Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Stiinan Tuomas on kyllä symppis.
Minä näin vähän vanhempana naisena tykkään kaikista noista Stiinan miehistä. Ottaisin kenet saisin☺️
Stiinalle ei vaan oikein tunnu kelepaavan...
Miksi Stiina on edes lähtenyt koko ohjelmaan, kun tuntuu olevan kovin vaikeaa kiinnostua kenestäkään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Stiina on edes lähtenyt koko ohjelmaan, kun tuntuu olevan kovin vaikeaa kiinnostua kenestäkään?
Jospa hän toivoi ja odotti, että ihastuisi johonkin mieheen ja saisi vastakaikua?
Ei se ihastuminen ole mikään itsestäänselvyys, mutta ei sitä voi etukäteen voi tietää.
Vain kokeilemallahan se selviää.
Minä sain sellaisen kuvan, että Stiina oli enemmänkin kiinnostunut Artusta mutta sitten joku paljastus sai Stiinan epäröimään pitäisiköhän sittenkin ottaa esim. Tuomas tai ei ketään. Stiinan periaatteen vastaista voisi esim. olla se, jos sulhasehdokas ei ole ollut ihan rehellinen jostain asiasta ja kertonut suoraan.
Ja sitten kun Arttu arveli Tuomaksen olevan se, jonka Stiina valitsisi, Stiina vaikutti vähän pettyneelle. Toisaalta istuivat lähekkäin kanootilla, että ehkä sitten jälkiruuan aikana Stiina kertoi enemmän tunteistaan mutta niitä keskusteluja ei näytetty, että säilyisi mysteeri, kun Vappukaan ei tiedä missä mennään.
Sirpasta löytyi ytyä. Suorastaan hämmästyin, kun hän laukaisi, että Matti haluaisi keittiöpiian (en nyt tarkkoja sanoja muista). Sirpa ei kokenut olevansa soveltuva tuohon rooliin, koska halusi säilyttää oman itsellisyytensä ja työpaikkansa. Isot pojot!
Merkuli kirjoitti:
Sirpasta löytyi ytyä. Suorastaan hämmästyin, kun hän laukaisi, että Matti haluaisi keittiöpiian (en nyt tarkkoja sanoja muista). Sirpa ei kokenut olevansa soveltuva tuohon rooliin, koska halusi säilyttää oman itsellisyytensä ja työpaikkansa. Isot pojot!
ja oman elämänsä. Mainitsi jotenkin, että tarvitsee omat harrastukset ja jutut eikä roiku ukon lahkeessa.
Sirpa on vanhan näköinen ikäisekseen.
Stiina on rikki edellisestä suhteesta. Tuskin ottaa ketään messiin.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole katsonut tarpeelliseksi panostaa ulkonäköön. Varmasti surulla on ollut oma vaikutuksensa kun jäi leskeksi.
Mutta Sirpasta näkee selvästi, että oikea meikkaus ja kampaus muuttaisi hänet hyvin hyvännäköiseksi. Jopa kaunottareksi. Tuttuni kosmetologi tuon sanoi, että Sirpan kauneus on piilossa.
Patrik on lapsellinen kukkopoika. Ylimielisen oloinen tai sitten ujo. Eipä tuohon ohjelmaan kannattaisi 2-kymppisiä ottaa ollenkaan parisuhdetta etsimään. Ainakin miehet/pojat ovat aika usein tuon ikäisinä paljon lapsellisempia kuin samanikäiset naiset/tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole katsonut tarpeelliseksi panostaa ulkonäköön. Varmasti surulla on ollut oma vaikutuksensa kun jäi leskeksi.
Mutta Sirpasta näkee selvästi, että oikea meikkaus ja kampaus muuttaisi hänet hyvin hyvännäköiseksi. Jopa kaunottareksi. Tuttuni kosmetologi tuon sanoi, että Sirpan kauneus on piilossa.
Miksi sureva ihminen lähtee tällaiseen ohjelmaan?
Surra pitää niin kauan kuin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Patrik on lapsellinen kukkopoika. Ylimielisen oloinen tai sitten ujo. Eipä tuohon ohjelmaan kannattaisi 2-kymppisiä ottaa ollenkaan parisuhdetta etsimään. Ainakin miehet/pojat ovat aika usein tuon ikäisinä paljon lapsellisempia kuin samanikäiset naiset/tytöt.
Koulut jättänyt kesken.
Serkkupojat pani paimentamaan morsianehdokkaitaan :Q
Vierailija kirjoitti:
Norjan maajusseista (spoilervaroitus):
Ingvar oli ihana, ja koko se heidän stoory oli ihana : )
Rolfiin olin pettynyt. Äijästä paljastui kylmä puoli. Tuli tunne, että esitti showta kameroille.
Beatricesta sen verran, että hän taisi olla niin oman ihastustunteensa sokaisema, ettei tainnut huomata, ettei se toinen ole ihan niin ihastunut. (Ei ole valitsemansa tyypin kanssa enää). Se lyhyempi vaalea kaveri jonka Beatrice pisti pois, oli sympaattinen! Mua kävi häiritsemään Beatricen tauoton hohotus. Kai se oli hermostunut.
Erik oli symppis, se yksi tumma nainen piti itseään aika varmana valintana.
Norjan maajussien juontaja oli hyvä! Suomessakin sais vaihtua, nykyinen on jo nähty.
SPOILAUS !Juu. Rolf oli pettymys eikä hän ollut tosissaan lähtenyt hakemaan naista ja se näkyi. Mutta toiset kolme pareineen päätyivät yhteen ja ovat kaikki saaneet lapsen. Beatrice sai tyttölapsen tänä vuonna, kaksi muuta aiemmin pikkulapset. En löytänyt uutista mikä vahvistais Beatricen eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Sirpasta näkee selvästi, että oikea meikkaus ja kampaus muuttaisi hänet hyvin hyvännäköiseksi. Jopa kaunottareksi. Tuttuni kosmetologi tuon sanoi, että Sirpan kauneus on piilossa.Miksi sureva ihminen lähtee tällaiseen ohjelmaan?
Surra pitää niin kauan kuin pitää.
Tarkoitin, että suru on jättänyt jälkensä. Miehen kuolemasta on kuitenkin 10 vuotta joten kyllä voi lähteä kokeilemaan erilaista treffijuttua kuin vaikka tinderiä. Uskon, että on surunsa suvut ja käsitellyt, mutta jälkensä jättää monille, kuten olen havainnut vastaavissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko niille miehille ollut mieluummin vaikka pihatöitä, mutta että ikkunanpesua, voi luoja.
MIksi miehet eivät voisi pestä ikkunoita? Onko liian "vähäpätöistä hommaa" uljaiden uroiden tehtäväksi?
Ikkunanpesu on ihan riittään raskasta sekä miehille että naisille ja maatilalla viimeistään on syytä oppia siihen että ei ole erikseen miesten ja naisten töitä. Se tekee, joka osaa ja ehtii ja jaksaa. Ihan hyvä testi jätkille. Jos joku rupeaisi tuosta neiteilemään ja kiukuttelemaan, heivaisin tyypin saman tien ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan maajusseista (spoilervaroitus):
Ingvar oli ihana, ja koko se heidän stoory oli ihana : )
Rolfiin olin pettynyt. Äijästä paljastui kylmä puoli. Tuli tunne, että esitti showta kameroille.
Beatricesta sen verran, että hän taisi olla niin oman ihastustunteensa sokaisema, ettei tainnut huomata, ettei se toinen ole ihan niin ihastunut. (Ei ole valitsemansa tyypin kanssa enää). Se lyhyempi vaalea kaveri jonka Beatrice pisti pois, oli sympaattinen! Mua kävi häiritsemään Beatricen tauoton hohotus. Kai se oli hermostunut.
Erik oli symppis, se yksi tumma nainen piti itseään aika varmana valintana.
Norjan maajussien juontaja oli hyvä! Suomessakin sais vaihtua, nykyinen on jo nähty.
SPOILAUS !Juu. Rolf oli pettymys eikä hän ollut tosissaan lähtenyt hakemaan naista ja se näkyi. Mutta toiset kolme pareineen päätyivät yhteen ja ovat kaikki saaneet lapsen. Beatrice sai tyttölapsen tänä vuonna, kaksi muuta aiemmin pikkulapset. En löytänyt uutista mikä vahvistais Beatricen eron.
Beatrice sai lapsen mutta toisen miehen kanssa. T. Norjassa osittain asuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko niille miehille ollut mieluummin vaikka pihatöitä, mutta että ikkunanpesua, voi luoja.
MIksi miehet eivät voisi pestä ikkunoita? Onko liian "vähäpätöistä hommaa" uljaiden uroiden tehtäväksi?
Ikkunanpesu on ihan riittään raskasta sekä miehille että naisille ja maatilalla viimeistään on syytä oppia siihen että ei ole erikseen miesten ja naisten töitä. Se tekee, joka osaa ja ehtii ja jaksaa. Ihan hyvä testi jätkille. Jos joku rupeaisi tuosta neiteilemään ja kiukuttelemaan, heivaisin tyypin saman tien ulos.
Juu olisi Stiina laittanut pojat siivoamaan talonsa lattiasta kattoon : D
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Matin morsianehdokas, joka poikkeaa täysin niistä kahdesta muusta.
Miksi hän on mukana, ei puhu vaan tiirailee lippalakkinsa keulan alta.Hän leskirouva on itse asiassa kiinnostavin persoona naisista. Mystinen, varautunut tarkkailija joka varmasti avautuu jossain vaiheessa.
Vuosikymmeniä sitten olin ystävättären kanssa etelänmatkalla ja päädyimme kahden miehen kanssa jutustelemaan samaan pöytään. Ystävätär on puhelias, minä hiljainen ja varautunut. Enimmäkseen kuuntelin ja kun teimme lähtöä muualle, kiinnostava mies sanoi minulle: Sinuun minä haluan tutustua. Ystävätär melkein suuttui siitä. Hän olisi halunnut iskeä miehen ns. Emme jatkaneet tutustumista, mutta kerroin konkreettisen esimerkin, joka ehkä valaisee millainen persoona on kiinnostaa.Tarkoitat: sattui kiinnostamaan kyseistä miestä ja kiinnostaa joitakin.
Siihen aikaan kun minä kävin tanssiravintoloissa, niin iloisilla ja nauravaisilla (ja näteillä) naisilla kävi paras viuhka.
Ihan uskottavaa, mutta itsellä on käynyt aina viuhka ja liikaakiin vaikka en ole ulospäinsuuntautunut ja nauravainen. Mistä se sitten johtuu?
Koska reikä se on rotallakin.
Himot ne on hiirelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ennen menty äitin luo treffeille,,, aika nolo
Eiväthän he mene äidin luo häntä tapaamaan, vaan ampumaan. Harva sitä pääsee ampumaan olympiavoittajan opastuksella.
Hihi! Ei häntä tapaamaan" vaan "ampumaan" [häntä].
No seuraavaksi pääsevät paskaa kärräämään.
Sekin homma on jäänyt Stiinalta sopivasti rästiin.
Stiina todella hyödyntää miestyövoimaa.
Kalle pyytää vain poimimaan raparpereja ja leipomaan piirakan,
Patrikin työ on ulkoiluttaa koiria ja "istuttaa" nurmikkoa.
Eikä vihtojen sitominenkaan kovin raskasta ole.