Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten the other Danish guy kalsarit.

Vierailija
07.03.2021 |

Toivottavasti kukaan nainen ei oikeasti osta noita. Takuuvarmat seksintappajat.

M38

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut bokseri mallisia naisten alkkareita leeloolta. Gatta merkillä on semmoset mustat puuvillaiset tosi mukavat. Lahkeet ei kyllä niissä ole noin pitkät. Ihan seksiäkin oon saanut niissä kalsareissa, en ole lesbo enkä myöskän tylsistynyt elämääni, niinkuin täällä ihmiset on huolensa ilmaisseet. Ihan parhaat "kalsarit".

Vierailija
62/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa hiostavaa keinokuitua, kyllä alushousujen kuuluu olla puuvillaiset.

Puuvilla on kuitu, joka imee kosteutta, mutta ei haihduta sitä. Tekniset kuidut taas haihduttavat kosteutta. Jos on yhtään taipumusta hikoiluun, niin puuvilla on huono urheillessa. Mulla hikoaa alaselkä ja nivuset, ja kun alaselkä menee helposti jumiin, niin puuvilla-alkkarit on liikkuessa huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on sanottu myös kerrastoista, legginseistä, sukkahousuista, kulahtaneista kotiverkkareista ja liiallisesta karvoituksesta..

Enpä ole eroa huomannut.

Vierailija
64/66 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naismallella ole isoa mahaa kuten miesmalleilla. Sitä mietin.

Miksi Oi miksi kaikkien naisten pitäisi olla lihavia?

Oletko nähnyt noita The Other Danish Guy -mainoksia? Niissä on selvästi ollut tarkoitus esittää erilaisia vartaloita: on isoa mahaa ja lyhytkasvuista. Hieno juttu! Kaikki miehiä siis tähän mennessä. Sitten joukkoon lisätään nainen, jolla onkin täydellinen mainosmallistandardikroppa. Jokin ei tuossa täsmää. Yhteiskunnassa on jo valmiiksi ongelma, että naisten ulkonäötä vaaditaan enemmän, ja sitten tehdään noin.

Ja HUOM! ”Ehkä mä oon sitten sisältä naisellinen”

Eli sporttinen nätti tyttö onkin Danish Guy -setien mielestä epätäydellinen ja outo. Miksi? Voimme vain arvailla. (Yksi villi veikkaus: pienet rinnat?)

Näin tämä todella upea nuori nainen niputetaan samaan virhesettiin läskien äijien ja pultsarilta näyttävien joulupukkien kanssa.

SURKEA ESITYS!

Vierailija
65/66 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu mun pukeutumiseen, oli sitten kuinka mukavat ja venyvät. Tykkään että on pitsiä ja että alusvaatteet ovat kauniita. Miesystävän luona en käytä hameen alla pikkareita ollenkaan

Vierailija
66/66 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatella, että pikkuhousuvalinnoillaankin karsii jotkut setämiehet/tätinaiset pois "seksimahdollisuuksistaan" :D pitäisikö tinderiin laittaa suosiolla tiedot, että minkä mallisia käyttää, niin olisi näin tärkeä tieto jo käsitelty? hah hah

Onhan tuolla kaapissa hepeniä, mutta olen kyllä ollut tervepäisten yksilöiden kanssa, kun vaatekappaleen tyyli ei ole menoa hidastanut

Aurinkoisempaa syksyä kaikille