Mulla olisi mahdollisuus edetä uralla ns. reittä pitkin. Mitä tekisit?
Luulin, että niin tapahtuu vain elokuvissa ja joskus menneisyydessä. Joku meidän talon sisältä todennäköisesti saa paikan tai sitten se menee hakuun. En ole siihen pätevin, mutta tiedän, että sopisin tehtävään ja olisin hyvä siinä. Esimieheni antoi ymmärtää, että hän voi ajaa minua tehtävään. Hän on ihan miellyttävä ja karismaattinen. Yhtiö on iso, yksityinen, tarkemmin en voi kertoa. Se olisi mun unelmani.
Kommentit (211)
No tässäpä kommentti.
Olin osastolla X. Tuli tilanne, että pomoni lähti toisiin tehtäviin.
Osastolle minun jälkeeni tullut nainen nimitettiin uudeksi pomoksi. Tämä oli yllätys, mutta uudeksi pomoksi noussut nainen. oli ollut ylipomon (mies) ym remmin mukana Lontoon matkalla. Ja mitäpä pikkulinnut kertoivat? Että pomokseni noussut nainen, vähemmällä koulutuksella ja työkokemuksella, oli ollut ylipomoni sängyssä Lontoon reissulla. Ja sama meno jatkui jonkin aikaa.
Pari vuotta myöhemmin kyvyttömäksi pomoksi osoittautunut naispomo sai potkut. Siinä vaiheessa olin jo ollut pari vuotta toisen työnantajan palveluksessa.
Eli jos reisiä avaamalla saa paremman paikan, niin mikäpäs siinä. Anna mennä. Kannattaa ainakin kokeilla. Mutta saatat päätyä tehtäviin, joissa et pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt ajattelet, että ei tässä mitään, niin jos suostut esimiehen ehdotteluihin, voi kokemus olla todella inhottava ja ahdistava. Se voi todella jäädä vaivaamaan ja kaduttaa. Ota myös huomioon, että hän voi kiristää sinua. Olettaisin, että olet vielä aika nuori. Moni on katunut sitä että on suostunut tuollaiseen.
En ole ihan nuori. Siksi valintani ei olisi epäuskottava. Siksi myös eteneminen houkuttaa, kun en tiedä, kuinka monta tilaisuutta tulee vastaan uralla. Kokemus tuskin olisi inhottava. Mietin vain, tuntuisiko se väärältä myöhemmin. Esimies tuskin kiristäisi minua, koska paljastuisi itsekin. Enhän tekisi mitään laitonta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä kommentti.
Osastolle minun jälkeeni tullut nainen nimitettiin uudeksi pomoksi. Tämä oli yllätys, mutta uudeksi pomoksi noussut nainen. oli ollut ylipomon (mies) ym remmin mukana Lontoon matkalla. Ja mitäpä pikkulinnut kertoivat? Että pomokseni noussut nainen, vähemmällä koulutuksella ja työkokemuksella, oli ollut ylipomoni sängyssä Lontoon reissulla. Ja sama meno jatkui jonkin aikaa.Pari vuotta myöhemmin kyvyttömäksi pomoksi osoittautunut naispomo sai potkut. Siinä vaiheessa olin jo ollut pari vuotta toisen työnantajan palveluksessa.
Eli jos reisiä avaamalla saa paremman paikan, niin mikäpäs siinä. Anna mennä. Kannattaa ainakin kokeilla. Mutta saatat päätyä tehtäviin, joissa et pärjää.
Tiedän, että pärjään. Hakisin paikkaa joka tapauksessa.
Ap
Mukava maine sulla sitten loppuelämän kun asia alkaa levitä ja sehän alkaa levitä, sillä joka työpaikalla on joku tarkkasilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä kommentti.
Osastolle minun jälkeeni tullut nainen nimitettiin uudeksi pomoksi. Tämä oli yllätys, mutta uudeksi pomoksi noussut nainen. oli ollut ylipomon (mies) ym remmin mukana Lontoon matkalla. Ja mitäpä pikkulinnut kertoivat? Että pomokseni noussut nainen, vähemmällä koulutuksella ja työkokemuksella, oli ollut ylipomoni sängyssä Lontoon reissulla. Ja sama meno jatkui jonkin aikaa.Pari vuotta myöhemmin kyvyttömäksi pomoksi osoittautunut naispomo sai potkut. Siinä vaiheessa olin jo ollut pari vuotta toisen työnantajan palveluksessa.
Tiedän, että pärjään. Hakisin paikkaa joka tapauksessa.
Ap
Sitten suu ja reidet auki ja uusiin hommiin!
Onnea vaan kunnollisen miehen etsintään. Ei kukaan mies halua naista tuollaisen jälkeen.
Lycka till. Etenin urallani taitojen sijaan pil lul la, mut hei työtä se huo raami nenkin on. Go for it ja siihen kylkeen vaan mature profiili OnlyFansiin..
Vierailija kirjoitti:
Mukava maine sulla sitten loppuelämän kun asia alkaa levitä ja sehän alkaa levitä, sillä joka työpaikalla on joku tarkkasilmäinen.
Mistä se leviäisi? En minäkään tiedä, mitä firman työntekijät puuhaavat viikonloppuisin ja ketä tapaavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan kunnollisen miehen etsintään. Ei kukaan mies halua naista tuollaisen jälkeen.
Ei tätä tähän:D
Ap
No älä nyt ole noin tyhmä että oikeesti tommosta miettisit. Jos ei taidot riitä niin et saa työpaikkaa. Ja jos saat, niin olet sen ansainnut rehellisesti. Typerää edes harkita muuta vaihtoehtoa.
Taidat olla Porvoosta.
Sitten vielä vuokraisännän kanssa uusi sopimus. Tiedät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt ajattelet, että ei tässä mitään, niin jos suostut esimiehen ehdotteluihin, voi kokemus olla todella inhottava ja ahdistava. Se voi todella jäädä vaivaamaan ja kaduttaa. Ota myös huomioon, että hän voi kiristää sinua. Olettaisin, että olet vielä aika nuori. Moni on katunut sitä että on suostunut tuollaiseen.
En ole ihan nuori. Siksi valintani ei olisi epäuskottava. Siksi myös eteneminen houkuttaa, kun en tiedä, kuinka monta tilaisuutta tulee vastaan uralla. Kokemus tuskin olisi inhottava. Mietin vain, tuntuisiko se väärältä myöhemmin. Esimies tuskin kiristäisi minua, koska paljastuisi itsekin. Enhän tekisi mitään laitonta.
Ap
Esimiehellä on kuitenkin vaikutusvaltaa, kyllä siinä on kiristämisen mahdollisuus. Ja et voi etukäteen tietää kuinka pahalta sinusta tuntuisi. Kun seksistä tulee kaupankäynnin väline, niin kyllä se yleensä jollain lailla haavoittavaa on. Vaikka pääsisit etenemään urallasi, niin työpaikalla olemisesta voi tulla ahdistavaa tuon jälkeen.
Onhan se yksiselitteisesti väärin, jos sinut valitaan paikkaan tuollaisilla meriiteillä.
Mutta sekin on väärin, jos sinut jätetään valitsematta sen takia ettet lämpene pomollesi.
Ehkä tilallesi siinä tapauksessa valitaan joku sellainen, joka on ollut myöntyväinen. Tai ehkä joku mies, jonka ei tarvitse myydä itseään sängyn puolella.
Mielestäni sinussa ei ole kuitenkaan vika missään näissä tapauksissa, vaan pomosi on p*skiainen.
Jos sinut valitaan tehtävään, niin voit osaltasi yrittää järjestää niin, että jatkossa yrityksessä ei toimita noin.
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt ole noin tyhmä että oikeesti tommosta miettisit. Jos ei taidot riitä niin et saa työpaikkaa. Ja jos saat, niin olet sen ansainnut rehellisesti. Typerää edes harkita muuta vaihtoehtoa.
Taidat olla Porvoosta.
Tämä ei ole julkinen virka. Valintaperusteena voi yksityisellä puolella olla esim. ”sopivin tehtävään”.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se leviäisi? En minäkään tiedä, mitä firman työntekijät puuhaavat viikonloppuisin ja ketä tapaavat.
Ap
Esimiehesi voi rehennellä muille firman miehille.
Jos voisit kuvitella harrastavasti muutenkin seksiä tämän henkilön kanssa, niin mikäs siinä. Jos vain paikan takia, niin se on oma asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä vuokraisännän kanssa uusi sopimus. Tiedät kyllä.
Asun omistusasunnossa, kiitos vaan vinkistä.
Ap
AP:llä näyttää olevan hyvä itseluottamus työn suhteen, eli sen puolesta kaikki ok. Mutta mitäköhän joku tarkoitti sillä että voisi joutua kiristyksen kohteeksi ? Oletan että Ap on sinkku, en tajua..
Kannattaa tehä kirjallinen soppari ennen seksiä :D