Samantha Markle väittää, että Meghan Marklella on narsistinen persoonallisuushäiriö
Meghan Markle’s half-sister says estranged sibling has ‘narcissistic personality disorder’
https://pagesix.com/2021/03/08/half-sister-says-meghan-markle-has-narci…
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi heidän perhettä noin lujaa häiritään. Samantha on itse narsisti. MS-tauti vienyt tosiaan kognitiiviset taidot. Ikävää muita sairastuneita kohtaan.
MS-tautia sairastava tuttavani on muuttunut. Ennen hiljainen ja kiltti sanoo kaikken suoraan ilman mitään suodattimia. Nykyään ihmisten loukkaantuvat hänen kommenteistaan.
Ex-actress Samantha has barely spoken to her sister since she was diagnosed with multiple sclerosis in 2008.
She said: “Hollywood has changed her. I think her ambition is to become a prince
https://www.thesun.co.uk/news/2096699/sister-of-prince-harrys-new-flame…
On säälittävää ja ihmeteltävää että me naiset ja äidit täällä haukutaan raskaan olevaa Megania. Harry onaikuinen ja itse valinnut puolisonsa ja lapset. Rakastavat toisiaan. Heidän nii kuin meidän elämä valinnat ei pitäisi kuulua kellekään.
Vierailija kirjoitti:
On säälittävää ja ihmeteltävää että me naiset ja äidit täällä haukutaan raskaan olevaa Megania. Harry onaikuinen ja itse valinnut puolisonsa ja lapset. Rakastavat toisiaan. Heidän nii kuin meidän elämä valinnat ei pitäisi kuulua kellekään.
Ei raskaana olemisen taakse voi piilottautua ja kerätä säälipisteitä omasta säälimättömästä käytöksestä!
Harry ja Megan eivät tule pysymään yhdessä. Kun lapset on tehty ja rahat saatu, niin Megan eroaa. 5v tästä päivästä niin ero varmasti siinä vaiheessa tehty.
Harry parka
No juttu on ihan ilmeinen.
Mytomaaninen narsisti.
Sitähän täälläkin on jauhettu jo kaksi vuotta. Youtube täynnä psykiatrien arvioita ja netti pullollaan todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla Samanthalla edes ole muuta elämää kuin siskonsa kautta eläminen ja hänen dissaamisensa. :D Ei tuo aivan täysillä käy.
Lisäksi nähnyt siskoaan 20 vuotta sitten.
Meghanin vale.
Meghan on päivänselvä narsisti. Siis ihan sellainen klassinen oppikirjaesimerkki.
T narsistin tytär
Raadollista ja kateellista naista tuntuu riittävän. Myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on päivänselvä narsisti. Siis ihan sellainen klassinen oppikirjaesimerkki.
T narsistin tytär
Näin on.
T. myös narsistin tytär
Vierailija kirjoitti:
Raadollista ja kateellista naista tuntuu riittävän. Myötähäpeää.
Meghan on juuri sellainen. Ei malta olla sanomatta jotakin negatiivista Catherinesta kun saa puheenvuoron. Se on todellakin häpeällistä. Catherine ei koskaan ole sanonut mitään negatiivista Meghanista. Positiivisia asioita vain. Esimerkiksi hääjuttu oli peräisin kahdelta paikalla olleen henkilön kertomuksesta. Olivat nähneet ja kuulleet miten Meghan puhui inhottavasti Charlotelle ja Catherinelle. Catherine ei koskaan kommentoinut asiaa julkisesti itse. Meghan nyt päätti kääntää asian toistapäin kun sai siihen mahdollisuuden. Catherine varmaan aikanaan ajatteli että Meghan tiuski koska oli hermona häistä eikä muuta, antoi asian olla. Meghanin mieltä asia on demonisoinut koko ajan että joku kehtasi tuoda asian julkisuuteen. Meghan on mielenterveysongelmainen. Onhan se rohkeaa tuoda näin julkisesti esiin.
Koko haastattelu oli täynnä merkkejä narsismista.
Esimerkiksi väite Katesta: Oikeasti Meghan oli ilkeä Charlottelle ja Katelle. Sen näki kaksi ihmistä. Kukkakimpun Meghan sai Katelta kun Kate lähetti hänelle viestin, ettei pääsekään Meghanin kanssa ostoksille. Se ei ollut anteeksipyyntö eikä liittynyt häihin mitenkään.
Meghanin päässä (koska narsisti ei tee koskaan mitään väärin ja syy on aina muissa) tarinat yhdistyivät ja kääntyivät päälaelleen.
Minulla on patologisesti valehteleva narsistinen sukulainen ja hän vihaa minua kuten Meghan vihaa Katea.
Hän tekee tällaista jatkuvasti. Hän on myös sairaudentunnoton eikä ymmärrä tilaansa.
Ja ihmiset uskovat häntä. Hän on juossut herjaamassa minua lastensuojelussa, veroviranomaisille, työnantajalleni jne.
Olen joutunut hakemaan useita lähestymiskieltoja.
Minulle koko Meghanin käytös on niin ilmeisen sairasta että oksettaa! En voi kösittää miten niin moni suoralta käsin uskoo häntä.
Ja ai niin Harry. Monun siskollani on myös tossukka mies joka uskoo kaiken ja suojelee.
Kyl niil on molemmilla joku häiriö. Ja isäpapalla myös.
Vierailija kirjoitti:
T narsistin tytär
Mihin perustuen? Kyllähän isä ja sisko vaikuttavat paljon narsistisemmilta. Meganilla ja Harrylla vaikuttaa olevan hyvä suhde. Harrylla on samanlainen rikkinäinen perhetausta ja ymmärtävät varmasti hyvin toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi väite Katesta: Oikeasti Meghan oli ilkeä Charlottelle ja Katelle. Sen näki kaksi ihmistä. Kukkakimpun Meghan sai Katelta kun Kate lähetti hänelle viestin, ettei pääsekään Meghanin kanssa ostoksille. Se ei ollut anteeksipyyntö eikä liittynyt häihin mitenkään.
Meghanin päässä (koska narsisti ei tee koskaan mitään väärin ja syy on aina muissa) tarinat yhdistyivät ja kääntyivät päälaelleen.
Minulla on patologisesti valehteleva narsistinen sukulainen ja hän vihaa minua kuten Meghan vihaa Katea.
Hän tekee tällaista jatkuvasti. Hän on myös sairaudentunnoton eikä ymmärrä tilaansa.
Ja ihmiset uskovat häntä. Hän on juossut herjaamassa minua lastensuojelussa, veroviranomaisille, työnantajalleni jne.
Minulle koko Meghanin käytös on niin ilmeisen sairasta että oksettaa! En voi kösittää miten niin moni suoralta käsin uskoo häntä.
Ja ai niin Harry. Monun siskollani on myös tossukka mies joka uskoo kaiken ja suojelee.
Sinulla ei selvästikään ole kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T narsistin tytär
Mihin perustuen? Kyllähän isä ja sisko vaikuttavat paljon narsistisemmilta. Meganilla ja Harrylla vaikuttaa olevan hyvä suhde. Harrylla on samanlainen rikkinäinen perhetausta ja ymmärtävät varmasti hyvin toisiaan.
Britannian aamuteeveessä lääkäri sanoi että kun kaksi rikkinäisen kodin mt-ongelmaista menee yhteen ja liittoutuu”maailmaa vastaan”, se pahentaa heidän mt-ongelmiaan.
Ja sehän tässä on nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida kun tämä on kuin omasta elämästäni läheisen narsistin kanssa. Hän on tehnyt minulle myös nämä kaikki luettelemasi asiat ja mustamaalaaminen jatkuu: hänellä on mustavalkoiset leirit, viholliset ja oma hovi kuten ”asiantuntijat”, joihin vetoaa. Olen myös hakenut ja saanut lähestymiskieltoja.
Meghanista täysin samaa mieltä, täyttää kaikki tuntomerkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei selvästikään ole kaikki kunnossa.
On minulla. Onneksi Suomessa saa lähestymiskiellot. Enkä ole julkisuuden ihminen. Silloin tämä sukulaiseni takuulla jakaisi näitä vastaavia haastatteluja. Nyt hän tyytyy kampanjoimaan sukulaisille, naapureille, viranomaisille jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan että Meghan on narsisti. Jollain ihmeen tavalla Harry yhä on hänen kanssa. Miksi Samantha voi vapaasti häiriköidä kirjoillaan ja lausunnoillaan? Harry on vapaa vaihtamaan puolisoa koko ajan.
Satutko tietämään millainen henkinen ote näillä narsisteilla ihmisillä voi olla ja lisäksi yhteiset lapset eivät helpota irtaantumista, kun niitä käytetään pelinappuloina? Ei tarvitse kuvitella, vaan oikeassahan sisko on.
Taitavat olla pää- tai luonnevikaisia koko perhe. Meghan on ulkoisesti viehättävä, mutta sama mätä sisältö taitaa olla kuin muillakin perheenjäsenillään. Tuntuu ainakin olevan hankaluuksia muodostaa läheisiä ihmissuhteita, eikä tunnu sallivan niitä puolisollekaan. Muutenkin taitaa olla melko vaikea luonne, päätellen noista kiusaamissyytöksistä.