Mulla olisi mahdollisuus edetä uralla ns. reittä pitkin. Mitä tekisit?
Luulin, että niin tapahtuu vain elokuvissa ja joskus menneisyydessä. Joku meidän talon sisältä todennäköisesti saa paikan tai sitten se menee hakuun. En ole siihen pätevin, mutta tiedän, että sopisin tehtävään ja olisin hyvä siinä. Esimieheni antoi ymmärtää, että hän voi ajaa minua tehtävään. Hän on ihan miellyttävä ja karismaattinen. Yhtiö on iso, yksityinen, tarkemmin en voi kertoa. Se olisi mun unelmani.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos toi on testi? Se joka suostuu, ei ainakaan saa paikkaa, koska on ho ro.
Olemme kaikki aikuisia. Aikuisten työpaikoilla ei ole horotestejä.
Ap
No olis syytä olla :D
Vierailija kirjoitti:
Ap selvästi jo päättänyt asian. Miksi kyselee täällä? Tai sit on trolli.
En ole päättänyt, mutta mietin, olenko tyhmä ja kadunko, jos jätän tilaisuuden käyttämättä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole päättänyt, mutta mietin, olenko tyhmä ja kadunko, jos jätän tilaisuuden käyttämättä.
Ap
Onko mahdollista että saat sekä hyvän duunin ja hyvän parisuhteen?
T. Se seksitön keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tilaisuuden hu orata? Onpa upea tilaisuus....
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä trolli. Eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen tuommoiseen alennu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä trolli. Eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen tuommoiseen alennu.
Oletpa naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOnko mahdollista että saat sekä hyvän duunin ja hyvän parisuhteen?
T. Se seksitön keski-ikäinen
En tiedä, haluaisinko edes. Kyllä sinäkin seksiä ja parisuhteen saat, kun olet avoin sille :) Kotoa ei ketään tulla hakemaan.
Ap
Ei ikinä. Vai antaisitko vaikka omalle lapsellesi ohjeeksi edetä reittä pitkin?
Kyllä ihmiset etenee reittä pitkin useinkin koska elämä ei ole mustavalkoista, mutta jos sen tekee laskelmoidusti on typerä. Oveluus ei ole älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa naiivi.
Olen eri mutta naiivi on tosiaan se joka kuvittelee että seksi ylennyksen tähden on jotenkin fiksua.
Joku ton saa tietää, arvaa. Miten kestät sen, että sua halveksitaan ja sulle nauretaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset etenee reittä pitkin useinkin koska elämä ei ole mustavalkoista, mutta jos sen tekee laskelmoidusti on typerä. Oveluus ei ole älykkyyttä.
Nimenomaan elämä ei ole mustavalkoista. Siitä tässä on kyse.
Ap
Itse ainakin haluaisin tulla valituksi työhöni osaamiseni takia. Kun paras valitaan, ei jää alaisillekaan jossiteltavaa. En myöskään haluaisi että esimiehekseni valittaisiin minua huonompi, se saattaisi muodostua pullonkaulaksi koko tiimin ammatilliselle menestykselle.
Nooh, haluaisin sanoa, että älä, koska se on moraalitonta jne. ja saattaisit päätyä ylenemään ihan ammatillisilla kyvyillä.
Mutta kyllä mä varmaan ite käyttäisin tilaisuuden hyväksi, joten suosittelen harkitsemaan. Toki siitä ei saa jäädä ns. mitään jälkiä, eli homma täytyy hoitaa niin ettei muut työpaikalla tiedä tai voi edes aavistaa. Toisaalta miten voit olla varma, ettei sua kusta silmään, hmmm. Mutta jos kyse ei olisi vain velvollisuudesta, vaan olisi myös itsellä hauskaa, niin liekö sillä väliä.
N45
Noh. Nyt on tiedossa, että se joka paikan saa, on siis saanut se hu raamalla. Käräytät sitten sen ja ton ukon. Ne saa molemmat kenkää ja sä saat sit sen paikan. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa naiivi.
Olen eri mutta naiivi on tosiaan se joka kuvittelee että seksi ylennyksen tähden on jotenkin fiksua.
Oikein. Naivi ajattelisi juurikin niin että voihan sitä pomoa pikkasen "tapailla" kun ei minusta muuten ole mihinkään. Saisin helposti kivan työn ja ei kai siitä sen kummempaa. Kyllä fiksu osaa ajatella vähän pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Nooh, haluaisin sanoa, että älä, koska se on moraalitonta jne. ja saattaisit päätyä ylenemään ihan ammatillisilla kyvyillä.
Mutta kyllä mä varmaan ite käyttäisin tilaisuuden hyväksi, joten suosittelen harkitsemaan. Toki siitä ei saa jäädä ns. mitään jälkiä, eli homma täytyy hoitaa niin ettei muut työpaikalla tiedä tai voi edes aavistaa. Toisaalta miten voit olla varma, ettei sua kusta silmään, hmmm. Mutta jos kyse ei olisi vain velvollisuudesta, vaan olisi myös itsellä hauskaa, niin liekö sillä väliä.
N45
Esimiehelläni olisi mielestäni enemmän menetettävää. Tunnen myös niin, että voin luottaa häneen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan elämä ei ole mustavalkoista. Siitä tässä on kyse.
Ap
Tämä on kuitenkin vähän sama kuin ajaa kolari vahingossa tai tahallaan.
Onnea valitsemallasi tiellä, tiedän että olet päättänyt jo.
Jaa, niinkö siinä kävi. Ihmettelinkin.
Ap tiedäthän että tuollaisten tarjousten esittäminen on seksuaalista ahdistelua. Isoissa yhtiöissä siihen on selkeät rangaistukset, kuten törkeissä tapauksissa irtisanominen.