Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira järsii listoja, miten estää?

Vierailija
10.03.2021 |

Ovenpielilistat etenkin vaaravyöhykkeellä. Pentu kyseessä. Millaiset konstit ovat toimineet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaat sille alueen missä ei pääse pureksimaan listoja. Toinen vaihtoehto että sivelet niihin etikkaa.

Vierailija
2/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajaat sille alueen missä ei pääse pureksimaan listoja. Toinen vaihtoehto että sivelet niihin etikkaa.

Pitää kokeilla tuota etikkaa, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimi että neutraalisti siirsin pennun luvallisen jyrsittävän pariin ja sitten kehuin kun alkoi sitä pureksia.

Vierailija
4/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta listoihin kissankusta suihkepullolla

Vierailija
5/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa koiran päähän.

Vierailija
6/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle toimi että neutraalisti siirsin pennun luvallisen jyrsittävän pariin ja sitten kehuin kun alkoi sitä pureksia.

Tämä järsintä tapahtuu usein yöaikaan, eikä aina välttämättä kuule. Päivällä tietty ohjataan muualle.

Vierailija
7/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilipulveria ripottelet listojen päälle?

Vierailija
8/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta sulla on eikä koira. Mistä lie ostit?

Vierailija
9/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chilipulveria ripottelet listojen päälle?

Onkohan vähän liian raju konsti. En halua vahingoittaa ja varmaan tuo chili koiran suussa tuntuu kamalalta :(

Vierailija
10/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä järsintä tapahtuu usein yöaikaan, eikä aina välttämättä kuule. Päivällä tietty ohjataan muualle.

Öisin rajasin pennulle tilan jossa ei päässyt pahojaan tekemään, toki läheltä omaa sänkyäni. -edellinen

Vierailija
11/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotta sulla on eikä koira. Mistä lie ostit?

Meidän edesmennyt kultsu söi teininä seinälaastit. :D

Vierailija
12/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byääh, en edes muista pentu-aikaa. Patisi että ensimmäinen koira teki tätä. Se loppui kuin itsestään kun sillä kasvoi isommaksi, ei ollu enää lattiatasolla, ja muut kiinnostuksen aiheet. 

Muuten aina jotain sallittua purtavaa tarjolle! Ja just niin, rajattuja alueita, ettei pääse koko ajan kaikkialle tuhoamaan.  Meidän koirat ei koskaan päässeet eteiseen pentuina, niin jättivät kengät rauhaan.

Vierailija
13/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta koiraa ja kaikki on oman jälkensä historiaan jättäneet.  Eka koira päätti pentuna, että se ei tykkää meidän silloisista uusista tapeteista.  Kivasti repi suikaleita niistä aina kun silmä vältti.

Seuraava puri kenkiä.  Monissa mun silloisissa kengissä oli hampaanjälkiä.  Huippu oli, kun yksi tuttava oli mun luona yötä, niin koira oli yön aikana repinyt sen toisen kengän muusiksi.  Onneksi oli huumorintajuinen tuttava, saatiin ihan sovussa asia sovituksi.

Seuraavat kolme tuli meille aikuisina, joten ne ei pureskelleet mitään, mutta tämä nykyinen pisti pentuna lipaston kulmat päreiksi.  

Mutta lohdutukseksi pitää sanoa, että ei ne sitä pentuajan jälkeen tee, tai oikeastaan sen jälkeen enää, kun niiden hampaat on vaihtuneet.  

Purtavaa tietysti kannattaa antaa, mutta joskus se vaan joku muu kuin se luvallinen purtava kelpaa.  Ja ne on mokomat nopeita.  On vaan oltava asennetta.