Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hovilta täydellinen lausunto Harrylle ja Meghanille

Kommentit (1104)

Vierailija
961/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Arvaa olimmeko me huolissamme sanoo isä. Meillä ei ollut mutta mahdollisuutta kun katsoa miten sinä pärjäät Meghanin ja kavereittensa kelkassa. Mutta sisimmässäni aina luotin siihen että olet skarpimpi kun ne luulevat ja löydän avaimia joita kieltämättä ripottelimme tiellesi me myöskin. Muistatko kun äitisi kuoli Pariisissa ja pyysit mukaan häntä hakemaan ja näin että sinulle se olisi ollut maailman tärkein asia päästä mukaan, niin minä kielsin.  Olit minulle vihainen, eikö niin?

-Kyllä hurjan vihainen olinkin.

- Jätin sinulle silloin taidekirjoja huoneeseesi, muistatko? Ja selasitkin niitä ja löysit kartan Pariisista ja tutkit sitä tuntitolkulla lattialla. KUn tulin pariisista niin löysin sinut tutkimasta karttaa. Ja kysyit mitä punaisia pisteitä olin merkinnyt karttaan.

-Kyllä. Minä vedin viivat niitten väliin ja löysin kuvion riemuissani kartasta! Ja kyllä Isä minä etsin sen kuvion muualtakin. Sanoin tämä selvä ja tein sotilastervehdyksen sinulle siinä pikkupojan sotilasasussa joita pidimme Williamin kanssa silloin niiiin cooleina.

-Kyllä, Harry silloin tiesin että sinä löydät lopulta perille, et tiennyt mutta silloin päätin laskea sinut sotilasurallekin. Luotin sinuun enemmän kuin uskoitkaan.

-Isä mutta minä mokasin ja se on mennyttä osaamista nyt.

-ÄLähän sano, kaikki sotilaat eivät kulje ase kourassa . Ja ryömi deletoimassa ihmisiä. Mutta kerro nyt mitä muuta löysit? Tuskin maltan odottaa Monteciton kuulumisiasi. Melkein arvaan että löysit kaiken tarvittavan, mutta kerro. Kaikkea  en minäkään tiedä. 

Vierailija
962/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leviää pää kun luen Twitterissä viestejä.

Miten niin moni voi olla Meghanin puolella? Aivan älytöntä! Suurin osa toki jenkkejä, mut heitä onkin määrällisesti paljon ja kaikki kovin ”valveutuneita”. Harry ja Meghan saaneet nimen Duke and Duchess of Woke. Siis mua niin ärsyttää!! Ja se että oli BBC:llekkin laittanut joku Meghanin pr-henkilö viestiä et ei oo soveliasta et aihetta kommentoi valkoiset vanhat miehet!

Jenkit eivät ole mitään järjen jättiläisiä. Toisessa ääripäässä idiootit trumpistit ja toisessa idiootit woke-razismivouhottajat. Ja Twitterissä on tosi paljon niitä maksettuja botteja (nimenomaan Meghania puolustavissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli julki että Meghan on tehnyt valituksen Piersistä myös Ofcomille. Ihan sairasta tuo sen touhu. Perus amerikkalainen, valittaa, valittaa ja kohta varmaan haastaa oikeuteen.

Vierailija
964/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu.

Miesten istunnon Highgrovessa katkaisee huoneen poikki seilaavat auton valot, joita molemmat hätkähtävät aikamoisesti.

- Isän silmissa pupillit ovat rusinankokoiset kun hän siirtyy verhon taakse katsomaan kuka ihme siellä on päästetty ajelemaan, kun nimenomaan on vartijoillekin sanottu ettei tällaisia valoesityksiä! Harryn sydän miltei pysähtyy.

-Minun on soitettava, sanoo isä ärtyneenä mitä on tekeillä?

-Soita vaan, poistunko?

-Ei tarvitse tämä on rutiinia, tarkistan vaan ettei ole eläinvahinkoa, kolaria tai muita liikkumassa aluella joitten perässä auto.

Isä soittaa , sieltä vastatan heti:- Niin mitä menossa? Ei, ei minulla hätää ole ...kuka ylimääräinen mies?  Ai tämä puistonsuunnittelija joka saapui luokseni , otamme konjakkia ja siksi täällä nämä valotkin. Miten muuten näittekin nämä valot paksujen verhojen takaa? Ai vuotavat, selvä. Kuulemiin.

Harryn tulo oltiin tietysti huomattu vaikka Harry pyysi kuskia jättämään itsensä riittävän kauaksi ja saapui alueelle salaisesta sisäänmenosta, jonka tunsi. Tämä ei ollut hyvä uutinen, ehkä kenttäväki vuosi maahansaapumisen turvamiehille ja näinhän se tietysti oli. Ei huolta, sanoo isä ja istuu takaisin Harryn viereen.

-Minun ei varmaan kannata mennä ulos tarkistelemaan nyt mitään kysyy Harry.

-Ei voimme jatkaa. Isä oli valpastunut auton vierailusta niin paljon että oli aivan virkeänä vaikka kello oli n 1.30. Sudenhetkellä sitä pelästyykin eniten.

Vierailija
965/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä mitä somessa jenkit viheltää. Tuo porukka tulee ja menee. Heillä ei ole mitään tekemistä brittien kanssa. Ovat sitä porukkaa jenkeissä joka kertoo äänekkäästi mielipiteensä mutta tuskin antavat ropoakaan Meghanin Ja Harryn kassaan. Eli paljon melua tyhjästä.

Ainoastaan se olisi ollut kuninkaallisille paniikin paikka jos britit olisivat siirtyneet Marryn taakse. 

Vierailija
966/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni voi olla Meghanin puolella? Aivan älytöntä! Suurin osa toki jenkkejä, mut heitä onkin määrällisesti paljon ja kaikki kovin ”valveutuneita”. Harry ja Meghan saaneet nimen Duke and Duchess of Woke. Siis mua niin ärsyttää!! Ja se että oli BBC:llekkin laittanut joku Meghanin pr-henkilö viestiä et ei oo soveliasta et aihetta kommentoi valkoiset vanhat miehet!

Mutta eikö tuo ole jo syrjintää? Jos sanottaisiin, ettei valkoiset vanhat naiset saa kommentoida, niin miltä se kuulostaisi?

Vierailija
967/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu: ( älkää olko kärsimättömiä tarinassa on monta tasoa joita kuvataan kulloisenkin tyylin mukaan sopivasti)

-Olipa kuitenkin merkillistä että tuollainen auto, Isä, kävi.

-Niin oli, koiramme ovat vielä Lontoossa juuri nyt, kukaan ei hauku.

- Kerro nyt se Meghanin reaktio juhlien jälkeen, epäilikö hän mitään , yhtään mitään että olit muuttunut tai muuta sellaista, naiset ne ovat hyviä näissä, usko vaan minua, et voi ikinä huijata sekuntiakaan. Ne tietävät kaiken.

-Isä haha, ymmärrän. Mutta osaan minäkin näytellä, olihan meillä siellä taidekoulussa sellaistakin opetusta vaikkei se kyllä olisi tässä auttanut, mutta , että näyttelin ja hän ei huomannut yhtään mitään. Mutta noista kuvista lehdissä soitin entisille sotilastovereilleni Kanadaan ja sain apuja hankkia ne lehdet itslleni joissa olin itse.

-No ne olisivat olleet meilläkin kyllä

-Oh tuo ei juolahtanut mieleenikään, tietysti.  No sain ne lehdet, mutta sain muutakin niiltä Invictusin kavereilta joilla oli vammautumisen jälkeen pelkkää aikaa. Saimme oikein tiimin aikaiseksi ja pääsin tapaamaan heitä luonnollisesti. He selvittivät Kanadan, New Zealandin, ja kaikki ne 12 maata joissa Meghan oli matkustellut. Mutta löytyi vielä muutakin.

- Sen tietysti tiesimmekin, hänen passistaaan näkyi kaikki siltäosin kuin näkyi.

-Annoin sinulle jo varhain ennen sotilasuraasi sen kuvion, kysyy isä.  Osasitko yhdistää sitä mihinkään?

- Löysin sen kuvion erään sotilaaseeni tatuoituna, sen työn oli kuulemma joku intialainen ilmaiseksi tarjonnut ja ehdottanut. Silloin säikähdin perinpohjaisesti! Jahtasin sitä ilmeisesti intialaista tai pakistanilaista kaveria kotvan että löytäisin ja siellähän se lopulta oli kyyhötti turbaani päässään ja piilotteli ilmiselvästi minua asemalla.

- Sitten on palattava Meghaniin, jatkaa Harry.  Näin unta eräänä yönä kun olin poolomatsissa, mutta ne hevoset olivat kaikki isoja ja mustia, ei ollenkaan  meidän pieniä hevosia. Unessa hevoseni hyppäsi tyhjyyteen ja koko kentta katosi. En tiennyt yhtään miksi ja minne se hyppäsi mutta minä roikuin kauhuissani mukana hevonen  vei minut tyhjään hotellihuoneeseen ja  lopussa minä muutuin äidiksi , Dianaksi, olimme parvekkella ja hevonen   hyppäsi, alas. Siihen herasin ja olin huutanut lujaa. Meghan heräsi huutooni. Hän hermostui todella. Hän on sitä tyyppiä joka huolestuessaa hermostuu ja muuttuu vihaiseksi.

- Silloin kyllä epäilin ja paljon jo mielenterveyteni puolesta. Se oli vähän ennen keskenmenoa. Se jäi painamaan minua se uni. Uni olikin varoitusmerkki, tulin tietoisemmaksi omista mieleni kerroksista, että äitini on siis minulle edelleen todella kipeä paikka. Jopa niin että oma uneni ohjaa sen käsittelemiseen.

-Ja se oli hetki jolloin Meghan ylipuhui minut avautumaan Oprahissa- siis jo kauan ennekuin olin asiaa vakavasti harkinnutkaan itse. Olin altis ja valmis lyömään lukkoon haastattelun.

Vierailija
968/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jatkuu

Isä: tajusit siis alitajuisesti syyttäväsi minua äidin suhteen?

-Kyllä. Poolomatsi oli siihensuuntaan vinkkinä, jo unessani,  mutta siihen että syytin sinua niin vakavasti  en tajunnut että osasyynä olivat piirit ja ihmiset joitten kanssa elin.  Olin rakastunut etsimään äitiäni ja näin heidän auttavan minua palvomaan häntä ja jopa tuovan sen eräänlaisen Shangri-lan eloon jossa yhteys äitiini palasi. Tässä Shangri-Lassa jonka loimme oli alunkinperin mielenhallintatekniikoita upotettuna ruumiilliseen harjoitteeseen. Heti kun tämän oivalsin - löydettyäni ne kuvat muuten - aloin tutkia - miten noita mielenhallintakeinoja joogataan ihmiseen.

- Ne ovat Nepalista ja ties mistä , sanoo isä., ja laajalti käytössä, myös hyvässä käytössä ja harmitonta suurimmaksi osaksi ilman huumeita. Ja sekin Shagri-La oli alunpein siellä, kun Intialaiset pakenivat luodakseen itselleen onnelan. Se on myös käytetty termi Camp Davidistä jonne USA.n presidentit kokoontuvat tai vetäytyvät lomailemaan.

- Juuri niin. NIin mutta minun tapauksessani kuljin unessa koska olin siinä sisällä 24 /h käytännössä , ruokakuurilla, kosketettavana, harjoituksissa, teehuoneessamme, viraittemme kanssa.... se kaikki  pääsi syvälle sieluuni.

-Ymmärrän sanoo isä. Mutta miten aloit päästä käytännössä irti?

- Nyt tulee se kauhein osuus. Isä se oli kauhutalo, house of Horror jossa vieraili Circus....IT...mafia.

-

Vierailija
969/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tuo ole jo syrjintää? Jos sanottaisiin, ettei valkoiset vanhat naiset saa kommentoida, niin miltä se kuulostaisi?

Saati tummat vanhat naiset.

Vierailija
970/1104 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu:

-Circus, kyllä, tätä termiä Äitini , Isoisäsi käyttikin heistä. Sircuksessa on aina pelle, ja IT elokuva kertoo siitä miten se pelolla hallitsee alueita. Eli ollaan muuta kuin ollaan ja luodaan pelkoja, viihdeteollisuus liittyy.

-Kyllä Harry sanoo, minä ihmettelin sitä termiä Shangri-La ja googletin sen. Huomasin että Camp Davidista käytettiin tätä termiä. Kysyin Meghanilta oliko hän tietoinen tästä, hän esitti välinpitämätöntä ei vastannut vaan puhui laattamattojen uusimisesta talollamme.

. Mutta tajusin, että hänellä on poliittisesti kunninahimoisimpiakin suunnitelmia, enemmän kuin hyväntekeväisyys ja palo päästä  nimenomaan avullani niihin piireihin.  Hän taluttaisi minua ja pukeutuisi minuun...

-Et kai vaan ala foliohattuilemaan, isä kysyy naurahtaen?

-No en mutta en aio puhua myöskään Flying monkeystä kuitenkaan tässä sirkuksessa. Antamaasi kuviota käytän.

- No rasismistahan syytetääkin meitä., sanoi Isä. Koko homma on käymässä perin erikoiseksi. Mennään pehkuihin , huomenna on päivä uusi. Pelkäsin niin että ne saivat sinut, on hyvä nähdä etteivat saaneet. Nuku minua lähellä olevassa huoneessa ja asetu taloksi. Sammutetaan valot ja sanotaan Hyvää Yötä.

-

Vierailija
971/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei olisi mahdollista, että Meghan todella olisi kokenut razizmia Britannian hovissa?

Miettikääpä nyt hetki: kyseessä on kolonialismin suurvallan mahdin historiallinen ja symbolinen linnake. Tämän suurvallan mahti ja rikkaus historiassa perustui satojen vuosien ajan orjuuttamiselle, valloittamiselle, kulttuurien ryöstelylle ja oman kansan äärimmäiselle ylemmyydentunnolle.

Jotenkin naaivin herttaista ajatella, että henkisesti, materiaalisesti ja etnisesti niin erilaisesta taustasta tuleva ihminen olisi köhimättä otettu tuollaisen kulttuurillisen ja historiallisen painolastin valitessa köhimättä vastaan. Niiden ihmisten joukossa, jotka ovat jo syntymässään saaneet tunteen paremmuudesta suhteessa muihin ihmisiin.

Minua ei yllätä yhtään, että hovissa voisi olla ra_sis_mia. Yllättää, että niin moni täällä ponnekkaasti elättelee ajatusta siitä, että hovi ottaisi lähtökohtaisesti avosylin vastaan ihmisen Meghanin taustalla ja etnisyysellä. En usko.

That being said, miksi ihmeessä tämä hovista lähtenyt pariskunta enää rääpii asioita? Eläisivät nyt rauhassa sitä toivomaansa quiet lifea, ja antaisivat olla.

Britannia on luokkayhteiskunta, eikä sisäpiiriin pääse naimalla ylemmästä luokasta vaan vaatii vuosien työtä lunastaakseen paikkansa. Prosessi ei ole yhden yön läpimurto kuten elokuvarooleissa. M ei ole tarpeeksi sivistynyt tajuamaan tätä.

Vierailija
972/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei olisi mahdollista, että Meghan todella olisi kokenut razizmia Britannian hovissa?

Miettikääpä nyt hetki: kyseessä on kolonialismin suurvallan mahdin historiallinen ja symbolinen linnake. Tämän suurvallan mahti ja rikkaus historiassa perustui satojen vuosien ajan orjuuttamiselle, valloittamiselle, kulttuurien ryöstelylle ja oman kansan äärimmäiselle ylemmyydentunnolle.

Jotenkin naaivin herttaista ajatella, että henkisesti, materiaalisesti ja etnisesti niin erilaisesta taustasta tuleva ihminen olisi köhimättä otettu tuollaisen kulttuurillisen ja historiallisen painolastin valitessa köhimättä vastaan. Niiden ihmisten joukossa, jotka ovat jo syntymässään saaneet tunteen paremmuudesta suhteessa muihin ihmisiin.

Minua ei yllätä yhtään, että hovissa voisi olla ra_sis_mia. Yllättää, että niin moni täällä ponnekkaasti elättelee ajatusta siitä, että hovi ottaisi lähtökohtaisesti avosylin vastaan ihmisen Meghanin taustalla ja etnisyysellä. En usko.

That being said, miksi ihmeessä tämä hovista lähtenyt pariskunta enää rääpii asioita? Eläisivät nyt rauhassa sitä toivomaansa quiet lifea, ja antaisivat olla.

Britannia on luokkayhteiskunta, eikä sisäpiiriin pääse naimalla ylemmästä luokasta vaan vaatii vuosien työtä lunastaakseen paikkansa. Prosessi ei ole yhden yön läpimurto kuten elokuvarooleissa. M ei ole tarpeeksi sivistynyt tajuamaan tätä.

Kyllä esim suomalainen Harri Holkeri sai sir tittelin, kun teki duunia.

Vierailija
973/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nyt on taas ystävä kommentoinut että Meg seisoo sanojensa takana, on asioista yli, eikä halua myrkyttää elämäänsä toisella keskustella. On kuulemma valmis keskustelemaan mikä RF:stä on joku valmis keskustelemaan rakentavasti.

Meghan on kuulemma sanonut, että avautuminen Oprahille on parasta mitä hänen elämässään on tapahtunut, heti prinssin naimisen jälkeen. On siinä arvojärjestys kun ei edes lastaan muistanut mainita, julkisuus, tittelit ja niiden myötä raha menee kaiken muun edelle.

Vierailija
974/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko H&M tarinan kirjoittaja mennä ihan omaan ketjunsa. V*tuttaa hypätä hänen tarinoidensa yli. Mene horisemaan muualle. Kyllä ne jotka ovat kiinnostuneet tarinoitasi seuraavat jos ovat oikeasti kiinnostuneita tarinoistasi. Pilaat tämän ketjun.

Vierailija
975/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Britannia on luokkayhteiskunta , niin se merkitsee kuninkaallisille enemmän järjestelyä kuin ihmisarvojen mittaamista. Tätä ei moni tajua.  Se on enemmän kannustus ja palkitsemisjärjestelmä . Heille ei ihmisen arvo ole kenelläkään senkummoisempi, he ovat luontevia ja välittäviä. He ovat siinä mielessä tuon sipistelevän ja luokittelevan yläluokan vastakohta ja epäsuosiossa.

Yläluokka joka ensin ansioitui pääsi rehottamaan koko maassa on menettänyt asemiaan, isot kartanot lahoavat käsiin, duketkin asuvat rivitaloissa. Ne ovat hankkineet parhaimmassa tapauksessa käsityöammatteja ja taidepiirien ja ekonomia asiantuntijuutta että pysyisivät mukana. Se yläluokkaisuus on heille perintö josta eivät mielellään luovu.

Mutta Kuningatar ja Charles ja Williamin perhe eivät pönöttele. He ovat erittäin kohtuullisia kulutuksessaan, Kuningatar sammuttelee valoja linnassa ja Charles paasaa kuluttamisen lopettamisesta. Muistuttaa kenelle kaikki kuuluu: kansalle.  Hän haluaa hovista pienen , tiukan ja kestävää kehitystä tukevan maassaan ja maailmassa.

Hän haluaa Palestiinalle oman valtion, sopimusten mukaan koska se oli alkuperäinen sopimus.

Tämä ei yläluokkaa kiinnosta ja rikkain yläluokka käy vastaan kaikkea tätä koska omat businekset. Charles halua myös ihmiskaupan kuriin Commonwealthissa ja on ätrissyt Andrewille ja äidilleen asiassa.

Ei niinkään huono kuningas ja William ? Charlesia painaa luonnon tila , on painanut 70 luvulta saakka. Hän saarnasi Hullun Lehmän taudin takia mitä ihminen tekee eläimille!

Hän on oikeassa. Harry ei vielä ymmärrä, hän oli vietävisssä. Hyvä sydämeltään pohjimmiltaan mutta joutui väärään seuraan, jossa noilla asioilla joita Hovissa nyt viedään eteenpäin tehdään Kaliforniassakin bisnestä. Se Maxwell , tei businestä mertensuojelulla ja välitti ihmisiä.!!! Tällainen mafia olisi saatava kokonaan kitkettyä. Ne pilaavat noin kaikki hyvät projektit joilla teollisuutta kehitettäisiin niin että luontoakin ajateltaisiin, samoinlääketeollisuutta ja maataloutta.

Hän on epäsuosittu kaikista näistä syistä. Ne eivät laskisi millään valtaan ja kuningattaren kanssa tehdyt aiemmat sopimukset haluavat pitää kaikki. Charles haluaa noittena sioitten muutosta.

Meghan on jarruna koska tahkoaa rahaa, hän tavallaan ryöstää kaikki hyvät ideat ja käyttää niitä oman valtansa pönkittämiseen omien joukkojensa kanssa. Hän on mitättömyys ja con-woman.

Vierailija
976/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko H&M tarinan kirjoittaja mennä ihan omaan ketjunsa. V*tuttaa hypätä hänen tarinoidensa yli. Mene horisemaan muualle. Kyllä ne jotka ovat kiinnostuneet tarinoitasi seuraavat jos ovat oikeasti kiinnostuneita tarinoistasi. Pilaat tämän ketjun.

Kielenkäytöstäsi näkyy että olet joku stalkkeri. Ilmoitan.

Vierailija
977/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka juttua :-) Miten Harry pääsi pakenemaan Meghanilta? Missä lapset? Meghanin vankina? Alkaako nyt taistelu lasten vapauttamiseksi? Laitetaanko Harry toipumaan kultista paenneiden ohjelmaan? Löytääkö hän joskus uutta rakkautta? Kykenevätkö hänen veljensä ja veljensä perhe enää koskaan luottamaan häneen? Näkeekö hän enää koskaan lapsiaan?

Meghan nai filmimogulin ja pääsi tähdittämään ”nuoren urhean mixed race tytön” tarinasta kertovan elokuvan viiskymppisenä.

Elokuva oli floppi ja Meghan käy parhaillaan kovaa taistoa siitä, johtuiko se siitä, että häiden sukkahousukohtaus leikattiin elokuvassa väärin.

Hänellä on aiheesta tallella 30 meiliä, jotka tuo julkisuuteen ennallaan säilynyt Ihmis-Ken.

Archie ja Diana ovat asuneet tädillään jo kymmenen vuotta.

Aika kauheata katsoa tuosta videolta kun Meghan astuu autosta ulos ja herrasmies yrittää auttaa käsipuolesta niin Meghan kiskaisee aggressiivisesti kätensä herran käsistä ja kun herra yrittää edelleen tehdä vain kuten tapoihin kuuluu niin Meghan kiskaisee todella kovaa miestä näpeille.

Toisella videolla Meghan tulee sieltä sivuhuoneesta häissään ja siellä samanlainen kohtaus kun Meghan kiskaisee huntuaan aggressiivisesti juuri kynnyksellä, ja lapset hämmentyvät vieressä. Ottaa sitten sekunnissa mairean hymyn juuri kun astuu Kirkonpuolelle.

Kyllä näistä pätkistä näkyy millaista kohtelua hoviväki sai. Ja näkyy vielä häissä.

Vierailija
978/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nyt on taas ystävä kommentoinut että Meg seisoo sanojensa takana, on asioista yli, eikä halua myrkyttää elämäänsä toisella keskustella. On kuulemma valmis keskustelemaan mikä RF:stä on joku valmis keskustelemaan rakentavasti.

Meghan on kuulemma sanonut, että avautuminen Oprahille on parasta mitä hänen elämässään on tapahtunut, heti prinssin naimisen jälkeen. On siinä arvojärjestys kun ei edes lastaan muistanut mainita, julkisuus, tittelit ja niiden myötä raha menee kaiken muun edelle.

Se oli sen tehtävä ja työ. Juuri se, käydä hämmentämässä suosittuja Britannian johtoa. Usa on täynnä mafiaa eikä vähiten ihmiskauppaa. Niitä pelottaa.Ja pirusti pelottaakin. Kaikki hämärimmät maat yrittävät erota ennen kuin Charles tulee tutkimaan asioita valtaa pitäen.

Vierailija
979/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
980/1104 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tahansa käytökseen ei tarvitse itsenäisten aikuisten ihmisten suostua. Mikä olisi muuttunut Dianan kiusaamisen jälkeen - tuskin mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan