Samantha Markle väittää, että Meghan Marklella on narsistinen persoonallisuushäiriö
Meghan Markle’s half-sister says estranged sibling has ‘narcissistic personality disorder’
https://pagesix.com/2021/03/08/half-sister-says-meghan-markle-has-narci…
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Heh, niinhän se usein on, että jos joku jotain kovin pontevasti väittää jostakusta, niin onkin sellainen itse.
Aivan.Täällä haukutaan porukkaa rasisteiksi. Isoimmat rasistit asialla.
Meg otti Harrylle potkun perseelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla Samanthalla edes ole muuta elämää kuin siskonsa kautta eläminen ja hänen dissaamisensa. :D Ei tuo aivan täysillä käy.
Lisäksi nähnyt siskoaan 20 vuotta sitten.
Tuo on vale.
Kaunis nainen tuo siskopuolikin ja hauskasti heissä on samaa näköä, vaikka ovat eri sävyisiä, toinen tumma ja toinen vaalea.
Taisi mennä myös grannylta perintö ja isoisältä myös
Vierailija kirjoitti:
Tää sisko vasta sekaisin onkin. Järjetöntä "suorasukaisuutta" jatkuvasti. Toinen suurisuu sammakko on isä.
Luulen, että pienellä mediakoulutuksella isästä saataisiin aivan järkevä puhuja. Siskolla on jotain enemmänkin hampaan kolossa, ettei siitä suita rehellistä ihmistä ikinä.
Mä en usko noihin sekuntiakaan.
Olen aina ihmetellyt, ettei Meghanin entiset kollegat koskaan ole päättäneet avautua mistään vastaavasta. Siinähän pääsis kivasti parrasvaloihin ihmiset, jotka sinne hinkuaa. Ei Suitskaan nyt heitä ole vielä Hollywoodin A-listalle nostanut.
Meghan ei ollut Suitsin tähti vaan sivuroolissa. Elokuva-alalla ei kannata olla hankala koska osia ei tipu.
Kohua herättäneessä Oprah-haastattelussa herttuatar Meghan puhui ensimmäistä kertaa julkisesti isästään Thomas Marklesta. Tiistaina Thomas Markle vieraili Britannian aamutelevisiossa kertomassa oman kantansa asioihin, joita hänen tyttärensä haastattelussa kertoi, kertoo muun muassa uutissivusto Reuters.
Thomas Markle totesi heti kättelyssä, että hänen mielestään Meghanin ja Harryn olisi pitänyt siirtää haastattelun esityspäivää.
– He menivät liiallisuuksiin Oprahin kanssa. Ottaen huomioon kuningattaren ja prinssi Philipin iän, heidän olisi pitänyt odottaa, Markle totesi televisiohaastattelussa.
– Minulla on vaikeuksia uskoa tätä todeksi. Näen tyttäreni kasvoilta asioita, joita kukaan muu ei näe.
Voihan ollakin, mutta tämä sisko on itse kyllä myös vähintään outo tapaus. Nämä eivät ole koskaan eläneet samassa taloudessa tai edes tavanneet toisiaan kymmeneen vuoteen eli eivät käytännössä tunne toisiaan lainkaan, ja tämä kirjoittaa sisarestaan "paljastuskirjan" kun tämä kihlautuu kuninkaallisen kanssa. Ihan silkkaa rahastusta.
Tavanneet Samanthan mukaan viimeksi 2008, vähemmän siitä on kuin 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Megsun äiti oli melkein kymmenen vuotta vankilassa kun M oli lapsi. Kaksi eri tuomiota, petos ja jotakin sukulaisiinsa liittyvää juonittelua. Epäiltiin jopa, että hänellä oli jotain tekemistä isänsä kuoleman kanssa.
Luulen, etteivät mahdolliset mielen sairaudet ole Marklen suvusta peritty.
Kivat geenit Meksulla, joka niitä nyt surutta levittää eteenpäin. Harry taasen tyhmä kuin vasemman jalan saapas, joten ei kannata suuria odottaa jälkikasvusta. Narsismi kuitenkin on ja pysyy.
Mistäpä näitä tietää. Meghan väittää yhtä ja siskonsa toista. Samaan aikaan hovin lähipiiristä kuuluu ties mitä juttua Meghanin omasta käytöksestä. Mikä lie totuus.
Harry on edelleen osa kuninkaallista perhettä.
Meghanin oma käytös taisi mennä siinä vikaan, että valitsi väärän kynsilakan ja vääränlaiset kengät. Järkyttävä otsikointi. Siis narsisti.... ei voi muuta sanoa.
Siskohan pieksi tytärtään, niin henkisesti kun fyysisestikin. Samanthan mukaan ei ole lapsen pahoinpitelyä jos ei murru luita tai veri lennä:/
Mielenkiintoista. Tässä ketjussa Meghania puolustetaan, muissa haukutaan. Meitä on moneen junaan.
Miksi siskon sanomisilla on mitään väliä kun he ei edes asu samassa taloudessa? Ole asuneet yli 10 vuoteen. Ei voi tuntea jos ei ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin oma käytös taisi mennä siinä vikaan, että valitsi väärän kynsilakan ja vääränlaiset kengät. Järkyttävä otsikointi. Siis narsisti.... ei voi muuta sanoa.
Ja kerran löi refleksillä auton oven itse kiinni ja aurinkolasit oli millin verran väärässä asennossa. Huhhuh!
Isä ja sisko vaikuttavat narsisteilta. Megan ja äiti eivät.
Isähän kiristää Megania julkisuudessa. Todella huono isä ja hyvä, jos ei tule koskaan näkemään lapsenlapsiaan. Sisko on kateellinen.
Siskolla on MS-tauti ja se vaikuttaa selvästi hänen kognitiivisiin kykyihin.
Eläisivät nyt onnellisina haluamassaan maassa ihan rauhassa, kuten tarkoitus kai oli ja jättäisivät kuninkaallisen perheen rauhaan.