Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuonut mies mitään naistenpäivänä

Vierailija
08.03.2021 |

Mitä siihen sanotte? T. Ammattivalittaja

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan, vaikka yritin hienovaraisesti vinkata :(( kauheesti kaupungilla kyllä tuli vastaan miehiä kukkakimppujen kanssa. Taitaa mennä mies vaihtoon perkule.

Vierailija
22/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain exältäni, lasteni isältä ison ruusukimpun naistenpäivän kunniaksi. 😍

Pyrkii takaisin pöksyihisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on tasa-arvon juhla. Tasa-arvoisessa maailmassa ei hemmotella miehiä, eikä naisia, vaan arvostetaan tekoja ja saavutuksia.

Vierailija
24/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ruusuja. Sopivasti oli viisi että pystyin muistuttamaan miten noin 50 000 naista kuolee joka vuosi laittomaan tai huonoissa oloissa tehtyyn aborttiin.

Vierailija
25/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehet eivät osaa hemmotella. Minulla on ihana venäläinen mies ja kyllä muisti naistenpäivän!

Venäjällä ne koittaa hyvittää sen kaiken parisuhteissa naisiin kohdistuvan väkivallan nasitenpäivällä. Kiva että miehesi muisti.

Vierailija
26/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivä on tasa-arvon juhla. Tasa-arvoisessa maailmassa ei hemmotella miehiä, eikä naisia, vaan arvostetaan tekoja ja saavutuksia.

On hyvä jos voimme arvostaa toisiamme tekojen vuoksi, nehän merkitsevät eniten maailmassa. On silti hyvä iloita myös siitä, että meitä on täällä sekä naisia että miehiä. On siinä syytä hemmotteluunkin edes kerran vuodessa molemmille sukupuolille.

Vierailija
27/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo niin vakavaa ole. Miehet ei tällaisia päiviä välttämättä edes muista. Minun mies sanoi kaupoille mennessämme, että otat sitten itsellesi jonkun kukan naistenpäivän kunniaksi. Katselin kaupan kukkatarjonnan läpi, eikä siellä ollut mitään mieleistä, joten en sitten ottanut. Minulla on sekä keittiön-, että olohuoneen pöydillä jo kukkivat ruukkukasvit, joten en nyt tällä hetkellä kokenut kukkaa tarvitsevani.

Yllätyin ehkä jopa itse, että jätin tarjotun kukan ottamatta, ei todellakaan tavallista minulle.

Vierailija
28/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin tasa-arvon aikana juhlitaan vielä naistenpäivää??? Tämähän on miehiä kohtaan rasistista...

Vierailija
29/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva, kun se tärkein ihminen huomioi sua jollain erityisellä tavalla :)

Vierailija
30/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kukat pöydällä, pikkupullo proseccoa ja suklaata.

Vierailija
31/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan, vaikka yritin hienovaraisesti vinkata :(( kauheesti kaupungilla kyllä tuli vastaan miehiä kukkakimppujen kanssa. Taitaa mennä mies vaihtoon perkule.

Höh. Tässä on virtuaaliruusu kauniille leidille 🌹hyvää naistenpäivää 🙂

M

Vierailija
32/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi edes se mies. 

ikisinkku

Vierailija
33/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehet eivät osaa hemmotella. Minulla on ihana venäläinen mies ja kyllä muisti naistenpäivän!

Naistenpäivä ei ole mikään hyväosaisten suomimammojen hemmottelupäivä, vaan päivä jolloin pitäisi muistaa niitä naisia jotka kärsivät huonoissa oloissa maailmalla.

Vierailija
34/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsot sitä vihaisesti koko päivän ja jos se kysyy että mikä on niin vastaat että ei mikään!

Vierailija
35/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi se näköjään sittenkin. Tuollaisen erikoisen viherkasvin. Ap

Vierailija
36/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt katsot sitä vihaisesti koko päivän ja jos se kysyy että mikä on niin vastaat että ei mikään!

TÄÄ OLI HYVÄ, niin tuttua.

Vierailija
37/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan hämmästyin kun tuli suklaata. Mitään en odottanut, kun jo ystävänpäiväkukkia sain pyytämättä ja yllättäen.

Vierailija
38/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin juhlistaa naistenpäivää niin, että tein poliisille ilmoituksen eräästä miehestä, joka häiriköi julkisella paikalla (huoritteli naisia). 

Mies vietiin putkaan yöksi. Siellähän sitten huorittelee omaa äitiään, kun äiti soittaa ja kysyy, miksi Niko-Petteri on poliisin "majoituksessa" huomiseen aamuun asti. 

Vierailija
39/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itsekään tätä naistenpäiväjuttua kannata, naisena, minusta äitienpäivä on hyvä ja riittää.

Minä taas tykkään naistenpäivästä, koska se on kaikille naisille, ei vain äideille.

Vierailija
40/54 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli ostanut minulle kukkia. Sain ne eilen, kun mies lähti aikaisin tänä aamuna pohjoiseen työmatkalle.

💖

Omg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi