Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hovilta täydellinen lausunto Harrylle ja Meghanille

Kommentit (1104)

Vierailija
981/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikäähän kuinka viihde ihmisillä on lapsia joka mantereelta.

Vierailija
982/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meghan pelkää niin paljon ja tajuaa tehneensä virheen ja paljastuneen narsitiksi, koska ei anna itse haastatteluja ja selityksiä teoilleen, vaan laittaa "ystävänsä" antamaan julkilausumia medialle. Oikeasti se mikä tässä säälittää, on, että Harry tosiaan näyttää olevan tuulitunneli, kuten äitinsä sanoi ja oli noin helposti huijattavissa naisen toimesta. Olkaamme onnellisia että hänestä ei tule kuningasta,

Ne sen ystävät ovat tätä mafiaa olleet alusta saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitten oli taputeltava Epstein pois koska kaikki äijät USA ssa ja Israelissa olisivat tuksutelleet paljastua. Kuhina kävi niin kova sillä kaupalla ja vauvafarmeilla.

Unohdin pääpesäkkeen Saudia n, sille tuodaan kaikkialta ihmisiä, intiasta ja pakistanista ja Äfrikan köyhistä maista.

Vierailija
984/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usa tekee käytännössä orjakauppaa edelleen. Näin se on. Siksi ne syyttävät siitä Monarkiaa, britanniassa. Ne Clintonit ja muut Bideniä lukuunottamatta pelkäävät ja paljon. Biden on ihan ok. Mutta siksi siitä ollaankin kehitelty lähes pedo. ne tekevät niin kaikille kunnollisille.

Kehitelty ja kehitelty, ainakin löytyy runsaasti videomateriaalia missä nuuhkii pikkutyttöjen ja teinien niskoja ja hiuksia.

Vierailija
985/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usa tekee käytännössä orjakauppaa edelleen. Näin se on. Siksi ne syyttävät siitä Monarkiaa, britanniassa. Ne Clintonit ja muut Bideniä lukuunottamatta pelkäävät ja paljon. Biden on ihan ok. Mutta siksi siitä ollaankin kehitelty lähes pedo. ne tekevät niin kaikille kunnollisille.

Trump tietää tuon kaiken, olipa millainen on , niin tietää, ja tässä hän on oikeassa täysin. Lapsia pitää suojella.

Trump tietää kaiken paitsi sen että hänen omat kannattajansa riehuivat Capitol-kukkulalla hänen oman puheensa jälkeen.

Vierailija
986/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump tietää tuon kaiken, olipa millainen on , niin tietää, ja tässä hän on oikeassa täysin. Lapsia pitää suojella.

Trump tietää kaiken paitsi sen että hänen omat kannattajansa riehuivat Capitol-kukkulalla hänen oman puheensa jälkeen.

Ei hän ole täydellinen eikä täydellisen paha, jos ihminen pelaa politiikkaa vaikka sitten oikealla asialla on syytä tukea sitä oikeata asiaa vaikkei ihan kaikki muu miellyttäisikään. Hän on tuossa asiassa oikeassa, pelasi tai ei.

Vierailija
987/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä mitä somessa jenkit viheltää. Tuo porukka tulee ja menee. Heillä ei ole mitään tekemistä brittien kanssa. Ovat sitä porukkaa jenkeissä joka kertoo äänekkäästi mielipiteensä mutta tuskin antavat ropoakaan Meghanin Ja Harryn kassaan. Eli paljon melua tyhjästä.

Ainoastaan se olisi ollut kuninkaallisille paniikin paikka jos britit olisivat siirtyneet Marryn taakse. 

Koulutetut ja omilla aivoillaan ajattelevat eivät ole mukana tuossa porukassa. Obamat esimerkiksi.

Tuo woke-porukka koostuu pääasiassa kouluttamattomasta väestöstä ja on varmasti tietynlainen liike vuosikymmenten oloja vastaan. Tarttuu kritiikittä mihin tahansa, missä voi saada r*sisimihyötyä. Mutta näin ei muuteta maailmaa paremmaksi, tuo woke liike luisuu moraalin ja lain väärälle puolelle.

Vierailija
988/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa tarinalle 👍

Tarinan kirjoittaja koittaa peukuttaa itselleen lisää tarinantoivojia 😂 Sorry. Pari ekaa olivat ok, sitten menivät tylsäksi.

Ei ollut tarinankertoja peukuttamassa, vaan minä. Ja tykkään jatkoistakin. Kivaa kepeyttä tuohon Meghanmyrkkyyn.

- Eri

Vierailija
989/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovinkaan rasistiselta perheeltä vaikuta, hääpappikin oli musta, se joka mesosi niin, että kyntteliköt meinasi kaatua.  Elisabethan olisi voinut vain ilmoittaa, että pappina toimii se ja se piispa, mutta antoi Meghanin tehdä kuten halusi ja myötäili kaikessa paitsi siinä kruunu asiassa.

Papilla ja Meghanilla onkin mesolangat:)

Vierailija
990/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa tarinalle 👍

Tarinan kirjoittaja koittaa peukuttaa itselleen lisää tarinantoivojia 😂 Sorry. Pari ekaa olivat ok, sitten menivät tylsäksi.

Ei ollut tarinankertoja peukuttamassa, vaan minä. Ja tykkään jatkoistakin. Kivaa kepeyttä tuohon Meghanmyrkkyyn.

- Eri

Kiitoksia, kiva kuulla, t tarinankertoja

PS: näitä on herkullista tarinoida kun on ihmisluonteita ja kartanoita. :D

Vierailija
991/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Trump ja Obamat arvostavat suuresti kuningatar Elisabetia. Michelle Obama kertoi arvostuksesta myös elämänkerrassaan.

Vierailija
992/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu:

Isä oli hereillä  jo kuudelta, ja lähtenyt Lontooseen samointein. Harry kuuli väeltä että isä oli käynyt 2 kertaa kurkistamassa Harryn huoneeseen yöllä kuin tarkistaakseen ettei poikansa olisi häipynyt tai oliko tottakaan ettei hän nähnyt vain unta paluusta. Tässäkin talossa tiedetään kaikki ajatteli Harry.

Miten minä käyttäisin tämän paivän, hän mietti keittiössä istuessaan, hän meni aamiaiselle keittiöön, halusi tavata  tutun luottokokin jolla oli uusi harjoittelja. Harjoittelija oli epäonnistunut armeijan testeissä ja koska poika oli hyvä antoi Charles hänelle tilaisuuden osana laajempaa projekstia joka auttoi laidalle joutuneita nuoria.

Voi jessus ajatteli Harry: niinpä! En ole tässä yhtään paremmassa jamassa kuin tuo armeijan testissä epäonnistunut nuori mies, hän oli vetänyt bileet pitkäksi edellisenä päivänä tyttöseuransa kanssa ja mokasi. Minä tässä olen mokannut satakertaisesti. Harry kysyy pojalta, jolla on keittiöasu, että tajuaako miten kusessa olen? Poika taistelee asemansa ja tuttavallisen jakamisen välillä ilmettään, ja etsii sopivaa juuri tähän tilanteeseen, kasvot asettuvat aitoon myötätuntoon:

-On minulla aavistus...tai no suoraansanottuna kyllä mekin luimme lehdet. Poika punastuu korviaan myöten.

Harry taputtaa poikaa olalle:

-Sinä olet rehti kaveri, kuule. jos tarvitset seuraa työvuorojen jälkeen olen täällä, senkun tavoitat minut. Minulla on muutenkin hyvä olla ystäviä nyt talossa Harry virnistää. Miehet hymyilevät yhteisymmärryksessä.

-Tiedäthän äitini oli keittiöväen kanssa aina sellaisissa väleissä että hän saattoi mennä kaapille ja napostella kaikki seuraavanki n päivän varalle laaditut monimutkaiset kakut. Bulimia- se oli paha tauti. Mutta nyt menen katsomaan mitä isä kirjoitti minille, minulle on kuulemma kirje pöydällä, mitä minun tulee tänään tehdä. Älä kuvittelekaan että ukko antaisi minun laiskotella täällä kartanossa. Kyllä se minulta vielä nahkan ottaa, virnistää Harry leikillisesti. Kiitoksia kahvista ja aamupalasta- kaipasin niin Kaliforniassa hyvää kahvia ja kunnollista englantilaista aamupalaa!

Harry poikkeaa isän huoneessa jonne oli jätettykin se kirje tarjottimelle oikein. Kauniin luomupaperisen kirjeen päällä luki:  Harry. Kirjaimissa oli jo pientä horjuvuutta ja kömpelöyttä. Kirje oltiin huolellisesti myös liimattu kiinni.

Vierailija
993/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu:

Harry tarttui kirjeeseen jota koristi kolmisulkainen badge, ja hiveli sitä. Ich Bien- I Serve, hän tiesi badgen tarinan tarkkaan, mistä se tuli ja miksi isä sen itselleen sai...mutta  nyt ei mietitä sitä, uteliaisuutta oli liikaa ja hän päätti nopeasti saada lukea mitä Isä oli kirjoittanut hänelle, sillä jotain tärkeää sen täytyi olla.

Samassa Harry muisti: Kännykkä! Miten minä olen unohtanut koko kännykän ensimmäistä kertaa ikinä! Olen minä kyllä sumussa ja pää muurahaispesänä kun en kuistanut enää kännykkää.

Hän oli lähtenyt Montecitosta niin kiireellä ettei ollut muistanut tarkistaa oliko pää-kännykkä mukana taskuissa. Ja vihdoinhan pukuakin välillä, siellä autossa....

Harry sulloi Isän kirjeen taskuunsa ja juoksi huoneeseensa jossa hämmästynyt hovinainen oli asettelemassa vaatteita kaappiin ja ojennukseen ja poimi likaisia vaatteita ja lakanoita pussiin joka oli pyörällisessä korissa. Isä halusi pyörät sillä pyykit saattoivat olla hennoille naisille  raskaita kantaa. 

-Seis, huusi Harry naiselle...niin tais siis hyvää aamupäivää, anteeksi, mutta minä olen hukannut kännykkäni varmaan ja tulin sitä etsimään...tarkistaisitteko kaikki taskut?

Harry alkoi itse selata vaatteitaan ja kassiaan, jonka kuntokin hävetti häntä, kuten vaatteittenkin, eihän ne prinssin vaatteita enää oikeastaan olleetkaan, sillä kaikesta luovuttiin jo aiemmin keväällä, mutta kuitenkin Harryä nolotti naisen tyrmistynyt ja tuikea katse -tai niin hän sen tulkitsi. Nainen jatkoi vaiti työtään verkkaisesti. Koko hovi on kuin loputon hyvin ja ajallaan toimiva koneisto ja kaiken tuli pyöriä.

Kännyä ei löytynyt.  Harry Mietti: Mutta osaan paikantaa sen ohjelman avulla kunhan vaan saan sellaiset vempeleet käsiin. Ai, mutta en saakaan paikannettua itse koska POISTIN SEN OHJELMAN käytöstä juuri kun läksin Montecitosta! Kaikki mahdolliset kauhukuvat syöksähtelivät päähän: olisiko Meghan jotain siitenkin aavistanut ja napannut kännyn itselleen? Mitä hän sillä aikoisi? Oliko kännyssä kuvia tai muuta joka paljastaisi hänet ja kaverinsa Meghanille? Ei. Ei olisi , kaverit suojattiin huolella toiseen kännykkään ja se olisi turvassa paikassa jonne Meghan ei pääsisi millään. Miten paha kännyn katoaminen nyt olisi? Jos se olisi jäänyt siihen autoon jolla tilin Highgroveen tilanne olisi paha. Kuski varmasti antaisi sen turvamiehille ja kaikki olisi arpapeliä päätyisikö kännyn sisältö lehtiin. Sen Harry muisti miten oli kuvannut Archieta ja Meghania, joskin Meghanista kaikki kuvat olivat säädyllisiä lukuunottamatta sitä että hänen kaverinsa näkyivät niissä kanssa. Ja se voisi olla kiinnostavaa myös Britanniassa.

Vierailija
994/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei auta kuin toivoa että kuski toimittaisi kännyn takaisin, jos se siellä olisi, autossa. Lentokapteeni kyllä toimittaisi, ilman välikäsiä.

Tämä oli Harrylle huomattava takaisku paossaan Montecitossa, kännyssä oli suunnitelma saada lapset mukaan ensin vierailulle Isoäidin luo ja muuta mikä voisi vaarantaa koko operaation ja saattaa harmiin Kuningattarenkin joka oli vielä tietämätön koko operaatiosta. Harry oli ajatellut ensin pohjustaa kaiken Meghanilta salaa, eikä ollut kuin pitänyt päiväkirjaa kännyyn itselleen ja merkinnyt muistiin tapahtumia. Kännyn puuttuminen romahdutti hetkeksi Harryn. Kun naistyöntekijä toivotti päivänjatkoja ja näkin harryn murtuneena hän heltyi sanomaan:

- Onpa iloinen uutinen että päätitte palata ! Ja katsoi harryä pää kallellaan äidillisesti.

-Kiitoksia, sanoi Harry ja heräsi mietteistään, -Se oli nyt ystävällisesti sanottu ja kuule, tarvitsin tuon juuri nyt. Hyvää päivänjatkoa!

Ei auta, kuin odottaa, josko joku ilmoittaisi, mutta mahanpohjaan jäi iso kivi myllertämään ja Harry oli jo muutenkin langanlaiha. Jalat olivat lähes yhtä ohuet kuin Meghanilla, luonnostaan hoikat, iskämahasta ei tietoakaan enää, mikä oli tietysti hyväkin juttu.

Harry nousee ja muistaa isän kirjeen, istuu sängynpäätyyn asetetulle kullanväriselle  sohvalle, takaisin, sohvalle joka on päällystetty satiinilla, ja jolla he kerran kolmisin istuivat äidinkin kanssa, Williamin pöllyyttäessä äidin tukkaa.

Harry repäisee kirjeen sormillaan vaikka kirjoituspöydällä on badge peräin avaajakin. Kirje on nyt kokonaan näkyvillä Harryn käsissä ja hän avaa taitetun paperin.

Vierailija
995/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan jatkoa tarinalle :)

Vierailija
996/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi jatkaa. Kaks ekaa oli OK.

Vierailija
997/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei auta kuin toivoa että kuski toimittaisi kännyn takaisin, jos se siellä olisi, autossa. Lentokapteeni kyllä toimittaisi, ilman välikäsiä.

Tämä oli Harrylle huomattava takaisku paossaan Montecitossa, kännyssä oli suunnitelma saada lapset mukaan ensin vierailulle Isoäidin luo ja muuta mikä voisi vaarantaa koko operaation ja saattaa harmiin Kuningattarenkin joka oli vielä tietämätön koko operaatiosta. Harry oli ajatellut ensin pohjustaa kaiken Meghanilta salaa, eikä ollut kuin pitänyt päiväkirjaa kännyyn itselleen ja merkinnyt muistiin tapahtumia. Kännyn puuttuminen romahdutti hetkeksi Harryn. Kun naistyöntekijä toivotti päivänjatkoja ja näkin harryn murtuneena hän heltyi sanomaan:

- Onpa iloinen uutinen että päätitte palata ! Ja katsoi harryä pää kallellaan äidillisesti.

-Kiitoksia, sanoi Harry ja heräsi mietteistään, -Se oli nyt ystävällisesti sanottu ja kuule, tarvitsin tuon juuri nyt. Hyvää päivänjatkoa!

Ei auta, kuin odottaa, josko joku ilmoittaisi, mutta mahanpohjaan jäi iso kivi myllertämään ja Harry oli jo muutenkin langanlaiha. Jalat olivat lähes yhtä ohuet kuin Meghanilla, luonnostaan hoikat, iskämahasta ei tietoakaan enää, mikä oli tietysti hyväkin juttu.

Harry nousee ja muistaa isän kirjeen, istuu sängynpäätyyn asetetulle kullanväriselle  sohvalle, takaisin, sohvalle joka on päällystetty satiinilla, ja jolla he kerran kolmisin istuivat äidinkin kanssa, Williamin pöllyyttäessä äidin tukkaa.

Harry repäisee kirjeen sormillaan vaikka kirjoituspöydällä on badge peräin avaajakin. Kirje on nyt kokonaan näkyvillä Harryn käsissä ja hän avaa taitetun paperin.

Tee oma ketju tälle spämmille.

Vierailija
998/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan jatkoa tarinalle :)

Jep.

Harry huomasi vasta nyt äitinsä kuvan piirongin päällä. Äidillä oli kukonaskelinen punainen jakku ja hame samakuviollisena, mutta mustana. Se oli se päivä kun vahemmat palasivat edustusmatkoiltaan ja media teki kilpailua siitä kumpi halasi meitä oikealla tavalla. Äidin halaukset kyllä voittivat, sillä hän kietoi meidät niin tiukasti, että tuntui, että olin ihan varmasti nyt vain kerrankin kanssaan , ehdoitta ja kokonaan, ja sitä halausta kesti ja kesti, melkein tukahtumiseen saakka! Ote oli niin luja. Harry muisti miten äiti riensi riisumaan karhealta tuntuvan pukunsa heti kun ehti. Hän sipaisi poskeani, johon oli jäänyt tuosta kankaasta punainen painauma. Kankaan tekstuuri oli niin syvää.

Sitten harry muistaan miten Meghan oli tehnyt samoin, jo ensimmäisellä tapaamisella klubilla, eristetyssä tilassa, jinkamtaustalla väijyi puolituttuja hahmoja kuin verhoissa. Kun Meghan puristi niin lujaa, hänessä liikahti kaikki, jokin vain naksahti ihan ydintä myöten, kohdalleen, hän ajatteli ja tunsi tuolloin.

Mutta voi miten kaikki selvisikään. Harry oli käyttänyt aikaa tutustuakseen Meghanin lapsuuteen, kokonaiset 3 päivää oikeastaan Montecistossa ja löysi kaiken.

Mutta isän kirje! Harry avaa taitetun kermanvalkoisen kirjeen.

Kirjeessä on kuvio. Ei mitään muuta.

Hetken Harry on ymmällään, mitä ihmettä, eikä mitään muuta?

Mutta se on paljon. Kuvio on sama jonka hän löysi Pariisin karttaan merkittynä, kun isä jätti hänet Balmoralin linnan hyisiin huoneisiin ja lähti hakemaan äidin ruumista Pariisista. Miten Balmoral huokui silloin koskeutta ja hyisyyttä joka kivensä kolosta, miten raskasväriset tartan-matot olivatkaan silloin raskaita kävellä ja ne lopuutomat portaikot nousta. Metsästettyjen eläinten kuiset kallot pelottivat Harryä pienenä seinillä. Valo kiikkuin kammottavasti niitten luisilla naamoilla.

Mutta siis kirjessä oli kuvio. Ja se viittasi Pariisiin, mutta mihin muuhun? Isä siis tarkoitti että minun pitäisi etsiä äidin todellisen katoamisen syy elämästään?

Niin, sitähän hän oikeastaan halusikin, heti kun toipui etsimästä uutta äitiä Meghanissa.

Vierailija
999/1104 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän ole missään tapauksessa rasisista pohtia lapsen ihonväriä. Minusta se on aika normaalia, jos isä on vaalea ja äiti tumma.

Varmasti myös itse miettisin samaa asiaa.

On äärimmäisen tökeröä ja käytännössä rasistista jos sitä pohdiskelee vain tummien ihmisten kohdalla. Olen itse tumma ja kyllä sanoisin pari valittua sanaa jos joku alkaisi pohdiskelemaan lapseni ihonväriä. Kysyin takaisin, että tuleeko sinun lapsestasi pinkki, keltainen vai maidonvalkoinen?

miksi et pysty näkemään ihonväriä vain ominaisuutena muiden ihmisen ominaisuuksien joukossa? Asiana, jota voi pohtia muiden ominaisuuksien rinnalla? Ei se mikään erikoinen juttu ole että joku on tummempi kuin joku toinen. Tai vaikka sitten pinkki.

Ihonväri ei ole ominaisuus muiden joukossa kuten silmien väri. Se joka niin väittää vähättelee rasismia ja rasismin olemassaoloa.

Mikä se sitten on? Ominaisuus, joka pitää pyrkiä normalisoimaan eikä nostamaan jatkuvasti erikoisena esiin.

Miksi sitten erikoisen kaunis tai niinkuin Meghan itsensä kauniiksi leikellyt voi vaatia erikoishuomiota ja olla jokin  missi /diili-likka jos pitäisi pyrkiä normalisoimaan se mitä on perinyt ulkonäössä?

Vierailija
1000/1104 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän ole missään tapauksessa rasisista pohtia lapsen ihonväriä. Minusta se on aika normaalia, jos isä on vaalea ja äiti tumma.

Varmasti myös itse miettisin samaa asiaa.

On äärimmäisen tökeröä ja käytännössä rasistista jos sitä pohdiskelee vain tummien ihmisten kohdalla. Olen itse tumma ja kyllä sanoisin pari valittua sanaa jos joku alkaisi pohdiskelemaan lapseni ihonväriä. Kysyin takaisin, että tuleeko sinun lapsestasi pinkki, keltainen vai maidonvalkoinen?

miksi et pysty näkemään ihonväriä vain ominaisuutena muiden ihmisen ominaisuuksien joukossa? Asiana, jota voi pohtia muiden ominaisuuksien rinnalla? Ei se mikään erikoinen juttu ole että joku on tummempi kuin joku toinen. Tai vaikka sitten pinkki.

Ihonväri ei ole ominaisuus muiden joukossa kuten silmien väri. Se joka niin väittää vähättelee rasismia ja rasismin olemassaoloa.

Mikä se sitten on? Ominaisuus, joka pitää pyrkiä normalisoimaan eikä nostamaan jatkuvasti erikoisena esiin.

Miksi sitten erikoisen kaunis tai niinkuin Meghan itsensä kauniiksi leikellyt voi vaatia erikoishuomiota ja olla jokin  missi /diili-likka jos pitäisi pyrkiä normalisoimaan se mitä on perinyt ulkonäössä?

Meghan kokee vaan että muka mustuutensa oli se syy miksi jarruja käytökselle laitettiin eikä se ihan oma käytös. Hän yrittää saada kaikki mukaan puskemaan itseään huipulle ratsastaen  muitten ihonväreillään. Narsistin kikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi