Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1168)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se oli vähän outo keskustelu, missä 50v ja 52v keskustelevat lasten hankinnasta. 

Yli 45-vuotiaan tuleminen raskaaksi alkaa olla jo näitä sikisi pyhästä hengestä - tarinoita. 

Matin olis pitänyt alkaa lastenhankintapuuhiin jo 10v sitten.

Mutta etenkin naisen on viiskymppisenä tosi vaikeaa tulla raskaaksi. Onhan näistä kuultu, julkkiksistakin, Amerikassa filmitähdet käyttävät sijaissynnyttäjää. Kun olin aikanaan sairaalassa potilaana, kertoi siellä työskentelevä rouva että hänet oli äitinsä synnyttänyt 57-vuotiaana. Terve tyttö tuli. Mutta oli tapaus kyllä hämmästyttänyt sekä raskauden todennutta lääkäriä että tulevaa äitiä itseään. Jyrkästi alkaa raskaaksi tulemisen mahdollisuus naisella laskea ainakin 35 ikävuoden jälkeen. 

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että ihmisten mielissä usein räväkkä = huumorintajuinen ja hiljainen = tosikko. Minun mielestä näillä rempseillä se huumori on usein kaksimielistä ja vähän loukkaaviakin vitsejä. Itse en tykkää sellaisesta huumorista. Hiljainen ja rauhallinen voi olla hyvinkin huumorintajuinen ja viljellä älykästä ja kuivakkaa huumoria.
  Sanasta "räväkkä" tulee minulle mieleen sellainen vähän itsekeskeinen, joka seurassa tuo itseään esiin paljolla puheella ja vie tilaa toisilta. Hyvä seuraihminen taas kuuntelee muitakin ja huolehtii siitä, että kaikilla on viihtyisää.

• ylös 55
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saanen huomauttaa, että minä en vertaillut ketään vaan totesin, että Kalle vaikuttaa niin hurmaantuneelta yhteen, ettei huomaa kuinka upeita muutkin ovat. En siis missään sanonut, että laulaja olisi parempi tai että muut olisivat parempia kuin hän.

• ylös 36
  • alas 2
Vierailija

Ei kannata Matin jonkun TV-ohjelman takia ottaa ikäistään emäntää ja luopua perheenperustamishaaveistaan. Kyllä joku nuorempi löytyy muilla konsteilla, mukavalle miehelle.

• ylös 21
  • alas 35
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan päällekäyviä nuo Matin rempseät naiset.

Nuo rempseät naiset syövät Matin suupalaksi! Kamalan röyhkeitä.

Tässä ainakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan päällekäyviä nuo Matin rempseät naiset.

Nuo rempseät naiset syövät Matin suupalaksi! Kamalan röyhkeitä.

Ainakin tässä sanotaan Matin naisia röyhkeiksi.

Vierailija

jos yksi on täysi hissukka niin tottakai muut vaikuttaa röyhkeille..... ja pitäähän se ukkelille heti sanoa kuka määrää kaapin paikan, ei tule sitten yllätyksenä:D

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin kauan ketä Patrick muistuttaa, mutta sitten keksin, Christopher Walkenia. Esim View to a kill -leffasta tuttu.

Jep, mielestäni ehkä maailman pelottavin mies ulkonäöltään.

• ylös 25
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vähän outo keskustelu, missä 50v ja 52v keskustelevat lasten hankinnasta. 

Yli 45-vuotiaan tuleminen raskaaksi alkaa olla jo näitä sikisi pyhästä hengestä - tarinoita. 

Matin olis pitänyt alkaa lastenhankintapuuhiin jo 10v sitten.

Mutta etenkin naisen on viiskymppisenä tosi vaikeaa tulla raskaaksi. Onhan näistä kuultu, julkkiksistakin, Amerikassa filmitähdet käyttävät sijaissynnyttäjää. Kun olin aikanaan sairaalassa potilaana, kertoi siellä työskentelevä rouva että hänet oli äitinsä synnyttänyt 57-vuotiaana. Terve tyttö tuli. Mutta oli tapaus kyllä hämmästyttänyt sekä raskauden todennutta lääkäriä että tulevaa äitiä itseään. Jyrkästi alkaa raskaaksi tulemisen mahdollisuus naisella laskea ainakin 35 ikävuoden jälkeen. 

Suomessa julkisella hedelmöityshoidoissa naisen ikäraja on 40v ja miehen 60v. Yksityisellä puolella ikäraja on 45v. 

Ei tainnut kukaan näistä Matin morsiamista olla alle 45?

Joten ainakaan näitten kanssa lapsen hankkiminen on jo aika utopiaa. Matin pitää tilata postimyyntivaimo, jos meinaa että vielä lapsia saa.

Onhan Saulillakin nuorempi morsian, ja pieni lapsi. Ero on vaan siinä että Saulilla on varaa pitää huolta perheestään. Matin olosuhteet ei näyttäneet siltä että ylimääräistä fyrkkaa juuri olisi, ja myy 6 päivänä viikossa torilla perunaa. Vaikka olis miten mukava ukko, niin 20v päästä hän on 70v ja lapsi olisi vasta parikymppinen (jos isä edes enää elää).

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Matti seuraavaksi Lapsi tuntemattoman kanssa -ohjelmaan!

Häiritsee ihan vietävästi kun noissa Stiinan ehdokkaissa on kolme todella tutun oloista, mutta en saa päähäni olenko jossain yhteydessä nähnyt vaiko vaan naamakaimoja. Mistähän päin mahtavat olla kotoisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että ihmisten mielissä usein räväkkä = huumorintajuinen ja hiljainen = tosikko. Minun mielestä näillä rempseillä se huumori on usein kaksimielistä ja vähän loukkaaviakin vitsejä. Itse en tykkää sellaisesta huumorista. Hiljainen ja rauhallinen voi olla hyvinkin huumorintajuinen ja viljellä älykästä ja kuivakkaa huumoria.
  Sanasta "räväkkä" tulee minulle mieleen sellainen vähän itsekeskeinen, joka seurassa tuo itseään esiin paljolla puheella ja vie tilaa toisilta. Hyvä seuraihminen taas kuuntelee muitakin ja huolehtii siitä, että kaikilla on viihtyisää.

Joku kaupan kassa tai vastaava ei niin fiksu, joka päästelee suustaan, mitä ikinä sylki suuhun tuo.

• ylös 10
  • alas 27
Vierailija

Meillä on työllisyyskordinaattori sellainen....pelottava ,,, ei yhtään hienotunteisuutta ,arvostelee kiloja ja leimaa työttömät päävikaisiksi .... Ei kai nämä matin naiset sentään pelota...  Jos nyt jo Matti pelkää ei kannata leikkiä loppuun viedäkään... Saakohan sen lopettaa kesken?? Aikanaan täältä kylältä oli eräs mies mukana alussa yhden jakson kunnes kotikylän likka tuli ja otti... mutta se oli alussa. 

Maisteri kassalla

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku kaupan kassa tai vastaava ei niin fiksu, joka päästelee suustaan, mitä ikinä sylki suuhun tuo.

Kuulepas sinä omasta mielestäs oikeinkin fiksu. Tuo kommentti ei antanut kuvaa sellaisesta. Kaupan kassoina voi työskennellä ja työskentelee, vaikka miten fiksuja ihmisiä.
Vai oliko tämä jokin tökerö johdatus pääministeriin?

• ylös 36
  • alas 6
Vierailija

Miksi minulle tuli niin ahdistavat fiilikset siitä polkkatukkaisesta, jolla heti näytti synkkaavan Kallen kanssa?

• ylös 33
  • alas 12
Vierailija

Eli kaikki kaupan kassat niputettiin nyt yhteensä räväköiksi jotka puhuvat mitä sylki suuhun tuo.
Aikamoista...

En käsitä mikä suomalaisia naisia vaivaa. Naisihanne heillä tuntuu olevan tuppisuu harmaa hiirulainen. Mieluumin totinen, ellei surullinen, jopa vihainen ilme. Vaikka olisi sulhasta valkkaamassa niin ei saa hymyillä, saati nauraa tai vitsailla.
Onko tämänkaltaisen naistyypin kehuminen omaa huonoa itsetuntoa? Suomessa kun naiset tuppaavat olemaan aika värittömiä ja sanattomia. Samankaltaista ihmistä puolustellaan. Vai mikä ihme oikein tässä nyt on.
Oletteko nyt jotenkin vihaisia näille muille naisille, mutta Sirpalle "suotte" Matin koska muistuttaa itseänne. Se ei suutua niin paljon, jopa nostaa itsetuntoa.
Nuo kaikki Matin naiset olivat ihan tavallisia vanhempia naisia. Monet olivat laittaneet itseään, hiukset ja vaatteet olivat ihan ok.
Nauroivat kyllä, olivat iloisia, leppoisia ja seurallisia. Niinkuin tuossa tilanteessa onkin fiksua.
Ihmeellisemmän kuvan itsestään antaisi olla kulmat kurtussa ja vaivaantuneen oloisena mutisten jotain.

Kuinkahan Matti itse sai niin paljon ihailua puheliaana ja nauravaisena miehenä, rempseänä ja vitsikkäänäkin oletan.
Eli miehelle sama ominaisuus on plussaa ja naiselle miinusta?

• ylös 26
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata Matin jonkun TV-ohjelman takia ottaa ikäistään emäntää ja luopua perheenperustamishaaveistaan. Kyllä joku nuorempi löytyy muilla konsteilla, mukavalle miehelle.

En tosiaankaan Mattina ottais noista mummeleista ketään.

• ylös 16
  • alas 16
Vierailija

[quote=Vierailija]Miksi minulle tuli niin ahdistavat fiilikset siitä polkkatukkaisesta, jolla heti näytti synkkaavan Kallen kanssa?[/quote

Vaalea tyttö in kaunis ja säteilevä. En tiedä miksi sinua ahdistaa heidän tasapainoinen kohtaaminen. Oletko kateellinen tms.? En tarkoita mitään ilkeää tällä kirjoituksella. Ennen en ole tälle palstalle kirjoittanut.

• ylös 28
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen positiivinen asia Matista; Oli kuin vanha tekijä tanssilattialla. Tanssiote oli varma, muttei tunkeileva ja liikkui yllättävän ketterästi tanssin tahtiin. Oli myös tosi kohtelias kaikille naisille, mistä pisteet.
Matti osaa keskustella naisten kanssa, on kohtelias herrasmies, ystävällinen ja hyvä tanssija vielä. Miksi hemmetissä on sinkkuna? Luulisi ettö tuollaiset miehet viedään alta aikayksikön.

• ylös 48
  • alas 15

Sivut