Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehiä kainalokarvat?

Vierailija
11.03.2021 |

En ole koskaan seurustellut miehen kanssa niin en tiedä pitääkö ajella

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaa on karvattomuus ja se on todella siisti juttu. Karvat ovat yksi epäseksikkäimpia asioita maailmassa.

kyllä se iho on paljo epäseksikkäämpi, siinä kun on tuhansia ällöllällöjä hiki- ja talirauhasia tuhkatiuhassa. kyllä naisten täytyisi riipiä ihonsa pois päästä varpaaseen, ei niitä muuten voi oksentamatta lähestyä

Vierailija
102/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huiuiui kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaa on karvattomuus ja se on todella siisti juttu. Karvat ovat yksi epäseksikkäimpia asioita maailmassa.

kyllä se iho on paljo epäseksikkäämpi, siinä kun on tuhansia ällöllällöjä hiki- ja talirauhasia tuhkatiuhassa. kyllä naisten täytyisi riipiä ihonsa pois päästä varpaaseen, ei niitä muuten voi oksentamatta lähestyä

Sinäpä sen sanoit. Ja jos vaihtaisivat miehen ihoon, siis päästä varpaisiin elimiä myöten, niin sitten alkaisi naistenkin seksikkyys olla kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jokaisella saa olla millaiset kainalokarvat itse haluaa pitää.

Minä kuitenkin itse viehätyn naisista ilman kainalokarvoja ja sellaisen kumppanin itselleni löysinkin.

M28

Vierailija
104/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuitenkin itse viehätyn naisista ilman kainalokarvoja ja sellaisen kumppanin itselleni löysinkin.

M28

Ihanko oli sellainen geenimutaatio?

No sellaista saa varmaan etsiä pitkään.

Vierailija
105/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiki haisee. Kanalokarvat ei kuulu naisille. Minäki miehenä pidän kaavat lyhkäsenä. On näin hygienisempaa 👍🏻

Jännää sikäli, että olen parikymmentä vuotta harrastanut hikiliikuntaa kuutena päivänä viikossa ja karvoissani ei ole juurikaan tuoksua. Ehkä se hiki haisee pahemmalta ihmisissä, jotka eivät liiku.

Tai ehkä et haista sitä itse.

Vierailija
106/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloiden ja alapään karvoitus ei vielä haittaa, mutta esim säärikarvat ovat jo liikaa.

M34

Vierailija
107/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nej, håren i mina armhålor stör inte mig. Fattas eventuellt ordet "naisten" eller i regnbågs-Finland* "toisten" i frågan?

*) Undersökt det bögigaste landet runt Östersjön

Vierailija
108/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies myös enkä pidä kainalokarvoista naisella enkä itselläni. 

Ahaa sielläkin yksi aivopesty

Mitkä miesvihaajat täällä heti luokittelevat ne miehet aivopestyiksi, jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä? En minäkään pidä karvoista ja olen nainen ja 34.

Vierailija
109/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kainalokavoista naisella., en myöskään säärikarvoista tai yhteenkasvaneista kulmakarvoista. Enkä viiksistä. Jokseenkin siististä häpykarvoituksesta pidän. 

M34

Vierailija
110/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ajele karvoja tai tee muutakaan sen perusteella, mitä miehet haluaa.

Jos mies meinaa oikeasti dumpata kainalokarvojen takia niin omapahan on valintansa. Oma mieheni ei ole kainalokarvoista välittänyt.

Ei se ole niin, että luonnolliset karvaiset kainalot on vain miehille ja naisten "luonnollinen" tila on joka päivä sheivaus.

Tai mitä jos jokainen etsisi itselleen sopivan kumppanin.. joku mies tykkää varmasti kainalokarvoistakin.

Vierailija
111/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ajele karvoja tai tee muutakaan sen perusteella, mitä miehet haluaa.

Jos mies meinaa oikeasti dumpata kainalokarvojen takia niin omapahan on valintansa. Oma mieheni ei ole kainalokarvoista välittänyt.

Ei se ole niin, että luonnolliset karvaiset kainalot on vain miehille ja naisten "luonnollinen" tila on joka päivä sheivaus.

Tai mitä jos jokainen etsisi itselleen sopivan kumppanin.. joku mies tykkää varmasti kainalokarvoistakin.

kyl Takuul neitsytmiehet tykkää luomulikoista .Mitä neitseenpi, sen vähemmän karvakauhua

Vierailija
112/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Ihanko oli sellainen geenimutaatio?

No sellaista saa varmaan etsiä pitkään.

Outo kommentti, eiköhän jokainen valitse kumppanin omien mieltymystensä mukaan. Yhtälailla esimerkiksi tyyli vaikuttaa siihen kuka parinmuodostuksessa miellyttää. Toinen viehättyy rokkareista, toinen pitkistä hiuksista, toinen tykkää tili meikatuista. Yhtälsilla ihminen saa ihastua naisiin jolla ei ole kainalokarvoja. (Joko ajaa ne tai niitä ei ole. Ja kyllä olen nähnyt myös naisen jolla niitä ei ole).

Vai kehtaatko väittää ettei naiset viehäty tietynlaisesta tyylistä. Yksi tykkää pukumiehistå, yksi parrakkaista ja ylsi kaljuista.

Vierailija
113/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne ainakaan millään tavalla kiihota, mutta toki niitäkin miehiä varmasti löytyy.

Vierailija
114/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän naisena naurattaa tää naisten kitinä. Miksi jokaisen miehen pitäisi tykätä seurustelu tai seksikumppanina esimerkiksi kainalokarvojen kanssa olevasta naisesta? Eihän kaikki naisetkaan viehäty kaikista miehistä.

Vierailija
115/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ainakaan millään tavalla kiihota, mutta toki niitäkin miehiä varmasti löytyy.

Mikä sua sitten sytyttää, jollei kainalokarvat? Tribaali naamassa, tekokynnet, kielikoru ja kumitissit?

Vierailija
116/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rsdtghrt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häritsee. Ei oo naisellinen nainen jo on paljo karvoja.. T. Mies 28v

Väität siis, että jokaisen naisen pitäisi poistattaa kohtunsa?

En tiennytkään kohdussa kasvavan karvoja.

Eri

Karvat ovat yhtä luonnollinen osa naisen tervettä vartaloa kuin kohtukin. Molemmat tulivat evoluution antamassa paketissa naiselle.

Se vaan ettei ole mitään evoluutiota eivätkä karvat mikään harmillinen apina-ajan muisto. Aatami ja Eeva eivät syntyneet apinasta

Karvat oli niilläkin :p

Vierailija
117/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rsdtghrt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häritsee. Ei oo naisellinen nainen jo on paljo karvoja.. T. Mies 28v

Väität siis, että jokaisen naisen pitäisi poistattaa kohtunsa?

En tiennytkään kohdussa kasvavan karvoja.

Eri

Karvat ovat yhtä luonnollinen osa naisen tervettä vartaloa kuin kohtukin. Molemmat tulivat evoluution antamassa paketissa naiselle.

Se vaan ettei ole mitään evoluutiota eivätkä karvat mikään harmillinen apina-ajan muisto. Aatami ja Eeva eivät syntyneet apinasta

Niin, uskovaisten mielestä jumala loi karvaisen Eevan. Karvat naisilla on oli alkuperä mikä tahansa ja karvat kuuluvat pakettiin.

Vierailija
118/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa miltä me kaikki näytettäisiin, jos ei oltaisi keksitty näitä kaikkia karvanajovälineitä 😂

Vierailija
119/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa miltä me kaikki näytettäisiin, jos ei oltaisi keksitty näitä kaikkia karvanajovälineitä 😂

Sinunkaltaisesi häpäisijät ovat ongelma.

Vierailija
120/167 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan tatskattomilta, kattos ku ihmine kuitehi näkee ittensä liian alastomana suurten avohakkuiden jälkeen niin hän tarvii jotain niien karvojen tilalle ja laittaa sitten tatuja nahkaansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi