Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1168)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle tuli niin ahdistavat fiilikset siitä polkkatukkaisesta, jolla heti näytti synkkaavan Kallen kanssa?

Hän tulikin voittamaan!

• ylös 35
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vanhempi nainen käsite on kyllä 65-75 v. Ei 45-55. keski-ikäisiä ovat.
tai korjaan 70 plus on vanha. 80 vanhus jne.....Nämä leidit parhaassa iässä.

• ylös 19
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen positiivinen asia Matista; Oli kuin vanha tekijä tanssilattialla. Tanssiote oli varma, muttei tunkeileva ja liikkui yllättävän ketterästi tanssin tahtiin. Oli myös tosi kohtelias kaikille naisille, mistä pisteet.
Matti osaa keskustella naisten kanssa, on kohtelias herrasmies, ystävällinen ja hyvä tanssija vielä. Miksi hemmetissä on sinkkuna? Luulisi ettö tuollaiset miehet viedään alta aikayksikön.

No tuota... Oon asunu Lappeenrannassa yli 20 vuotta, olen jonkin verran nuorempi kuin Matti, ja liikkunut hyvin paljon erilaissa 'piireissä', tapahtumissa, yritysyhteistyöt, töiden kautta tapaamiset erilaisten ihmisten kanssa, ravintolat - mutta tähän Mattiin en ole koskaan törmännyt - pitäis vissiin mennä sitten potaattia ostamaan sinne torille, jossa hänet ehkä tapaisi. Olen kyllä torillakin käynyt useasti, mutta en ole häntä nähnyt. Eli keskittyiskö se elämä hänellä sitten liikaa siihen Lemiin, työntekoon, satunnaisiin lavatansseihin ja muulle lähiympäristölle hän on 'näkymätön'. Eihän se tosin tarvitse kuin sen yhden tapaamisen. Harva kunnollinen, järkevä mies on enää tuon ikäisenä naimaton ja lapseton, samoin kuin nainenkin, joten tulee väkisinkin mieleen peräkamarin poika, joka nyt vasta on herännyt siihen, että pitäis tätä sukuakin jatkaa. Tosin hän ei kyllä yhtään vaikuta sellaiselta vaan ulospäinsuuntautuneelta ja valveutuneelta. Vai onko ollut liian kranttu? Eikä ulottanut naisenhakua juurikaan Lemin rajojen ulkopuolelle. Täällä on myös paljon avioliittoja venäläisten kanssa, mut ehkä hän ei ole niitä, jotka ramppaavat Venäjällä etsimässä vaimoa.

Kun mietin omia 5-kymppisiä miespuolisia tuttuja nii eipä kyllä yhtään ikisinkkua  tuu mieleen; tosin onhan Matillakin vissiin ollut jotain pitempiä suhteita, muistelen hänen sanoneen. Mut aika moni on vähintäänkin kerran ollut naimisissa jo tuohon ikään mennessä...

Katsoin vasta alkua, ja mulle tuli kauhean vaivaantunut olo katsellessa sitä kahdenkeskistä hetkeä sen hiljaisen naisen kanssa. Voi hyvänen aika, nainen olis ihan potentiaalinen, ku vähä meikkiä naamaan, hiukset laitettuna ja 99 % enemmän ulospäinsuuntautuen. Nyt tulee mieleen ihan ulkonäöllisestikin yks nainen, jolle kuppi maistuu, polttanu tupakkaa varmaan ikänsä, ja sen kyllä huomaa, oli muuten niin samannäköinen, että piti ihan varmistautua ettei ole sama tyyppi - no ei ollut.

• ylös 20
  • alas 35
Vierailija

No niin, ja jatkoa...  Minnahan olikin ihan positiivinen yllätys, ku oli Matin kaa kahdenkesken. Mut se, että 52-vuotias nainen puhuu lapsenteosta... Liekö enää ees menkkojakaan. Vanhin tuttavani, joka on saanut lapset iäkkäänä oli 49-vuotias tätini, mut hän on lääkäri ja luultavasti lääketieteellisin tukitoimin tullut aikanaan raskaaksi. Ja sillä hiljaisella naisella, jonka nimeä en muista, oli bootsit jalassa, voi ei... Ei kyllä oikein sopinut tyyliin millään lailla. Matti viittasi siihen, että on tullut petetyksi aikaisemmissa suhteissaan eli varmaan aika arka naisten suhteen sitten. Perunakeisaria on joskus luutavasti kusetettu ja urakalla - valitettavasti.

Se Stiinan Veli-Matti (?) vaikutti aika kivalta, mut sillä on tosi pelottava katse. Ja -20 kg niin varmasti alkais olla parmpi succe naismarkkinoilla, tais nyt jäädä ihan kaveriasteelle. Jotenkin kuvittelen tän lippistyypin keskikaljatölkki kädessä ryyppäämässä jossain miesluolassa, mutta voinhan olla väärässäkin. Ja Tuomas, tämä rakennustekniikan DI (huomatkaa, hän korosti sitä vielä autossa!) vaikutti aika sopivalta myös lapsiodotusten suhteen. Luultavasti Siina on aika ehdoton, ja vaikea uskoa, että tuohon elämään olisi miehellä mitään sijaa. Varsinkaan jos on yhtään toivetta omasta lapsesta tulevaisuudessa. 

Patrik on mukana vaan saadakseen julkisuutta. Kyllä on jo niin naimisissa Mersunsa kanssa, että mihin se enää naista tarvii ku hanskaankin voi vetää. Yksi morsiamista on vähän tuhdimpi kuin muut, joten häntä tuskin tää Pate valitsee farmiviikolle.

Oonko ainoa, jolle on tullut Kallesta tosi naismainen kuva? Jotenkin voisin hänen olla etsimässä ihan ehtaa Maajussia. Oliko jollain hänen naisista sellaiset kauhuleffakasvot? Ainakin Ninnalla kyl. Mut muuten nainen antoi järkevät ja totuudenmukaiset kommentit Källestä.

Sorry, voip olla osa nimistä väärin ku en viitsinyt enää tsekata niitä. Matti varmaan tiputtaa sen hissukan, Pate sen pyöreähkön ja Stiina sen Veli-Matin vaimikäseoli. Kalle on vähiten kiinnostava nii en oo sen naisia ees stalkannu. Sehän oli jo vissiin siellä huutokaupassa jonkun pinkkitukan kaa nii ---->

• ylös 19
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
stiinan ehdokkallaa veli-matilla(?) oli jotenki pelottavat silmät tai oudot.. 

Sanoin samaa  muutama sivu sitten. Mielestäni pelottavat silmät. Hän ei varmasti tätä ole, mutta itselle tulee niistä silmistä mieleen m*rhaaja tai päihteidenkäyttäjä. Enkä siis väitä, että hän olisi, mutta mulle tulee mieleen! Kukaan ei voi silmilleen mitään.

• ylös 14
  • alas 22
Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle tuli niin ahdistavat fiilikset siitä polkkatukkaisesta, jolla heti näytti synkkaavan Kallen kanssa?[/quote

Vaalea tyttö in kaunis ja säteilevä. En tiedä miksi sinua ahdistaa heidän tasapainoinen kohtaaminen. Oletko kateellinen tms.? En tarkoita mitään ilkeää tällä kirjoituksella. Ennen en ole tälle palstalle kirjoittanut.

Nina? 😁

Vierailija

Veli tuli isäksi 50 vuotiaana. Kukaan ei ole sanonut häntä lapsen ukiksi. Nyt veli 68 ja lapsi 18. Veli ei vieläkään ole papparainen, vaan urheilullinen, hoikka ja näyttää nuoremmalta kuin kymmenen vuotta nuorempi vaimonsa. 🤣

• ylös 19
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 50-vuotias ja paljon nuorekkaampi kuin Matti, joka ulkoisesti on kuin 60-vuotias

Minun mieheni 63, ja näyttää paljon nuoremmalta kuin Matti.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle tuli niin ahdistavat fiilikset siitä polkkatukkaisesta, jolla heti näytti synkkaavan Kallen kanssa?

Minuakin häiritsee jokin siinä pianonaisessa. Hänestä puuttuu jonkinlainen aitous ja vilpittömyys, joka välittyi muista Kallen valituista ehdokkaista. Siinä naisessa on jotain päälleliimattua. Eikä tällä ole mitään tekemistä minkään kateuden kanssa, mutta jokin hälytyskello soi.

Onko tässä nyt se klassinen "liian hyvää ollakseen totta"?

• ylös 54
  • alas 11
Vierailija

Joku kaupan kassa tai vastaava ei niin fiksu, joka päästelee suustaan, mitä ikinä sylki suuhun tuo.[/quote]

Tässäpä se oikein fiksu mielipide todella fiksulta ihmiseltä. Huhhhuh!

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrikin vaatimukset parisuhteessa:
- oma aika 

Patrikin vaatimukset naisessa:
- ei saa omistaa lemmikeitä

:D :D :D Tsemppiä Patrik, sitä tulet tarvitsemaan :D :D :D 

Mitäköhän ylimääräistä vaivaa jostain tiluksilla juoksentelevasta koirastakin olisi? Ja kissa huoleton.

On siinä meillä omahyväinen kaveri ;D Edes ulkonäkö ei miellytä mitenkään. Jättäisin viettämään sitä omaa aikaansa ihan suosiolla.

Kissa ei ole mikään huoleton, vaivaton lemmikki. Tämä on erittäin valitettava harhaluulo suurimmalla osalla ihmisistä. Kissa tarvitsee hoitoa ja huolenpitoa yhtä paljon kuin koirakin.
Mutta joo, tuo vaatimus, että puolisolla ei saa olla lemmikkiä, on kyllä ihan outo. Miten sen morsmaikun kissa tai koira muka häiritsisi Patrikin elämää tai veisi sitä kallisarvoista omaa aikaa? Jos ja kun se oma aika on tärkeintä, niin silloin on paras pysyä sinkkuna.

Sinä ja sinun kaulapantakissasi jossain kerrostalossa! Siellä kissa voi huonosti, mutta maaseudulla kissa on onnellinen, kun on tilaa temmeltää, kiipeillä puissa, pyytää hiiriä, leikkipaikat eivät lopu, yms.
Sääliksi käy ne kerrostalokissat, pitäis lailla kieltää. Tottakai maatilan kissatkin hoidetaan ja hoivataan siinä, kuin muutkin eläimet. Maalla kissa vaan viihtyy leikeissään ilman jatkuvaa vahtimista.

Kyllä se mikä pitäisi lailla kieltää on kissojen antaminen kulkea vapaana vaaroille alttiina. "Kaulapantakissa" ei kärsi millään tavalla, vaikkei pääse vaeltelemaan ja tekemään tuhojaan luonnossa. Kyllä ne useimmiten ovat ne navetta- tai tallikissat, joilla on lähinnä tuholaistorjujan arvo. Leikkautus usein laiminlyödään, madotuksista ja muusta hoidosta puhumattakaan.

Kyllähän tästä on puhuttu iät ja ajat, että kissa ei kuulu luontoon. Siitä ne surulliset kesäkissatarinat sikiävät, kun luullaan, että kissa on joku luonnonvarainen eläin. Kerrostalokissa on hyvässä paikassa, kun siitä välitetään ja huolehditaan.

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Kaupan kassa ei ole ikinä minulle epäsopivaa sanonut missään ainut oli kun  olen yli 54 niin kysyttiin paperit Aurassa . sen katson jo liiotteluksi kun en näytä nuorelle.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa ei ole ikinä minulle epäsopivaa sanonut missään ainut oli kun  olen yli 54 niin kysyttiin paperit  . sen katson jo liiotteluksi kun en näytä nuorelle.

Nykyään ei varmaan voi kaupan kassana olla jos ei osaa käyttäytyä.  Niin paljon on työttömyyttä.

Vierailija

Kiusaannuttavaa katsottavaa tämän juniorimaajussin touhut. Kaverit sitä, kaverit tätä, heko, heko...

Ymmärrän että Patrik on nuori ja kokematon, eikä siinä mitään väärää, mutta tuotantoyhtiö olisi voinut sen sijaan vähän tätä miettiä etukäteen. Kun ei näissä aikaisemmissakaan tuotantokausissa ole onnistumisprosentti kovin korkea ollut, niin olisiko nyt kuitenkin voitu antaa mahdollisuus sellaiselle jussille tai jussittarelle, joka edes tositarkoituksella etsii emäntää/isäntää eikä vain ole jotain "hengailukaveria" vailla. Tai julkisuutta...

Patrik on todella lapsellinen mielipiteissään (omat aikaa vievät harrastukset ok, mutta tyttöystävän heppaharrastus on ehdoton ei...öö...) ja muutenkin hänen ulosantinsa on aivan käsittämätöntä älämölöä. Tinder tmv. voisi olla parempi paikka kokeilla ensiaskelia naismarkkinoilla, eikä tarvitsisi koko kansan nähden hölmöillä.

Itseä ainakin alusta asti sarjaa seuranneena ärsyttää kun tästäkin formaatista yritetään tehdä nykyään jotain teinipissisohjelmaa ja osallistujien taso on sitten tämä...

• ylös 71
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen positiivinen asia Matista; Oli kuin vanha tekijä tanssilattialla. Tanssiote oli varma, muttei tunkeileva ja liikkui yllättävän ketterästi tanssin tahtiin. Oli myös tosi kohtelias kaikille naisille, mistä pisteet.
Matti osaa keskustella naisten kanssa, on kohtelias herrasmies, ystävällinen ja hyvä tanssija vielä. Miksi hemmetissä on sinkkuna? Luulisi ettö tuollaiset miehet viedään alta aikayksikön.

No tuota... Oon asunu Lappeenrannassa yli 20 vuotta, olen jonkin verran nuorempi kuin Matti, ja liikkunut hyvin paljon erilaissa 'piireissä', tapahtumissa, yritysyhteistyöt, töiden kautta tapaamiset erilaisten ihmisten kanssa, ravintolat - mutta tähän Mattiin en ole koskaan törmännyt - pitäis vissiin mennä sitten potaattia ostamaan sinne torille, jossa hänet ehkä tapaisi. Olen kyllä torillakin käynyt useasti, mutta en ole häntä nähnyt. Eli keskittyiskö se elämä hänellä sitten liikaa siihen Lemiin, työntekoon, satunnaisiin lavatansseihin ja muulle lähiympäristölle hän on 'näkymätön'. Eihän se tosin tarvitse kuin sen yhden tapaamisen. Harva kunnollinen, järkevä mies on enää tuon ikäisenä naimaton ja lapseton, samoin kuin nainenkin, joten tulee väkisinkin mieleen peräkamarin poika, joka nyt vasta on herännyt siihen, että pitäis tätä sukuakin jatkaa. Tosin hän ei kyllä yhtään vaikuta sellaiselta vaan ulospäinsuuntautuneelta ja valveutuneelta. Vai onko ollut liian kranttu? Eikä ulottanut naisenhakua juurikaan Lemin rajojen ulkopuolelle. Täällä on myös paljon avioliittoja venäläisten kanssa, mut ehkä hän ei ole niitä, jotka ramppaavat Venäjällä etsimässä vaimoa.

Kun mietin omia 5-kymppisiä miespuolisia tuttuja nii eipä kyllä yhtään ikisinkkua  tuu mieleen; tosin onhan Matillakin vissiin ollut jotain pitempiä suhteita, muistelen hänen sanoneen. Mut aika moni on vähintäänkin kerran ollut naimisissa jo tuohon ikään mennessä...

Katsoin vasta alkua, ja mulle tuli kauhean vaivaantunut olo katsellessa sitä kahdenkeskistä hetkeä sen hiljaisen naiskanssa. Voi hyvänen aika, nainen olis ihan potentiaalinen, ku vähä meikkiä naamaan, hiukset laitettuna ja 99 % enemmän ulospäinsuuntautuen. Nyt tulee mieleen ihan ulkonäöllisestikin yks nainen, jolle kuppi maistuu, polttanu tupakkaa varmaan ikänsä, ja sen kyllä huomaa, oli muuten niin samannäköinen, että piti ihan varmistautua ettei ole sama tyyppi - no ei ollut.

"Harva kunnollinen, järkevä mies on enää tuon ikäisenä naimaton ja lapseton, samoin kuin nainenkin" Siinäpä taas täydellinen määritelmä täydelliseltä ihmiseltä. Voi jessus sentään! Ei kai se tee ihmisestä kunnollista ja järkevää, jos on naimisissa ja perheellinen. Ja jos ei ole, niin ihmisessä on jotain vikaa, niinkö?

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

Introverteista sen verran, että he ovat hiljaisia ryhmässä, mutta parhaimmillaan kahdenkeskisissä keskusteluissa. Introvertti ei ole sama kuin ujo. Ekstroverttikin voi olla ujo. Ymmärrän kritiikin Sirpaa kohtaan, kyllä olisi huomaavaista pyrkiä keskustelemaan ja kyselemään tuollaisessa tilanteessa, kun on tarkoitus lyhyessä ajassa tutustua toiseen. Ihan perus käytöstapoihin kuuluu osoittaa kiinnostusta toista kohtaan kyselemällä, kuuntelemalla ja vastaamalla kysymyksiin. Ehkä häntä ei sitten vain kiinnosta tutustua Mattiin, tai hänellä on jokin sosiaalisiin taitoihin liittyvä häiriö.

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan päällekäyviä nuo Matin rempseät naiset.

No johtuikohan siitä, että tuonikäiset naiset ovat yleensä sanavalmiita ja rempseitä? Miksi eivät saisi olla?
En käsitä miten edelleen, vuonna 2021, naisen tulee olla suuton, sanaton taustalla pysyttelevä miehen varjo. Ahkera ja työteliäs, myötäillä miestään.
Matti ja vastaavat miehet ottavat juuri Sirpan tyyppisiä naisia, jos ottavat. Kun eivät muita uskalla ja luulevat saavansa kiltin ja auliin vaimon.
Sitten valittavat, että kun ei millään löydy vaimoa, jos sopivaa "sirpaa" ei ole osunut kohdalle.

Rempseän ja sanavalmiin vastakohta ei ole suuton, sanaton, taustalla pysyttelevä hiljainen hissukka. Minun mielestä räväkän tyypin vastakohta on rauhallisesti käyttäytyvä, asiallinen, toiset huomioonottava, kuuntelutaitoinen. Näitä suunapäänä kailottavia rempseitä "vahvoja naisia" on työpaikallani. En halua heidän kanssa samaan kahvihuoneeseen. Pää ei kestä sitä kälätystä.

Sama juttu. Huonompi juttu vaan että minun työpaikallani nämä rempseät tädit ovat myös niitä jotka viihtyvät kahvitauoilla yli puolituntia, joten välttely on mahdotonta. Pitävät enemmän juttelusta kuin töiden tekemisestä. Lempipuheenaiheisiin kuuluu myös hiljaisempien ihmisten nostaminen jalustalle ihan vaan siitä että ovat hiljaisempia. Ominaisuus joka ei vaikuta töiden tekemiseen millään tavalla. JOSTAIN syystä rempseät tädit ovat yksi kirosana minulle, toivon vain ettei Sirpa joudu noiden syömäksi. Hänenlainen ihminen tietää mitä se on.

• ylös 63
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
stiinan ehdokkallaa veli-matilla(?) oli jotenki pelottavat silmät tai oudot.. 

Ei mitkään pelottavat. Vaikutelma saattoi tulla otsan ja kulmien muodosta, mutta hänellä oli ns pilkettä katsessaan.

• ylös 32
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata Matin jonkun TV-ohjelman takia ottaa ikäistään emäntää ja luopua perheenperustamishaaveistaan. Kyllä joku nuorempi löytyy muilla konsteilla, mukavalle miehelle.

En tosiaankaan Mattina ottais noista mummeleista ketään.

Saman ikäisiä, kuin Matti papparainen. En minäkään ottaisi isäni ikäistä miestä, joka näyttää enemmän ukilta, kuin keski-ikäiseltä. Turha luulla, että nuoremmat hänestä kiinnostuu, kun saa oman ikäistäkin seuraa. Nainen 30v.

• ylös 45
  • alas 2

Sivut