Tililtä veloitettu kortilla Prismassa 7€, mies ei muista mitä teki viime maanantaina?
Huomasin vain ihan sattumalta, että viime maanantaina oli mies käynyt Prismassa klo 12.30 ja ostanut kortilla jotain. Yleensä meillä saa molemmat ostaa yhteiseltä tililtä normaaleja asioita, joten ei siinä mitään. Mutta kysyin sitten ihan vain mielenkiinnosta, että mitä ostit maanantaina niin sanoi, että "en mä muista. Mitäs se voisi olla? En tiedä nyt tästä äkkiseltään".
Eikö olekin outoa? Kyllä minä ainakin tiedän tasan tarkkaan mitä tein viikko sitten maanantaina tai että ostin Lidlin paistopisteestä sämpylät itselle ja lapselle edellisviikon tiistaina.
Häh??
Kommentit (82)
Jos se tykkää käyttää naisten alusvaatteita ja kävi salaa ostamassa uudet pikkarit? Sellaset stringit, joissa naru menee syvälle kankkujen väliin.
Olisin yllättynyt jos mieheni muistaisi tuollaisen ostoksen. Meillä minä maksan laskut ja käytän kummankin tilejä. Koska mies kirjautuu vain harvoin omilla tunnuksillaan pankiin niin minä silmäilen aina joskus miehen pyynnöstä hänen tilitapahtumansa läpi (omilla tunnuksillani koska mies antanut minulle täydet oikeudet käyttää hänen tilejään kuten miehellä myös täydet oikeudet käyttää omilla tunnuksillaan minun tilejäni). Aika usein joudun kyselemään jostain yksittäistä tapahtumista mikä voisi olla. Ja en todellakaan kysele prisma ym juttuja vaan lähinnä jotain erikoisia tapahtumia joita joudutaan sitten yhdessä miettimään mitä sinä päivänä on tehty jne. Erityisesti jotkut ravintolat ym veloittavat aivan ihmeellisillä nimillä ja kestää yhdistää joku outo nimi paikalliseen ravintolaan.
Eli meillä en jaksaisi edes itse pohtia todennäköisesti tuota. Paitsi jos epäilisin että on joku virhe veloitus tai joku huijari tyhjentäisi miehen tililtä. Silloin tietysti mietittäisiin yhdessä asiaa. Mutta jos olisi käynyt ostamassa itselleen eväitä tai vaikka autoon lumiharjan niin ei kuulu minulle eikä juurikaan kiinnostaisi.