IL:n juttu siitä, kuinka läheinen haksahtaa koronan suhteen salaliittoteorioita. Tunnetko itse vastaavia ihmisiä?
Linkkaisin mutta jostain syystä puhelin ei anna kopioida. Jos joku toinen linkin laittaisi niin kiitos!
Mutta tunnetko itse vastaavia salaliittoilijoita?
Kommentit (238)
Tv oliko lauant.puhuttiin kiinasta tulee maailman talouden veturi.Kiina saattaa tavoitella myös maailman mahtimaata aseiden osalta.Korona on ollut täällä jo ennen toteamista.Tällä tammi,helmik.20niin ajattelin kuolen.Ystävätär kertoi kesä 20.Hän oli kuolla.Oireet keuhkoissa..Naurakaa vain,korona lisii,pesii,kaiteet jne mihin koskettekin.Ilmassa yskivät sairaat.Ahtaat tilat.Tää ei oo mitää salaliittoteoriaa enää.
Olen ollut töissä Oulun ylipistolliisessa kauunkin sairaalassa. Olen aika varma, että koronan on sairaalaan tuonut joku vierailija tahallaan. Korona levisi muutenkin epäilyttävästi, kun 30 hoitajaa ja myös lääkäri ovat koronassa.
Sain puhelun omaiselta, ja hän oli vihainen, ja tuijotti minua. En ole uskaltanut soitttaa papille, enkä mind fulnesiin neuvontaan, koska hän luulee, että minä olen ollut levittämässä tahallani koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä salaliittoteoriat eivät pidä paikkaansa ja ovat pelkkää foliohattuilua, niin miksi on kova kiire sensuroida kaikki virallisen narratiivin vastainen materiaali ja poistaa sisältö eri alustoilta (mm. käyttäjiä Twitteristä) ja palkata fact checkereitä Faceen poistamaan ja "oikaisemaan" nämä?
Sen takia että niin moni ihminen ottaa virallisena totuutena asiat jotka voi lukea noista kanavista. Esimerkkinä ne jenkit jotka menivät juomaan valkaisuainetta koronaan, koska Trump niin sattui kehottamaan puheensa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne. Sen sijaan tunnen monia fiksuja, koulutettuja ihmisiä, jotka ovat aidosti huolissaan siitä, mitä koronan varjolla tehdään perusoikeuksillemme. Suhteellisen vaarattoman taudin vuoksi romutetaan talous ja tuhotaan työpaikat.
Ei tarvitse olla salaliittoteoreetikko tajutakseen, että nyt lietsottu hysteria ei ole missään suhteessa taudin vakavuuteen. En tiedä onko taustalla taitavasti toteutettu hybridisota länttä vastaan, jonkin tahon rahanahneus vai pelkästään päättäjiemme kyvyttömyys, mutta hulluahan tämä meno on monella tavalla.
Täytyy olla melko pihalla maailmasta, jos mikään tässä touhussa ei herätä yhtään ihmetystä.
Yleensä en jaksa välittää, enkä kertoa mielipiteitäni julkisesti. Uskossaan vahvojen käännyttäminen on turhaa puuhaa, jossa saa vain itselleen pahan mielen.
Tämä.
Olen hyvin huolestunut tuosta asiasta itsekin. Kerroin jo, että asun kaukana, metsän vieressä, kauniilla seudulla. Olen käytännössä eristänyt itseni jotta en tartuttaisi keneenkään tätä ruttoa. Olen vastuullinen ihminen. Itse en jaksa enää tosin koronaa pelätä enkä osaa sanoa, mikä on totuus.
Mutta huolestuttaa syvästi katsoa tätä yhä syvenevää vastakkainasettelua, tällä kertaa koronan varjolla.
Kaikki eri mieltä olevat halutaan leimata hulluiksi ja heitä on alettu poliittisesti vainota.
Myös rokotuksesta on tehty poliittinen ase. Siis mitä? Rokotuksesta?
Tajuatteko enää itse, missä todellisuudessa te siellä Etelä-Suomessa oikein elätte? Olitte sitten vastustajia tai kannattajia?
Tehän olette kohta toistenne kurkussa kiinni, realiteetit himmenevät päivä päivältä. Kaikki suhteellisuudentaju näyttää menneen.
Koska tämä näyttääkin olevan ihan poliittinen juttu, tämä herättää minussa syvää vastenmielisyyttä ja huolta.
Teidän molempien ryhmien touhu näyttää ala-arvoiselta ja hullunkuriselta.
Skarpatkaa ja tehkää sovinto. Koettakaa keskustella keskenänne edes älyllisesti, tieteellisesti ja kiihkottomasti.
Me kaipaamme täällä tieteellistä tietoa.
Lyökää jo ne jarrut päälle. Suomessa ei ole enää keskitietä, aina pitää mennä toiseen äärilaitaan joka asiassa. Kasvakaa aikuisiksi.
Sitähän tässä juuri tehdään, keskustellaan. Toisaalta älyllinen keskustelu on vaikeaa, jos vastapuoli järjestäen kieltää tieteelliset tulokset ja epäilee kaikkea tietoa, joka tulee tiedemaailmasta tai valtamediasta. Kriittinen saa ja pitääkin olla, mutta niin että ymmärtää auttavasti esimerkiksi tieteellisen tutkimuksen periaatteet ja medialogiikan. Silloin kritiikin voi kohdentaa oikein eikä järjestäen kieltää kaikkia tutkimustuloksia tai uutisointia.
No tämä Pähkinä-Miikka verkostointimarkkinafirmoineen on kyllä oiva esimerkki siitä mihin joukkospsykoosi voi johtaa.
Tästä vainoamisesta vielä.
Kuulun ikävä kyllä ihmisiin jotka ovat erittäin yliherkkiä lääkkeiden sivuvaikutuksille. Koronarokote voi olla kohtalokas minulle.
Arvatkaa, miten pahalta tuo vainoaminen, haukkuminen ja pilkkaaminen voi tuntua meistä, jotka lääketieteellisistä syistä emme voi ottaa rokotetta?
Elvis elää salaliitot ovat ok, tyhmiä kylläkin. Mutta covidsalaliitoista jauhavat ovat vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä salaliittoteoriat eivät pidä paikkaansa ja ovat pelkkää foliohattuilua, niin miksi on kova kiire sensuroida kaikki virallisen narratiivin vastainen materiaali ja poistaa sisältö eri alustoilta (mm. käyttäjiä Twitteristä) ja palkata fact checkereitä Faceen poistamaan ja "oikaisemaan" nämä?
Siksi koska tässä yritetään pitää pandemiaa hallinnassa ja saada ihmiset käyttäytymään sen mukaisesti, etteivät tartunnat leviäisi. Jos levitetään koronan kiistävää misinformaatiota, niin tämä estää tavoitteen toteutumista.
Sepä siinä onkin, sillä mitään pandemiaa ei ole. Korruptoitunut WHO muutti kriteereitä niin, että mikä tahansa meeminuha on "pandemia".
Voisiko joku auttaa, sain AstraZenecan rokotteen 3.321021 klo 10:05, mikä on minun yhteystietoni nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kuka on tämän mahdollisen maailmanlaajuisen salaliiton takana? Miten ihmeessä se pysyy salassa? Kuka siitä hyötyisi? Asiasta tietävien ihmisten, lisko- eli ei, määrän on oltava valtava, vai onko asialla joku pieni juutalaisklikk tahi pelkästään soros? Jos joku valaistunut näihin vastaisi
Mua kiinnostaa myös. Ehkä Bill Gates haluaa seurata, milloin käyn paskalla, kaupassa ja milloin nukun. Musta tuntuu, että hänellä olisi parempaakin käyttöä rahoilleen, kun laittaa ne haisemaan joidenkin random-ihmisten mikrosiruihin. Ihmiset pitää itseään aika tärkeinä, jos kuvittelevat, että Gatesia ja kumppaneita heidän tekemisensä kovinkaan paljoa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä Oulun ylipistolliisessa kauunkin sairaalassa. Olen aika varma, että koronan on sairaalaan tuonut joku vierailija tahallaan. Korona levisi muutenkin epäilyttävästi, kun 30 hoitajaa ja myös lääkäri ovat koronassa.
Sain puhelun omaiselta, ja hän oli vihainen, ja tuijotti minua. En ole uskaltanut soitttaa papille, enkä mind fulnesiin neuvontaan, koska hän luulee, että minä olen ollut levittämässä tahallani koronaa.
Mitä luulet, että missä ne sopii että kuka menee minkäkin sairaalan tartuttamaan? Joku viikkopalaveri tai muu tehtävänjako? Vai pistetäänkö vaan salaliittolaisille tekstareita että "nyt Meilahteen, sun tulos on positiivinen joten ole siellä aamupäivä. Lähetti tuo kulkukortin jolla pääset henkilökunnan taukohuoneeseen"
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku auttaa, sain AstraZenecan rokotteen 3.321021 klo 10:05, mikä on minun yhteystietoni nyt?
Ootko koittanut sammuttaa virrat hetkeksi?
Vierailija kirjoitti:
Hallowed be thy name
Sanctificado sea tu nombre
Pyhitetty olkoon nimesi
R.I.P
Rest in piece
Sirpale onnea
Vierailija kirjoitti:
Kuulun ikävä kyllä ihmisiin jotka ovat erittäin yliherkkiä lääkkeiden sivuvaikutuksille. Koronarokote voi olla kohtalokas minulle.
Arvatkaa, miten pahalta tuo vainoaminen, haukkuminen ja pilkkaaminen voi tuntua meistä, jotka lääketieteellisistä syistä emme voi ottaa rokotetta?
Kuka sinua vainoaa? Sehän on täysin ymmärrettävää, jos lääketieteelliset syyt estävät ottamasta. Onhan siitä julkisestikin puhuttu, ettei rokotetta välttämättä suositella, jos on kovin herkkä allergisille reaktioille. Salaliittoteoriat ovat sitten erikseen. Niistähän tässä puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on lääketieteellinen syy sille, ettet voi ottaa rokotetta. Ei kukaan ole pakottamassa rokotteen ottamiseen, jos se todella on omalle terveydelle vaarallista. Lähinnä tämä keskustelu koskee koronaan liityviä salaliittoteorioita, eikä tässä syyllistetä niitä, jotka eivät voi rokotetta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne. Sen sijaan tunnen monia fiksuja, koulutettuja ihmisiä, jotka ovat aidosti huolissaan siitä, mitä koronan varjolla tehdään perusoikeuksillemme. Suhteellisen vaarattoman taudin vuoksi romutetaan talous ja tuhotaan työpaikat.
Ei tarvitse olla salaliittoteoreetikko tajutakseen, että nyt lietsottu hysteria ei ole missään suhteessa taudin vakavuuteen. En tiedä onko taustalla taitavasti toteutettu hybridisota länttä vastaan, jonkin tahon rahanahneus vai pelkästään päättäjiemme kyvyttömyys, mutta hulluahan tämä meno on monella tavalla.
Täytyy olla melko pihalla maailmasta, jos mikään tässä touhussa ei herätä yhtään ihmetystä.
Yleensä en jaksa välittää, enkä kertoa mielipiteitäni julkisesti. Uskossaan vahvojen käännyttäminen on turhaa puuhaa, jossa saa vain itselleen pahan mielen.
Tämä.
Olen hyvin huolestunut tuosta asiasta itsekin. Kerroin jo, että asun kaukana, metsän vieressä, kauniilla seudulla. Olen käytännössä eristänyt itseni jotta en tartuttaisi keneenkään tätä ruttoa. Olen vastuullinen ihminen. Itse en jaksa enää tosin koronaa pelätä enkä osaa sanoa, mikä on totuus.
Mutta huolestuttaa syvästi katsoa tätä yhä syvenevää vastakkainasettelua, tällä kertaa koronan varjolla.
Kaikki eri mieltä olevat halutaan leimata hulluiksi ja heitä on alettu poliittisesti vainota.
Tajuatteko enää itse, missä todellisuudessa te siellä Etelä-Suomessa oikein elätte? Olitte sitten vastustajia tai kannattajia?
Tehän olette kohta toistenne kurkussa kiinni, realiteetit himmenevät päivä päivältä. Kaikki suhteellisuudentaju näyttää menneen.
Koska tämä näyttääkin olevan ihan poliittinen juttu, tämä herättää minussa syvää vastenmielisyyttä ja huolta.
Skarpatkaa ja tehkää sovinto. Koettakaa keskustella keskenänne edes älyllisesti, tieteellisesti ja kiihkottomasti.
Lyökää jo ne jarrut päälle. Suomessa ei ole enää keskitietä, aina pitää mennä toiseen äärilaitaan joka asiassa. Kasvakaa aikuisiksi.
Sitähän tässä juuri tehdään, keskustellaan. Toisaalta älyllinen keskustelu on vaikeaa, jos vastapuoli järjestäen kieltää tieteelliset tulokset ja epäilee kaikkea tietoa, joka tulee tiedemaailmasta tai valtamediasta. Kriittinen saa ja pitääkin olla, mutta niin että ymmärtää auttavasti esimerkiksi tieteellisen tutkimuksen periaatteet ja medialogiikan. Silloin kritiikin voi kohdentaa oikein eikä järjestäen kieltää kaikkia tutkimustuloksia tai uutisointia.
Mistä sitä tieteellistä keskustelua löytää? Puhut valtamediasta, mutta heitä tänne edes yksi linkki. Esim. Iltalehdessä kerrotiin, että Ruotsissa rokotukset keskeytettiin 2 eri paikkakunnalla vakavien sivuvaikutusten vuoksi. Kerroin, että olen vakavasti yliherkkä lääkeaineille.
Aiotaanko Suomessa nyt sitten ohittaa kokonaan kaltaiseni henkilöt? Minä haluan saada tarpeeksi tietoa ja haluan saada tietooni myös toisen puolen asiasta. Tuo Iltalehden artikkeli oli hyvä ja realistinen, suuri kiitos Iltalehdelle.
Juurikin haluan että asiasta uutisoidaan kaikki puolet.
Onko rokotteen seurantalaite voimassa vasta tehostepiikin jälkeen? Vai näkeekö Bill Gates minut nyt jo tässä sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Juuri näin. Kritisointi on helppo aloittaa kyllä.
Mikä rokotteessa tai koronassa noin poliittisesti eniten huolettaa? Ketä Suomessa vainotaan poliittisesti tai leimataan hulluksi? Mitä he ovat tehneet tai sanoneet? Kyllä esim eri rokotteita on kritisoitu hyvinkin voimakkaasti, ja niistä tiedetään koko ajan enemmän.
Luotan vain iltapäivälehtiin, enkä mihinkään hömppämedioihin!