Samantha Markle väittää, että Meghan Marklella on narsistinen persoonallisuushäiriö
Meghan Markle’s half-sister says estranged sibling has ‘narcissistic personality disorder’
https://pagesix.com/2021/03/08/half-sister-says-meghan-markle-has-narci…
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole usein niin, että jos joku kovasti haukkuu toista esim. juuri narsistiksi, hän on sitä itse?
Ei se aina niin mene. Tämä on vähän sama kuin kaikkien tuntemaa rasistia ei saisi sanoa rasistiksi. Vaikka tämä toistuvasti ja kerta toisensa jälkeen heittelisi rasistisia juttuja. Kaikki tietävät että tämä on rasisti, mutta pitäisi olla hiljaa ettei "leimaa".
Minä sanon että Meghan on narsisti. Kaikki hänen puheensa ja toimensa viittaavat siihen. En jaksa mitään jeesustelua siitä, kuinka pitäisi olla joku erikoistunut lääkäri tämän päätelläkseen. Ihminen, jolla on ollut sosiaalisia kontakteja ja joka omaa yhtään ihmistuntemusta, tunnistaa kyllä luonnevikaisen ilman mitään lääketieteellistäkään koulutusta. Ja jos ei, niin omapa on murheensa. Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden omiin johtopäätöksiini.
Sä et mitenkään voi päätellä pelkistä kuvista ja haastatteluista yhtään mitään. Ymmärtäisin pointtis, jos olisi joskus tavannut Meghanin.
Nyt tuo on lähinnä luonnevikaisen panettelua.
Kuvista ja lehtien kirjallisista raporteista ei voi vielä päätellä mitään tai ainakaan kovin paljon, mutta kyllä siitä jo voi, kun näkee videokuvaa ihmisen puheista ja käytöksestä.
-eri
Meghan on myös julkaissut paljon tekstejä yms.
Voipa vaikka ollakin. En yllättyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko haastattelu oli täynnä merkkejä narsismista.
Esimerkiksi väite Katesta: Oikeasti Meghan oli ilkeä Charlottelle ja Katelle. Sen näki kaksi ihmistä. Kukkakimpun Meghan sai Katelta kun Kate lähetti hänelle viestin, ettei pääsekään Meghanin kanssa ostoksille. Se ei ollut anteeksipyyntö eikä liittynyt häihin mitenkään.
Meghanin päässä (koska narsisti ei tee koskaan mitään väärin ja syy on aina muissa) tarinat yhdistyivät ja kääntyivät päälaelleen.
Minulla on patologisesti valehteleva narsistinen sukulainen ja hän vihaa minua kuten Meghan vihaa Katea.
Hän tekee tällaista jatkuvasti. Hän on myös sairaudentunnoton eikä ymmärrä tilaansa.
Ja ihmiset uskovat häntä. Hän on juossut herjaamassa minua lastensuojelussa, veroviranomaisille, työnantajalleni jne.
Olen joutunut hakemaan useita lähestymiskieltoja.
Minulle koko Meghanin käytös on niin ilmeisen sairasta että oksettaa! En voi kösittää miten niin moni suoralta käsin uskoo häntä.
Ja ai niin Harry. Monun siskollani on myös tossukka mies joka uskoo kaiken ja suojelee.
Pakko kommentoida kun tämä on kuin omasta elämästäni läheisen narsistin kanssa. Hän on tehnyt minulle myös nämä kaikki luettelemasi asiat ja mustamaalaaminen jatkuu: hänellä on mustavalkoiset leirit, viholliset ja oma hovi kuten ”asiantuntijat”, joihin vetoaa. Olen myös hakenut ja saanut lähestymiskieltoja.
Meghanista täysin samaa mieltä, täyttää kaikki tuntomerkit.
Kyllä. Mustavalkoisuus ja hovi. Ihmiset on joko hyviä tai pahoja. Harmaata ei ole. Ja ilman hovia narsisti ei kykene elämään.
Tässähän nämä juuri poistuivat hovista. He vetäytyvät koko ajan pois julkisuudesta. Oletko ihan sokea?
Narsistin hovi ei tarkoita brittihovia.
Tuhkimon ruma ja katkera sisarpuoli se siellä taas vaan huutelee.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti myös näkee, tulkitsee ja kääntää kaiken hyökkäykseksi itseään vastaan. Näin Meksu just toimii.
Ja sitten uhriutuu & syyttää muita juuri siitä, miten on itse toisia kohdellut. Peruskauraa narskulle. Meghanhan on kuin suoraan oppikirjasta, selkeä tapaus. Jokainen, jolla on narsistisia piirteitä omaava läheinen myös ihan satavarmasti tunnistaa nuo maneerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän Meghanilla on, sen näkee sokea Reettakin. Ilmeisesti ei ole ollut narskua koskaan lähipiirissä jos ei osaa jo kaukaa tämän toiminnan perusteella sitä tunnistaa.
No miten sen huomaa sitten, mistä merkeistä Meghanilla?
Hänestä en tiedä, mutta narsistit valehtelevat paljon ja pyrkivät valhein antamaan viisaan vaikutelman. Ei tarvitse kuin kuunnella hetken, kyllä niiden valheiden läpi näkee. Itsestään vitsailevat äärimmäisen harvoin eivätkä kestä pienintäkään arvostelua.
Kyllä. Itseironian taito puuttuu, kyky nauraa itselle. Ja jos saavat kritiikkiä, julistavat mustan valkoiseksi, eivätkä suostu myöntämään virheitään. Esim se että Meghan selittää miten on hovin vika, että hän ei edes puolisoaan googlettanut. Ei siis ota mitään vastuuta itse mistään. Kaikki on aina muiden syytä.
En ole yhtään yllättynyt. Meghanin käytös viittaa persoonallisuushäiriöisen ihmisen käytökseen. Entiset ystävät, perheenjäsenet mm. isä, siskopuoli ja velipuoli, hovin entiset työntekijät jne. Ei he kaikki voi olla väärässä. Noita ihmisiä varmasti tulee koko ajan lisää, jotka huomaa millainen Meghan oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi väite Katesta: Oikeasti Meghan oli ilkeä Charlottelle ja Katelle. Sen näki kaksi ihmistä. Kukkakimpun Meghan sai Katelta kun Kate lähetti hänelle viestin, ettei pääsekään Meghanin kanssa ostoksille. Se ei ollut anteeksipyyntö eikä liittynyt häihin mitenkään.
Meghanin päässä (koska narsisti ei tee koskaan mitään väärin ja syy on aina muissa) tarinat yhdistyivät ja kääntyivät päälaelleen.
Minulla on patologisesti valehteleva narsistinen sukulainen ja hän vihaa minua kuten Meghan vihaa Katea.
Hän tekee tällaista jatkuvasti. Hän on myös sairaudentunnoton eikä ymmärrä tilaansa.
Ja ihmiset uskovat häntä. Hän on juossut herjaamassa minua lastensuojelussa, veroviranomaisille, työnantajalleni jne.
Minulle koko Meghanin käytös on niin ilmeisen sairasta että oksettaa! En voi kösittää miten niin moni suoralta käsin uskoo häntä.
Ja ai niin Harry. Monun siskollani on myös tossukka mies joka uskoo kaiken ja suojelee.
Pakko kommentoida kun tämä on kuin omasta elämästäni läheisen narsistin kanssa. Hän on tehnyt minulle myös nämä kaikki luettelemasi asiat ja mustamaalaaminen jatkuu: hänellä on mustavalkoiset leirit, viholliset ja oma hovi kuten ”asiantuntijat”, joihin vetoaa. Olen myös hakenut ja saanut lähestymiskieltoja.
Tässä perheessähän sisko on kirjoittanut paljastuskirjan ja isä rahastaa tyttärensä maineella julkisuudessa. Ei nyt kovin vaikea hahmottaa, kumpi osapuoli on sairaampi. Meghan on näiden uhri. Hänhän ei halua olla näiden kanssa tekemisissä, mutta kovasti nuo yrittävät pitää yhteyttä vaikka väkisin. Sisko on puhtaasti selkäänpuukottaja. Ei normaali tee mitään paljastuskirjoja siskostaan, kun ei ole edes missään tekemisissä hänen kanssaan.
Juujuu, Megsu on kaikkien uhri. Ikuinen uhri. Hassua vain, että hyvin moni ihminen on oikeasti joutunut ihan todistetusti Meghanin uhriksi. Narsku vaan aina kääntää kaiken päälaelleen. Sääliksi käy kaikkia, jotka hänen tielleen joutuvat. Siksi varmaan saivatkin potkua persuuseen Brittihovista. Eivät enää pystyneet peittelemään kaikkea sitä tuhoa, jonka uhri-Megsu sai aikaan muille.
Samanthan ja Thomasin mielenterveydestä en osaa sanoa mitään, mutta vähintäänkin on niin, että Markleilla ei ole mitään edellytyksiä pärjätä yksinään kansainvälisen lehdistön kanssa ilman PR-ammattilaisten opastusta. Noin siinä käy, kun tavalliset ihmiset (joilla on vielä hankala luonne, kuten monilla muuten ihan tavallisillakin ihmisillä on) jätetään tuuliajolle juttelemaan roskalehdistön kanssa.
Voin vain kuvitella miten oma äitini pärjäisi tuollaisessa tilanteessa, että oltaisiin riidelty ennen kuin menen jonkin superjulkkiksen kanssa naimisiin. Voi luoja. Äitini on ihan tavallinen ihminen, mutta normielämässäkin varsinainen möläyttelijä, ja innostuu juoruilusta vähän liikaa vauhtiin päästyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole usein niin, että jos joku kovasti haukkuu toista esim. juuri narsistiksi, hän on sitä itse?
Ei se aina niin mene. Tämä on vähän sama kuin kaikkien tuntemaa rasistia ei saisi sanoa rasistiksi. Vaikka tämä toistuvasti ja kerta toisensa jälkeen heittelisi rasistisia juttuja. Kaikki tietävät että tämä on rasisti, mutta pitäisi olla hiljaa ettei "leimaa".
Minä sanon että Meghan on narsisti. Kaikki hänen puheensa ja toimensa viittaavat siihen. En jaksa mitään jeesustelua siitä, kuinka pitäisi olla joku erikoistunut lääkäri tämän päätelläkseen. Ihminen, jolla on ollut sosiaalisia kontakteja ja joka omaa yhtään ihmistuntemusta, tunnistaa kyllä luonnevikaisen ilman mitään lääketieteellistäkään koulutusta. Ja jos ei, niin omapa on murheensa. Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden omiin johtopäätöksiini.
Sinä et tunne Meghania. Sinä vain luet hänestä lööppejä ja uskot ja näet ne haluamallasi tavalla. Et ole mikään "näkemään" mitään, kun et ole hänen kanssaan elänyt.
15 henkilöä ylistää miten Samantha on niin kaunis. Lähden nyt pois avlta. Heippa. Ei enää palstaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tunne Meghania. Sinä vain luet hänestä lööppejä ja uskot ja näet ne haluamallasi tavalla. Et ole mikään "näkemään" mitään, kun et ole hänen kanssaan elänyt.
No minä en edim ole elänyt Hitlerin tai Trumpin kanssa mutta pystyn kyllä sanomaan että päässä viiraa.
Meghan on kuin naispuolinen Trump.
Vierailija kirjoitti:
Onko todisteeksi muita valokuvia kuin yksi valmistujaiskuva? Kuva ei todista muuta kuin, että Meghan kävi juhlapäivänä onnittelemassa Samanthaa. Ehkä oli juhlissa tunnin ja lähti.
Jos olisi, niin niistä olisi tehty jo kuvakirja myyntiin.
Kun Diana antoi aikoinaan haastattelunsa 15 avioliittovuoden jälkeen oli tilanne aivan toinen, uskottavuus aivan eri, koska yhteistä historiaa hovissa oli jo pidemmältä ajalta. Diana oli tähti.
Koko Oprah-haastattelu tuntuu saippuaoopperalta, ensinnäkin äärimmäisen rumaa käytöstä sukulaisiaan kohtaan ja jotenkin koomista, koska eihän M ehtinyt edes elää Briteissä kauan, max 1,5 vuotta? Kuin "temptation island kiss and tell" jakso. Uusia käänteitä odotellessa. Ei kovinkaan eleganttia ja kuninkaallista, armani -pukuineen päivineen. Tähän vielä se royal sussex -nimikohu päälle.
Rasistiksi jokin nimeäminen rivien välistä on jo niin lapsellista käytöstä ja samalla kuin uhkaus, ettei voi kuin ihmetellä. Mitä he kuvittelivat saavansa aikaan tällä haastattelulla? Sääli H:ta. Häntä yritettiin varoittaa.
Kyllä Samantha taitaa olla oikeassa, Meghan valehteli Oprahin haastattelussa ettei edes tunne kunnolla puolisiskoaan vaikka heistä on useita yhteiskuvia ja valehteli siskonsa vaihtaneen sukunimen markleksi vasta kun Meghan tutustui Harryyn, vaikka Samathalla oli todiste Markle nimenvaihdosta joka tapahtui vuonna 97 jo. Silloin Meghan ei tuntenut Harrya. Luultavasti kaikki muukin Meghanin sanoma on keksittyä narsismia: hän pelkäsi tekevänsä itsemurhan median takia, mutta sehän olikin loistava konsti saada Harry muuttamaan Losiin, Harry tuskin olisi muuten heti suostunut. Ihmetyttää myös Meghanin vihoittelu isälleen, mitä sitten jos hänen köyhä/melko köyhä isänsä halusi hieman tienata median avulla, ehkä Meghan olisi voinut median sijaan lahjottaa isälleen rahaa. Ja syy ettei voi edes isäänsä koskaan nähdä, eikä anna isänsä nähdä lastaan kertoo narsismista. Mielestäni sitä omaa vihaa/kiukkua ei koskaan tulisi purkaa niin että se kohdistetaan myös lapsiin ja sanotaan ketä ei saa nähdä, tiedän muitakin tälläisiä tapauksia minutkin sukulaisnarsisti sulki täysin pois lastensa elämästä,vaikka lapset olisivat mielellään tavanneet minut, eivät saaneet edes netissä pitää yhteyttä. Oli aikamoinen yllätys, asialle ei ollut mitään syytä tai tiedettävää syytä, narsistit käyttäytyvät niin koska määräysvalta. Meghanilla on nyt valtava määräysvalta: hän saa Harryn lisäksi määrätä myös lapsiaan, ihailijoitaan, ystäviään ja Oprahia myös. Ne ystävät jotka eivät suostu määräysvaltaan karistetaan pois, kuten Meghanin sukulaisetkin ja kuninkaalliset joista hän ei hyötynyt tarpeeksi/saanut määräiltyä. Mukavaa hän kyllä jaksoi esittää ennen häitä, jotta Charles tuhlasi rahojaan Meghanin häihin ja superkalliisiin vaatteisiin. Harryn ja Meghanin mielestä Charlesin olisi tietysti pitänyt tuhlata rahojaan heihin vielä maasta muutonkin jälkeen, joka oli kaikkein uskomattominta ja toisen alentamista. Toivottavasti jatkossa Charles lähettää vain käytettyjä lumppuja tai risuja Meghanille lahjaksi. Narsismi saattaa hyvinkin olla yksi mt-ongelma josta Meghan kärsii ja yrittää vierittää omia ongelmiansa kuningasperheelle ja medialle, narsistit eivät yleensä kykene myöntämään omia virheitään vika on aina kaikissa muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä perheessähän sisko on kirjoittanut paljastuskirjan ja isä rahastaa tyttärensä maineella julkisuudessa. Ei nyt kovin vaikea hahmottaa, kumpi osapuoli on sairaampi. Meghan on näiden uhri. Hänhän ei halua olla näiden kanssa tekemisissä, mutta kovasti nuo yrittävät pitää yhteyttä vaikka väkisin. Sisko on puhtaasti selkäänpuukottaja. Ei normaali tee mitään paljastuskirjoja siskostaan, kun ei ole edes missään tekemisissä hänen kanssaan.
Juujuu, Megsu on kaikkien uhri. Ikuinen uhri. Hassua vain, että hyvin moni ihminen on oikeasti joutunut ihan todistetusti Meghanin uhriksi. Narsku vaan aina kääntää kaiken päälaelleen. Sääliksi käy kaikkia, jotka hänen tielleen joutuvat. Siksi varmaan saivatkin potkua persuuseen Brittihovista. Eivät enää pystyneet peittelemään kaikkea sitä tuhoa, jonka uhri-Megsu sai aikaan muille.
Ja moni on kirjoittanut hänestä paljon hyviä asioita ja häntä puolustavia tekstejä, mutta niitähän sinä et koskaan lue. Onko yksikään noista hovin työntekijöistä tullut omalla naamallaan ja nimellään esille syytöksiensä kanssa? Ei ole, vaan kaikki on jonkun The Sunin hovin ”sisäpiirin” kertomia juttuja. No, se sisäpiiri voi olla ihan vaan toimittaja kollega, joka kertoo juttuja omasta päästään. ”Sisäpiiri” kun on aika häilyvä käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja moni on kirjoittanut hänestä paljon hyviä asioita ja häntä puolustavia tekstejä, mutta niitähän sinä et koskaan lue. Onko yksikään noista hovin työntekijöistä tullut omalla naamallaan ja nimellään esille syytöksiensä kanssa? Ei ole, vaan kaikki on jonkun The Sunin hovin ”sisäpiirin” kertomia juttuja. No, se sisäpiiri voi olla ihan vaan toimittaja kollega, joka kertoo juttuja omasta päästään. ”Sisäpiiri” kun on aika häilyvä käsite.
Ei ole.
The Times julkaisi sen jutun.
Asiasta on kirjalliset todisteet.
Vierailija kirjoitti:
15 henkilöä ylistää miten Samantha on niin kaunis. Lähden nyt pois avlta. Heippa. Ei enää palstaa enempää.
Toivottavasti pysyt poissa trollaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Samantha taitaa olla oikeassa, Meghan valehteli Oprahin haastattelussa ettei edes tunne kunnolla puolisiskoaan vaikka heistä on useita yhteiskuvia ja valehteli siskonsa vaihtaneen sukunimen markleksi vasta kun Meghan tutustui Harryyn, vaikka Samathalla oli todiste Markle nimenvaihdosta joka tapahtui vuonna 97 jo. Silloin Meghan ei tuntenut Harrya. Luultavasti kaikki muukin Meghanin sanoma on keksittyä narsismia: hän pelkäsi tekevänsä itsemurhan median takia, mutta sehän olikin loistava konsti saada Harry muuttamaan Losiin, Harry tuskin olisi muuten heti suostunut. Ihmetyttää myös Meghanin vihoittelu isälleen, mitä sitten jos hänen köyhä/melko köyhä isänsä halusi hieman tienata median avulla, ehkä Meghan olisi voinut median sijaan lahjottaa isälleen rahaa. Ja syy ettei voi edes isäänsä koskaan nähdä, eikä anna isänsä nähdä lastaan kertoo narsismista. Mielestäni sitä omaa vihaa/kiukkua ei koskaan tulisi purkaa niin että se kohdistetaan myös lapsiin ja sanotaan ketä ei saa nähdä, tiedän muitakin tälläisiä tapauksia minutkin sukulaisnarsisti sulki täysin pois lastensa elämästä,vaikka lapset olisivat mielellään tavanneet minut, eivät saaneet edes netissä pitää yhteyttä. Oli aikamoinen yllätys, asialle ei ollut mitään syytä tai tiedettävää syytä, narsistit käyttäytyvät niin koska määräysvalta. Meghanilla on nyt valtava määräysvalta: hän saa Harryn lisäksi määrätä myös lapsiaan, ihailijoitaan, ystäviään ja Oprahia myös. Ne ystävät jotka eivät suostu määräysvaltaan karistetaan pois, kuten Meghanin sukulaisetkin ja kuninkaalliset joista hän ei hyötynyt tarpeeksi/saanut määräiltyä. Mukavaa hän kyllä jaksoi esittää ennen häitä, jotta Charles tuhlasi rahojaan Meghanin häihin ja superkalliisiin vaatteisiin. Harryn ja Meghanin mielestä Charlesin olisi tietysti pitänyt tuhlata rahojaan heihin vielä maasta muutonkin jälkeen, joka oli kaikkein uskomattominta ja toisen alentamista. Toivottavasti jatkossa Charles lähettää vain käytettyjä lumppuja tai risuja Meghanille lahjaksi. Narsismi saattaa hyvinkin olla yksi mt-ongelma josta Meghan kärsii ja yrittää vierittää omia ongelmiansa kuningasperheelle ja medialle, narsistit eivät yleensä kykene myöntämään omia virheitään vika on aina kaikissa muissa.
Samantha ei vaihtanut nimeään vuonna 97. Faktat kuntoon. Tietenkin hän on voinut miettiä sitä vaikka jo vuonna 87, mutta virallisesti hänen sukunimensä on muutettu vasta sen jälkeen kun Meghan ja Harry tutustuivat toisiinsa. Jos Samanthalla olisi kuvia ajastaan Meghanin kanssa tai muita muistoja hän olisi kyllä jo ne näyttänyt. Ne olisivat nimittäin todella arvokkaita ja niistä maksettasiin paljon. Vaan ei ole.
Syyttää Meghania muiden hyödyntämisestä, mutta samalla puolustat isän toimintaa. Mitä se oli ellei Meghanin hyödyntämistä?
Luuletko, että häiden maksaminen ja järjestäminen oli joku palkinto siitä, että Meghan oli kiltti Charlesille?
Mielestäni ei he nyt mitään suurempia virheitä ole tehneet. Toisille tietenkin käden pitäminen raskausmahan päällä on pahakin virhe tai väärä kynsilakka.
Mistähän sinä tuon Meghanin määräysvallan olet keksinyt? Oletko nähnyt hänen käskyttävän ystäviään. Kaikki tuosta Suits sarjan näyttelijöistäkin puhuvat vain hyvää hänestä ja he sentään työskentelivät Meghanin kanssa vuosikausia.
Hänestä en tiedä, mutta narsistit valehtelevat paljon ja pyrkivät valhein antamaan viisaan vaikutelman. Ei tarvitse kuin kuunnella hetken, kyllä niiden valheiden läpi näkee. Itsestään vitsailevat äärimmäisen harvoin eivätkä kestä pienintäkään arvostelua.