto.netistä tuon myyjän nimen selville jos kysyt ja kerrot että epäilet vilppiä.

Vierailija
19/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi puku voi antaa siihen aihetta...laki kieltää antamasta tietoja. Voit tietty itse huutaa pukua ja voittajalle tulee tiedot :) Sanompa vain, että ompas ärsyttävä tilanne...ymmärtäisin jos olisi myynyt myöhemmin pukua, mutta tällä kertaa ostaja on ostanut puvun vain ja ainoastaan myyntiin! Minulle ainakin sattuu paljon virhe ostoksia niin kaupasta kuin käytettynä...olen usein myynyt sitten eteenpäin saaden välillä omat takaisin ja välillä en. No pääasia että saa välillä nurkkia tyhjemmäksi.

Vierailija
20/69 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä kautta saat selvitettyä kuka puhuu totta ja kuka ei! Eli mikäli et ole kirjautunut sinne, niin suosittelen kirjautumaan ja saat selvitettyä tämän sotkun.