Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion säästää 1000 euroa ensi kesäksi työmarkkinatuesta.

Vierailija
05.08.2024 |

Pidän silloin 50 v juhlat ja pitää sen takia säästää rahaa. Se tietää tietää rankkoja aikoja syksyllä ja talvella kun ei voi ostaa mitään ylimääräistä kuten herkkuja

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän itsekin nyt säästää työmarkkinatuesta paria asiaa varten ja yksi tärkeimmistä keinoista on herkkujen ostamisen lopettaminen. Olen toki lihava, joten toivottavasti tämä auttaa laihtumaankin kun tosiaan tästäkin syystä herkkujen syöminen pitäisi lopettaa.

Vierailija
2/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tonnin tienaisi helposti. Mutta ei käy sulle, tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä säästämiseen. Ei oo työttömänä helppoa.

Vierailija
4/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu lohduttomalta työmarkkinatuki on tässä ikään kuin pysyvä ainoa tulo. Eikö mitään lisätulon mahdollisuutta ole? Eikö ole mitään taitoa, mitä voisit muuttaa rahaksi?

Vierailija
5/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olekaan tainnut kokeilla hakea töitä melkein viisikymppisenä? Haastattelija voi hyvinkin olla yli lähes kaksikymmentä vuotta nuorempi.

-eri-

Vierailija
6/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säästänkin ensi kesäks 15 000e palkasta. Niin kuin jo useampana vuonna. Moni säästää varmaan vielä enemmän

Vierailija
7/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et olekaan tainnut kokeilla hakea töitä melkein viisikymppisenä? Haastattelija voi hyvinkin olla yli lähes kaksikymmentä vuotta nuorempi.

-eri-

Soitin yhteen työpaikkaan ja kyselin siitä, lopuksi haastattelija sanoi niin, olethan sinä X:n ja Y:n äiti. Ajattelin, että nyt on peli pelattu, mutta kutsui tutustumaan taloon paikanpäälle.

Ja sain työpaikankin.

Vierailija
8/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säästänkin ensi kesäks 15 000e palkasta. Niin kuin jo useampana vuonna. Moni säästää varmaan vielä enemmän

Ja vuositulosi ovat +120000€ netto. Hyvähän siinä on sitten säästää vaikka 20000€ vajaassa vuodessa. 

Vierailija
9/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kova urakka. Laskin että jos säästät joka kk saman verran, niin 83,33 euroa/kk. Mitä ajattelit tehdä sillä tonnilla - menetkö matkoille vai järjestätkö juhlat? 

Vierailija
10/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon laitat säästöön kk?  Jos sait veronpalautusta laita ne ensialkuun. 

Vierailija
11/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri-

Soitin yhteen työpaikkaan ja kyselin siitä, lopuksi haastattelija sanoi niin, olethan sinä X:n ja Y:n äiti. Ajattelin, että nyt on peli pelattu, mutta kutsui tutustumaan taloon paikanpäälle.

Ja sain työpaikankin.

Hienoa. Enkä väitä, että ikäsyrjintä on järjestelmällistä ja joka työnantaja syrjisi, mutta joissain paikoissa sen vaan näkee, että nyt oli iästä kiinni. Ja muissa paikoissa sitten muista syistä, mutta työnsaanti vaikeutuu iän myötä. No palataan aiheeseen ja tämä jääköön tähän.

-5-

Vierailija
12/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jo etukäteen! 

Olen itse säästänyt rahaa kunnollisiin kenkiin jo jonniinaikaa, mutta se käy hitaasti kun on työmarkkinatuella. Käytännössä kaikki raha menee vuokraan ja ruokaan, eli olen saanut vain 10€/kk säästöön.

Vierailija
13/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 80 euroa kk. Loput rahat tienaan töitä tekemällä. Kyllä jotain pikkuhommaa aina jostain löytyy tutuilta meinaan. Teen myös niin että maksaan vuokraa etukäteen joka kuukausi 40 euroa ylimääräistä ja sitten ensi kesänä pyydän vuokran antajalta ne vuokra ennakot takas.

Vierailija
14/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään menisin töihin mutta rakennusala kyykkää pahasti ja tuskin minua palkataan mihinkään toimistoon sihteeriksi. Olen minä ennenkin säästänyt rahaa kaikenlaiseen. Joskus 10 vuotta sitten säästin rahat veneeseen ja perämoottoriin. Vene maksoi 1300 euroa ja perämoottori maksoi 1450 euroa. Tein silloin töitä ja säästin 2 vuoden ajan rahaa veneeseen ja moottoriin.

Vierailija
15/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä herkkuja olen ostanut varmaan 25 eurolla joka kuukausi. Olen nyt ollut yli kuukauden ilman jo ja hyvin kestän olla ilman herkkuja ja makeisia. Siinä tulee vuoden aikana hyvin säästöön kun ei osta karkkia tai muuta.

Vierailija
16/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää säästää tuista joka kuukausi 200 euroa jotta saan pimppiä kerran viikossa. Sellainen diili on nuoren 17 v nuoremman neidin kans. Itse olen 40 v, tanakka pitkäaikaistyötön orastavalla pälvikaljulla ja pituus 178 cm.

Vierailija
17/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 80 euroa kk. Loput rahat tienaan töitä tekemällä. Kyllä jotain pikkuhommaa aina jostain löytyy tutuilta meinaan. Teen myös niin että maksaan vuokraa etukäteen joka kuukausi 40 euroa ylimääräistä ja sitten ensi kesänä pyydän vuokran antajalta ne vuokra ennakot takas.

Näinköhän vuokra ennakkoja saa takaisin vai meneeköhän seuraavan vuokran maksuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi