Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tililtä veloitettu kortilla Prismassa 7€, mies ei muista mitä teki viime maanantaina?

Vierailija
08.03.2021 |

Huomasin vain ihan sattumalta, että viime maanantaina oli mies käynyt Prismassa klo 12.30 ja ostanut kortilla jotain. Yleensä meillä saa molemmat ostaa yhteiseltä tililtä normaaleja asioita, joten ei siinä mitään. Mutta kysyin sitten ihan vain mielenkiinnosta, että mitä ostit maanantaina niin sanoi, että "en mä muista. Mitäs se voisi olla? En tiedä nyt tästä äkkiseltään".

Eikö olekin outoa? Kyllä minä ainakin tiedän tasan tarkkaan mitä tein viikko sitten maanantaina tai että ostin Lidlin paistopisteestä sämpylät itselle ja lapselle edellisviikon tiistaina.

Häh??

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tappaus!

Vierailija
22/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muista tavallisesti jotain pikkuostoksia. Välillä saa miettiä pitkäänkin mikä jokin random tilitapahtuma on ja joutuu käymään koko päivän ohjelman läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttikö s etukorttia? Sieltähän näkee kuitit

Mies käyttl nimenomaan ass-korttia.

No, kato se sähköinen kuitti. Siitähän se selviää mitä on ostanut. Turha sitä on täällä arvuutella.

Vierailija
24/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole epäilyttävää jos ei muista, en itsekään muistaisi heti jotain pikkuostosta. Kerran jo luulin, että nyt on minua jotenkin kusetettu kun oli tililtä lähtenyt n. 200 euroa juurikin prismaan eikä mitään käryä mitä noin kallista olisin voinut ostaa. Vasta hirveän pähkäilyn jälkeen äkkäsin, että olin ladannut matkakorttia prisman asiakaspalvelussa. Miehesikin on vaikka voinut jättää esim. loton asiakaspisteelle ja näkyy prisman veloituksena vaikka ei ole ko. kaupassa varsinaisesti edes käynyt.

Vierailija
25/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan muistaisi jokaista pikkuostosta viikon jälkeen. Joskus en muista, mitä söin tänään ja eilen lounaaksi. Olisipa kamalaa, jos joku epäilisi pettäjäksi tällaisen perusteella.

N32

Vierailija
26/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7€ ja ei muistia tai selitystä.

Jätä se sika

Vierailija
27/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttikö s etukorttia? Sieltähän näkee kuitit

Mies käyttl nimenomaan ass-korttia.

No, kato se sähköinen kuitti. Siitähän se selviää mitä on ostanut. Turha sitä on täällä arvuutella.

Pikkusenko oot hitaalla. Ei tuo ollut ap, vaan joku kaksmielinen pervo.

Vierailija
28/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se reaaliajassa tililtä mene...? Siis jos maanantaina näkyi, niin kai se on voinut viikonloppuna tai aiemmin ollut se ostos...

Mutta ei se nyt ihme ole, jos ei muista... En minäkään aina muista kaikkia kortin käyttämisiä.

Vierailija
29/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvin vuoks vaan siis kysyin mitä oli ostanut. Ei mitään tenttaamista, kunhan kysäisin. Samalla huomasin sattumalta vahingossa muuten vaan miehen puhelimen ja katoin kaikki sen viestit, sovellukset, sähköpostit ja kuvat. Ei sillai että vaatisin ne nähdä, siis ihan muuten vain vilkaisin, eihän rehellisellä oo peiteltävää. Poistin epäilyttävät yhteystiedot ja lähetin pari napakkaa uhkausviestiä "työkavereille" ja "pikkuserkulle" ja "hammaslääkärin vastaanotolle", joiden numerot ihan vahingossa vaan osui mun silmiin.

Sitten ihan muuten vaan sidoin miehen patteriin kiinni ettei pääse huitelemaan ties minne. Siis ei mitään riitaa, kunhan halusin tarkemmin kysellä tästä 7 euron ostoksesta, että mitä osti. En oo mustasukkainen tai vihainen tai mitään. Ihan vaan haluan tietää. En oo mustasukkainen. Oikeesti.

Vierailija
30/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pettäjämiehiä täällä on tukemassa AP:n miestä? Kyllä jokainen normaalilla aivoilla varustettu ihminen muistaa mitä on ostanut 7 päivää sitten, jos ei sitten joka päivä käy hakemassa jotain pientä samasta paikasta. Mutta tässä on nyt ilmeisesti yksittäinen tapahtuma kyseessä ja sen kyllä jokainen muistaa, jos haluaa muistaa.

Joo, en ole mies, mutta en todellakaan muista jokaista tekemääni ostosta. En edes nyt korona-aikana, kun kauppaan ei tule piipahdeltua jokaiseen mielitekoon. Etenkin pikkuostokset, merkityksettömät asiat eivät jää mieleen. Toisaalta en edes muista mitä maksoin autostani, jonka ostin reilu vuosi sitten. Varmaan jotain 7 ja 9 tuhannen välillä. Kun ei sillä asialla ole mitään merkitystä tähän päivään, miksi muistaisin sen?

Vierailija
31/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan muista. Välillä pitää oikein tuskasena pohtia mitä IHMEEN velotuksia mun tililtä on mennyt. Just jotain lounassämpylää tai omenaa kun ostaa niin en todellakaan muista sitä kolmen päivän päästä.

Sama. Sitten ihmettelen, kun kortilta veloitettu jonkun 100 km päässä sijaitsevan yrityksen nimissä 10 e ja lopulta pitkän pähkäilyn jälkeen muistan, että ko. päivänä kävin syömässä työpaikan alakerran kuppilassa.

Vierailija
32/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on spärdäreitä ostanut, ruokiksella tai töiden jälkeen kävi panemassa jotain horoa.

Käy ap prismassa katsomassa mitkä kortsut maksavat tuon verran tai liukkari.

Vierailija
33/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää kyttäystä miesraukka :D

34/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kondomejahan se sieltä osti. Panivat työkaverin kanssa töissä.

Olin sanomas samaa, kesäkumeja, vaikkei kesä olekaan.

N-43

Vierailija
35/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pettäjämiehiä täällä on tukemassa AP:n miestä? Kyllä jokainen normaalilla aivoilla varustettu ihminen muistaa mitä on ostanut 7 päivää sitten, jos ei sitten joka päivä käy hakemassa jotain pientä samasta paikasta. Mutta tässä on nyt ilmeisesti yksittäinen tapahtuma kyseessä ja sen kyllä jokainen muistaa, jos haluaa muistaa.

Ihmisiä on erilaisia. Voin katsoa tililtä, että kävin toissa viikolla lähikaupassani mutten muista mitähän sieltä silloin hain. 

Vierailija
36/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä todeta, että täällä on harvinaisen huonomuistista porukkaa.

Mutta jotenkin tuntuu, että tekeydytte vaan...😁

Vierailija
37/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää jos pettää koska kaikki pettää .

Vierailija
38/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilläjoudumne molemmat, sekä minäettä mies, muistelemaan, että mikä ihmeen satojen eurojen luottokortti tai debit veloitus tuokin on. Etenkon kuin veloittava firma on ihan tuntematon.

Joskus vasta päivien viiveellä tulee sitten mieleen, että mistä oli kyse.

Näinpä jotain muutaman euron ostoksia ei edes jaksa setviä.

Vierailija
39/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti karkkipussin, kokista ja mikropitsan.

Vierailija
40/82 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskollinen nuori nainen olen minä joka sanoin etten muista edes eilistä kyllästyttävän elämäni vuoksi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi