Hovilta täydellinen lausunto Harrylle ja Meghanille
Kommentit (1104)
Vierailija kirjoitti:
Tää tapaus osottaa taas median nykytason kaikessa säälittävyydessään. Kuka tahansa haastattelun katsonut tajuaa, ettei niiden kahden tarinat edes natsanneet, mutta media leikkii ettei sellaista tapahtunut.
Eka kerta kun oon Trumpin kanssa samaa mieltä mistään. 😂
Kyllä koira koiran tuntee vai miten se sanonta menikään? Trumpissa ja Megsussa samoja piirteitä eittämättä.
Jep. Nyt on taas ystävä kommentoinut että Meg seisoo sanojensa takana, on asioista yli, eikä halua myrkyttää elämäänsä toisella keskustella. On kuulemma valmis keskustelemaan mikä RF:stä on joku valmis keskustelemaan rakentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa tarinalle 👍
Tarinan kirjoittaja koittaa peukuttaa itselleen lisää tarinantoivojia 😂 Sorry. Pari ekaa olivat ok, sitten menivät tylsäksi.
Kaksi ekaa tarinaa oli tosi hyviä, liikuttavia. Sitten ei enää niinkään.
Huomasi, että 2 ekaan käytetty aikaa, se näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nyt on taas ystävä kommentoinut että Meg seisoo sanojensa takana, on asioista yli, eikä halua myrkyttää elämäänsä toisella keskustella. On kuulemma valmis keskustelemaan mikä RF:stä on joku valmis keskustelemaan rakentavasti.
Meghan ei kestä kun hovi on vain hiljaa. Eikä kukaan muukaan noteeraa häntä. Se on pahinta mitä narsistille voi tehdä.
Mahtaa tulla kylmää kyytiäkun William on kuningas.
Piti ihan kopsata tuolta Toni Nieminen-ketjusta sen määritelmä tänne. Ihan kuin Harry:
Heikkolahjaisuus, elämänhallinnan moninaiset ongelmat ja Pölhö-Kustaa-syndrooma.
Tämä on Los Angelesin arkea liian monelle ihmiselle. Sitten kultalusikka suussa syntynyt kermap*rse viitsii valittaa, kun iskä ei anna rahaa. Saisivat hävetä.
Vierailija kirjoitti:
meghan pelkää niin paljon ja tajuaa tehneensä virheen ja paljastuneen narsitiksi, koska ei anna itse haastatteluja ja selityksiä teoilleen, vaan laittaa "ystävänsä" antamaan julkilausumia medialle. Oikeasti se mikä tässä säälittää, on, että Harry tosiaan näyttää olevan tuulitunneli, kuten äitinsä sanoi ja oli noin helposti huijattavissa naisen toimesta. Olkaamme onnellisia että hänestä ei tule kuningasta,
Narsistille on tyypillistä haalia ihmisiä tuekseen ja puhumaan puolestaan. Harry ei siis ole ainut joka on Meghanin valheisiin langennut, kuten kaikki häntä puolustavat osoittaa.
Muutama lainaus aiheesta ja uhriksi joutuneilta, sopinevat Harryynkin:
”Ei narsistin pauloihin joutunut ole heikko, vähälahjainen surkimus. Narsisti hakee tyyppiä, joka peilaisi hänen omaa egoaan. Jossakin kohtaa on pehmeä kohta, johon hän iskee. Railo tai repeämä. Tai yksinkertaisesti jokaisessa ihmisessä oleva rakkauden, luottamuksen ja täydellisen antautumisen tarve.”
”Itsekeskeinen narsisti haluaa olla maailman paras, janoaa ihailua, kadehtii muita ja on haluton tai kyvytön ottamaan huomioon toisten tarpeita. Narsistia lepytellessä, palvoessa ja palvellessa sekä tämän ailahtelevia mielialoja arvaillessa narsistin kumppanin voimat ehtyvät ja pahimmillaan itsetunto romahtaa.”
”Hän himoitsee kunnianosoituksia ja julkisuutta. En ole enää työelämässä sellaisessa asemassa, että hänelle koituisi jotain glooriaa siitä, että hän on puolisoni. Olen muuttunut surkimukseksi, jolla ei ole arvoa. Hän on nyt niskan päällä.”
”Minä kohtelen häntä huonosti, saan kuulla. Minun on turha kuvitella, että selviäisin yksin lasten kanssa. Eihän minulla ole järkeä päässä, hän sanoo. Ja jos saisin sellaisen typeryyden päähäni, hän kyllä tuntee tuomarin, joka todistaisi minut mielisairaaksi. Olen niin sekaisin etten edes näe, miten vähän logiikkaa hänen sanoissaan on.”
”Takerrun rakkauden sanoihin enkä näe tekoja. Hän on kasvattanut minut pikkuhiljaa liikahtelemaan juuri sitä reittiä pitkin, jonka hän osoittaa. Hän puhuu uroteoistaan ja itsestään niin paljon etten kuule enää omaa ääntäni.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa tarinalle 👍
Tarinan kirjoittaja koittaa peukuttaa itselleen lisää tarinantoivojia 😂 Sorry. Pari ekaa olivat ok, sitten menivät tylsäksi.
Mun mielestä ne olivat kaikki ihan loistavia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meghan pelkää niin paljon ja tajuaa tehneensä virheen ja paljastuneen narsitiksi, koska ei anna itse haastatteluja ja selityksiä teoilleen, vaan laittaa "ystävänsä" antamaan julkilausumia medialle. Oikeasti se mikä tässä säälittää, on, että Harry tosiaan näyttää olevan tuulitunneli, kuten äitinsä sanoi ja oli noin helposti huijattavissa naisen toimesta. Olkaamme onnellisia että hänestä ei tule kuningasta,
Narsistille on tyypillistä haalia ihmisiä tuekseen ja puhumaan puolestaan. Harry ei siis ole ainut joka on Meghanin valheisiin langennut, kuten kaikki häntä puolustavat osoittaa.
Muutama lainaus aiheesta ja uhriksi joutuneilta, sopinevat Harryynkin:
”Ei narsistin pauloihin joutunut ole heikko, vähälahjainen surkimus. Narsisti hakee tyyppiä, joka peilaisi hänen omaa egoaan. Jossakin kohtaa on pehmeä kohta, johon hän iskee. Railo tai repeämä. Tai yksinkertaisesti jokaisessa ihmisessä oleva rakkauden, luottamuksen ja täydellisen antautumisen tarve.”
”Itsekeskeinen narsisti haluaa olla maailman paras, janoaa ihailua, kadehtii muita ja on haluton tai kyvytön ottamaan huomioon toisten tarpeita. Narsistia lepytellessä, palvoessa ja palvellessa sekä tämän ailahtelevia mielialoja arvaillessa narsistin kumppanin voimat ehtyvät ja pahimmillaan itsetunto romahtaa.”
”Hän himoitsee kunnianosoituksia ja julkisuutta. En ole enää työelämässä sellaisessa asemassa, että hänelle koituisi jotain glooriaa siitä, että hän on puolisoni. Olen muuttunut surkimukseksi, jolla ei ole arvoa. Hän on nyt niskan päällä.”
”Minä kohtelen häntä huonosti, saan kuulla. Minun on turha kuvitella, että selviäisin yksin lasten kanssa. Eihän minulla ole järkeä päässä, hän sanoo. Ja jos saisin sellaisen typeryyden päähäni, hän kyllä tuntee tuomarin, joka todistaisi minut mielisairaaksi. Olen niin sekaisin etten edes näe, miten vähän logiikkaa hänen sanoissaan on.”
”Takerrun rakkauden sanoihin enkä näe tekoja. Hän on kasvattanut minut pikkuhiljaa liikahtelemaan juuri sitä reittiä pitkin, jonka hän osoittaa. Hän puhuu uroteoistaan ja itsestään niin paljon etten kuule enää omaa ääntäni.”
Totta. Tämä on kamalan kaunista ja raa'an rumaa samaan aikaan! Narsistille puoliso on kuin marionettinukke, jota liikutellaan omien mielihalujen mukaisesti. Narsisti on kuin ammattilainen, joka osaa asiansa pilkulleen.
Jatkuu:
- No niin, sanoo Harry, se on tämä konjakki mikä saisi ajattelemaan että minulla olisi toivoa, jäljellä, mutta Isä arvaathan etten olisi ikinä tullut takaisin ellei tiettyjä asioita olisi tullut tietooni ja silmiini. Tarkoitan siis vaimoani. Sanon tämän kaiken ihan suoraan sydämestäni verta valuen. Siis niin paljon paskaa on suoraansanottuna tapahtunut ettei kuule, kaunopuheesta ei ole mitään järkeä tässä.
Ja pelkäämpä, että se on pettymys, koska on sanottava että vaikka esittelin elämääni Montecitossa sadunhohtoisena julkisuudessa,niin nykyään ja ajateltuani ja kuunneltuani tarkkaan ystäviäni- en niinkään asiantuntijoitani- olen tullut siihen tulokseen että ympärilleni kudottiin verkkoa tietämättäni ja alusta alkaen.
- Ja minä , Isä arvasin että sinä tiesit kaikesta alunkinperin jonkinverran, mutten ahdista sinua kysymällä mitä.
-Sattui nimitytäin niin vain noin viikko sitten että Meghan piti raakakaakao suklaapartyn meillä, tiedäthän sellaisen naisten illan. Olin asiasta hiukan yllättynyt katsottuani vieraslistan. Tai se meni niin että oli olemassa 2 eri listaa.
-No siellähän listassa oli ne Janinkat ja Jessicat ja muut jotka roikkuivat Kanadasta saakka kintereillämme. Mutta siellä oli myös yllättäen miehiä, heitä vaan valui alueellemme. Meghan oli antanut listan portinvartijalle ja portinvartija soitti minulle. Listaan oltiin lisätty 8 miestä. Osan tunsin , osan en.
-Yritin vetäistä partyjen aikaan- ne äityivät allasbileiksi lopulta.- Meghania syrjemmälle, mutta hän kivahti vaan ettei hänella ole aikaa, seurustele vieraittesi kanssa.
-Kun kaikki jäivät altaalle hiivin talolle- en ollut juurikaan humalassa, mutta oikaisin hetkeksi makuuhuoneen pedille.
-Kun rojahdin vuoteelle, tunsin sängyssä jotain rapinaa tai kahinantapaista. Kiskaisin peittoa, ei mitään, lakanaa , ei mitään, mutta tyynyn alta löysinkin kuvia , värillisiä. kuvia joita olin ja en ollut nähnyt. Ne olivat kuvia Losista kun vierailin siellä vastaavanlaisissa bileissä tavallaan.
Kun katselin kuvat, joista järkytyin valtavasti ja peittelin kätkön astui samassa huoneeseen Meghan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa tarinalle 👍
Oli ne kaikki tosi hyviä! Jäi vain odottamaan paljastuksia niistä Monteciton kauheuksista, siitä miten Harry heräsi tilanteeseen, suunnitteli pakonsa ja toteutti sen. Kun eikö se tulisi sitten seuraavaksi, että Harry alkaisi kertoa kauheista kokemuksistaan. Ja sitten alkaisivat suunnitella, miten vapauttaa lapset Britanniaan luokseen.
Charlesin suosio pohjamudissa samaten miniänsä. Harryn suosio myös laskenut. Taitaa Villestä tulla kuningas. Tärkeät asiat hoitaa pääministeri ja parlamentti.
jatkuu:
-Hän näytti tavattoman epäluuloiselta mutta esitin puolinukkuvaa huolettomassa asennosssa. Hän tuli viereeeni ja tunsin miten katseensa käsi tyynyssäpäin, tunsin sen vaikka olikin selin miten katseensa kulki. Avasin kunnolla silmäni kierähdin selälleni ja Meghan huokaisi helpotuksesta.
Hän kysyi: -Kunka pitkään olin maannut siinä ja voinko hyvin?
-Ihan kohtalaiseti vastasin yritin vaan henkäistä tovin, koska soitin pojan hoitajalle ja kysyin täällä kaikessa rauhassa meneekö siellä kaikki hyvin. Tulen nyt alas takaisin ja lupaan olla sosiaalisempi.
Poistuin huoneesta, Meghan sanoi tulevansa myöhemmin.
Isä laittaa käden Harryn kädelle, ilme on kärsivän myötätuntoinen.
-Me arvasimme tämän, mutta miksi olisimme lisänneet raivoasi, kun ne kuvat julkaistiin siinä hemmetin lehdessa. Sinulla oli paljon menossa muutenkin, mutta tiesimme, että kuvia käytettiin ja kuka ne otti. Se teettikin huomattavaa työtä. Emme pitäneet silloin kuvaajaa niin merkittävänä enkä oikeastaan tähän saakka kun kerroit nyt niitten kulkeutuneen Meghanille. Oletko varma ettei nyt joku muu yritä rikkoa välejänne ja asettanut kuvia petiinne?
-Olen. Makuuhuoneeseemme pääsee vain koodilla. Se on turvajärjestely sillä poikamme nukkuu viereisess huoneessa ja sinne pääsee samalla koodilla. Meghan ei olisi antanut koodia kenellekään.
Prinssi Harryn ja Meghan Marklen suosio romahti Britanniassa Oprahin haastattelun jälkeen
Prinssi Harry ja Meghan Markle antoivat harvinaisen haastattelun Oprah Winfreylle viime sunnuntaina. Haastattelun jälkeen tehdyn kyselyn tulosten mukaan pariskunnan suosio ei koskaan ole ollut alhaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Harryn ja Meghan Marklen suosio romahti Britanniassa Oprahin haastattelun jälkeen
Prinssi Harry ja Meghan Markle antoivat harvinaisen haastattelun Oprah Winfreylle viime sunnuntaina. Haastattelun jälkeen tehdyn kyselyn tulosten mukaan pariskunnan suosio ei koskaan ole ollut alhaisempi.
Ja yllättyneitä olivat...? Oikein kerjäsivät verta nenuistaan, joten nyt on turhaa enää ulista.
Kansa kyllä valitsee puolensa satavarmasti.
Jatkuu:
-Otetaan konjakkia tässä, sanoo isä huolestuneen näköisenä, silmiin ilmestyi kuin tyhjästä lisää pusseja ja ryppyjä samoin otsaan, Harry huomasi ja oli huolissaan ja tutkaili raaskisiko kertoa lisää...ulkona lauloivat mustarastaat kaikuvaa melankolista tuikutustaan ja alkavan kesäyön äänet tunkivat hiljaisuuden lävitse Harryn mielentilassa kuin luodit tajuntaan , ne aivankuin repivät lisää haavoja muutenkin vereslihaiseen sydämeen. Miten mustarastaan laulu voikin olla niin riipivää, hän mietti.
Isä nousi ja käväisi ovella, repäisi sen auki ja tarkisti ettei ketään ihan varmasti ollut kuuntelemassa. Hovissa kaikki tällainen on taidetta joskin aika reilua nykyään. Jos jotain kuullaan aika hyvin osataan pitää tieto itsellä. Se on vaatinut yhtä hyvää taidetta valita väki. Isä tulee takaisin, istuu Harryn viereiseen sohvaan takaisin. Harryn käsi lepää sen nojalla jos tarvitsisi tukea.
-Kerro vaan nyt, ihan kaikki. Isä sanoo.
-Oletko varma? Tarkoitan eihän sinulla ole enää vakavia Coronaoireita? Keuhko rutussa tai sydämessä yhtään mitään?
-Minut ollaan tarkistettu ja kuule kestän kaikenlaista saati yhden amatööri vehkeilijöitten juonitteluja - kutsun niitä amatööreiksi sillä, You Know...
- Yes. I do know. isä. Mutta tätä on tavattoman raskasta myös kertoa. Tunnen vanhentuneeni vuodessa 10 v ja varmaan näytänkin jo siltä. Ihmeellisesti tätä kaikesta minkä tulen kertomaan muodostui minulle kuitenkin toipumista. Se oli älyttömintä huomata. Miksi aloin voida paremmin ja paremmin kun löysin lisää vaan paskaa kintereiltäni. Olin kuin elänyt unessa jossa pakenin tietämättä kummassa todellisuudessa minua oikein kuljetettiin ja kuka ohjasi autoa. Tätä on vaikea Isä kuvata mutta olin todella kuin unessa jonka Meghan minun kanssani jakoi. Kun muutin Montecitoon uneni aivan kuin alkoi. Ja tapasimme mukavia ihmisiä, mukavissa merkeissä. Mutta tunsin muuttuvani. Ja siinä vaiheessa kun Olimme jo Oprahissa olin niin syvällä kaikessa , etten enää tiennyt kuka olin ja mistä tulin, mutta en tiennyt edes sitä etten tiennyt tuota!
-Voi Isä kysyit liikkuuko siellä paljon aineita? Kyllä liikkuu ja paljon liikkuukin. Me olimme tehneet kuitenkin alusta saakka lupauksen itsellemme ja toisillemme ynnä lääkärillemme ettemme niihin kajoa. Mutta niitä on kaikkialla ja ihmiset ovat rikkaita, ne laihduttavat yrteillä ja kaikki siinä muuttuu yhdeksi psykedeliaksi lopulta, hämärtyy. Aloin tajuta ettei tämä elämä olekaan turvallisella pohjalla. Ja sitten tuli vielä tämä pommi.
- Kutsuitte avautumistani hovissa ydinpommiksi ja se oli tarkasti ilmaistu. Mutta siitä myöhemmin. Palataan Montecitoon
-Mutta aloin siis suunnitella ottavani selvää lisää. Se portinvartija on ollut erittäin hyvänä apuna, mutta hän onkin luotettava koska hänen intressissä on valvoa useamman perheen liikennettä. Hänellä on pätevä kaarti myös mutta ongelma on etten tunne niitä kaikkia. Aloin ottaa selvää mitä kaikkea Meghan on itseasiassa järjestellyt aikana jolloin olin erittäin rakastunut ja huolissani. Ja huoleton.
Mulla leviää pää kun luen Twitterissä viestejä.
Miten niin moni voi olla Meghanin puolella? Aivan älytöntä! Suurin osa toki jenkkejä, mut heitä onkin määrällisesti paljon ja kaikki kovin ”valveutuneita”. Harry ja Meghan saaneet nimen Duke and Duchess of Woke. Siis mua niin ärsyttää!! Ja se että oli BBC:llekkin laittanut joku Meghanin pr-henkilö viestiä et ei oo soveliasta et aihetta kommentoi valkoiset vanhat miehet!
Ei saatana... Ajatelkaa jos Harry olisikin oikeasti kruununperillinen ja sitten Meghanista tulisi kuningatar. En kestäisi. Se nainen olisi niin itteään täynnä kruunu päässä, että pahaa tekisi.