Tein härkäpastakastiketta
Kokeilin kun vegaanit ovat kehuneet härkäpapuruokia maukkaiksi. Että maistuvat jopa lihansyöjille. Hyi helvetti mitä paskaa. En kyllä toista kertaa tee.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kokissa vika? Minusta kaikki härkisvalmisteet ovat ihan huikean hyviä tuotteita.
Tuota "maistuvat jopa lihansyöjille" kommenttia en ymmärrä, kyllä minä lihansyöjänä syön silti enemmän kasviksia kuin lihaa, johan pelkällä lihan mättämisellä menisi terveys alta aikayksikön.
Tuolta otin reseptin
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/harkis-pastakastike
Milloin vegaanit ovat alkaneet syömään muka härkäruokia?
Härän syömisellä ja vegaaniudella ei kyllä ole paljoa yhteistä.
Vai onko härkä jotenkin enemmän paha kuin lehmä? Syökö vegaanit myös kukkoja mutta ei kanoja?
Vierailija kirjoitti:
Milloin vegaanit ovat alkaneet syömään muka härkäruokia?
Härän syömisellä ja vegaaniudella ei kyllä ole paljoa yhteistä.
Vai onko härkä jotenkin enemmän paha kuin lehmä? Syökö vegaanit myös kukkoja mutta ei kanoja?
Haloo! Kyseessä härkäPAPU ei härkä.
Kyllä minäkin ymmärrän, että härkäpastakastike on liharuoka
Mä en oikein tykkää härkiksestä kastikkeissa. Jotenkin ei onnistu itseltäni. Käytän härkistä vain makaronilaatikkoon, joskus nachovuokaan ja välillä teen sellaista perunalaatikkoa, johon laitan härkistä, tomaattia, sipulia ja kasvislientä + mausteita.
HALOO vaan itsellesi. Kannattaa tarkistaa, mitä sinne näppylöiltään tuuttaa! Aloituksessa mainittu HÄRKÄPASTA! CM myy härkäruukkua, onko tämä vastaavaa? Hillosipulia, herkkusieniä, häränlihaa.
Härkäpastakastiketta tekevät ovat kaikkein haavoittuvimmassa asemassa yhteiskunnassamme. Meidän täytyy auttaa heitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokissa vika? Minusta kaikki härkisvalmisteet ovat ihan huikean hyviä tuotteita.
Tuota "maistuvat jopa lihansyöjille" kommenttia en ymmärrä, kyllä minä lihansyöjänä syön silti enemmän kasviksia kuin lihaa, johan pelkällä lihan mättämisellä menisi terveys alta aikayksikön.
Tuolta otin reseptin
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/harkis-pastakastike
Yhden reseptin perusteella toki paha sanoa, onko vika reseptissä vai kokissa. Itse en ole härkäpavuista innostunut ja en tuosta reseptistä innostuisi vaikka tuon härkiksen tilalla olisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
HALOO vaan itsellesi. Kannattaa tarkistaa, mitä sinne näppylöiltään tuuttaa! Aloituksessa mainittu HÄRKÄPASTA! CM myy härkäruukkua, onko tämä vastaavaa? Hillosipulia, herkkusieniä, häränlihaa.
Kannattaa lukea muutakin kuin pelkän otsikon! Ap kertoi selkeästi että kyseessä on härkäpapu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea muutakin kuin pelkän otsikon! Ap kertoi selkeästi että kyseessä on härkäpapu!
Tein härkäpastakastiketta: tämä on hyvää!
Kokeilin kun vegaanit ovat kehuneet härkäpapuruokia maukkaiksi. Että maistuvat jopa lihansyöjille. Hyi helvetti mitä paskaa. En kyllä toista kertaa tee.: tämä on pahaa!
Härkä on kuohittu sonni, ei kasvateta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Härkä on kuohittu sonni, ei kasvateta Suomessa.
Härkä on teurastamon ovesta sisään kävellyt nauta. Vaihtoi sukupuolta.