Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääministeri Marinin käytös puhuttaa – ”Musta tuntuu, että meitä taitaa olla vähän liikaa tässä”

Vierailija
10.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/53a9e7e5-f234-4c5a-a043-8c5f0c2f0…

Olisi ehkä muutama kohtelias sana tuossa kohtaa kannattanut pääministerin lausua.

Kommentit (541)

Vierailija
81/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tehty kärpäsestä härkänen. Kuntavaalien siirto ottaa nyt nuppiin.

Vierailija
82/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tyhmä rahvas vaan haluaa kiihkota ja yllyttää toinen toistaan vielä isompaan raivoon. Joku roskalehti keksii otsikon, niin täällä lynkkausporukka intoutuu räkimään yhteistä (keksittyä) vihollista kohti. Jungnerina en ihan hirveästi osoittelisi kenenkään käyttäytymistä. Jätkähän on itse ihan pelle.

Tyhmä rahvas?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Wiio esiintyy asiantuntijana, koska on saatellut "aikamoisen määrän poliitikkoja ministeristä presidenttiin", mutta unohtaa, että tämä tapahtui paljon rauhallisempana aikana, ei ollut pandemiasta tietoakaan.

Vierailija
84/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asianomainen itse ei ole kokenut pääministerin käytöstä mitenkään epäystävällisenä. Ehkäpä ei ole tarvetta muidenkaan niin kauheasti mieltään sivusta pahoittaa. 

Asianomainen ihminen osaa itsestään selvästi käyttäytyä. Mitä hän siitä hyötyisi, jos rupeaisi julkisesti huokailemaan, että pm kohteli häntä kuin koronaista ilmaa? Juttu nähtiin, ja puhui puolestaan, PM:n tuhahduksineen kaikkineen.

Vierailija
85/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tavallinen talliainen kuka ei ole koskaan esiintynyt eikä ole tuntenut sitä jännitystä ei ymmärrä sitä mielentilaa kun on alkamassa suora lähetys, konsertti tai jotain muuta. Silloin on fokus siinä mitä on tulossa eikä kovin helpolla ymmärrä tervehtiä keitä siihen eteen tulee. Ymmärrän PM hyvin tässä.

PM on vuosien ajan puhunut miljoonassa paikassa. Kyllä hänellä väkisinkin on siitä jo paljon rutiinia. 

Vierailija
86/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisi valtakunnassa: nuori naispuolinen pääministeri tervehti mutta ei hymyillyt keski-ikäiselle miehelle. Stop the press!

Vierailija
87/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani Wiio esiintyy asiantuntijana, koska on saatellut "aikamoisen määrän poliitikkoja ministeristä presidenttiin", mutta unohtaa, että tämä tapahtui paljon rauhallisempana aikana, ei ollut pandemiasta tietoakaan.

Ahaa. Pandemia kylläkin oli päällä tuolloin, alkoi alkuvuonna 2020.

Vierailija
88/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo olla iso myötähäpeä näiden maksettujen kehujien puolesta ettei viitsi Marin-aiheita enää lukea.

Samat jankutukset ja ylistykset ilman minkäänlaisia konkreettisia perusteluja. :D

Huudelkaa vaan persua ja puuttinia, teillä on niin kuluneet jutut että ääni hälvenee pikku hiljaa.

Kukaan ei ole maksanut ainakaan minulle mitään (mutta minulle voi kyllä alkaa syytää rahoja ja kehun ihan ketä vain halutaan). Sen sijaan minä tunnen myötähäpeää niitä ihmisiä kohtaan, jotka kerta toisensa jälkeen lähtevät innoissaan porukalla haukkumaan jotain henkilöä, oli se sitten Saara Aalto, Meghan Markle tai nyt sitten tämä Sanna Marin. Siis suorastaan fanaattista kiihkoa näillä haukkujilla. Varmaan ovat aikoinaan kuuluneet siihen koulun kovimman kiusaajan hännystelijäjoukkoon ja hirnuneet tämän kaikkein typerimmille pieruvitseillekin housut märkänä.

Esim Halla-ahon ja hakkaraisen haukkuminen on kuitenkin ihan jees ja aiheellista?

Vierailija
89/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola mogasi täysin tarkoitushakyisella tviitollään.

Asianosaiset ovat kommentoineet pätkää ja heidän välillään on kaikki hyvin.

Vierailija
90/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin linja pääministeriin muuttui ja samantien annettiin tämän palstan rääväsuille lupa riehua asiasta ihan täysillä. Aika läpinäkyvää ja lapsellista politikointia Sanomilta.

Vierailija
91/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo olla iso myötähäpeä näiden maksettujen kehujien puolesta ettei viitsi Marin-aiheita enää lukea.

Samat jankutukset ja ylistykset ilman minkäänlaisia konkreettisia perusteluja. :D

Huudelkaa vaan persua ja puuttinia, teillä on niin kuluneet jutut että ääni hälvenee pikku hiljaa.

Kukaan ei ole maksanut ainakaan minulle mitään (mutta minulle voi kyllä alkaa syytää rahoja ja kehun ihan ketä vain halutaan). Sen sijaan minä tunnen myötähäpeää niitä ihmisiä kohtaan, jotka kerta toisensa jälkeen lähtevät innoissaan porukalla haukkumaan jotain henkilöä, oli se sitten Saara Aalto, Meghan Markle tai nyt sitten tämä Sanna Marin. Siis suorastaan fanaattista kiihkoa näillä haukkujilla. Varmaan ovat aikoinaan kuuluneet siihen koulun kovimman kiusaajan hännystelijäjoukkoon ja hirnuneet tämän kaikkein typerimmille pieruvitseillekin housut märkänä.

Tekstisi kertoo jo puolueellisuutesi.

Ymmärrät varmaan että on eri asia haukkua ihmisiä kuin odottaa pääministeriltä kohteliasta käytöstä ja esittää häntä kohtaan oikeutettua kritiikkiä niiden, joiden asioista hän tekee päätöksiä.

Vierailija
92/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulaisten mielensäpahoittaja-miesten metoo-liike näköjään sitten tapahtui.

Mitä se Ylen Hannu Särkkä jorisee niitä näitä jollekin pääministerille kun tämä on tulossa tärkeään haastatteluun? Tilannetaju pettänyt tuolla Särkälläkin tuossa tilanteessa. Marinhan olisi voinut olla tuossa oikeastikin epäkohtelias mitä hän ei kuitenkaan ollut.

Vierailija
93/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkola mogasi täysin tarkoitushakyisella tviitollään.

Asianosaiset ovat kommentoineet pätkää ja heidän välillään on kaikki hyvin.

Ukkola yrittää olla kaikkitietävä, mutta hänellä itsellä ei olisi ikimaailmassa mitään saumoja päästä lähellekään pääministerin pallia.

Vierailija
94/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuon, että Marin itse kävelee liian lähelle ovea kaksi kertaa ja siksi jää jumiin. Mutta kyllä mua ahdistaisi olla tuossa tilanteessa hänen seurassaan, on sen verran tuo käytös puheen ja kehon kautta kireää.

Vierailija
95/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi, että kommenteista muka maksetaan? Kuka maksaa ja miksi?

Pinnalle tulleen poliitikon takana on aina sylttytehdas. MOT

Vierailija
96/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianomainen itse ei ole kokenut pääministerin käytöstä mitenkään epäystävällisenä. Ehkäpä ei ole tarvetta muidenkaan niin kauheasti mieltään sivusta pahoittaa. 

Asianomainen ihminen osaa itsestään selvästi käyttäytyä. Mitä hän siitä hyötyisi, jos rupeaisi julkisesti huokailemaan, että pm kohteli häntä kuin koronaista ilmaa? Juttu nähtiin, ja puhui puolestaan, PM:n tuhahduksineen kaikkineen.

Tai ehkäpä asianomainen osaa ihan itse arvioida, tuliko kohdelluksi kuin koronainen ilma vai ihan riittävän asiallisella tasolla.

Minusta näytti siltä, että Marin oli perusasiallinen ja viestitti samalla, että nyt ei ole halua eikä tarvetta jutustella. Se hänelle tuossa tilanteessa suotakoon.

Vierailija
97/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinilla noussut valta päähän kuten aiemmillakin pääministereillä ja käytös sen mukaista. Ja ei tästä tarvitse tehdä taas sukupuolitappelua, minä odotan asiallista käytöstä poliitikolta oli tämä mies tai nainen. Vaikka olisi väsynyt, kiireinen jne. niin silti pitää osata käyttäytyä kohteliaasti ja vastata toiselle eikä kohdella toista kuin ilmaa.

Totta ja sama julkimoiden osalta muutenkin. Nimmarin ja selfien pyytäjille pitää vaan jaksaa olla ystävällinen.

Vierailija
98/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän tuon, että Marin itse kävelee liian lähelle ovea kaksi kertaa ja siksi jää jumiin. Mutta kyllä mua ahdistaisi olla tuossa tilanteessa hänen seurassaan, on sen verran tuo käytös puheen ja kehon kautta kireää.

On väsyneen näköinen ennemminkin.

Vierailija
99/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tullut edes jotenkin vastaan. Sanonut, vaikka että "sori, mä yritän tässä nyt keskittyä". Viimeksi olen nähnyt tuollaista ysiluokalla, kun joku kympin tyttö sai regressiokohtauksen ja meni nurkkaan mököttämään.

Vierailija
100/541 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään Sannan fani, ennemminkin en juuri pidä hänen tavastaan esiintyä ja johtaa. Siitä huolimatta en tuossa pätkässä nähnyt mitään epäkohteliasta. Näkyi, että aikataulu ja studioon ehtiminen teki todella tiukkaa, ja tuon "meitä taitaa olla vähän liikaa" voi viitata myös ihan koronaan ja turvaväleihin pienessä pyöröoviluukussa.

Marinin lisäksi televisiolähetyksellä on oma aikataulunsa, ja kyllä ketä tahansa hermostuttaisi myöhästyä ja myöhästyttää samalla koko lähetystä.