Samantha Markle väittää, että Meghan Marklella on narsistinen persoonallisuushäiriö
Meghan Markle’s half-sister says estranged sibling has ‘narcissistic personality disorder’
https://pagesix.com/2021/03/08/half-sister-says-meghan-markle-has-narci…
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko haastattelu oli täynnä merkkejä narsismista.
Esimerkiksi väite Katesta: Oikeasti Meghan oli ilkeä Charlottelle ja Katelle. Sen näki kaksi ihmistä. Kukkakimpun Meghan sai Katelta kun Kate lähetti hänelle viestin, ettei pääsekään Meghanin kanssa ostoksille. Se ei ollut anteeksipyyntö eikä liittynyt häihin mitenkään.
Meghanin päässä (koska narsisti ei tee koskaan mitään väärin ja syy on aina muissa) tarinat yhdistyivät ja kääntyivät päälaelleen.
Minulla on patologisesti valehteleva narsistinen sukulainen ja hän vihaa minua kuten Meghan vihaa Katea.
Hän tekee tällaista jatkuvasti. Hän on myös sairaudentunnoton eikä ymmärrä tilaansa.
Ja ihmiset uskovat häntä. Hän on juossut herjaamassa minua lastensuojelussa, veroviranomaisille, työnantajalleni jne.
Olen joutunut hakemaan useita lähestymiskieltoja.
Minulle koko Meghanin käytös on niin ilmeisen sairasta että oksettaa! En voi kösittää miten niin moni suoralta käsin uskoo häntä.
Ja ai niin Harry. Monun siskollani on myös tossukka mies joka uskoo kaiken ja suojelee.
Sinulla ei selvästikään ole kaikki kunnossa.
Sinä et selvästikään ole koskaan joutunut narsistin uhriksi!
Ja tuossa kun hän puhui Katesta, hän lipsautti sen ”en nyt jatka siitä koska hänhän pyysi anteeksi jne” niin sekin on tyypillistä narsistille. Asetutaan yläpuolelle ja jaellaan ”tuomioita” ihmisistä.
Samaten se kiinnitti huomioni miten hän tipautteli yhteyksiään korkea-arvoisiin ihmisiin. Arkkipiispakin vain tilattiin paikalle ja kuningattarelle soiteltiin jne.
Isän puheista taas se että hän kylmästi sanoi antavansa joka kuukausi haastattelun kunnes Meghan suostuu olemaan yhteydessä... se ei ole tervettä. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että asia on päinvastoin. Katsoin jotain siskon haastattelua. Tykkää kovasti olla esillä. Pyrkii manipuloimaan. Vaikuttaa kateelliselta.
Onneksi Meghan ei tykkää olla esillä, usaan muuttivat, että saavat olla pois julkisuudesta. Hyvin on onnistuneet!
Vierailija kirjoitti:
On se. Välit katkenneet isään ja sisarpuoleen. Eikä siinä vielä kaikki: piti katkoa myös Harryn juuret lähipiirinsä ja uudet ystävät? on Meghanin valitsemat. Mutta miten HARRY kehtaa paskoa omaan pesäänsä?
Jännää miten monessa vanhassa haastattelussa Harry on kyllä ihan itse haaveillut taviselämästä kuninkaallisen hömpötyksen ulkopuolella.
Eieiei ja ei, syyllinen on konservatiivinen brittihovi. Keskustelu lähtee väärille raiteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Välit katkenneet isään ja sisarpuoleen. Eikä siinä vielä kaikki: piti katkoa myös Harryn juuret lähipiirinsä ja uudet ystävät? on Meghanin valitsemat. Mutta miten HARRY kehtaa paskoa omaan pesäänsä?
Jännää miten monessa vanhassa haastattelussa Harry on kyllä ihan itse haaveillut taviselämästä kuninkaallisen hömpötyksen ulkopuolella.
Ei taviselämä vaadi sitä että hylkää vanhat ystävänsä ja solvaa sukulaisiaan televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi väite Katesta: Oikeasti Meghan oli ilkeä Charlottelle ja Katelle. Sen näki kaksi ihmistä. Kukkakimpun Meghan sai Katelta kun Kate lähetti hänelle viestin, ettei pääsekään Meghanin kanssa ostoksille. Se ei ollut anteeksipyyntö eikä liittynyt häihin mitenkään.
Meghanin päässä (koska narsisti ei tee koskaan mitään väärin ja syy on aina muissa) tarinat yhdistyivät ja kääntyivät päälaelleen.
Minulla on patologisesti valehteleva narsistinen sukulainen ja hän vihaa minua kuten Meghan vihaa Katea.
Hän tekee tällaista jatkuvasti. Hän on myös sairaudentunnoton eikä ymmärrä tilaansa.
Ja ihmiset uskovat häntä. Hän on juossut herjaamassa minua lastensuojelussa, veroviranomaisille, työnantajalleni jne.
Minulle koko Meghanin käytös on niin ilmeisen sairasta että oksettaa! En voi kösittää miten niin moni suoralta käsin uskoo häntä.
Ja ai niin Harry. Monun siskollani on myös tossukka mies joka uskoo kaiken ja suojelee.
Pakko kommentoida kun tämä on kuin omasta elämästäni läheisen narsistin kanssa. Hän on tehnyt minulle myös nämä kaikki luettelemasi asiat ja mustamaalaaminen jatkuu: hänellä on mustavalkoiset leirit, viholliset ja oma hovi kuten ”asiantuntijat”, joihin vetoaa. Olen myös hakenut ja saanut lähestymiskieltoja.
Meghanista täysin samaa mieltä, täyttää kaikki tuntomerkit.
Tässä perheessähän sisko on kirjoittanut paljastuskirjan ja isä rahastaa tyttärensä maineella julkisuudessa. Ei nyt kovin vaikea hahmottaa, kumpi osapuoli on sairaampi. Meghan on näiden uhri. Hänhän ei halua olla näiden kanssa tekemisissä, mutta kovasti nuo yrittävät pitää yhteyttä vaikka väkisin. Sisko on puhtaasti selkäänpuukottaja. Ei normaali tee mitään paljastuskirjoja siskostaan, kun ei ole edes missään tekemisissä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että asia on päinvastoin. Katsoin jotain siskon haastattelua. Tykkää kovasti olla esillä. Pyrkii manipuloimaan. Vaikuttaa kateelliselta.
Itse luulen, että kummalakin on; Meghanilla se nyt vain ilmenee päivänselvästi, kun on päässyt asemaan missä on valtaa ja on huomion kohteena. Meghan on kateellinen suunnilleen kaikille muille naisille, kiusaa työntekijöitään sekä Catherinea. Pyrkii manipuloimaan kaikkia kaiken aikaa. Ei vain enää toimi keinonsa, kun on tarpeeksi matskua huomata se todellinen MeGain siellä alla. On lisäksi yleistä, että jos yhdellä perheestä on persoonallisuushäiriö, on muillakin - ei toki aina ja kaikilla - koska sieltä lapsuuden traumoistahan se usein valitettavasti juontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taviselämä vaadi sitä että hylkää vanhat ystävänsä ja solvaa sukulaisiaan televisiossa.
Mistä sinäkin tiedät, että olisi hylännyt ystävänsä? William ei hyväksynyt lehtien mukaan hänen avioliittoaan, joten syy löytyy Williamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinäkin tiedät, että olisi hylännyt ystävänsä? William ei hyväksynyt lehtien mukaan hänen avioliittoaan, joten syy löytyy Williamista.
No ihan siitä että heitä ei kutsuttu edes häihin.
William kehotti ottamaan rauhallisemmin. Kun nyt katsoo tätä kaaosta, oli ihan fiksu neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Kyl niil on molemmilla joku häiriö. Ja isäpapalla myös.
Kyse on siis mitä ilmeisimmin geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida kun tämä on kuin omasta elämästäni läheisen narsistin kanssa. Hän on tehnyt minulle myös nämä kaikki luettelemasi asiat ja mustamaalaaminen jatkuu: hänellä on mustavalkoiset leirit, viholliset ja oma hovi kuten ”asiantuntijat”, joihin vetoaa. Olen myös hakenut ja saanut lähestymiskieltoja.
Tässä perheessähän sisko on kirjoittanut paljastuskirjan ja isä rahastaa tyttärensä maineella julkisuudessa. Ei nyt kovin vaikea hahmottaa, kumpi osapuoli on sairaampi. Meghan on näiden uhri. Hänhän ei halua olla näiden kanssa tekemisissä, mutta kovasti nuo yrittävät pitää yhteyttä vaikka väkisin. Sisko on puhtaasti selkäänpuukottaja. Ei normaali tee mitään paljastuskirjoja siskostaan, kun ei ole edes missään tekemisissä hänen kanssaan.
Meghan myös imi isänsä taloudellisesti täysin kuiviin ja dumppasi välittömästi kun ei enää tarvinnut.
Sisarukset ovat saaneet hyvin epätasaisesti huomiota ja rahaa ja ainakin Samantha vaikuttaa siitä hyvinkä katkeralta.
Dysfunctional family.
Vierailija kirjoitti:
Harry on aikuinen ja itse vaimonsa ja lapsensa valinnut. On yksi elämä. Sitä he ei halunneet uhrata ahdistavaan kunigashömppään. Itse kertovat olevan onnellisia. Miksi sisko, isä ja me sivullisen halutaan pitää yllä piru lista repimistä.
Jos kerran ovat niin onnellisia ja halusivat luopua vapaaehtoisesti ”ahdistavasta kuningashömpästä” ja olla ”financially intependent” - niin miksi ihmeessä sitten valittavat 2h haastattelussa, kuinka eivät enää saa rahaa veronmaksajilta ja kuinka heitä on niin väärin kohdeltu ja kuinka ”heiltä on viety niin paljon” ja kippaavat kuormalastillisen valheellista potaskaa RF:n ja etenkin Catherinen niskaan? Hieman ristiriitaista, jos niin onnellisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole usein niin, että jos joku kovasti haukkuu toista esim. juuri narsistiksi, hän on sitä itse?
Ei se aina niin mene. Tämä on vähän sama kuin kaikkien tuntemaa rasistia ei saisi sanoa rasistiksi. Vaikka tämä toistuvasti ja kerta toisensa jälkeen heittelisi rasistisia juttuja. Kaikki tietävät että tämä on rasisti, mutta pitäisi olla hiljaa ettei "leimaa".
Minä sanon että Meghan on narsisti. Kaikki hänen puheensa ja toimensa viittaavat siihen. En jaksa mitään jeesustelua siitä, kuinka pitäisi olla joku erikoistunut lääkäri tämän päätelläkseen. Ihminen, jolla on ollut sosiaalisia kontakteja ja joka omaa yhtään ihmistuntemusta, tunnistaa kyllä luonnevikaisen ilman mitään lääketieteellistäkään koulutusta. Ja jos ei, niin omapa on murheensa. Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden omiin johtopäätöksiini.
Sä et mitenkään voi päätellä pelkistä kuvista ja haastatteluista yhtään mitään. Ymmärtäisin pointtis, jos olisi joskus tavannut Meghanin.
Nyt tuo on lähinnä luonnevikaisen panettelua.
Kuvista ja lehtien kirjallisista raporteista ei voi vielä päätellä mitään tai ainakaan kovin paljon, mutta kyllä siitä jo voi, kun näkee videokuvaa ihmisen puheista ja käytöksestä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mustavalkoisuus ja hovi. Ihmiset on joko hyviä tai pahoja. Harmaata ei ole. Ja ilman hovia narsisti ei kykene elämään.
Tässähän nämä juuri poistuivat hovista. He vetäytyvät koko ajan pois julkisuudesta. Oletko ihan sokea?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tällainen kiusaava narsisti, tahtoo mulle pahaa ja haluaa vahingoittaa kaikin tavoin. Oma isäni.
Ihme että lapsena ei henki lähtenyt isän käsittelyssä, julmaa väkivaltaa, joka nyt on sitten henkistä väkivaltaa - ja kaikenlaista kiusaamista ja vainoamista. Narsisteja on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan siitä että heitä ei kutsuttu edes häihin.
William kehotti ottamaan rauhallisemmin. Kun nyt katsoo tätä kaaosta, oli ihan fiksu neuvo.
William muistutti Harrya Dianan pojilleen antamasta neuvosta, ettei kannata hätäillä puolison valinnassa, mutta Harrya ei äitinsäkään neuvot kiinnostaneet kun Meghanilla oli niin kiire naimisiin.
Kyllä. Mustavalkoisuus ja hovi. Ihmiset on joko hyviä tai pahoja. Harmaata ei ole. Ja ilman hovia narsisti ei kykene elämään.