Liityin vasta Instagramiin, ja olen pihalla sen "etiketistä"
Onko tosiaan tapana että ihan uppo-oudot (tai no, jotain yhteisiä tuttuja näyttää olevan) ryhtyy seuraamaan tiliäni, vaikkei mulla edes ole tilini sisältönä vasta kuin neljä ei-kovin-kiinnostavaa kuvaa?
Siis ei minua haittaa, tervetuloa vaan. Pohdin vaan motiivia ja myös sitä, että "pitääkö" (onko kohteliasta/kuuluuko etikettiin) mun nyt pistää seuraamispyyntö takaisin?
T. Fossiili
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mikä niiden stoorien idea on? Mitä te kerrotte stooreissa?
Ei niissä ole välttämättä sen kummempaa ideaa kuin muissakaan instagram-julkaisuissa. Varmasti ammatikseen sosiaalista mediaa tekevillä on selkeämpi ero. Mä dumppaan ylipäätään melkein kaiken stooreihin, nykään enää julkaisen feedissä tosi harvoin. Julkaisen stooreissa meemejä, muiden kuvia ja ajatuksia. Myös ihan kuvia normaalista elämästäni. Ihan hyvin voisin julkaista monet noista kuvista feedissäkin, mutta jotenkin storyjen julkaiseminen on mukavampaa. Feediin laitan yleensä tosi vähän tekstiä, jos ollenkaan, tarinaan saatan laittaa enemmänkin.
No opettele seisomaan aina niin että toinen jalka suorana,toinen hieman koukussa .Katse kaukaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Okei, tunnen itseni hölmöksi, kun tulin tänne opettelemaan instagrametikettiä. Olen 26 v 😅 en osaa käyttää storyja, siis osaan laittaa sinne yhden kuvan, mutta en muuta. Toiset laittavat aina storyyn uudet postaukset joihin pääsee klikkaamalla, on linkkejä johonkin ig:n ulkopuolelle ja jaetaan toisten tarinoita. En oo uskaltanut kokeilla kun pelkään että vahingossa laitan sinne storyyn jotain ihan muuta kuin on tarkoitus 😅
Mä onnistuin joskus laittamaan vahingossa live-kuvaa omasta naamastani 🙈. Sen jälkeen olen vältellyt stoorien tekemistä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, tunnen itseni hölmöksi, kun tulin tänne opettelemaan instagrametikettiä. Olen 26 v 😅 en osaa käyttää storyja, siis osaan laittaa sinne yhden kuvan, mutta en muuta. Toiset laittavat aina storyyn uudet postaukset joihin pääsee klikkaamalla, on linkkejä johonkin ig:n ulkopuolelle ja jaetaan toisten tarinoita. En oo uskaltanut kokeilla kun pelkään että vahingossa laitan sinne storyyn jotain ihan muuta kuin on tarkoitus 😅
Mä onnistuin joskus laittamaan vahingossa live-kuvaa omasta naamastani 🙈. Sen jälkeen olen vältellyt stoorien tekemistä 😅
Meinasin tukehtua ruokaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhannesti kiitos tästä ketjusta. Sain vastauksia lukuisiin kysymyksiini. En ole ap, mutta olen kohta 50, ja kohta Instassa.
Onkohan kukaan vielä kommentoinut hästägien käyttöä? Mutta mun vinkki on, että jos ei halua julkisella tilillä päätyä ties keiden katseltavaksi, niin kannattaa välttää yleisiä hästägejä, kuten vaikka oma asuinkaupunki, viikonpäivä, kuukausi... Tässä nyt äkkiä mieleen tulleita. Nuo hästägit kun toimii hakusanoina ja esimerkiksi sillä paikkakunnan nimellä voi hakea kaikki sitä käyttäneiden kuvat. Tai ehkä tämä on vain mun rajoite, mutta itse en välitä varsinkaan omalla paikkakunnalla tulla "tirkistellyksi". Tilini on julkinen että sen löytää tietyn aihepiirin ihmiset, mutta en välitä, että joku satunnainen samalla paikkakunnalla asuva tunnistaa, et jaa, tämähän taitaa olla se "Siwan kassa". Missäs tää asuu ja ai tuollaista se nyt tekee... 😄 Sitten taas tuollaisilla todella yleisillä satoja tuhansia kertoja käytetyillä hästägeillä voi saada tosi outoja seuraajia - kokemusta tästäkin...
Tägien käyttäminen riippuu kyllä paljon siitä mitä haluaa instagramin käytöltä. Jos haluaa pitää instagramin mahdollisimman yksityisenä niin ei hashtageja kannata sitten laittaa ollenkaan. Mutta jos haluaa tykkäyksiä ja seuraajia vaikka ympäri maailmaa niin paljon vaan tageja eri kielillä. :)
No enkös minä juuri niin sanonut?!? 😄 Mun vinkki oli juuri niille, jotka ei halua julkista tiliään kaikkien silmille. Siellä se lukee, kun lukee. 🙂
Kiitos, kokeilen näitä.