Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean pankkipalvelut vieläkin alhaalla! Nordea ilmoitti ulkoistavansa IT ydintoiminnot Suomesta Intiaan

Vierailija
08.03.2021 |

Pankkikortit eivät toimi maksuautomaateilla, tunnistautuminen ei toimi, kaupassa ei pysty maksamaan ruokaa. Nordean pankkipalvelut ovat edelleen alhaalla eilisen huoltokatkon seurauksena. MTV uutisoi, että Nordea ei kerro syytä tilanteeseen. Nordea ilmoitti ulkoistavansa IT ydintoiminnot Intiaan. Voisiko tällä olla vaikutusta? https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007826429.html

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean luottokortti ainaki toimi äsken maksupäätteellä

Vierailija
42/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee. Isän piti mennä tänään polille toimenpiteeseen. Ei ole niin paljon käteistä, että maksaisi taksin mennen tullen. Itse asun kaukana eikä kukaan nyt pääsee häntä viemään. Todella syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä Venkrat lähti kadulle paskalle kesken päivityksen mutta jäi auton alle. Paska juttu. Lakshmi olisi ollut valmiina jatkamaan mutta isänsä kävi juuri leikkaamassa päänsä irti kun seurusteli väärän kylän pojan kanssa. Nyt sitten odotellaan uusia tekijöitä, että hetken voi vielä kestää.

Päivän parhaat naurut. Kiitos!

Vierailija
44/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän jälkeen mulle tuli Nordean tilille rahaa, kävin kaupassa ja hyvin toimi Nordean kortti.

Vierailija
45/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortit toimii. Debit tai electron ei toimi.

Vierailija
46/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii verkkopankki ja kortti toimi kaupassa.

Vierailija
47/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään nimenomaan electron ois toiminut?

Vierailija
48/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkuosaaminen on just tätä.  Jollain toimii jossain joku, mutta ei välttämättä kaikilla eikä  samalla tavalla. Ihanaa että kaikkien tilitiedot ja raha-asiat ovat jaossa jossain keharimaassa. 

Vierailija
49/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti toimi lähimaksussa sekä yli 50e ostossa, automaatista ei saanut rahaa.

Vierailija
50/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen ollut asiakas teinistä saakka, kun sian oman tilin ja kortin. Vain kerran, pari kesää sitten kun oli kaikki pankit nurin, on jättänyt toimimatta. Korttimaksuissa ollut hidastuksia ja joskus nettipankki pätkinyt, mutta kyllä tänäänkin pääsin tunnistautumaan. Tykkään sen verkkopankista ja tunnuslukulätkästä. Yleisesti ottaen ollut ollut tyytyväinen myös asiakaspalveluun joskus harvoin kun ollut tarve. Lainan tai sen maksun kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia ja palvelu senkin osalta on toiminut alusta saakka.

Ainut miinus korkeista kk-maksuista ja siitä, että aina kaikki ilmoitetaan facessa, enkä ole siellä. Olen semmonen nallen mainitsema hiekkaa pankkiin tuova köyhä, mutta olen itse tykännyt enkä aio vaihtaa. Op:ta kokeilin, homma ei toiminut yhtään ja verkkopankki kaikkine tekstiviestivarmistuksineen oli ihan pärseestä. S pankkiin yritin tehdä tiliä, ei onnistukaan ihan noin vain ja koin koko systeemin kamalan monimutkaiseksi.

Että on meitä tyytyväisiä nordealaisiakin, huolimatta katkoista. Intia on teknologiassa jo Suomen ohi, että sinänsä en ihmettele sinne siirtymistä, taitaa melkein kaikki isommat yritykset toimia nykyään Intian yms. halpa maiden kautta jossain määrin.

Vierailija
51/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-plussa Maksuaika on näissä "huoltotilanteissa" hyvä kortti (entinen K-Plussa Mastercard). Kortista ei mene vuosimaksua ja luottoraja on jotain 1.000 - 3.000 euroa (?). Siihen rinnalle pankin halvin mahdollinen luottokortti, esim. S-pankin joku perus-Visa mikä se nyt olikaan.

Vierailija
52/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Handelsbankenin tili ja en muista miesmuistiin mitään teknisiä ongelmia ilmenneen.

Vierailija
53/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomella menee tosi hyvin kun kaikki IT toiminnotkin ulkoistetaan halpamaihin. Mitä jää? Myynti ja johtajat.

Jep. Suomi, IT-”edelläkävijä”, ulkoistaa IT-hommansa kehitysmaihin. Surkeaa.

Vierailija
54/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:lla oli vasta huoltopäivityksiä  joka viikonloppu jne. Niitä oli useita monen viikon aikana mutta nyt näyttävät saaneen asiat hyvälle mallille.

Vierailija
55/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just kaupasta ja electron toimi.

Vierailija
56/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkkuosaaminen on just tätä.  Jollain toimii jossain joku, mutta ei välttämättä kaikilla eikä  samalla tavalla. Ihanaa että kaikkien tilitiedot ja raha-asiat ovat jaossa jossain keharimaassa. 

Intia-osaaminen on sitä, että kun se mokaileva juniori alkaisi viimeinkin osaamaan edes jotakin sillä tasolla, että pystyisi hoitamaan työnsä, on se ehtinyt lähteä jo kuukausi sitten toiseen firmaan. Sitten otetaan uusi juniori joka osaa melkien bootata tietokoneen.

Vierailija
57/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspatöissä ja monella asiakkaalla toimi nordean kortti eilen.

Vierailija
58/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta kuka tavallinen kansalainen edes käyttää enää Nordeaa? Sillähän on vähän väliä katkoksia sun muita

Vierailija
59/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aamulla klo 8 aikoihin nordean netti pankki toimi.

Vierailija
60/96 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika eli vaihda pankkia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi