Oletteko koskaan tavanneet yhtään alkoholistia joka ei olisi vihainen tai katkera?
tai joka ei olisi masentunut tai kiroilisi paljon tai ei syyttäisi muita?
et ole, koska alkoholi saa juuri aikaan tätä. Ensin ollaan jonkun aikaa muka hilpeitä mutta kun alkoholiriippuvuus alkaa pian kehittyä alkaa luonne muuttumaan katkeraksi ja vihaiseksi.
kestää varmaan jonkin aikaan että vihaisuudesta pääsee eroon jos lopettaa alkoholin ja aivot ei ole enää paskaa täynnä, eikä sydän
Kommentit (24)
Tunnen yhden todella mukavan huppelikon joka ei ole katkera tai toksinen, mutta impotentti kylläkin.
Juonut erektiivisen kudoksensa hiussuonet tukkoon ja toisaalta pompulavatsan rasvakudos tuottaa estrogeenin esiastetta, joka estää testosteronin toiminnan. Ei nouse edes sildenafiililla.
Olen. Jaksoi vielä tukea ja kannustaa lapsiaan.
Kyllä olen tavannut pari, jotka olivat aina hilpeässä hiprakassa, suu virneessä ja kaikkea hekotellen. Leppoisia lösöjä.
Niin, siltähän tuo vaikuttaa, mutta sitä minä en vaan tajua että jos viinan vetämoinen lakkaa olemasta kivaa, niin miksi ihmeessä ei lopeta sitä. Eikä selitykseksi kelpaa 'riippuvuus'. Kärsii vaan krapulansa kuin mies ja jatkaa elämäänsä raittiina. Niin minäkin tein, vaikka en alkoholisti ole koskaan ollutkaan.