Ei tuonut mies mitään naistenpäivänä
Kommentit (54)
Ei mullekaan. En tosin vuosien kokemuksella enää edes odottanut. Nuorempana toivoin jotain huomioimista ja sain aina pettyä. Nyt ostin itse itselleni kimpun ruusuja.
Meidän pitkän avioliiton salaisuus on siinä, että ei kumpikaan enää odoteta parisuhteelta yhtään mitään.
Voi ei. Kuinka sinä ap muistit miestäsi miestenpäivänä ja millaista muistamista olit naistenpäiväksi häneltä toivonut?
Tein raikkaita voileipiä, joihin pusersin kallen mätitahnalla sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet eivät osaa hemmotella. Minulla on ihana venäläinen mies ja kyllä muisti naistenpäivän!
Se lieneekin rys*än ainoa hyvä puoli. Vai paistaako blinejä myös?
Tulee melaa mekkoon kun valot sammuu. ; )
Oma mies panosti ihan kunnolla, osti kaupasta missälie kaukomailla tehdyn kääretortun, oli maksanut euron. Ihan hyvää se oli, kun kahvin kanssa syötiin. Tälle me nauretaan vielä pitkään.
Minun mies ei edes toivottanut hyvää naistenpäivää. Tyttäret ja toisen tytön poikaystävä toivotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet eivät osaa hemmotella. Minulla on ihana venäläinen mies ja kyllä muisti naistenpäivän!
Se lieneekin rys*än ainoa hyvä puoli. Vai paistaako blinejä myös?
Todellisuudessa siis vetää parhaillaan halpaa vodkaa sohvalla kalsareissa ja saat vielä kuluvan vuorokauden puolella parikertaa turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Kuinka sinä ap muistit miestäsi miestenpäivänä ja millaista muistamista olit naistenpäiväksi häneltä toivonut?
Mies toi mulle viherkasvin. Ap
Naisten, miesten ja lasten päivä on joka päivä. Tai ainakin pitäisi olla.
Siis, tekojen, ajatusten ja asenteiden muodossa. Eikä niiden tekojen tarvitse olla isoja, vaan arkipäiväistä huomioonottamista ja arvostamista.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä on tasa-arvon juhla. Tasa-arvoisessa maailmassa ei hemmotella miehiä, eikä naisia, vaan arvostetaan tekoja ja saavutuksia.
Mitä tasa-arvoista siinä on että sitä kutsutaan naistenpäiväksi, senhän pitäisi olla naisten- ja miestenpäivä siinä tapauksessa
Minun miesystäväni ei toivotellut naistenpäivää, mutta eräs miespuolinen hyvä ystäväni toivotteli
puhelimitse.
Ap, oletteko eroamassa vai ei?