Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asteikolla 1-10, seurustelisitko? Extreme edition.

Vierailija
10.03.2021 |

Asteikolla 1-10, kuinka todennäköisesti haluaisit seurustella melkein 19V veljeni kanssa?

Tässä kyseisen alfa uroksen kuvaus:

- ei osaa tehdä solmua eikä sitoa kengännauhoja, koska EiHäN SiTä tArViTse OsAta
- ei osaa uida eikä pyöräillä
- ei osaa tehdä ruokaa, laittaa hellaa päälle eikä tiedä milloin vesi kiehuu, koska tYtTöYsTäVä tEkeE mINuLlE rUuAt kUn mInÄ hAlUan
- ei suostu maksamaan mistään mitään ja maksattaa kaiken muilla ihmisillä tai vanhemmillaan
- ei tiedä tai osaa arvioida, mitä mikäkin maksaa kaupassa. Kurkku maksaa arvion mukaan joko 5 snt tai 100e. MiStÄ mInÄ vOsIn TiEtäÄ aSiAn X. No maalaisjärki??
- teetättää kaiken työn vanhemmillaan ja valittaa kun lattialla on pölyä
- ei osaa lähettää sähköpostia tai maksaa nettipankissa. Ei osaa mitään elämän perustaitoja.
- ei halua oppia mitään, koska olettaa sinun tai jonkun muun tekevän kaiken työn. Esim. suurinpiirtein haluaa, että peset ja pyyhit hänen takapuolensa (no ei nyt oikeasti, mutta melkein)
- jos hän kiinnostuu sinusta (toivottavasti ei) niin saat perääsi stalkkerin, joka seuraa jokaista liikettäsi netissä. Ei kuulemma oikeasti ole stalkkeri omasta mielestään, koska ei ole ikkunan takana kyykkimässä.

No kiinnostutko tästä ihanasta alfasta? Kyseessä ihan oikeasti mun veli enkä ole mitään liioitellut tässä kuvauksessa. Yritän epätoivoisesti todistella, että kukaan normaali ihminen ei halua seurustella tälläisen tyypin kanssa, eikä varsinkaan hänen ihastuksensa. Jospa se auttaisi häntä tajuamaan kuinka urpo on.

Eli kiitos, älkää yhtään pidätelkö sanoissanne. Päästäkää peto irti.

Asteikolla 1-10, seurustelisitko? Extreme edition.

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että pelkällä pumpulissa kasvattamisella tulee noin osaamattomaksi. Veljellä taitaa olla jotain muuta (synnynnäistä?), mikä tuon selittäisi. Tietysti sitä vaikeuttaa vielä se, jos ei ole edes halua oppia.

Vierailija
22/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot aika hirvee sisko, en ikinä kirjoittaiis mun veljestä ja siskosta noin. Kasva aikuiseksi.

N27

No ihan sama. Omasta mielestäni on välittämistä kun haluaa toisen parasta. Tuskin kenenkään parhaaksi on antaa tämän tilanteen jatkua. Siinähän kärsii lopuksi vain veli itse, minulla kun ei ole mitään velvollisuutta häntä auttaa myöhemmin elämässä.

Kun toiselle ihmiselle ei jokin uppoa kaaliin nätisti sanomalla ja pyytämällä niin pakko ottaa kovemmat keinot käyttöön. Kyllä minusta oma veli on ihan urpo tällä hetkellä ja that’s it. Jos ei tykkää niin voi pyrkiä muuttamaan omaa käytöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin ap:n viestistä, että hänellä on jo tyttöystävä? Joten vastasin ei. 

Ei ole. Mutta kovasti luulee sellaisen saavansa ja stalkkaa yhtä tyttöä.