Ei tuonut mies mitään naistenpäivänä
Kommentit (54)
Ei muistanut meilläkään mitenkään, mutta en kyllä odottanutkaan.
Ei tällaisina päivinä tarvirse mitään tuoda.
Minulla ei ole miestä. Eikä naistenpäivän pettymystä.
Kaksi asiallista kommenttia, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan. En kyllä minäkään antanut hänelle mitään miestenpäivänä.
Emme juhli näitä kahta päivää, hömppäpäiviä.
Samaa hömppää kuin ystävänpäivät ja halloweenit.
Suomimiehet eivät osaa hemmotella. Minulla on ihana venäläinen mies ja kyllä muisti naistenpäivän!
Minulle toi tulppaanikimpun ja lahjan. Mulla on hyvä mies.
Suomessa on joka päivä naistenpäivä. Nyt voimme miettiä suklaan sijaan niitä maailman valtioita, joissa naisten oikeudet ovat huonolla tolalla.
No haloo, mitä sä oikein luulit?! Parin viikon päästä muutat muualle ja teille tulee ero, miksi se sua vielä mielistelisi?
No en itsekään tätä naistenpäiväjuttua kannata, naisena, minusta äitienpäivä on hyvä ja riittää.
En veisi suominaiselle ikinä mitään. Afrikkalaista kuningatartani hemmottelin aamulla ja tunnin päästä "hemmottelen" lisää, kun ihanuus kotiutuu ❤️
Hömppäpäivä! Ettekö tosiaan tiedä, minkä vuoksi naistenpäivää vietetään?
Ei tosiaankaan siksi että me kermapyllynaiset saisimme kivoja lahjoja, kukkia ja skumppaa.
En odota mitään, enkä muista miestä myöskään miestenpäivänä. Täyttä hömppää. Sitäpaitsi koen naistenpäivän hösstötyksen naisia alentavana. Emme ole mitään heikkoja mimosankukkia joille pitää kantaa lahjoja sukupuolen vuoksi.
En kyllä edes odottanut yhtään mitään. Ap
Mieheni oli ostanut minulle kukkia. Sain ne eilen, kun mies lähti aikaisin tänä aamuna pohjoiseen työmatkalle.
💖
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet eivät osaa hemmotella. Minulla on ihana venäläinen mies ja kyllä muisti naistenpäivän!
Eikös naistenpäivä ole alkuaan Venäjältä? Siellä sille annetaan ilmeisesti enemmän arvoa.
Sinänsä olen sitä mieltä, että kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse. Nainen voi itsekin käydä ostamassa vaikka kauniita tulppaaneja ja esim. muutaman korvapuustin. Sitten vain sanoo miehelleen, että naistenpäivän kunniaksi juodaan kunnon pullakahvit. Ei pidä aina odottaa, että toinen muistaa ja järkkää. Naiset voivat itsekin juhlistaa itseään. Voi olla, että siinä sivussa miehetkin oppivat, että naiset kokevat naistenpäivän tärkeäksi.
Olen aina ostanut niin naisten kuin äitenpäivänä iso punaisen ruusukimpun itselleni koska ansaitsen ne. Rakas mieheni ostaa myös minulle kukkia ja suklaata koska arvostaa vaimona ja lastensa äitinä
Sain exältäni, lasteni isältä ison ruusukimpun naistenpäivän kunniaksi. 😍
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ostanut niin naisten kuin äitenpäivänä iso punaisen ruusukimpun itselleni koska ansaitsen ne. Rakas mieheni ostaa myös minulle kukkia ja suklaata koska arvostaa vaimona ja lastensa äitinä
Hyvä!
Ei minunkaan. En kyllä minäkään antanut hänelle mitään miestenpäivänä.
Emme juhli näitä kahta päivää, hömppäpäiviä.