Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
561/4403 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ruoditaan joissakin viesteissä vanhimman kilpailijan ikää ja minkä ikäiset hänestä eivät ainakaan ole kiinnostuneet?

Minulla on Mattia vielä vanhempi mies ja itse olen hieman yli 40v.

Viime vuonna löysin mieheni ja tietysti alussa mietin hetken ikäeroamme. Kun homma toimi alusta lähtien mutkattomasti, niin tuli tunne, ikä on vain numeroita. On ihanaa elää arkea yhdessä ja nauttia joka hetkestä minkä yhdessä saamme olla ❤️❤️

Sitä ruoditaan ehkä lähinnä siksi, että Mattihan toivoi hedelmällisessä iässä olevaa naista, eli jotain 25-35-vuotiasta - onhan se aikamoinen toive tuossa iässä. Nelikymppisen ja viisikymppisen liitto sen sijaan tuskin kohauttaisi yhtään ketään.[/quote

Kyllähän päälle nelikymppinenkin voi lapsia saada eli ei tarkoita, että Matti mitään 25-v etsii. Ystäväni sai lapsen 47-vuotiaana. Eikös nää nuorimmat Matin ehdokkaat ole 45-46?

Nuorin oli 46, aika harva nainen vaan haluaa enää tuossa iässä lapsia. Ne on jo tehty ja riskit ja rasitus paljon suurempia kuin nuorella.

Vierailija
562/4403 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella ja laulajalla kipinöi, varma valinta jo hänellä siltä vaikutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... mutta Kalle ja joku muu ehdokas (en muista kuka niistä) oli bongattu jostain huutokeisarin kuvasta! 

Vierailija
564/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ruoditaan joissakin viesteissä vanhimman kilpailijan ikää ja minkä ikäiset hänestä eivät ainakaan ole kiinnostuneet?

Viime vuonna löysin mieheni ja tietysti alussa mietin hetken ikäeroamme. Kun homma toimi alusta lähtien mutkattomasti, niin tuli tunne, ikä on vain numeroita. On ihanaa elää arkea yhdessä ja nauttia joka hetkestä minkä yhdessä saamme olla ❤️❤️

Sitä ruoditaan ehkä lähinnä siksi, että Mattihan toivoi hedelmällisessä iässä olevaa naista, eli jotain 25-35-vuotiasta - onhan se aikamoinen toive tuossa iässä. Nelikymppisen ja viisikymppisen liitto sen sijaan tuskin kohauttaisi yhtään ketään.[/quote

Kyllähän päälle nelikymppinenkin voi lapsia saada eli ei tarkoita, että Matti mitään 25-v etsii. Ystäväni sai lapsen 47-vuotiaana. Eikös nää nuorimmat Matin ehdokkaat ole 45-46?

Nuorin oli 46, aika harva nainen vaan haluaa enää tuossa iässä lapsia. Ne on jo tehty ja riskit ja rasitus paljon suurempia kuin nuorella.

Yli 45 - vuotias ei niin vain enää tule raskaaksi. Ja jos on ylipainoa, raskaudessa on isot riskitkin. Ilmeisesti Matti ei saanut kirjeitä alle 45 - vuotiailta. Enempihän keski-ikäiset naiset etsivät nuorempaa miestä, kun tarjontaa on sielläkin.

Vierailija
565/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä luullaan, että Matti on juro ja puhumaton. No camaan, torikauppias ei voi olla kovin puhumaton jos aikoo kauppaa tehdä. Päällepäsmäri kyllä voi olla, liian kauan itsekseen. Hyväksyy myös puolison lapset, vaikka omia haluaakin. Ehkä sopisi paremmin kuitenkin iso-isäksi. Olisi hänellekin sopivampaa. Ei tajua, että puolisoehdokkailla on varmasti jo aikuisia lapsia.

Vierailija
566/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on hyvin samantyyppinen kuin Matti. Itse olen nuorempi, puheliaampi, räiskyvämpi. Mieheni on hieman tylsä ja tosikkomainen. Mielestäni vastakohdat täydentää tässä toisiaan. Toivottavasti Matti valitsee jomman kumman räpätätin, eikä harmaata hiirulaista tai tosikkoa jurottajaa.

Yleensä tässä tapauksessa miehet tykkäävät kun vaimo on puheliaampi. Kunhan ei ole liian räiskyvä.

Mutta eikö se vilkkaampi kyllästy tylsään ja tosikkomaiseen mieheensä?

Eihän siitä saa oikein mitään irti. Yleensä vilkas ihminen tykkää jutella vilkkaasti ja on nopeat hoksottimet.

Täytyy olla naisen kuitenkin silloin kärsivällinen, jota ilmeisesti olet

Minä ole kyllä kärsimätön, määrättyyn saakka jaksan odotella mitä se mies nyt oikein mahtaa sanoa, mutta jossain vaiheessa tai joskus vaan tuskastun.

Oletan siis, että tuskastuisin myös Mattiin, mutta eihän sillä ole mitään herkitystä kylläkään.

Mulla tämä tilanne nyt parisuhteessa, että minä haluaisin mieheltä enemmän vastakaikua kun mitä saan. Oikein ärsyttää kun ei toisella ole hoksottimet kunnossa eikä puhua pälpätä. Tylsä on mies.

Mutta en oikein usko, että Matti on tylsä?? Mielestäni vaikuttaa humoristiselta mieheltä.

Vierailija
567/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... mutta Kalle ja joku muu ehdokas (en muista kuka niistä) oli bongattu jostain huutokeisarin kuvasta! 

Kalle. Se oli se eka näitä uusia jaksoja. Istuu siellä tuolirivistössä ulkona (tais näkyy jossain myös seisomassa) muistaakseni pinkkihiuksisen (pitkät) ja silmälasipäisen naisen kanssa. 

Joo, Matin morsiamet on kyllä jo enemmänkin isoäitiluokkaa, joten varmaan enemmän iloa tuottaisi 'ukkipuolena' oleminen. Ja vois jäädä kyllä lapsenhoito aika 99 % naisen vastuulle, kun työtä tuntui jo nyt olevan paljon ja eläkeikään vielä matkaa.

Vierailija
568/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle. Se oli se eka näitä uusia jaksoja. Istuu siellä tuolirivistössä ulkona (tais näkyy jossain myös seisomassa) muistaakseni pinkkihiuksisen (pitkät) ja silmälasipäisen naisen kanssa.

Minkä kauden mikä jakso? Näkeekö ruutu.fi:stä vai mistä?

Vierailija
569/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kauden mikä jakso? Näkeekö ruutu.fi:stä vai mistä?

Joku jakso, joka tuli vastottain televisiosta. Oli tän koronasulun jälkeen filmattu. Kuva siitä oli vissiin Naistenhuoneella Faces, mut nyt en löytäny sitä kuvaa. Ruudussa on niitä edelliskauden, kauden 13 jaksoja saatavilla, mut ei oo just sitä, ees Plussassa. Tuliskohan se vielä tuhannen kerran uusintana lähiaikoina... Joku oli kuitenkin tunnistavinaan sen Kalleksi ja kommentoi, että nyt on tuotantoyhtiöltä virhe. Hitto, ku en löydä nyt sitä kuvaa, mut näytti kyllä samalta. Nainen oli muistaakseni lettipää, pinkit hiukset ja silmälasit.

Vierailija
570/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ruoditaan ehkä lähinnä siksi, että Mattihan toivoi hedelmällisessä iässä olevaa naista, eli jotain 25-35-vuotiasta - onhan se aikamoinen toive tuossa iässä. Nelikymppisen ja viisikymppisen liitto sen sijaan tuskin kohauttaisi yhtään ketään.

Ei nyt liioitella. Tuskin toivoi 25v., vaan lähinnä 35-40v. Vaikuttaa jalat maassa -tyypiltä.

Vierailija
571/4403 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kallen näköisiä on miljoona. ihan tavallinen mies. Ei paha mutta ei muutakaan. tavis.

Vierailija
572/4403 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä se pianonpimputtaja on oikeesti kaunis? Kaukana siitä.

Patrik taas on pihalla ku lumiukko, äippä ku on julkkis. Toisaalta näitä tyhmiä teinejä on nykyään myös nelikymppisissä.

Vierailija
573/4403 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikista saa kireän, hieman huumorintajuttoman vaikutelman.

Pään tutina vielä korostaa vaikutelmaa. Tuskin löytää sopivaa noista. On kranttu.

Vierailija
574/4403 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin helppo pitää yhteyttä että en oikein jaksa uskoa ettei jo talvella ois yhteydenpito alkanut joidenkin kohdalla ja kesällä tavatessa jokaisella on se oma suosikki jo olemassa. Aika pitkä aika odotella ekoja treffejä.

Kalle valitsee taatusti sen vaalean pianonpimputtajan, selvästi oli molemmin puolista ihastusta. Kallen hehkutusta en ymmärrä.. Siis mukavan oloinen ja näköinen mies mutta näitähän on tinderi pullollaan.

Vierailija
575/4403 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kun oli kiusaannuttavaa katottavaa, täyty melkeen kääntää katse pois ku ei vaan pysty

Vierailija
576/4403 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että tänään ilmestyi Katsomoon maajussille morsian Australia? 10 jaksoa nähtävillä, ilmeisesti on ainoastaan Katsomossa. On varmasti vähän suuremmat ympyrät kuin täällä meillä, mielenkiintoista. Patrik on erikoinen nuori mies, ei mitenkään mukavan oloinen, Matti on kyllä lapsitoiveensa kanssa aika ressukka.

Vierailija
577/4403 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensikaudelle saadaan vihdoin uusi juontaja. Pimiän pistävä ääni, teennäisyys ja tekopirteys on niin rasittavaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Nuutila oli hyvä ohjelmassa, joku rauhallisempi ja maanläheisempi aito tyyppi sopisi tähän ohjelmaan paremmin.

Vierailija
578/4403 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ku tuo pianonainen on tullut tonne oikein voittamaan. noi muut vaikuttaa paljon aidommilta. teeskentelemättömiä, mutta tuo pianolady on tosi teennäinen

Vierailija
579/4403 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo matin kaks tummaa naista on aivan saman näkösiä

Vierailija
580/4403 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti toivoi vielä perheenlisäystä, mutta hänelle kirjoitelleista naisista ei tainnut yksikään olla enää fertiili iässä? Mikä on näiden naisten kuullun ymmärtäminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän