Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Se pianonainen on pelottava !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallella oli yksi ihana nainen se lämminhenkinen nätti pitkätukka. siis ULKOISESTI.
Oli ehkä vetävin noista Kallen ehdokkaista, mutta liian vanha. En voi ite sietää tota lauluneitosta, vaikka ilmeisesti Kalle mieltyi kyllä.
En pysty sietämään laulajanaista myöskään. Se laulu kuulosti kuin varis olisi raakkunut yhtäjaksoisesti. Voi olla, että on ihan kiva ääni, mutta esittelyvideossa oli pakko laittaa äänet nollille, kun päähän alkoi sattumaan.
Onneksi Kallen valintoihin ei minun mielipiteet vaikuta. 😅
Täällä ruoditaan joissakin viesteissä vanhimman kilpailijan ikää ja minkä ikäiset hänestä eivät ainakaan ole kiinnostuneet?
Minulla on Mattia vielä vanhempi mies ja itse olen hieman yli 40v.
Viime vuonna löysin mieheni ja tietysti alussa mietin hetken ikäeroamme. Kun homma toimi alusta lähtien mutkattomasti, niin tuli tunne, ikä on vain numeroita. On ihanaa elää arkea yhdessä ja nauttia joka hetkestä minkä yhdessä saamme olla ❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää ettei Chlarissa saanut enempää kirjeitä. Kaunis naisellinen nainen ja fiksun oloinen, joten olisin luullut olevan enemmän kiinnostuneita tai ehkäpä hänen tyyliset miehet eivät osallistu tällaisiin ohjelmiin.
Tämä! Clarisse oli tosi ihanan tuntuinen tyyppi ja kaunis nainen! Toivottavasti löytää vielä sen oikean.
Kieltämättä tulee mieleen seksismi. Jos Tuula olisi älähtänyt, että Mokkamaster on aivan kamala eikä sillä saa hyvää kahvia, olisivat otsikot kirkuneet punaisena siitä samoin kuin ne kirkuivat ”väärin leikatuista tomaateista.”
SPOILER
Se kenen ovi ei aukeaisi, vaikka muutosta olisi sovittu -> ukko / akka mäkeen ja sormus perässä! Se on sitten siinä.
Henna ja Sami liian kilttejä? Eivät uskalla tuoda esille mitään eripuraa aiheuttavaa?
Kallen ihana Pirjo on ainakin nyt tinderissä. Harmikseni ei taida mätsiä tulla
Stiinan ehdokkaissa on nyt kaksi helmeä, ja kaksi simpukkaa. En muista nyt nimiä, mut ne pitkät tummat, hoikat, joilla hyvä ulosanti -> helmet.
Kallen kohdalla olin yhtä yllättänyt kuin sen morsianehdokas, kun ei valinnut sitä, jolla oli ne hienot, isot korvikset. Ehkä jutut ei vaa vakuuttanu. Kallehan luultavasti esiintyi Huutokauppakeisarin ekassa jaksossa jonkun pinkkitukkaisen naisen kanssa. Ainakin olivat tunnistavinaan. Olisikohan se turkoosipuseroinen värjännyt hiuksensa pinkeiksi sittemmin, jos se nyt ees oli ko. pari.
Patrikissa korostuu tuo ihmeellinen natkutus, et uus morsmaikku tois jonkun eläimen ja vastuu sen hoitamisesta siirtyis hänelle. Siis WTF?! Samaa mantraa hokee joka käänteessä, jokseenkin puuduttavaa ja kypsymätöntä. Joku mainitsi, et miks kaks ekaa ehdokasta ees haki ohjelmaan. No eka ei ehkä ollu ihan sopiva, mut toinen, luokanopettajaksi opiskeleva neito oli mielestäni tosi herttainen.
MATTI, ehdottomasti mielenkiintoisin persoona jo senkin takia, et on tästä lähistöltä kotoisin. Miusta tosi luonnollinen, herrasmies, ehkä vähän kömpelön oloinen, mut kyllä rempseä, NUOREKAS nainen saisi hänetkin relaamaan. Nyt oli aika iäkkäänpuoleista porukkaa, varmaan siksi pudotti Susannan, ku hän oli jo 57 vuotta. Kyllä 5-kymppiselle miehelle joku 40+ nainen tuntuisi sopivimmalta vaihtoehdolta, ja toisi nuorekkuutta parisuhteeseen. Annukka vaikutti heti parhaalta vaihtoehdolta, tanssi yhteinen intohimo, ekä kapustan antanut Jonnakaan paha ollut. Kuitenkin ihmettelin, miten ihmeessä valitsi Sirpan, joka näytti pudotustilanteessa lampaalta, joka on teuraalle menossa. Mut ehkä Matti ajatteli, että saa hänet vielä pois kuorestaan. Ja sitten se takakireänoloinen Minna. 'Mitä tarkoitat sitoutumisella farmiviikon työntekoon' - no, ehkä jännitti nii paljon, ettei tajunnut selkeää kysymystä. Tuskin Matti kuitenkaan löytää joko ohjelmasta tai sen ulkopuolelta enää emäntää, joka heti alkais suvunjatkajaa pykäämään: tuo vaade olis ollu oikeutettu joskus 10 vuotta sitten. Jos ite olisin osallistunut ohjelmaan, olisin vieny Matille lahjaks ruukun, johon olisin istuttanut vaikka krookuksen mukuloita ja todennut, että kun sinä sitä hedelmällisyyttä toivoit nii tässäpä sulle sitä, katsellaan sitten sitä keväällä yhdessä tai sit voit katsella ihan omineen. Olen kyllä onnellisesti parisuhteessa ja löytänyt toivottavasti loppuelämän puolison (tosin ehkä hieman varhaista toivoa niin näin 43-vuotiaana), joten en todellakaan kokenut tarvetta osallistua ohjelmaan, mutta täytyypä mielenkiinnosta käydä joskus torilla ostamassa potaattia häneltä ja katsoa, millainen persoona hän on IRL. Se yksi kirjeen lähettänythän kertoi, että 'oon aina käynyt torilla kiusaamassa sinua', mut ei vissiin ollut kiusannut oikealla tavalla kun ei päässy edes ohjelmaan. Matilla oli seitsemän kandidaattia, muilla vähemmän. Ja täällä on todettu, et Matilla on ylipainoa, mut oujee, oli sitä kyllä noilla morsmaikuillakin, Sirpsukkaa lukuunottamatta.
Mielenkiintoinen kausi kyl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallella oli yksi ihana nainen se lämminhenkinen nätti pitkätukka. siis ULKOISESTI.
Oli ehkä vetävin noista Kallen ehdokkaista, mutta liian vanha. En voi ite sietää tota lauluneitosta, vaikka ilmeisesti Kalle mieltyi kyllä.
En pysty sietämään laulajanaista myöskään. Se laulu kuulosti kuin varis olisi raakkunut yhtäjaksoisesti. Voi olla, että on ihan kiva ääni, mutta esittelyvideossa oli pakko laittaa äänet nollille, kun päähän alkoi sattumaan.
Onneksi Kallen valintoihin ei minun mielipiteet vaikuta. 😅
Mun mielestä lauloi ihan ok, mutta tapa jolla lauloi dramaattisesti häiritsi ainakin mua. Mutta voi olla tosi kiva nainen. On ainakin tosi freessi!
En näe Kallessa mitään hottista. Tavallinen mies.
Matti on niin tyypillinen jo hiukan vanhempi maalaismies. Monen mielestä turvallinen ja mukava.
Itse olen Mattia vanhempi, mutta en osaisi kuvitella häntä ja hänentyyppistään miestä kumppanikseni.
Olen mieleltäni jotenkin nuorekkaampi pelkään, että pitkästyisin. Myös tämäntyyppinen mies ei ehkä käsittäisi jopa hyväksyisi kaikkia ajatuskiemuroitani tai spontaaneja juttuja.
En ole vakava, kiltti ja rauhallinen ihminen joka puhuu vähän ja harkitusti vain asiaa.
Matti tuskastuisi minuun ja minä Mattiin.
Toivottavasti hän löytäisi sopivan ihmisen. Jos ei elämänkumppaniksi niin ehkä kaveriksi. Jonka kanssa kahvitella ja lähteä joskus vaikka sinne metsälle.
En käsitä miksi minusta Patrikista saa kuivakkaan kuvan vaikka hän on nuori poika, tukkamallikin vanhentaa. Ei ole mitenkään äijämäinen muttei poikamainenkaan.
Ei ole yhtään pilkettä tai eloisuutta vaikka nauraakin paljon, hymy ei ole lämmin.
Hän ei ole mitenkään pahan näköinen, mutta joku karisma tai lämpö vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi minusta Patrikista saa kuivakkaan kuvan vaikka hän on nuori poika, tukkamallikin vanhentaa. Ei ole mitenkään äijämäinen muttei poikamainenkaan.
Ei ole yhtään pilkettä tai eloisuutta vaikka nauraakin paljon, hymy ei ole lämmin.
Hän ei ole mitenkään pahan näköinen, mutta joku karisma tai lämpö vaan puuttuu.
Eiköhän nuori ikä tuonkin selitä. Ei uskalla tai osaa olla vielä rehdisti ja rennosti oma itsensä, ei ehkä vielä edes tiedä mikä se oma itse on. Minä ainakaan en tuossa iässä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut tarkemmin, mutta miksi ihmeessä Clarisse sai vain kaksi kirjettä ja molemmat surkeita? Oliko esittelyvideossa jotain outoa. Pikasilmäyksellä viehättävä nainen, ulkoisesti ja sisäisesti
Ei ollut mitään vikaa esittelyvideossa. Rauhallinen ja miellyttävä ihminen.
Surkeaa, sanon minäkin, onko some pilannut aikuistenkin miesten järjen. En voi vain tätä uskoa, että näin on tilanne kun nyt oli.
Molemmat naiset noin vähän kirjeitä, eikä heissä ollut mitään vikaa, päinvastoin.
Liiankin rauhallinen ja elämäänsä seestynyt omaan makuuni, en vain näe häntä enää reppureissaamassa Euroopassa tai yöpymässä teltassa tuntureilla, joka on yhä elämäntyyliäni.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ruoditaan joissakin viesteissä vanhimman kilpailijan ikää ja minkä ikäiset hänestä eivät ainakaan ole kiinnostuneet?
Viime vuonna löysin mieheni ja tietysti alussa mietin hetken ikäeroamme. Kun homma toimi alusta lähtien mutkattomasti, niin tuli tunne, ikä on vain numeroita. On ihanaa elää arkea yhdessä ja nauttia joka hetkestä minkä yhdessä saamme olla ❤️❤️
Sitä ruoditaan ehkä lähinnä siksi, että Mattihan toivoi hedelmällisessä iässä olevaa naista, eli jotain 25-35-vuotiasta - onhan se aikamoinen toive tuossa iässä. Nelikymppisen ja viisikymppisen liitto sen sijaan tuskin kohauttaisi yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kallen valintoihin ei minun mielipiteet vaikuta. 😅Mun mielestä lauloi ihan ok, mutta tapa jolla lauloi dramaattisesti häiritsi ainakin mua. Mutta voi olla tosi kiva nainen. On ainakin tosi freessi!
En näe Kallessa mitään hottista. Tavallinen mies.
En arvostelisi videota laulusuorituksena, vaan ottaisin sen omasta persoonasta kertovan harrastuksen esittelynä. Enhän lähde haukkumaan Kallen tenniksen peluutakaan, että olipas löysännäköisiä syöttöjä, miten kehtaat laittaa tuollaisen videon?
Oma mieheni on hyvin samantyyppinen kuin Matti. Itse olen nuorempi, puheliaampi, räiskyvämpi. Mieheni on hieman tylsä ja tosikkomainen. Mielestäni vastakohdat täydentää tässä toisiaan. Toivottavasti Matti valitsee jomman kumman räpätätin, eikä harmaata hiirulaista tai tosikkoa jurottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole mitenkään pahan näköinen, mutta joku karisma tai lämpö vaan puuttuu.Eiköhän nuori ikä tuonkin selitä. Ei uskalla tai osaa olla vielä rehdisti ja rennosti oma itsensä, ei ehkä vielä edes tiedä mikä se oma itse on. Minä ainakaan en tuossa iässä tiennyt.
Ei se ole aina iästä kiinni.
Joillain se vain on ja joillain ei.
Se ei ole opeteltua ja sitä ei voi oppia.
Hyvää käytöstä voi opetella, myös johonkin tasoon saakka ihmisten kanssa toimimista. Mutta se on silloin opeteltua.
Karismaa tai lämpöä ei tule jos sitä ei ole ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on hyvin samantyyppinen kuin Matti. Itse olen nuorempi, puheliaampi, räiskyvämpi. Mieheni on hieman tylsä ja tosikkomainen. Mielestäni vastakohdat täydentää tässä toisiaan. Toivottavasti Matti valitsee jomman kumman räpätätin, eikä harmaata hiirulaista tai tosikkoa jurottajaa.
Yleensä tässä tapauksessa miehet tykkäävät kun vaimo on puheliaampi. Kunhan ei ole liian räiskyvä.
Mutta eikö se vilkkaampi kyllästy tylsään ja tosikkomaiseen mieheensä?
Eihän siitä saa oikein mitään irti. Yleensä vilkas ihminen tykkää jutella vilkkaasti ja on nopeat hoksottimet.
Täytyy olla naisen kuitenkin silloin kärsivällinen, jota ilmeisesti olet
Minä ole kyllä kärsimätön, määrättyyn saakka jaksan odotella mitä se mies nyt oikein mahtaa sanoa, mutta jossain vaiheessa tai joskus vaan tuskastun.
Oletan siis, että tuskastuisin myös Mattiin, mutta eihän sillä ole mitään herkitystä kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ruoditaan ehkä lähinnä siksi, että Mattihan toivoi hedelmällisessä iässä olevaa naista, eli jotain 25-35-vuotiasta - onhan se aikamoinen toive tuossa iässä. Nelikymppisen ja viisikymppisen liitto sen sijaan tuskin kohauttaisi yhtään ketään.[/quote
Kyllähän päälle nelikymppinenkin voi lapsia saada eli ei tarkoita, että Matti mitään 25-v etsii. Ystäväni sai lapsen 47-vuotiaana. Eikös nää nuorimmat Matin ehdokkaat ole 45-46?
Juuri näin,mokomakin räkänokka.