Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja mielestäni se on ihan ok

Vierailija
11.03.2021 |

Ei yksi kerta mitään haittaa. Kertoi kuitenkin itse pettämisestä ja sanoi ettei petä enää.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäkää itsekin,niin ei tunnu yhtä pahalta kun toinen pettää. Kokemusta on ja suosittelen.

Mä petin exää sen jälkeen kun ex petti.

Mulle ainakin tuli vaan kauheampi olo eikä se tosiaan ainakaan auttanut.

Vierailija
22/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tekee sitä jatkuvasti ihan luvan kanssa. Minua ei seksi kiinnosta.

Eihän se silloin pettämistä ole vaan avoin suhde. Pettäminen on sitä, että rikotaan annettu lupaus.

No eikös se tuossa rivienvälistä tullutkin selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että on ensimmäinen kerta??

Jos sen yhden tunnustaa, ei tarvi muita tunnustaakaan, kun noin vain päästät itsesi yli kulkemaan.

Pettäjät käyttävät surutta, tunteettomasti ja härskisti valehdellen toista ihmistä hyväksi.

Miksi alistut tuollaiseen? Missä itsekunnioitus?

Ehkä mies haluaa eron, kun pettää?

Ei raukalla ole selkärankaa sanoa asiasta naamatusten?

Aivan teinipelle tuo sun äijä!!

Vierailija
24/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä kertaakaan saanut vastausta kysymykseen miten se munan dippaaminen voi olla niin iso asia. Seksi on seksiä, ei se vaadi tunteita. Ihan sama kuin jätettäisiin mies koska se kättelee toista naista. Ruumiinosat koskettaa kummassakin tilanteessa

Aina ollaan huutamassa luottamuksen särkymistä. Edelleen, ruumiinosat koskettaa. Mies voi hyvin rakastaa vaimoa ja silti panna jotain muuta, ei siinä elämää olla muuttamassa jos vähän sutasee menemään

Vierailija
25/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vielä kertaakaan saanut vastausta kysymykseen miten se munan dippaaminen voi olla niin iso asia. Seksi on seksiä, ei se vaadi tunteita. Ihan sama kuin jätettäisiin mies koska se kättelee toista naista. Ruumiinosat koskettaa kummassakin tilanteessa

Aina ollaan huutamassa luottamuksen särkymistä. Edelleen, ruumiinosat koskettaa. Mies voi hyvin rakastaa vaimoa ja silti panna jotain muuta, ei siinä elämää olla muuttamassa jos vähän sutasee menemään

Jos suot saman vaimollesikin, niin sitten asia on ok. Joillekin tuollainen sopii, toisille ei.

Vierailija
26/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tän ketjun vaan tarkoitus lietsoa vaan jonkinlaista miesvihaa. Vähän siltä tuntuu.

Varmaan tarkoitus testata että suhtaudutaanko miehen pettämiseen yhtä positiivisesti kuin naisen pettämiseen tossa toisessa ketjussa.

Heti huomattiin, että naisilla on kaksoisstandardit.

Tätäkin alapeukutetaan, vaikka kommenttini on fakta. Verratkaa sen toisen ketjun kommentteihin, joissa nainen petti miestä ja mies kuitenkin ymmärtää. "Todella kypsä mies", "Tuo on fiksua" jne.

Vierailija
27/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina rikos. Se on rikos toisen ihmisen luottamuksen ja arvostuksen kannalta. Se rikkoo sydämen, tunnetasolla ihmisyyden.

Pettäjä on usein tunnetaidoiltaan lapsen tasolle jäänyt, kehittymätön ja usein itse hyvin onneton, masentunut, sek__ addikti, joka kerjää huomiota ulkopuolisilla suhteilla.

Vierailija
28/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ikinä alan parisuhteeseen niin siihen ei kuulu seksi eikä yhdessä asuminen. Ne on kaksi asiaa kun ihmisille tuottaa hankaluuksia. Lisäksi en halua seksiä enkä ketään kotiini.

Mitäköhän tämä suhde sitten pitäisi sisällään? Ei seksiä, ei ilmeisesti edes yhteisiä leffailtoja ja halailua, kun et halua ketään kotiisi? Vai olisitteko deittisi kotona aina? Vai jotain halailua puistossa? Outoa.

En pidä koskemisesta enkä katso elokuvia. En omista edes televisiota. Voisimme keskustella politiikasta, taloudesta ja kirjallisuudesta. Tavata jossain kahvilla tai ravintolassa. Kerran kuussa ehkä voisi tavata, korkeintaan kerran kuussa.

Vierailija
29/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suot saman vaimollesikin, niin sitten asia on ok. Joillekin tuollainen sopii, toisille ei.

Lesbo en ole eikä ole vaimoakaan. Mutta kuten arvelin, etpä sinäkään kysymykseen vastannut

Vierailija
30/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu. Käy itsekin vähän soutelemassa. Se on miehellesi varmaan ok.

Vierailija
31/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina rikos. Se on rikos toisen ihmisen luottamuksen ja arvostuksen kannalta. Se rikkoo sydämen, tunnetasolla ihmisyyden.

Pettäjä on usein tunnetaidoiltaan lapsen tasolle jäänyt, kehittymätön ja usein itse hyvin onneton, masentunut, sek__ addikti, joka kerjää huomiota ulkopuolisilla suhteilla.

Mene sanomaan tuo siihen ketjuun, jossa nainen on pettänyt, vai onko se jotenkin eri asia?

Vierailija
32/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu. Käy itsekin vähän soutelemassa. Se on miehellesi varmaan ok.

Kehotatko petettyä miestä pettämään naista kostoksi? Jos et, niin miksi et?

Vierailija
33/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan se itse seksi vaan valehteleminen.

Siinä särjetään yksipuolisesti sopimus, että oma keho annetaan toiselle vain suhteen sisällä.

Eri asia jos asioista on keskusteltu ja suhteen ulkopuolinen seksi on kummallekin ok.

Yleensä pettäjät haluaa tän etuoikeuden vain itselleen ja suorittavat avointa suhdetta, mutta unohtavat kertoa sen kumppanilleen.

Olen itse tullut petetyksi sekä pettänyt itse, se on kamalinta mitä toiselle voi tehdä.

Vierailija
34/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä kehittää seksikumppaniinsa tunteita ja naiset ei. Siinä on se ero. Nainen voi harrastaa seksiä seksin takia mutta miehet vaatii aina enemmän. Äläkä ala väittää vastaan. Tämä on niin monesti koettu omassa elämässä ja ex puolisoiden kanssa sekä panojen kanssa joilla on vaimo, että tiedän kokemuksesta.

Vierailija
35/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko se kaikissa muissakin asioissa ajatelle vain itseään?

Vierailija
36/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25: väsynyt siellä jaarittelee. Onko ok että sun naisesi pettää ja jakaa muille?

Jos ok, sittenhän teitä on kaksi sitoutumiskammoista yhdessä.

Just toi, ”kaksi koskettaa, ei tunnetta”! Mihin sä tarvit sitä toista, kun tunteilla ei oo mitään välii?

Koskettele kädelläs itseäs, siinä teitä on kaks ilman tunnetta!! Pääsee muut ihmiset paljon helpomalla, ilman sun tuuteettomuuttas, pettäjä.

Vierailija
37/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän sinun kaltaisillesi ei sovi etsiä ihan rehdisti samalla aaltopituudella olevaa kumppania? Minusta on täysin okei, että jotkut ei pidä seksiä isona juttuna. Minusta ei ole okei luvata ensin kirkkain silmin uskollisuutta, ja alkaa vasta kiinni jäämisen yhteydessä messuamaan koko uskollisuusvaatimuksen kohtuuttomuudesta. Kyllä näissä asioissa pitää saada se suu auki jo ihan seurustelun alussa.

Olen kyllä samaa mieltä, että ihminen voi rakastaa yhtä ja panna toista. Sitä kutsutaan avoimeksi suhteeksi. Sen sijaan ihminen ei voi kunnioittaa ihmistä jota systemaattisesti kusettaa. Joillekin se kunnioitus ei ehkä ole tärkeä juttu parisuhteessa, mutta monille on.

Vierailija
38/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taudit leviää, se vaikuttaa pariskunnan seksielämäänkin. Mietitään tilanne, molemmilla loppuu työt neljältä ja mies soittaa vaimolleen että menee vähän myöhäsemmäks tänään kun käyn panemassa Liisan kanssa. Mitä jos vaimo haluaakin samaa aikaan tai hetkeä myöhemmin? Ja miehellä vielä Liisan limat päällään. Ei kauhean kiva kuitenkaan? Ehkä joku tykkää. Ja jos mies ei sitten haluakaan enää kun on jo Liisan kanssa touhunnut. Vaimo jää ilman? Nääh...

Vierailija
39/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tekee sitä jatkuvasti ihan luvan kanssa. Minua ei seksi kiinnosta.

Jos on lupa se ei ole pettämistä vaan avoin suhde. Avoin suhde on mielestäni ihan hyväksyttävä asia, koska siinä pelataan yhteisillä sovitulla säännöillä. Pettäminen sen sijaan on alhaista.

Vierailija
40/52 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan se itse seksi vaan valehteleminen.

Siinä särjetään yksipuolisesti sopimus, että oma keho annetaan toiselle vain suhteen sisällä.

Eri asia jos asioista on keskusteltu ja suhteen ulkopuolinen seksi on kummallekin ok.

Yleensä pettäjät haluaa tän etuoikeuden vain itselleen ja suorittavat avointa suhdetta, mutta unohtavat kertoa sen kumppanilleen.

Olen itse tullut petetyksi sekä pettänyt itse, se on kamalinta mitä toiselle voi tehdä.

En oo kertaakaan suhteen alussa tehnyt mitään sopimusta kehoni käyttämisestä.

Sitähän voisi ajatella myös niin, että jos puolisoa rakastaa oikein tosissaan niin mielellään suo hänelle nautintoa eikä ole huutamassa ja jättämässä. Ihminen ei ole yksiavioinen, tuo surkea käsitys on tullut jostain satukirjasta jossa on kymmenen käskyä. Muita kyllä voi rikkoa surutta mutta älä tee huorin on jopa pahempi kuin älä tapa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi