Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeitä työkaverit ovat sinulle?

Vierailija
09.03.2021 |

Ovatko vain välttämätön paha joille et halua ylimääräistä puhua, saati olla tekemisissä vapaa-ajalla?
Vai haluatko ystävystyä heidän kanssa jos sopiva sattuu kohdalle? Vai miten?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi mukava työporukka ja olisihan etätyöpäivät aika tylsiä, jos ei olisi lainkaan tekemisissä työkavereiden kanssa. Mutta eivät he niin tärkeitä ole, ettenkö olisi ihan tyytyväinen sitten eläkkeelläkin. Olen ystävystynyt yhden työkaverini kanssa ja hänen kanssaan olen varmaan tekemisissä eläkkeelläkin. Mutta en mä ole koskaan ajatellut, että erityisesti haluaisin ystävystyä työkavereiden kanssa. Niin tapahtuu, jos on tapahtuakseen. 

Vierailija
2/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta yhdessä töitä, monet ilot ja vastoinkäymiset jaettu. Hirveä ikävä, kun ollaan oltu etätöissä jo vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heidän kanssaan mielellään töissä mutten enää vapaa-ajalla. Tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta eivät persoonina viehätä. Ei ole kiinni heistä, ei vain ole kaverit kiinnostaneet enää sen jälkeen kun olin 17. Viihdyn parhaiten yksin tai perheen ja suvun kanssa.

Vierailija
4/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja työkavereita ei periaatteessa ole, mutta olen verkostoitunut muutamien saman alan yrittäjien kanssa. Kahden yrittäjän kanssa olemme ystävystyneet ja mieheni jälkeen he ovat parhaimmat ystäväni.

Olemme tunteneet toisemme yli 10 vuoden ajan ja esimerkiksi toisen työkaverin kassa saatamme helposti jutella puhelimessa molempien ollessa työntouhussa omilla paikoillaan useita tunteja.

Vierailija
5/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana työporukka. Ovat mulle läheisiä, mutta vapaa-ajalla en kauheesti halua olla heidän kanssaan tekemisissä, ettei työt tule vapaa-ajalle.

Vierailija
6/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat on panokavereita pikkujouluissa ja kevätreissuilla

Vierailija
7/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi mukava työporukka ja olisihan etätyöpäivät aika tylsiä, jos ei olisi lainkaan tekemisissä työkavereiden kanssa. Mutta eivät he niin tärkeitä ole, ettenkö olisi ihan tyytyväinen sitten eläkkeelläkin. Olen ystävystynyt yhden työkaverini kanssa ja hänen kanssaan olen varmaan tekemisissä eläkkeelläkin. Mutta en mä ole koskaan ajatellut, että erityisesti haluaisin ystävystyä työkavereiden kanssa. Niin tapahtuu, jos on tapahtuakseen. 

Juuri näin se menee, ystävyys tulee, jos on tullakseen, oli sitten työkaveri tai kaveri muuta kautta.

Vierailija
8/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde työkavereihin on erilainen. Muodollisempi.

Vierailija
9/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joillakin työpaikoilla tosi mukaviakin työkavereita, joiden kanssa on mukava jutella. Tämänhetkisessä työpaikassa eivät selvästikään jaksa tutustua uusiin ihmisiin samalla tavalla. Todella ystävystynyt en ole kenenkään Kanssa. Luulen tämän johtuvan siitä, että työntekijät ovat kaikki sattuneet olemaan minua vanhempia ja eri elämäntilanteessa.

Vierailija
10/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut loukkaantuu jos heitä ei ota faceen. Miten facen kaveruus muuttaa mitään? Ihmissuhde on puhtaampi ilman sos median sisältöä. Ei ole ennakko-käsityksiä tai odotuksia tai mikään siellä ei vaikuta.

Vierailija
11/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa elämäntyylistä, kavereista, mistään. Puhdasta.

Vierailija
12/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin huomannut että jos hyväksyn pyynnön niin muodostan samantien aika voimakkaitakin käsityksiä. Ja tavallaan tutustuminen ei ole samaa enää kun koko elämänjanan sisältö on saatavilla.

Vierailija
13/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin sellainen puhdas tutustuminen ei ole enää edes mahdollista sos median vuoksi.

Vierailija
14/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tietyt merkit, joita en kestä. Jos somesta paljastuu työkaverin käyttävän vaikka jotain inhoamaani brändiä niin en voi mitään että hän lokeroituu mielessäni joksikin.

Vierailija
15/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jotain merkkiä niin lujaa etten varmaan halua enää edes tutustua. :)

Vierailija
16/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heidän kanssaan mielellään töissä mutten enää vapaa-ajalla. Tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta eivät persoonina viehätä. Ei ole kiinni heistä, ei vain ole kaverit kiinnostaneet enää sen jälkeen kun olin 17. Viihdyn parhaiten yksin tai perheen ja suvun kanssa.

Onko miehesi ystäväsi?

Vierailija
17/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos somesta löytyy jotain inhokkibrändiä esille laitettuna. En siis tutustu.

Vierailija
18/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut loukkaantuu jos heitä ei ota faceen. Miten facen kaveruus muuttaa mitään? Ihmissuhde on puhtaampi ilman sos median sisältöä. Ei ole ennakko-käsityksiä tai odotuksia tai mikään siellä ei vaikuta.

Ei minulla ole kukaan loukkaantunut, kun en ole huolinut heitä fb-kavereiksi. Olen fb:ssä vain muutamissa ryhmissä, eli harrastus- ja oman seudun fb-ryhmässä. Olen vain sanonut, että fb ei ole minulla sen takia ja se on riittänyt. Olen 46 vuotias ja en selittele turhia.

Vierailija
19/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään ystäväni kanssa samoilla linjoilla brändeistä. Ei voi mitään, että joku merkki on sellainen että käyttäjä on lokerossa. Ainakin ajatuksissa.

Vierailija
20/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin sellainen puhdas tutustuminen ei ole enää edes mahdollista sos median vuoksi.

Hohhoijaa taas. Yritäpä nyt kasvaa aikuiseksi sieltä teinimaailmastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän