Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Miehet kyseenalaistivat kännissä pierucollareiden käytön. Tämä oli viimeinen naula arkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan Norjan versiota ja oli ilo katsella. Maajussit ihanan iloisia ja huippu juontaja. :)
Minä niin ikävöin sitä Miia Nuutilaa! On se jännä, miten koko ohjelman tunneilmasto muuttuu, kun juontaja vaihtuu ! Suomen tapauksessa "ihanan romanttisesta" "hörönaurajaksi".
Norjan maajusseista Ingvar on suosikkini. Nykyään naimisissa ja pienen lapsen isä. :)
Arvaat kai kenen kanssa meni naimisiin ja saivat lapsen?
Missä tuota Norjan versiota näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan Norjan versiota ja oli ilo katsella. Maajussit ihanan iloisia ja huippu juontaja. :)
Minä niin ikävöin sitä Miia Nuutilaa! On se jännä, miten koko ohjelman tunneilmasto muuttuu, kun juontaja vaihtuu ! Suomen tapauksessa "ihanan romanttisesta" "hörönaurajaksi".
Norjan maajusseista Ingvar on suosikkini. Nykyään naimisissa ja pienen lapsen isä. :)
katsomosta löytyy
Muiden tän kauden tyyppien sukunimiä? Pääsis faceen vakoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta mistä Suomen maajussit. Maikkarilta. Sieltä näkyy myös Australian Jussit. Vinkattu norjan Jussi on 14 kautta.
Pelkkiä matkailumainoksia ja matkailu/elämys/aktiviteettiyritysten esittelyä nämä treffit.
stiina turunen. arttu hynnä. juha-pekka reinikainen. tuomas hannula. patrik nummela.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyseenalaistivat kännissä pierucollareiden käytön. Tämä oli viimeinen naula arkussa.
Pyh. Miehet eivät ole huomanneet koko byysia. Eivät kiinnitä moiseen huomiota.
Tältä kaudelta jää kyllä eniten mieleen Stiinan pinihousut.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pidin Sirpaa vähän jähmeän hitaasti käyvänä, mutta Sirpa on kyllä enemmin todella älykäs. Sanoo just sen mitä ajatteleekin, sitten kun sanoo. Ei kaunistele, ei hölötä turhia. On rehellisen ja jämptin oloinen.
Sirpan rooli on ollut kyllä ihan parhaiten käsikirjoitettu ja leikattu! "Ujo ja passiivinen" nainen sanoo ääneen sen, mitä muutkin selvästi ajattelevat.
(Muistutukseksi: tämä on käsikirjoitettua viihdettä. Osallistujat eivät ole ammattinäyttelijöitä, mutta repliikit on käsikirjoitettu ja draaman kaari suunniteltu.)
Voi, pelkään että Niinalle tulee iso pettymys, jos ei tule valituksi. Katja vaikuttaa minusta jotenkin kireältä tyypiltä. Jännä, että Kalle kertoi Katjan olevan rauhallinen ja Katja itse luonnehti itseään rohkeaksi ja jotenkin ihan erilaiseksi.
Stiinan nahkaanuolevat farmaritkaan ei kyllä napakymppivalinta olleet.
Vierailija kirjoitti:
Voi, pelkään että Niinalle tulee iso pettymys, jos ei tule valituksi. Katja vaikuttaa minusta jotenkin kireältä tyypiltä. Jännä, että Kalle kertoi Katjan olevan rauhallinen ja Katja itse luonnehti itseään rohkeaksi ja jotenkin ihan erilaiseksi.
Kalle ja Niina ovat ihan rakastuneita toisiinsa, pussailevat myös treffeillä.
Olisko niille miehille ollut mieluummin vaikka pihatöitä, mutta että ikkunanpesua, voi luoja.
Norjan maajusseista (spoilervaroitus):
Ingvar oli ihana, ja koko se heidän stoory oli ihana : )
Rolfiin olin pettynyt. Äijästä paljastui kylmä puoli. Tuli tunne, että esitti showta kameroille.
Beatricesta sen verran, että hän taisi olla niin oman ihastustunteensa sokaisema, ettei tainnut huomata, ettei se toinen ole ihan niin ihastunut. (Ei ole valitsemansa tyypin kanssa enää). Se lyhyempi vaalea kaveri jonka Beatrice pisti pois, oli sympaattinen! Mua kävi häiritsemään Beatricen tauoton hohotus. Kai se oli hermostunut.
Erik oli symppis, se yksi tumma nainen piti itseään aika varmana valintana.
Norjan maajussien juontaja oli hyvä! Suomessakin sais vaihtua, nykyinen on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Olisko niille miehille ollut mieluummin vaikka pihatöitä, mutta että ikkunanpesua, voi luoja.
Älä huoli, tänään lapioivat sontaa lantalassa. Perustyötä maatalossa.
Ei ole kiva, että ohjelman treffit on vain matkailumainosta. Ja se Maaseudun tulevaisuuskin piti saada ympättyä mukaan.
Stiina taitaa olla ihastunut Arttuun ja jos ne ovat kännänneet edellisenä iltana, on todennäköisesti mennyt paljastamaan sen pojille jo. Ja voihan se olla, että kännäysillan seurauksena Artun mielenkiinto onkin lopahtanut, mikä on Stiinalle yllätys.
Tuomas olisi sopinut Stiinalle parhaiten. Jos olisin nuorempi, olisin kyllä riemusta kiljuen ottanut Tuomaksen :D
Olihan se yks äitinpoika joskus kauan sitten joka pisti morsianehdokkaat leipomaan ruislimppua jotka se äiti-anoppiehdokas sitten arvosteli.
Ei anopille oikein kelvannut leivät eikä morsiammet (jotka oli lähes täydellisiä) ja ei se maajussi sitten ketään valinnut, kun äiti ei ois vissii tykänny.