Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
821/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa ei ole ikinä minulle epäsopivaa sanonut missään ainut oli kun  olen yli 54 niin kysyttiin paperit Aurassa . sen katson jo liiotteluksi kun en näytä nuorelle.

Vierailija
822/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa ei ole ikinä minulle epäsopivaa sanonut missään ainut oli kun  olen yli 54 niin kysyttiin paperit  . sen katson jo liiotteluksi kun en näytä nuorelle.

Nykyään ei varmaan voi kaupan kassana olla jos ei osaa käyttäytyä.  Niin paljon on työttömyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaannuttavaa katsottavaa tämän juniorimaajussin touhut. Kaverit sitä, kaverit tätä, heko, heko...

Ymmärrän että Patrik on nuori ja kokematon, eikä siinä mitään väärää, mutta tuotantoyhtiö olisi voinut sen sijaan vähän tätä miettiä etukäteen. Kun ei näissä aikaisemmissakaan tuotantokausissa ole onnistumisprosentti kovin korkea ollut, niin olisiko nyt kuitenkin voitu antaa mahdollisuus sellaiselle jussille tai jussittarelle, joka edes tositarkoituksella etsii emäntää/isäntää eikä vain ole jotain "hengailukaveria" vailla. Tai julkisuutta...

Patrik on todella lapsellinen mielipiteissään (omat aikaa vievät harrastukset ok, mutta tyttöystävän heppaharrastus on ehdoton ei...öö...) ja muutenkin hänen ulosantinsa on aivan käsittämätöntä älämölöä. Tinder tmv. voisi olla parempi paikka kokeilla ensiaskelia naismarkkinoilla, eikä tarvitsisi koko kansan nähden hölmöillä.

Itseä ainakin alusta asti sarjaa seuranneena ärsyttää kun tästäkin formaatista yritetään tehdä nykyään jotain teinipissisohjelmaa ja osallistujien taso on sitten tämä...

Vierailija
824/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen positiivinen asia Matista; Oli kuin vanha tekijä tanssilattialla. Tanssiote oli varma, muttei tunkeileva ja liikkui yllättävän ketterästi tanssin tahtiin. Oli myös tosi kohtelias kaikille naisille, mistä pisteet.

Matti osaa keskustella naisten kanssa, on kohtelias herrasmies, ystävällinen ja hyvä tanssija vielä. Miksi hemmetissä on sinkkuna? Luulisi ettö tuollaiset miehet viedään alta aikayksikön.

No tuota... Oon asunu Lappeenrannassa yli 20 vuotta, olen jonkin verran nuorempi kuin Matti, ja liikkunut hyvin paljon erilaissa 'piireissä', tapahtumissa, yritysyhteistyöt, töiden kautta tapaamiset erilaisten ihmisten kanssa, ravintolat - mutta tähän Mattiin en ole koskaan törmännyt - pitäis vissiin mennä sitten potaattia ostamaan sinne torille, jossa hänet ehkä tapaisi. Olen kyllä torillakin käynyt useasti, mutta en ole häntä nähnyt. Eli keskittyiskö se elämä hänellä sitten liikaa siihen Lemiin, työntekoon, satunnaisiin lavatansseihin ja muulle lähiympäristölle hän on 'näkymätön'. Eihän se tosin tarvitse kuin sen yhden tapaamisen. Harva kunnollinen, järkevä mies on enää tuon ikäisenä naimaton ja lapseton, samoin kuin nainenkin, joten tulee väkisinkin mieleen peräkamarin poika, joka nyt vasta on herännyt siihen, että pitäis tätä sukuakin jatkaa. Tosin hän ei kyllä yhtään vaikuta sellaiselta vaan ulospäinsuuntautuneelta ja valveutuneelta. Vai onko ollut liian kranttu? Eikä ulottanut naisenhakua juurikaan Lemin rajojen ulkopuolelle. Täällä on myös paljon avioliittoja venäläisten kanssa, mut ehkä hän ei ole niitä, jotka ramppaavat Venäjällä etsimässä vaimoa.

Kun mietin omia 5-kymppisiä miespuolisia tuttuja nii eipä kyllä yhtään ikisinkkua  tuu mieleen; tosin onhan Matillakin vissiin ollut jotain pitempiä suhteita, muistelen hänen sanoneen. Mut aika moni on vähintäänkin kerran ollut naimisissa jo tuohon ikään mennessä...

Katsoin vasta alkua, ja mulle tuli kauhean vaivaantunut olo katsellessa sitä kahdenkeskistä hetkeä sen hiljaisen naiskanssa. Voi hyvänen aika, nainen olis ihan potentiaalinen, ku vähä meikkiä naamaan, hiukset laitettuna ja 99 % enemmän ulospäinsuuntautuen. Nyt tulee mieleen ihan ulkonäöllisestikin yks nainen, jolle kuppi maistuu, polttanu tupakkaa varmaan ikänsä, ja sen kyllä huomaa, oli muuten niin samannäköinen, että piti ihan varmistautua ettei ole sama tyyppi - no ei ollut.

"Harva kunnollinen, järkevä mies on enää tuon ikäisenä naimaton ja lapseton, samoin kuin nainenkin" Siinäpä taas täydellinen määritelmä täydelliseltä ihmiseltä. Voi jessus sentään! Ei kai se tee ihmisestä kunnollista ja järkevää, jos on naimisissa ja perheellinen. Ja jos ei ole, niin ihmisessä on jotain vikaa, niinkö?

Vierailija
825/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverteista sen verran, että he ovat hiljaisia ryhmässä, mutta parhaimmillaan kahdenkeskisissä keskusteluissa. Introvertti ei ole sama kuin ujo. Ekstroverttikin voi olla ujo. Ymmärrän kritiikin Sirpaa kohtaan, kyllä olisi huomaavaista pyrkiä keskustelemaan ja kyselemään tuollaisessa tilanteessa, kun on tarkoitus lyhyessä ajassa tutustua toiseen. Ihan perus käytöstapoihin kuuluu osoittaa kiinnostusta toista kohtaan kyselemällä, kuuntelemalla ja vastaamalla kysymyksiin. Ehkä häntä ei sitten vain kiinnosta tutustua Mattiin, tai hänellä on jokin sosiaalisiin taitoihin liittyvä häiriö.

Vierailija
826/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavan päällekäyviä nuo Matin rempseät naiset.

No johtuikohan siitä, että tuonikäiset naiset ovat yleensä sanavalmiita ja rempseitä? Miksi eivät saisi olla?

En käsitä miten edelleen, vuonna 2021, naisen tulee olla suuton, sanaton taustalla pysyttelevä miehen varjo. Ahkera ja työteliäs, myötäillä miestään.

Matti ja vastaavat miehet ottavat juuri Sirpan tyyppisiä naisia, jos ottavat. Kun eivät muita uskalla ja luulevat saavansa kiltin ja auliin vaimon.

Sitten valittavat, että kun ei millään löydy vaimoa, jos sopivaa "sirpaa" ei ole osunut kohdalle.

Rempseän ja sanavalmiin vastakohta ei ole suuton, sanaton, taustalla pysyttelevä hiljainen hissukka. Minun mielestä räväkän tyypin vastakohta on rauhallisesti käyttäytyvä, asiallinen, toiset huomioonottava, kuuntelutaitoinen. Näitä suunapäänä kailottavia rempseitä "vahvoja naisia" on työpaikallani. En halua heidän kanssa samaan kahvihuoneeseen. Pää ei kestä sitä kälätystä.

Sama juttu. Huonompi juttu vaan että minun työpaikallani nämä rempseät tädit ovat myös niitä jotka viihtyvät kahvitauoilla yli puolituntia, joten välttely on mahdotonta. Pitävät enemmän juttelusta kuin töiden tekemisestä. Lempipuheenaiheisiin kuuluu myös hiljaisempien ihmisten nostaminen jalustalle ihan vaan siitä että ovat hiljaisempia. Ominaisuus joka ei vaikuta töiden tekemiseen millään tavalla. JOSTAIN syystä rempseät tädit ovat yksi kirosana minulle, toivon vain ettei Sirpa joudu noiden syömäksi. Hänenlainen ihminen tietää mitä se on.

Vierailija
827/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stiinan ehdokkallaa veli-matilla(?) oli jotenki pelottavat silmät tai oudot.. 

Ei mitkään pelottavat. Vaikutelma saattoi tulla otsan ja kulmien muodosta, mutta hänellä oli ns pilkettä katsessaan.

Vierailija
828/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata Matin jonkun TV-ohjelman takia ottaa ikäistään emäntää ja luopua perheenperustamishaaveistaan. Kyllä joku nuorempi löytyy muilla konsteilla, mukavalle miehelle.

En tosiaankaan Mattina ottais noista mummeleista ketään.

Saman ikäisiä, kuin Matti papparainen. En minäkään ottaisi isäni ikäistä miestä, joka näyttää enemmän ukilta, kuin keski-ikäiseltä. Turha luulla, että nuoremmat hänestä kiinnostuu, kun saa oman ikäistäkin seuraa. Nainen 30v.

Vierailija
829/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata Matin jonkun TV-ohjelman takia ottaa ikäistään emäntää ja luopua perheenperustamishaaveistaan. Kyllä joku nuorempi löytyy muilla konsteilla, mukavalle miehelle.

En tosiaankaan Mattina ottais noista mummeleista ketään.

Saman ikäisiä, kuin Matti papparainen. En minäkään ottaisi isäni ikäistä miestä, joka näyttää enemmän ukilta, kuin keski-ikäiseltä. Turha luulla, että nuoremmat hänestä kiinnostuu, kun saa oman ikäistäkin seuraa. Nainen 30v.[/quote

Kaikki naiset ovat pukeutuneet mummeleiksi.

Vierailija
830/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ainakin alusta asti sarjaa seuranneena ärsyttää kun tästäkin formaatista yritetään tehdä nykyään jotain teinipissisohjelmaa ja osallistujien taso on sitten tämä...

Oletko kuitenkaan katsonut alusta asti kun itse muistan että kautta aikojen tässä on ollut parikymppisiä mukana. Sekin yksi pariskunta jotka oli jo tyyliin kihloissa jo ennen pikatreffejä. Muistelen että olin alle parikymppisenä lähellä kirjoittaa yhdelle nuorelle maajussille. Minusta tässä on aina ollut laaja ikähaitari, ehkä ennemminkin mennyt vanhempaan suuntaan tässä 15v aikana.

Vierailija
831/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut, että tulisi tuttuja vastaan puolisoehdokkaissa, mutta tunnen yhden Stiinan miesehdokkaista. Rohkeaa hakea seuraa tämän ohjelman kautta. 😀

Vierailija
832/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kaupan kassasta ja ei niin fiksuudesta.

Tunnen erään nuoren ihmisen joka oli noin vuoden marketin kassalla ja neuvonnassa.

Oli kohtelias ja asiallinen, työkaverit antoivat ihanan läksiäiskortin, saisi mennä takaisin koska hyvänsä, jopa pyydettiin tekemään tuurauksia jos vaan haluaa.

No miksi lopetti, koska meni yliopistoon opiskelemaan.

Piti vain välivuoden ja tienasi hiukan rahaa.

Ei pitäisi yleistää.

Myös Matin ehdokkaiden rankka arvostelu tuntuu negatiiviselta yleistämiseltä.

Kun oma työkaveri on tilannetajuton kälättäjä niin pakkohan näidenkin naisten on olla.

Paitsi tietysti se joukon hiljaisin.

Vierailija
833/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuitenkaan katsonut alusta asti kun itse muistan että kautta aikojen tässä on ollut parikymppisiä mukana. Sekin yksi pariskunta jotka oli jo tyyliin kihloissa jo ennen pikatreffejä. Muistelen että olin alle parikymppisenä lähellä kirjoittaa yhdelle nuorelle maajussille. Minusta tässä on aina ollut laaja ikähaitari, ehkä ennemminkin mennyt vanhempaan suuntaan tässä 15v aikana.

Tässä 15 vuoden aikana tuntuu, että nämä parikymppisetkin ovat menneet pinnallisempaan, lapsellisempaan ja puhekyvyttömämpään suuntaan.

"Vanhat" parikymppiset eivät vielä olleet tinderin, ig:n, somen, ym pilaamia.

Osasivat edes hiukan keskustella ja olivat jotenkin aikuisempia.

Vierailija
834/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 15 vuoden aikana tuntuu, että nämä parikymppisetkin ovat menneet pinnallisempaan, lapsellisempaan ja puhekyvyttömämpään suuntaan.

Myöskään ne "vanhat" parikymppiset eivät olleet näiden pskapalstojen ryöpytettävänä. Ei varmasti kellään ole mitään hyvää sanottavaa vaan haukutaan ulkonäkö, puhe, mitä tahansa. Jos ei keksi mitään niin kirjoitetaan että jotain hämärää siinä on. Tulin tänne saikulla tylsyyksissäni ja hirveä louskunta täällä käynnissä jostain sarjamurhaajan silmistä. Ihmiset oikeasti?!?!

Vierailija
835/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattua nostan kaikille jotka rohkeasti uskaltautuvat tälläisiin ohjelmiin kuten maajussit ja ensitreffit alttarilla. Ja toivon etteivät eksy palstoille lukemaan näitä keskusteluita.

Vierailija
836/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulle tuli niin ahdistavat fiilikset siitä polkkatukkaisesta, jolla heti näytti synkkaavan Kallen kanssa?

Minuakin häiritsee jokin siinä pianonaisessa. Hänestä puuttuu jonkinlainen aitous ja vilpittömyys, joka välittyi muista Kallen valituista ehdokkaista. Siinä naisessa on jotain päälleliimattua. Eikä tällä ole mitään tekemistä minkään kateuden kanssa, mutta jokin hälytyskello soi.

Onko tässä nyt se klassinen "liian hyvää ollakseen totta"?

Aitoudesta en osaa sanoa, mutta jotain outoa vaan. Kauhuparodiassa tämmöinen hahmo aina osoittautuu lopulta vaaralliseksi. Kaunishan hän on kuin mikä.

Vierailija
837/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole kaunis vaan se pitkähiuksinen on kaunis. tai lähellä kaunista.  Hän on myös lämmin ihminen. Sen näkee heti. Voi kun Kallella olisi silmät päässä

Vierailija
838/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuit oikeaan. Puhe on tullut köyhemmäksi, on paljon trendihokemia ja pelkistettyä vuoropuhelua. Usein pelätään tuoda esiin omalaatuisuutta, joka omaan persoonaan sisältyy, vaikka juuri se olisi järkevää kaikkien ajankin säästämiseksi. Kun alkuviikot ollaan niin "jees, jees", kaikesta samaa mieltä, ei ole ihme, että sitten kun tulevat eroavaisuudet esiin, haihtuu ensilempi.

Näyttäkää heti aidot piirteenne. Jos uskaltaa mennä television parinhakuohjelmaan, tulee uskaltaa näyttää oma persoona.

Sitä ihmettelen, että viisikymppiset naiset, joihin itsekin kuulun, ovat niin räikeällä tavalla ronskeja eroottisissa puheissa. Jos suhde syntyy, on arvokasta kahden kesken löytää rakkauden aarteet.

Onnea vain ja rehellisyyttä!

Vierailija
839/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa..? Miksi ei ole sitten löytynyt jo aiemmin?

Kyllä 5-kymppinen on jo auttamattomasti liian vanha lastentekopuuhiin! Pitäisi löytyä lisääntymisikäinen (eli korkeintaan 40v. nainen). Miksi kukaan haluaisi ruveta vääntämään lapsia pappa-ikäiselle, kun omanikäisiäkin terveitä energisia nuoria miehiä on?

Itse olen 37v. nainen ja JOS päättäisin jostain syystä lähteä yrittämään raskautumista tässä iässä, niin miehen tulisi tuolloin olla mielellään itseäni hieman NUOREMPI.

Vierailija
840/4403 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta "rempseästä viisikymppisestä" tuli mieleeni että nuoret miehet ovat innokkaasti kirjoittamassa treffiprofiiliini että 'ihailevat kovasti kypsän rempseitä ja reheviä viisikymppisiä, tavataanko? " Olen muutamalle vastannut että en lainkaan ole kuvatunlainen rempsetär vaan laiha, herkkä ja arka :-)

Miksi oletusarvo 50-vuotiaasta naisesta on juuri tämä? Vaikka tunnenhan minäkin heitä. Työyhteisöstä löytyy...

Ketju on lukittu.