Hovilta täydellinen lausunto Harrylle ja Meghanille
Kommentit (1104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismikorttia käytettiin koska eivät saaneet etuja joita halusivat. Meghsn elää niin rikkaan valkoisen etuoikeutetun naisen elämää, eikä ole kyse ihonväristä. Harry ja Meghan ovat ja olivat todella etuoikeutettuja
Sinulle tällaiset asiat kuin rasismi ja siitä puhuminen on vain viihdettä?
Sussexithan siitä viihdettä tekivät 7 millillä plus mainostulot.
Eivät vaan tarkistaneet edes omia kässäreitään vaan ouhuivat ristiin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän ole missään tapauksessa rasisista pohtia lapsen ihonväriä. Minusta se on aika normaalia, jos isä on vaalea ja äiti tumma.
Varmasti myös itse miettisin samaa asiaa.On äärimmäisen tökeröä ja käytännössä rasistista jos sitä pohdiskelee vain tummien ihmisten kohdalla. Olen itse tumma ja kyllä sanoisin pari valittua sanaa jos joku alkaisi pohdiskelemaan lapseni ihonväriä. Kysyin takaisin, että tuleeko sinun lapsestasi pinkki, keltainen vai maidonvalkoinen?
Ajattelin kans, että ehkä sellainen tahaton ei loukkaukseksi tarkoitettu kommentti. Englannissa varsinkin vitsaillaan punaisten ihmisten väristä :D ja Harry on punainen. Muistan punaisen sukulaiseni, joka oli myös pitkä. Hänen kanssa aina vitsailtiin, että hänen pitäiis löytää puolisoksi kääpiöneekeri, että saisi normaaleja lapsia. Ja en ole rasisti. Olen tumma ja lapseni tummia
Sinä olet joko provo tai valkoisen rotuasioista ulalla olevan yksinhuoltaja äidin kasvattama jos olet itse tumma ja käytät rasistisia termejä. Sinulle ei opetettu näköjään itsekunnioitusta ja ylpeyttä, vaan käyttäydyt kuten valkoinen. Mikään ei ole säälittävämpää kuin itseään alistava, alemmuuskompleksin omaava tumma ihminen. Tätäkin kommenttia on yläpeukutettu 42 kertaa, joten kertonee keskustelijoiden kunnioituksesta tummia kohtaan kun rasistiset termit on ok.
Kuningatar ei tainnut olla samaa mieltä tuosta " rasismi-väitteestä". Ovat huolissaan kuninkaallisessa perheessä siitä kuinka sekaisin Harry on kun sellaista menee väittämään ja keksimään muitakin päivänselviä asioita ja kokoontuvat perheen kesken keskustelemaan asiasta. Ei tuo kuningattaren viesti sano että on huolissaan rasismista vaan pariskunnan väitteistä , varsinkin keksitystä rasismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän ole missään tapauksessa rasisista pohtia lapsen ihonväriä. Minusta se on aika normaalia, jos isä on vaalea ja äiti tumma.
Varmasti myös itse miettisin samaa asiaa.On äärimmäisen tökeröä ja käytännössä rasistista jos sitä pohdiskelee vain tummien ihmisten kohdalla. Olen itse tumma ja kyllä sanoisin pari valittua sanaa jos joku alkaisi pohdiskelemaan lapseni ihonväriä. Kysyin takaisin, että tuleeko sinun lapsestasi pinkki, keltainen vai maidonvalkoinen?
Ajattelin kans, että ehkä sellainen tahaton ei loukkaukseksi tarkoitettu kommentti. Englannissa varsinkin vitsaillaan punaisten ihmisten väristä :D ja Harry on punainen. Muistan punaisen sukulaiseni, joka oli myös pitkä. Hänen kanssa aina vitsailtiin, että hänen pitäiis löytää puolisoksi kääpiöneekeri, että saisi normaaleja lapsia. Ja en ole rasisti. Olen tumma ja lapseni tummia
Minä olen käynyt sukulaisteni kanssa mm sellaisen keskustelun jossa pohdimme miten "saamelaisten silmät" eli se sellainen aasialaistyyppinen silmä periytyy.
Samatne miehen sukulaiset on pohtineet, miksi joku lapsista jää lyhyeksi. Esim yhdessä perheessä poika on lyhyt, mutta tyttäret pitkiä.
Puoliksi saamelaisena en koe tuota loukkaavana. Itsekin pienenä harmittelin, kun en perinyt äitini upeita, tummia piirteitä ja mustia hiuksia. Siskoni peri. Itse perin isäni hämäläisen vaalean ihon & siniset silmät. Mitä rasistista näiden pohtimisessa on? Jos edes tapahtunut Meghanin tuntien ja ristiriitaisista lausunnoista päätellen.. Kun olen itse ja perheeni on hyvin paljon sitä ihan oikeaa rasismia kohdannut juurikin saamelaisten juurien takia (jotkut suomessa kiistää, että tällaista olisi mutta tasan ON), niin ketuttaa tällainen rasismikortilla ratsastelu ilman syytä.
Anyway, Kuningattarelta juurikin sopiva ja tasokas vastaus.
Oikeastiko et kokisi yhtään rasistiseksi, jos joku pohtisi ulkonäköäsi vaikka tyyliin että ”onneksi et näytä yhtään saamelaiselta”.
Suomessa pitää olla hyvin kieli keskellä ja varovainen jos haluaa puhua saamelaisuudesta, vitsailusta puhumattakaan.
Aaken ja Pirkkapekan vitsit........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt sukulaisteni kanssa mm sellaisen keskustelun jossa pohdimme miten "saamelaisten silmät" eli se sellainen aasialaistyyppinen silmä periytyy.
Samatne miehen sukulaiset on pohtineet, miksi joku lapsista jää lyhyeksi. Esim yhdessä perheessä poika on lyhyt, mutta tyttäret pitkiä.
Puoliksi saamelaisena en koe tuota loukkaavana. Itsekin pienenä harmittelin, kun en perinyt äitini upeita, tummia piirteitä ja mustia hiuksia. Siskoni peri. Itse perin isäni hämäläisen vaalean ihon & siniset silmät. Mitä rasistista näiden pohtimisessa on? Jos edes tapahtunut Meghanin tuntien ja ristiriitaisista lausunnoista päätellen.. Kun olen itse ja perheeni on hyvin paljon sitä ihan oikeaa rasismia kohdannut juurikin saamelaisten juurien takia (jotkut suomessa kiistää, että tällaista olisi mutta tasan ON), niin ketuttaa tällainen rasismikortilla ratsastelu ilman syytä.
Anyway, Kuningattarelta juurikin sopiva ja tasokas vastaus.
Oikeastiko et kokisi yhtään rasistiseksi, jos joku pohtisi ulkonäköäsi vaikka tyyliin että ”onneksi et näytä yhtään saamelaiselta”.
Kukaan ei ole pohtinut asiaa noin. Ilmeisesti on arvailtu tulevan vauvan ihon sävyä. Kaikki ihonväriin liittyvä keskustelu ei ole automaattisesti rasistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meghan ja harry ovat sanoneet sanottavansa ja voivat elää elämäänsä julkisuuden ulkopuolella. On kyllä aikamoista ettei Harry tajua kuinka nolo on kun kertoo julkisesti ettei olisi voinut lähteä kuninkaallisesta perheestä ilman Dianan rahoja. Kertoo siitä että Harry on täysin tietämätön siitä millaisten ongelmien kanssa amerikkalaiset pyörivät eli moni lähtee kotoaan ilman penninpyörylää, hakee töitä ja pärjää vinkumatta asiasta sen enempää . Harry tulee olemaan inhottu henkilö Meghanin kanssa jenkeissä juuri näiden lausuntojen takia
Öööhh.. tosissasiko ajattelet, että kuningasperheeseen syntynyt (joka moneen otteeseen antanut ymmärtää että olisi mieluummin jotain muuta kuin kuninkaallisessa asemassa), tämän solvauksia ja uhkauksia saava puoliso sekä pieni vauva voisivat tuosta noin vain lähteä palatsin portista ilman turvamiehiä? Kyllä se vain fakta on, että he tarvitsevat suojelua, ja ilman Dianan perintöä itsenäinen elämä hovin ulkopuolella ei olisi ollut mahdollinen. Turha verrata tavikseen.
Harry syntynyt prinssiksi. Eivät voi elää tavallista elämää ilman henkivartijoita.
Nyt on pakko öaittaa tytön nimeksi Diana, ja rahastaa reippaasti Dianan muistolla ja uuden Dianan syntymällä.
Loputtomia Diana viittauksia ja vertailuja siis luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meghan ja harry ovat sanoneet sanottavansa ja voivat elää elämäänsä julkisuuden ulkopuolella. On kyllä aikamoista ettei Harry tajua kuinka nolo on kun kertoo julkisesti ettei olisi voinut lähteä kuninkaallisesta perheestä ilman Dianan rahoja. Kertoo siitä että Harry on täysin tietämätön siitä millaisten ongelmien kanssa amerikkalaiset pyörivät eli moni lähtee kotoaan ilman penninpyörylää, hakee töitä ja pärjää vinkumatta asiasta sen enempää . Harry tulee olemaan inhottu henkilö Meghanin kanssa jenkeissä juuri näiden lausuntojen takia
Öööhh.. tosissasiko ajattelet, että kuningasperheeseen syntynyt (joka moneen otteeseen antanut ymmärtää että olisi mieluummin jotain muuta kuin kuninkaallisessa asemassa), tämän solvauksia ja uhkauksia saava puoliso sekä pieni vauva voisivat tuosta noin vain lähteä palatsin portista ilman turvamiehiä? Kyllä se vain fakta on, että he tarvitsevat suojelua, ja ilman Dianan perintöä itsenäinen elämä hovin ulkopuolella ei olisi ollut mahdollinen. Turha verrata tavikseen.
Harry syntynyt prinssiksi. Eivät voi elää tavallista elämää ilman henkivartijoita.
Ei voi odottaa että brittiveronmaksajat maksavat ne turvakulut Amerikkaan yksityiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko öaittaa tytön nimeksi Diana, ja rahastaa reippaasti Dianan muistolla ja uuden Dianan syntymällä.
Mitä jos lapset vanhempana olisivatkin halunneet osaksi hovia?
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulikin Victoria Diana Elisabet Camilla, kummiks pääset jos sul on tarpeeksi mania..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan Meghanin oma sisarpuolikin luokiteltiin Englannissa turvallisuusuhkaksi ja poliisit käännyttivät hänet Harryn ja Meghanin kodin portilta. Pariskunnan saamia uhkailuja ei ole kerrota julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loputtomia Diana viittauksia ja vertailuja siis luvassa.Mitä jos lapset vanhempana olisivatkin halunneet osaksi hovia?
Jostain kumman syystä hovi kuin hovi, niin järjestään nuoret hovin jäsenet näyttävät aina yhtä kiusaantuneilta edustustilaisuuksissa ja yhteiskuvissa. Ajat ovat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan Meghanin oma sisarpuolikin luokiteltiin Englannissa turvallisuusuhkaksi ja poliisit käännyttivät hänet Harryn ja Meghanin kodin portilta. Pariskunnan saamia uhkailuja ei ole kerrota julkisuuteen.
Ei brittiveronmaksajat maksa myös Beckhamin turvakuluja.
Harry ja Meghan halusi yksityisiksi ihmisiksi.
Neljän ihmisen vahtiminen 24/7 eri puolilla maailmaa on järkyttävän kallista! Sitähän ne kanadalaiset kirosi, kun he maksoivat siitä miten Archie oli Torontossa, Meghan Losissa ja Harry Briteissä.
Jos lähtee, niin lähtee.
Ja fiksu ihminen selvittää ne ehdot ennakkoon.
Mun on mahdoton kuvitella, että ne ei olisi saaneet ottaa kanoja myös sinne Frogmore Cottagen takapihalle.
Miten pariskunnan brändin ja sillä rahastamisen käy, kun eivät ole enää Sussex Royal. Johtuiko haastattelu juuri tästä, viimeinen kiristysyritys. kiukuttelevat kun menee ne loputkin tittelit ja edut ja ovat lausunnonkin mukaan enää Harry ja Meghan. Kuningatar vei tätä 6-0.
Halusivat etuisuuksia ilman velvollisuuksia. Tuskin heillä on enää paluuta Englantiin.
Veikkauksia kauan avioliitto kestää taviksena ilman kuninkaallista loistoa? Meghanin edelliset liitot ovat jääneet lyhyeksi. Veikkaan että Harry palaa vielä englantiin häntä koipien välissä ja pää entistä enemmän sekaisin. Ehkä pari vuotta max.
Kuuluvatko heidän lapset enää kuningattarelle kun pariskunta on irtautunut hovista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismikorttia käytettiin koska eivät saaneet etuja joita halusivat. Meghsn elää niin rikkaan valkoisen etuoikeutetun naisen elämää, eikä ole kyse ihonväristä. Harry ja Meghan ovat ja olivat todella etuoikeutettuja
Fyffet tästä meni Oprahin pussiin joten mokasivat itsensä ilmaiseksi.
Kuningattareen ja Philips ei uskalleta koskea joten kohteena on Kate, Camilla ja Charles.
Meghanilla on huonot välit isänsä kanssa joten samaa tekniikkaa yritetään Charlesiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kellekään muulle tästä meidän oma kotimaan Maisa Torppa mieleen?
”Jätän julkisuuden”
”Postaan instaan mageita kuvia”
”Ero, draama, kaverit läks”
Jne
Tulee :D
Ei tarvitse olla psykologi nähdäkseen kuinka Meghan nauttii esillä olosta. Hän on hyvin luonteva kameran edessä kuten näyttelijän hommia tehneeltä voi olettaakin. Olisi voinut käyttää tuota ominaisuutta positiivisella tavalla hyväkseen kuningasperheen jäsenenä.
Minulle on tullut vaikutelma, että Meghan halusi ns. rusinat pullasta prinsessaelämästä. Upeat puitteet olisivat kelvanneet, mutta mm. edustusvelvollisuudet ja etiketin noudattaminen olisi pitänyt saada päättää itse.
Jos pariskunta haluaisi oikeasti elää kaikessa rauhassa, he eivät antaisi yhtäkään haastattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyffet tästä meni Oprahin pussiin joten mokasivat itsensä ilmaiseksi.
Harry oli ohjelman executive producer, he sai säätiölleen 7 milliä, sopimuksen uudesta haastattelusta ja mainostulot.
Jep. Harrylta hirveä vuodatus median pahuudesta ja jatkuvasta esillä olosta mediassa. Ja sitä piti paeta usa:han asti. Mutta ketkäs ne halusikaan itse olla taas median keskipisteenä????
Tässä putosi pohja niiltäkin väitteiltä.