Naisten the other Danish guy kalsarit.
Toivottavasti kukaan nainen ei oikeasti osta noita. Takuuvarmat seksintappajat.
M38
Kommentit (66)
Kuka ihmeessä haluaa kulkea tanskalaisen miehen alkkarit jalassa?
Other Danish Gay-mallisto myös nyt kaupoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä kyllä menkkapikkareiksikaan ole. Ei saa sidettä kiinnitettyä.
Nyt voidaan aloittaa keskustelu siitä kuinka siteet ovat rasistisia kun ne siivekkeet on niin lyhyet.
Ei se johdu siipien lyhyydestä vaan siitä, että materiaali on sellaista, johon siteiden liima ei tartu.
Se on ihan sama, en ole seksiä 13 vuoteen harrastanut ja tuskin sitä loppuelämässäni enää harrastan. Ei vaan kiinnosta. Ja tuollaiset bokserimalliset on mukavat päällä eikä näy esim kuntosalihousujen alta persemyksessä pikkarinrajoja.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama, en ole seksiä 13 vuoteen harrastanut ja tuskin sitä loppuelämässäni enää harrastan. Ei vaan kiinnosta. Ja tuollaiset bokserimalliset on mukavat päällä eikä näy esim kuntosalihousujen alta persemyksessä pikkarinrajoja.
Juuri sinunlaisillesi elämään kyllästyneille feministeille noi onkin suunniteltu.
Ihan jees, mutta ei noissa side kyllä pysy mitenkään. Selkeästi mies suunnitellut.
Tää on hauska keskustelu :D
Olisko kellään suositella hyviä naisten boksereita? Monelta merkiltä ostanut ja kaikki on kuitenkin ollut hanurin kohdalta mallia hipsteri :I eli sais olla pidemmät ne "puntit".
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, mutta ei noissa side kyllä pysy mitenkään. Selkeästi mies suunnitellut.
Voihan niitä pitää silloin, kun ei tarvitse sidettä.
Itseäni epäilyttää tuo materiaali, kun olen tottunut puuvillaisiin alushousuihin.
Sivulla luki myös, että ei rumpukuivausta.
Minulla on kuivaava pesukone ja käytän kuivausta aina.
Jos tuo kangas on kovinkin vaurioherkkä, niin eivät tulisi kestämään minulla kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naismallella ole isoa mahaa kuten miesmalleilla. Sitä mietin.
Koska niitä ei ostettaisi jos naismalleilla olisi iso maha.
Alushousumerkin naismallilla rumat tatuoinnit...
No en taatusti halua pukeutua muovikalsareihin! 😨
Nuo ei ole seksintappajat niinkään ulkonäkönsä takia. Vaan hiivan.
(Näytä minulle nainen, joka verhoaa alakertansa tiukasti muovilla - näytän sinulle naisen, joka kutisee ja kirvelee niin, ettei taatusti ajattele seksiä.)
Miehille suunniteltu malli vaan lätkäisty naiselle ja sanotaan että nyt naisillekin! 50% lisä ostajakuntaan heti! Rahastusta.
Tuollaiset pitkät lahkeet rullautuu helposti, ei hyvä.
Mikä tää sidekeskustelu nyt on? Eikai naisilla nyt kuukautiset koko ajan ole. Monet naisista ei käytä siteitä lainkaan, vaan tamponeja tai kuukuppia. Kuukautiset kestävät muutenkin keskimäärin n. 3-6 pv kuussa. Kai ne muutamat päivät voi käyttää siteille sopivia alushousuja? Eihän stringeihinkään saa kiinnitettyä siteitä, enkä usko, että toimivat hyvin myöskään kaikkien hipster-mallien kanssa.
https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/drifter-boxer
Mun mielestä toi alushousumalli on ihan hirveän epämukavan näköinen. Mainoksen malli on hoikka, mutta silti tiukan ja paksun näköinen resori näyttää puristavan ikävästi "jenkkakahvoilta" (mitä mallilla ei tietenkään ole). On varmasti syynsä siihen, miksei naisten alushousuissa yleensä ole vastaavaa resoria, kun taas miesten boxereissa on. En usko, että toimii kurvikkaalla vartalolla.
Eikös niiden nimi pitäisi olla The Other Danish gal?
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauska keskustelu :D
Olisko kellään suositella hyviä naisten boksereita? Monelta merkiltä ostanut ja kaikki on kuitenkin ollut hanurin kohdalta mallia hipsteri :I eli sais olla pidemmät ne "puntit".
DKNY Boyfriend -malli
Vierailija kirjoitti:
https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/drifter-boxer
Mun mielestä toi alushousumalli on ihan hirveän epämukavan näköinen. Mainoksen malli on hoikka, mutta silti tiukan ja paksun näköinen resori näyttää puristavan ikävästi "jenkkakahvoilta" (mitä mallilla ei tietenkään ole). On varmasti syynsä siihen, miksei naisten alushousuissa yleensä ole vastaavaa resoria, kun taas miesten boxereissa on. En usko, että toimii kurvikkaalla vartalolla.
Minulla on monissa alushousuissa tuollainen paksu resori ja ei kyllä purista yhtään vaikka ylipainoa minulla onkin.
Kauheaa hiostavaa keinokuitua, kyllä alushousujen kuuluu olla puuvillaiset.