Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
2501/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Official vai office. Jäljet viittaavat yhteen puolueeseen eli onko tämä ketju sieltä lähtöisin. Ei muuten muuta ketä kiinnostaa?

Vierailija
2502/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrikin serkkupojat syövät kohta kuormasta kun Pate on niin jäinen.

Jospa nekin ovat haku päällä ja näinhän se on kätevää.

Morskut tulee tyrkylle, ei tarvitse itse vaivautua etsimään😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole S. Mäkelä- Nummelasta kauheasti muistikuvia uraltaan, mutta ei hän nyt erityisen lämmintä kuvaa itsestään antanut...ehkei tarvitse Patun malleja kauheasti ihmetellä. 

Vierailija
2504/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on vanhan näköinen ikäisekseen.

Hän ei ole katsonut tarpeelliseksi panostaa ulkonäköön. Varmasti surulla on ollut oma vaikutuksensa kun jäi leskeksi.

Mutta Sirpasta näkee selvästi, että oikea meikkaus ja kampaus muuttaisi hänet hyvin hyvännäköiseksi. Jopa kaunottareksi. Tuttuni kosmetologi tuon sanoi, että Sirpan kauneus on piilossa.

Ja hyvässä piilossa onkin. Tuskin löytyy tässä elämässä.

Tiedä sitten, kun / jos, joku naistenlehti haluaisi tehdä muuttumisleikin Sirpalle ja hän suostuisi.

Tämä ei kuulu ns otsikkoon, mutta linkitän silti. Avatkoon he, keitä kiinnostaa miten meikki muuttaa naista.

https://www.viikonloppu.com/nain-meikki-muuttaa-ulkonakoa-18-kuvaa-joid…

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006035172.html

Noh johan ois ku noissa sotamaaleissa pöllähtäis perunapellolle kuokkimaan. Ketkäköhän se oikein palvelisi.

Vierailija
2505/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon jaksossa Kalle antaa ymmärtää lopussa, että valinta on selvä, Niinan. Villi veikkaukseni kuitenkin on, että valitsee Nellin.

Vierailija
2506/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä kysymys että mitä nämä 4 jaksoo pitää sisällään.. 

Jaksoja mitä kuuluu edellisten kausien maajusseille

Vierailija
2507/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt ohi, mistä Kallen morsiamet Katja ja Ninni ovat kotoisin? Niina ainakin Oulussa opiskelee.

Vierailija
2508/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan Nelli

Vierailija
2509/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stiina on rikki edellisestä suhteesta. Tuskin ottaa ketään messiin.

Typerää velloa jossain teinirakkaussuruissa. Eikös hän sanonut, että suhde kesti 6 vuotta. Onko hän nyt 23v? Milloin ero tuli? No yhtä kaikki, teini on ollut jutun alkaessa. Pitäisi aikuistua, jos oikeaa parisuhdetta haikailee.

Ps. Ne collarit OVAT ihan kauheat.

Vierailija
2510/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina sanoo Kallelle, että sen ei saisi saada tunneryöppyjä sydänvian takia. Ei suuttua, ei säikähtää tai innostua hirveesti? Mitä ajatuksia herättää? Itestä tuntuu oudolta tollainen ajattelu siinä mielessä, että jää kyllä elämä elämättä jos yrittää jatkuvasti haliita elämäänsä. Toivottavasti Kalle saa rauhoitettua tuossa asiassa Niinaa jos päätyvät kimppaan. Ainahan adrenaliini on huono homm, jos sydämmessä vikaa mutta vaikea on elää niin ettei koskaan esim.säikähdä? Toinen haaste on, että helposti ripustautuu muihin ihmisiin, kun pelkää omaa sairauttaan liikaa, ja haluaa et muut suojelee ns."kaikelta pahalta." Ahdistavaa.

Vierailija
2511/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole katsonut tarpeelliseksi panostaa ulkonäköön. Varmasti surulla on ollut oma vaikutuksensa kun jäi leskeksi.

Mutta Sirpasta näkee selvästi, että oikea meikkaus ja kampaus muuttaisi hänet hyvin hyvännäköiseksi. Jopa kaunottareksi. Tuttuni kosmetologi tuon sanoi, että Sirpan kauneus on piilossa.

Tiedä sitten, kun / jos, joku naistenlehti haluaisi tehdä muuttumisleikin Sirpalle ja hän suostuisi.

Tämä ei kuulu ns otsikkoon, mutta linkitän silti. Avatkoon he, keitä kiinnostaa miten meikki muuttaa naista.

Noh johan ois ku noissa sotamaaleissa pöllähtäis perunapellolle kuokkimaan. Ketkäköhän se oikein palvelisi.

Tuskin linkit on tarkoitettu tuollai. Miksi pitää vääntää äärimmäisiin kuvitelmiin? Minä en osaa edes vääntää tuolla tavalla. Voin kyllä kuvitella, että Sirpasta saa hyvinkin kauniin sopivalla meikillä, vaikka suureen juhlaan. Kuten meistä kaikista saisi. Tuo alempi linkki on kiva esimerkki, eikä ole liian " maalattu".

Vierailija
2512/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli on kyllä tosi kiva ja suloinen nainen!

Vierailija
2513/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä oppii paljasjalkainen kaupunkilainen nainen = minä, 50+

Olen kuvitellut, että "maalla" / maaseudulla elävät olisivat lähtökohtaisesti hyvinkin myönteisiä eläinten pitoa kohtaan. Mutta ei. Vaikka Patulla on koira kuvioissa, puheissaan on useasti tyrmännyt ajatukset koirista, kissoista, hevosista jne. Vähän on outoa pistää tiukka raja eläimille, jotka tulisivat morsiamen ohessa ja vaikka morsian itse huolehtii niistä. En tajua, puitteet kuitenkin olisi kunnossa eläinten pidolle, mutta "mies" nihkeilee : O

Olen luullut myös, että maaseutulainen jättäisi tosiaan puun kaatamisen lintujen pesimiskauden ulkopuolelle kuten joku jo aiemmin kirjoitti. Vai oliko niin tarkkaan tutkittu, että puussa ei pesi lintu ja päätetty kaataa.

Yhtä kaikki, jotenkin luontovihamielistä vaikutelmaa valitettavasti tulee Patusta.

Vierailija
2514/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikin serkut valkkaa noista morsmaikkuehdokkaista omansa - ja ei ihme, koska he vaikuttavat paljon järkevämmältä kuin tuo Patu.

Kalle ei valkkaa morsianta, jolla on lapsi, ja hänet on jo nähty 'Huutokauppakeisari' -jaksossa jonkun muun kanssa?

Miks Stiina ja Sirpa ei voi ees miettii vaatetusta ja laittaa vaikka kevyttä päivämeikkiä, kun kyse on kuitenkin pariutumisesta?

Kalle tais ainoana löytää parin, en nyt muista, kuka hän on - vai onko kukaan heistä?

Vierailija
2515/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelli on kyllä tosi kiva ja suloinen nainen!

On kyllä, ihanan tuntuinen ja fiksu viisas.

Vierailija
2516/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heim kirjoitti:

Niina sanoo Kallelle, että sen ei saisi saada tunneryöppyjä sydänvian takia. Ei suuttua, ei säikähtää tai innostua hirveesti? Mitä ajatuksia herättää? Itestä tuntuu oudolta tollainen ajattelu siinä mielessä, että jää kyllä elämä elämättä jos yrittää jatkuvasti haliita elämäänsä. Toivottavasti Kalle saa rauhoitettua tuossa asiassa Niinaa jos päätyvät kimppaan. Ainahan adrenaliini on huono homm, jos sydämmessä vikaa mutta vaikea on elää niin ettei koskaan esim.säikähdä? Toinen haaste on, että helposti ripustautuu muihin ihmisiin, kun pelkää omaa sairauttaan liikaa, ja haluaa et muut suojelee ns."kaikelta pahalta." Ahdistavaa.

Vai tuntuu sinusta oudolta tollainen ajattelu? Eihän se mitään itse keksittyä elämän rajoittamista ole vaan lääkärin määräys. Jos et elä rauhallisesti, saatat kuolla sairauskohtaukseen. https://sydan.fi/fakta/katekoliamiiniherkka-polymorfinen-kammiotakykard…

Vierailija
2517/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvitellut, että "maalla" / maaseudulla elävät olisivat lähtökohtaisesti hyvinkin myönteisiä eläinten pitoa kohtaan. Mutta ei. Vaikka Patulla on koira kuvioissa, puheissaan on useasti tyrmännyt ajatukset koirista, kissoista, hevosista jne. Vähän on outoa pistää tiukka raja eläimille, jotka tulisivat morsiamen ohessa ja vaikka morsian itse huolehtii niistä. En tajua, puitteet kuitenkin olisi kunnossa eläinten pidolle, mutta "mies" nihkeilee : O

Olen luullut myös, että maaseutulainen jättäisi tosiaan puun kaatamisen lintujen pesimiskauden ulkopuolelle kuten joku jo aiemmin kirjoitti. Vai oliko niin tarkkaan tutkittu, että puussa ei pesi lintu ja päätetty kaataa.

Yhtä kaikki, jotenkin luontovihamielistä vaikutelmaa valitettavasti tulee Patusta.

No aika suppea kuva sulla on maalaisista :D aika ottaa se pää pois pensaasta. Ihan kuin maalla asuvat olisivat yksi ryhmittymä samanlaisia ihmisiä. Kyllä maalla asuviin mahtuu ihan yhtä lailla niin eläinten vihaajia kuin rakastajiakin sekä luontoihmisiä ja luonnosta piittaamattomia.

Jos lähdetään noin radikaalisti yleistämään, niin useinhan juuri maajussit vähät välittävät ympäristöstä laskien myrkyt ja lannat lähivesistöihin. Ja liian usein lehmiä ja hevosia on kohdeltu kaltoin, tuskinpa niissäkään tapauksissa on kaupunkilaisista kyse.

Vierailija
2518/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotamaalien ja täysin meikittömän välillä on vaihtoehtoja.

Tuskin tuon kuvaesimerkin tarkoitus nyt oli, että juuri tuonkaltaisissa meikeissä perunapellolle mennään.

Olen kyllä sitä mieltä myös, että kun on parinetsinnässä telkkarissa niin hiukan pitäisi panostaa ulkomuotoon ja vaatteisiin.

Ja edelleenkään en tarkoita juhlavaatteita ja -tällinkiä.

Eri

Vierailija
2519/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikin morsiamet ovat kyllä fiksuja nuoria naisia. Patun lapsellisuus oikein korostuu kun vertaa heihin.

Vierailija
2520/4403 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika suppea kuva sulla on maalaisista :D aika ottaa se pää pois pensaasta. Ihan kuin maalla asuvat olisivat yksi ryhmittymä samanlaisia ihmisiä. Kyllä maalla asuviin mahtuu ihan yhtä lailla niin eläinten vihaajia kuin rakastajiakin sekä luontoihmisiä ja luonnosta piittaamattomia.

Jos lähdetään noin radikaalisti yleistämään, niin useinhan juuri maajussit vähät välittävät ympäristöstä laskien myrkyt ja lannat lähivesistöihin. Ja liian usein lehmiä ja hevosia on kohdeltu kaltoin, tuskinpa niissäkään tapauksissa on kaupunkilaisista kyse.

Hyvät pointit! Kiitos!

Alan tajuta, että mulla on tainnut olla pää pensaassa näissä asioissa! Iki-kaupunkilaisena ilmeisesti idealisoin ja romantisoin maaseutua, maalla asumista yms.  Hyvä muistutus, että  luontokappaleita ja luontoa voidaan kohdella hyvin/huonosti/jotain siltä väliltä, ollaan missä tahansa.

Itselläni unelma olisi juuri maaseudulla eläminen ja mahdollisuus pitää eläimia, mutta päinvastaisia unelmia tietenkin on ja sen mukaan elävät.

T. Sama 50+

Ketju on lukittu.