Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti!!! Meilläkin miehen vuoro ruuanlaitossa!!! Pelkkää lihaa, kermaa ja maitouotteita! Jessus tuo sairastuttaa ihmisen

Vierailija
07.03.2021 |

Itse elän lähes maidottomasti ja lihattomasti.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää molemmat oma ruokanne.

Vierailija
82/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ole syntyneet ruuanlaittoon, yleisesti ottaen, vaikka on monia miehiä joilta kyllä onnistuu herkullisen aterian laitto.

Valtaosa huippukokeista, leipureista, kondiittoreista ja ravintola-alan ammattilaisista on kuitenkin miehiä. Mieheni tekee parempaa ja maukkaampaa ruokaa kuin minä, leipoo ja tekee leivinuunissa leivätkin, vaikka ei alalla olekaan. Nauttii kokkaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos mulla olisi mies, joka vielä kokkaisi mulle niin antaisin pillua kyllä sinä yönä niin paljon kuin miehen sielu sietää!

27

Eilen kokkasin vaimolleni juustoistaporokeittoa lounaaksi. Illalliseksi tomaattisia kanapihvejä ja fetasalaattia. Pil-ua ei tullut yöllä, eikä tänä aamuna.

Miehetkö tekee asioita vain seksin toivossa? Surullinen elämä.

Vierailija
84/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, maito- ja lihatuotteet kuuluvat olennaisesti ihmisille ravinnoksi. Oletko tietoinen, että enimmäkseen vegaanisella tai kasvisruokavaliolla olevat saavat liikaa lektiinejä ja oksalaatteja ruoastaan sairastuttaen koko kehonsa? Maito- ja lihatuotteet juuri estäisivät tätä tapahtumasta. Meille tuputetaan infoa, että ainakin puoli kiloa pitäisi syödä kasviksia päivässä, ja enemmänkin, mutta näistä haittavaikutuksista ei puhuta.

Vierailija
85/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos mulla olisi mies, joka vielä kokkaisi mulle niin antaisin pillua kyllä sinä yönä niin paljon kuin miehen sielu sietää!

27

Eilen kokkasin vaimolleni juustoistaporokeittoa lounaaksi. Illalliseksi tomaattisia kanapihvejä ja fetasalaattia. Pil-ua ei tullut yöllä, eikä tänä aamuna.

Samaa ihmettelen, mikä juttu se nyt on että seksi on joku palkinto johon pitäisi olla oikeutettu tehtyään ruokaa tai siivottuaan. Meillä molemmat tekee ruokaa ja kotitöitä, ja seksiä on silloin kun molempien tekee mieli. Ei ne liity toisiinsa (paitsi että jos mies luistelisi kotitöistä niin ei takuulla tekisi ikinä mieli seksiä semmoisen miehen kanssa).

Vierailija
86/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27

Tuon takia meikäläinen ei juuri kokkaa.

Eineksilläkö elät? Älä vaan sano, että syöt vaimon laittamaa ruokaa.

Vierailija
87/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama! meillä kokataan nyt viikkovuoroin ja minä tein viime viikolla maittavia kasvisruokia ja nyt on miehen vuoro. Hän sanoi jo, että tänään on erittäin rasvaisen tuplajuustohampurilaisen ja Animal Friesin aika, huomenna on juustoinen ja kermainen naudansuikalepata, keskiviikkona on nachopelti juustolla ja jauheliha + pekoni - sekoituksella. Torstaina kuulemma makkaraperunat ja perjantaina uunilohi uuniperunoilla. Viikonloppuna hän haluaisi tehdä lasagnea. 

En tiedä selvitäänkö tästä hengissä vai meneeko suonet tukkoon jo huomenna. Eniten ehkä harmittaa teinien puolesta, jotka olivat minun kokkausvuorollani todella energisiä kun ei ollut raskaita rasvaisia ruokia.

Vierailija
88/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27

(Hetero)seksin vuoksi miehet yleensä naisten kanssa kimppaan päätyy, ei siksi että naiset olisi niin hyvää seuraa tms.Toki valehtevat parhaasta ystävyydestä ja sielujen sympatiasta jotta seksiä piisaisi jatkossa enemmänkin tasaisesti.

Vierailija
89/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies nykyään vetää tuollaista punainen liha / kerma -paskaa. Tai no, riippuu varmaan aika paljon yhteiskuntaluokasta, puhun nyt toki vain omista kollegoistani ja tuttavapiiristäni.

Millä perusteella punainen liha tai kerma on paskaa?

Esim porsaan lehtipihvi kermakastikkeella ja perunamuusia kylkeen, nam!

T. M48 ylemmästä yhteiskuntaluokasta

Sit ihmetellään, kun vaan joka viides suomalainen syö tarpeeksi kasviksia.

No ei muut ehdi, kun hipit ja puput syö ne meidän nenän edestä!

Sit ihmetellään, kun porukka kuolee syöpään ja sydän- ja verisuonitaudit ja diabetes kukoistaa.

Sydän- ja verisuonitauteja, sekä diabetestä aiheuttaa alkoholi, prosessoitu "ruoka", huonot siemenöljyt ja valkoinen sokeri, ei pudas liha ja täysrasvaiset tuotteet. Light-tuotteissa vasta sokeria onkin.

Vierailija
90/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies nykyään vetää tuollaista punainen liha / kerma -paskaa. Tai no, riippuu varmaan aika paljon yhteiskuntaluokasta, puhun nyt toki vain omista kollegoistani ja tuttavapiiristäni.

Millä perusteella punainen liha tai kerma on paskaa?

Esim porsaan lehtipihvi kermakastikkeella ja perunamuusia kylkeen, nam!

T. M48 ylemmästä yhteiskuntaluokasta

Sit ihmetellään, kun vaan joka viides suomalainen syö tarpeeksi kasviksia.

No ei muut ehdi, kun hipit ja puput syö ne meidän nenän edestä!

Sit ihmetellään, kun porukka kuolee syöpään ja sydän- ja verisuonitaudit ja diabetes kukoistaa.

Sydän- ja verisuonitauteja, sekä diabetestä aiheuttaa alkoholi, prosessoitu "ruoka", huonot siemenöljyt ja valkoinen sokeri, ei pudas liha ja täysrasvaiset tuotteet. Light-tuotteissa vasta sokeria onkin.

Aamen.

Vierailija
91/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos siellä kitiset. Naiset tehtävä on tehdä miehelle ruokaa.Jos et tätä osaa on ihan luonnollista et mies syöttää sulle tuollaista.Opettele roolisi jo ja ole hiljaa.

Vierailija
92/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noistahan saa kuuluisat kermalihat aikaiseksi.... Kermaperunat ihan last season settiä. Liha siivuiksi, uunivuokaan lihat ja kerma sekä juustoa päälle.

Vierailija
93/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27

Itse asiassa:  Näin on asia useimmiten eikä se välttämättä mitään surullista elämää ole. Tietty panostus parisuhteeseen ja tietty korvaus siitä, silla laillahan se pelaa. Naisilla täysin sama juttu vaikka vähän eri säädöin.

On toki miehiä / naisia, joilla on joku muu agenda elämässään mutta eipä heitä missään parisuhteissa juuri tapaakaan.

Vierailija
94/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei, maito- ja lihatuotteet kuuluvat olennaisesti ihmisille ravinnoksi. Oletko tietoinen, että enimmäkseen vegaanisella tai kasvisruokavaliolla olevat saavat liikaa lektiinejä ja oksalaatteja ruoastaan sairastuttaen koko kehonsa? Maito- ja lihatuotteet juuri estäisivät tätä tapahtumasta. Meille tuputetaan infoa, että ainakin puoli kiloa pitäisi syödä kasviksia päivässä, ja enemmänkin, mutta näistä haittavaikutuksista ei puhuta.

Tämä on jännä juttu, että kasvisten haitoista harvemmin puhutaan. Korkeintaan jonkun raparperin ja pellavansiemenien kohdalla saatetaan jotain mainita, mutta muuten ei mitään.

Monilla kasvilla, kuten palkokasveilla, viljalla ja siemenillä/pähkinöillä on valtavasti haittavaikutuksia. Niistä ei saa mitään tietoa oikeastaan mistään.

Vierailija
95/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies osaa laittaa tasan nämä ruoat:

Jauhelihakastike, kanakastike, jauhelihapihvi, jonkun lihaköntin paistaminen, munakas. Ruoassa pitää melkein aina olla kermaa. Lisukkeena peruna tai riisi.

Häneltä en odota mitään muita ruokia. Hän ei suostu laittamaan kasvisruokaa, koska kasvisruoka ei ravitse ja reseptit on liian vaikeita. Jos laitan kasvisruokaa hän keittää lisukkeeksi munia tai kaataa vähintään puoli purkkia raejuustoa ruoan jatkeeksi. 

Hän suostuu kyllä syömään kaikkea, hyvin kasvispitoistakin ruokaa, kunhan ITSE laitan. Ja minä ruoat laitankin n. 95 prosenttisesti. Joskus mies on suostunut laittamaan reseptin pohjalta ruokaa (jos kaapissa on ainekset sille), mutta taustalta kuuluu jatkuva mutina ja valittaminen siitä kuinka hankalaa se on, joten mielummin en millään tavalla häntä rohkaise ruokaa laittamaan reseptistä, jos haluan säästää hermojani.

Parisuhdearki. <3

Vierailija
96/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi :)

Vierailija
97/99 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä juttu, että kasvisten haitoista harvemmin puhutaan. Korkeintaan jonkun raparperin ja pellavansiemenien kohdalla saatetaan jotain mainita, mutta muuten ei mitään.

Monilla kasvilla, kuten palkokasveilla, viljalla ja siemenillä/pähkinöillä on valtavasti haittavaikutuksia. Niistä ei saa mitään tietoa oikeastaan mistään.

Niin. Esimerkiksi fytiinihappo. Se vaikuttaa joidenkin tärkeiden mineraalien kuten raudan imeytymiseen. 

Vierailija
98/99 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuuuh

Vierailija
99/99 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää esitelmän miehelle mitä sairauksia yksipuolinen liha- rasvapitoinen ruokavalio voi aiheuttaa. Jos hän ei ymmärrä, niin tehkää molemmat omat ruokanne itse. Toisen puolesta ei voi syödä eikä elää.

Me olemme molemmat hyvässä kunnossa, koska mieheni ei viitsi tehdä ruokaa, vaan hänelle kelpaa minun tekemä monipuolinen ja terveellinen ruoka.

Hän tekee vastaavasti muita kodin töitä.

Voi myös sairastua vaikka syö kuinka terveellisesti, jos on huonot geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän