Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan tavanneet yhtään alkoholistia joka ei olisi vihainen tai katkera?

alkoholistien ry Looserit
09.03.2021 |

tai joka ei olisi masentunut tai kiroilisi paljon tai ei syyttäisi muita?

et ole, koska alkoholi saa juuri aikaan tätä. Ensin ollaan jonkun aikaa muka hilpeitä mutta kun alkoholiriippuvuus alkaa pian kehittyä alkaa luonne muuttumaan katkeraksi ja vihaiseksi.

kestää varmaan jonkin aikaan että vihaisuudesta pääsee eroon jos lopettaa alkoholin ja aivot ei ole enää paskaa täynnä, eikä sydän

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niin paljon sitä vihaa sisällä. En kyllä tunne yhtäkään hilpeää alkoholistia, ehkä alussa viinan juonti oli kivaa, mutta siinä kohtaa kun se muuttuu työksi, niin ei se ole enää mitään kivaa.

Niin, siltähän tuo vaikuttaa, mutta sitä minä en vaan tajua että jos viinan vetämoinen lakkaa olemasta kivaa, niin miksi ihmeessä ei lopeta sitä. Eikä selitykseksi kelpaa 'riippuvuus'. Kärsii vaan krapulansa kuin mies ja jatkaa elämäänsä raittiina. Niin minäkin tein, vaikka en alkoholisti ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
22/24 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden todella mukavan huppelikon joka ei ole katkera tai toksinen, mutta impotentti kylläkin.

Juonut erektiivisen kudoksensa hiussuonet tukkoon ja toisaalta pompulavatsan rasvakudos tuottaa estrogeenin esiastetta, joka estää testosteronin toiminnan. Ei nouse edes sildenafiililla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jaksoi vielä tukea ja kannustaa lapsiaan.

Vierailija
24/24 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tavannut pari, jotka olivat aina hilpeässä hiprakassa, suu virneessä ja kaikkea hekotellen. Leppoisia lösöjä.