Naisten the other Danish guy kalsarit.
Toivottavasti kukaan nainen ei oikeasti osta noita. Takuuvarmat seksintappajat.
M38
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/drifter-boxer
Mun mielestä toi alushousumalli on ihan hirveän epämukavan näköinen. Mainoksen malli on hoikka, mutta silti tiukan ja paksun näköinen resori näyttää puristavan ikävästi "jenkkakahvoilta" (mitä mallilla ei tietenkään ole). On varmasti syynsä siihen, miksei naisten alushousuissa yleensä ole vastaavaa resoria, kun taas miesten boxereissa on. En usko, että toimii kurvikkaalla vartalolla.
Minulla on monissa alushousuissa tuollainen paksu resori ja ei kyllä purista yhtään vaikka ylipainoa minulla onkin.
Taika onkin siinä, että ostaa oikean kokoisia vaatteita. Jos ne puristaa lienee koko liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama, en ole seksiä 13 vuoteen harrastanut ja tuskin sitä loppuelämässäni enää harrastan. Ei vaan kiinnosta. Ja tuollaiset bokserimalliset on mukavat päällä eikä näy esim kuntosalihousujen alta persemyksessä pikkarinrajoja.
Kyseinen malli ei näytä mukavalta. Minkä merkkisistä alushousuista sulka on kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin sellaiset naiset joita seksi ei a)kiinnosta b)lessut ja vastaavat c) ikisinkut d) muunsukupuoliset e) urheilulliset ja f) ns hyvät jätkät. Hyvät jätkät seukkaavat siis aitomiesten kanssa ja molemmat ovat sitä mieltä, että naiselliset härsötykset ovat p’rseestä. Hyvä jätkä saa glooriaa metsästystaidosta.
Sun listauksen mukaan olen varmaan sitten e) ja f) ja miehenä mulla semmoinen aitomies. Mitään feikkimiestä en kyllä kaipaisikaan. Ikinä ei ole ollut väliä mitä on päällä, kun hommiin ryhdytään ja usein yhdytäänkin. Aitomies on aitomies..
Vierailija kirjoitti:
Onko ne miehen kehittämiä?
Ei,tanskalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne miehen kehittämiä?
Ei,tanskalaisen.
Ei, suomalaisen.
Niin katsos, kun joidenkin ihmisten elämä ei pyöri seksin ympärillä. Käytin joskus mm stringejä, koska miehet tykkää, vaikka ne oli mielestäni niin kauhean epämukavat jalassa, sitten viisastuin ja mietin, että hei ei mun tarvi pitää niitä enkä enää olekkaan pitänyt. Käytän boxeri mallisia alushousuja usein, mutta tuon merkin materiaali eppäilyttää.
Sen verran meni hermot telkkarin "ei tunnu muuten miltään" -vilauttelumainoksiin, että ei vieläkään kiinnosta ostaa näitä tuotteita.
Nyt saatte käyttäjän kommentin, minäpä nimittäin jo ostin! Koska mies on kehunut omansa maasta taivaisiin ja tykkään itsekin käyttää bokserimallisia. Muuten ovat tosi mukavat, mutta vyötärö nousee mun makuun liian korkealle, vähän navan yli. Oon kyllä tosi lyhyt, voi johtua siitä.
Mikrokuituiset on liikkuessa minusta parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saatte käyttäjän kommentin, minäpä nimittäin jo ostin! Koska mies on kehunut omansa maasta taivaisiin ja tykkään itsekin käyttää bokserimallisia. Muuten ovat tosi mukavat, mutta vyötärö nousee mun makuun liian korkealle, vähän navan yli. Oon kyllä tosi lyhyt, voi johtua siitä.
Mikrokuituiset on liikkuessa minusta parhaat.
Älä sitten ihmettele jos miehesi alkaa katsella naisellisempi naisia..
M38
No mäkin ostin kun mies kehui omiaan. En tykännyt materiaalista, kyllä se puuvillaa pitää olla. Lisäksi puntit olivat liian lyhyet, rullautuivat pullero reisieni vuoksi ylöspäin. Eikä niihin saa sidettä kiinni mitenkään. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naismallella ole isoa mahaa kuten miesmalleilla. Sitä mietin.
Miksi Oi miksi kaikkien naisten pitäisi olla lihavia?
Oletko nähnyt noita The Other Danish Guy -mainoksia? Niissä on selvästi ollut tarkoitus esittää erilaisia vartaloita: on isoa mahaa ja lyhytkasvuista. Hieno juttu! Kaikki miehiä siis tähän mennessä. Sitten joukkoon lisätään nainen, jolla onkin täydellinen mainosmallistandardikroppa. Jokin ei tuossa täsmää. Yhteiskunnassa on jo valmiiksi ongelma, että naisten ulkonäötä vaaditaan enemmän, ja sitten tehdään noin.
Tämä! Lähetän asiasta noottia firmalle.
En löydä netistä kerrassaan mitään naisten todg-alkkareista! Ei tekstiä, ei kuvaa. Laittaisiko joku ystävällinen linkin. 🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naismallella ole isoa mahaa kuten miesmalleilla. Sitä mietin.
Miksi Oi miksi kaikkien naisten pitäisi olla lihavia?
Oletko nähnyt noita The Other Danish Guy -mainoksia? Niissä on selvästi ollut tarkoitus esittää erilaisia vartaloita: on isoa mahaa ja lyhytkasvuista. Hieno juttu! Kaikki miehiä siis tähän mennessä. Sitten joukkoon lisätään nainen, jolla onkin täydellinen mainosmallistandardikroppa. Jokin ei tuossa täsmää. Yhteiskunnassa on jo valmiiksi ongelma, että naisten ulkonäötä vaaditaan enemmän, ja sitten tehdään noin.
Naisten kehopositiivisuutta on kaikkialla nykyään. Tätä miesten kehopositiivisuutta näkyy paljon vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/drifter-boxer
Mun mielestä toi alushousumalli on ihan hirveän epämukavan näköinen. Mainoksen malli on hoikka, mutta silti tiukan ja paksun näköinen resori näyttää puristavan ikävästi "jenkkakahvoilta" (mitä mallilla ei tietenkään ole). On varmasti syynsä siihen, miksei naisten alushousuissa yleensä ole vastaavaa resoria, kun taas miesten boxereissa on. En usko, että toimii kurvikkaalla vartalolla.
Tuntuma: Ei tunnu miltään. Ja jos on pakko sanoa jotain niin erittäin sileä ja mukava, ei purista – mistään.
Pahimpia seksintappajia on kyllä AP:n kaltaiset ruikuttajat.
Naisiakin on monenlaisia. Nuo sopivat mielestäni erittäin hyvin esim. muunsukupuolisille ja homoseksuaaleille naisille.
Mut joo, vähän sama kuin että mies pistäisi pitsistringit jalkaansa. Varmaan niillekin on oma moderni kannattajakuntansa naisissa, mutta veikkaan, ettei vastaanotto noin keskimäärin ole rahvaan parissa positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
N37 täällä on miettinyt täysin samaa. Miksi kukaan nainen hankkisi sellaiset??
Ei kalsareita pidetä minkään seksin takia...meillä ainakin otetaan kalsarit pois siihen ryhdyttäessä. Jos nykyään on tapana kalsarit jalassa se hoitaa, niin tulee mieleen se kaupparatsu jostain 70-luvun alusta joka seksiä harrastettuaan sanoi satunnaiselle kumppanilleen jotta ei olisi pitänyt niin kiirettä, jos olisi tiennyt tämän olevan neitsyt...johon kumppani vastaa että olisi ottanut sukkahousut pois , jos olisi tiennyt ettei tällä ollut kiire.....
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku maksaa pelkästä vyötärönauhasta 33 €???
https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/kommando
Vitsihän tuo on.
Oikeastiko joku maksaa pelkästä vyötärönauhasta 33 €???
https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/kommando