Samantha Markle väittää, että Meghan Marklella on narsistinen persoonallisuushäiriö
Meghan Markle’s half-sister says estranged sibling has ‘narcissistic personality disorder’
https://pagesix.com/2021/03/08/half-sister-says-meghan-markle-has-narci…
Kommentit (256)
Sisar voi hyvinkin olla oikeassa.
Useilla näyttelijöillä on ongelmia tuollaisten asioiden kanssa.
Meghan voi olla näyttelijä koko ajan, myös omassa elämässään.
Ei osaa olla aito ihminen, vaan näyttelee koko ajan jotakin, että saa olonsa ja elämänsä tuntumaan tärkeältä.
Fiksu nainen olisi sopeutunut hoviin, kun kerran miehekseen valitsi kuninkaalisen.
Miten Harry voi? Miltä hänestä tuntuu?
Onko Meghan koskaan ajatellut sitä, vai onko koko ajan ajatellut vain itseään ja sitä, miten hän haluaa asioiden menevän ja miten vain hällä on parasta ja hyvä olla?
Meghan ei pääse yli minkäänlaisista erimielisyyksistä. Jos Harry ottaa eron, tuo noita on loppuelämänsä kiinni Harryn persauksissa ja haastatteluja jakamassa. Onhan hän nyt siis melkein Diana.
Sairaissa perheissä kasvaa sairaita ja häiriintyneitä lapsia. Jos vanhemmat ovat juoppoja narsisteja, niin on hyvin todennäköistä, että persoonallisuushäiriöt siirtyvät lapsiin muodossa tai toisessa.
Jonain päivänä, kun Harry herää lumouksestaan , hänelle koittavat kovat ajat, kun ymmärtää, mitä on tullut tehtyä.
Miten tämä Meghan on kohdellut Harryä huonosti? Luulisi että prinssillä on varaa valita mieleisensä nainen ehdokkaista. En usko hänen valitsevan ihmistä joka kohtelee huonosti. Samantha puuttuu jatkuvasti perheen asioihin. Sairas nainen.
Nimen omaan hajaantukaa. Hyvin heidän elämästä noin kierot ja ilkeät levitteljät perhe elämästä joutui tiputtaa. Eihän heillä ole oikeata rakkautta vaan raha. Harry itse kertomana sanoi miten häntä kuninkaallinen elämä ahdisti. He rakastavat toisiaan ja tekevät omanlaista elämää. Saavat kohta toisen lapsen.. Kateus vai mikä ihmisiä riivaa haukkua heitä.
Auttaisiko jos hovi tekisi julkisen tiedotteen, jossa irtisanoutuu Samanhan puheista ja häiriköinnistä?
Samantha on ihan järkyttävä häiriköijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole usein niin, että jos joku kovasti haukkuu toista esim. juuri narsistiksi, hän on sitä itse?
Ei se aina niin mene. Tämä on vähän sama kuin kaikkien tuntemaa rasistia ei saisi sanoa rasistiksi. Vaikka tämä toistuvasti ja kerta toisensa jälkeen heittelisi rasistisia juttuja. Kaikki tietävät että tämä on rasisti, mutta pitäisi olla hiljaa ettei "leimaa".
Minä sanon että Meghan on narsisti. Kaikki hänen puheensa ja toimensa viittaavat siihen. En jaksa mitään jeesustelua siitä, kuinka pitäisi olla joku erikoistunut lääkäri tämän päätelläkseen. Ihminen, jolla on ollut sosiaalisia kontakteja ja joka omaa yhtään ihmistuntemusta, tunnistaa kyllä luonnevikaisen ilman mitään lääketieteellistäkään koulutusta. Ja jos ei, niin omapa on murheensa. Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden omiin johtopäätöksiini.
Sä et mitenkään voi päätellä pelkistä kuvista ja haastatteluista yhtään mitään. Ymmärtäisin pointtis, jos olisi joskus tavannut Meghanin.
Nyt tuo on lähinnä luonnevikaisen panettelua.
Kuvitellaan että Meghan on narsisti. Jollain ihmeen tavalla Harry yhä on hänen kanssa. Miksi Samantha voi vapaasti häiriköidä kirjoillaan ja lausunnoillaan? Harry on vapaa vaihtamaan puolisoa koko ajan.
Aika karsea perhe Meghanilla tuntuu olevan. Ei ihme, jos itselläkin vähän kuuppa reistaa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko jos hovi tekisi julkisen tiedotteen, jossa irtisanoutuu Samanhan puheista ja häiriköinnistä?
Hovi ei liity millään tavalla tuon naisen juttuihin. Sehän on kuin hovi tekisi tiedotteen, jostain täysin randomista.
Harry on aikuinen ja itse vaimonsa ja lapsensa valinnut. On yksi elämä. Sitä he ei halunneet uhrata ahdistavaan kunigashömppään. Itse kertovat olevan onnellisia. Miksi sisko, isä ja me sivullisen halutaan pitää yllä piru lista repimistä.
Pyörätuolityypiltä kestetään mitä vaan.
Eihän tuolla Samanthalla edes ole muuta elämää kuin siskonsa kautta eläminen ja hänen dissaamisensa. :D Ei tuo aivan täysillä käy.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla Samanthalla edes ole muuta elämää kuin siskonsa kautta eläminen ja hänen dissaamisensa. :D Ei tuo aivan täysillä käy.
Lisäksi nähnyt siskoaan 20 vuotta sitten.
Koska liitto ei sovi samanthalle ja pyörätuolista voi puhua mitä tykkää. Varmaan voimaantuu samalla.
Tää sisko vasta sekaisin onkin. Järjetöntä "suorasukaisuutta" jatkuvasti. Toinen suurisuu sammakko on isä.
Luulen, että pienellä mediakoulutuksella isästä saataisiin aivan järkevä puhuja. Siskolla on jotain enemmänkin hampaan kolossa, ettei siitä suita rehellistä ihmistä ikinä.
Mä en usko noihin sekuntiakaan.
Olen aina ihmetellyt, ettei Meghanin entiset kollegat koskaan ole päättäneet avautua mistään vastaavasta. Siinähän pääsis kivasti parrasvaloihin ihmiset, jotka sinne hinkuaa. Ei Suitskaan nyt heitä ole vielä Hollywoodin A-listalle nostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan että Meghan on narsisti. Jollain ihmeen tavalla Harry yhä on hänen kanssa. Miksi Samantha voi vapaasti häiriköidä kirjoillaan ja lausunnoillaan? Harry on vapaa vaihtamaan puolisoa koko ajan.
Miksi Samanthan pitäisi olla kommentoimatta, jos Meghan löpisee hänestä ja heidän yhteisestä isästään Oprahille? Jos Meghan ei halunnut, että Samantha alkaa taas avautumaan niin ehkä hänen ei olisi kannattanut itse avautua. Aika jännä tapa tavoitella yksityisyyttä: antaa haastattelu kaikkein kuuluisimmalle talk show juontajalle. Hieman ristiriitaista.
Meghan on seonnut intersektionaaliseen feminismiin. Nyt kaikkien pitää olla jonkun puolella. Mistä asiasta?
Ei mistään. Mitään ei ole tapahtunut. Hajaantukaa.