Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Ketjussa on päädytty siihen että palstan sairaat miehet kannustaa täysi-ikäisiä seurustelemaan 13-vuotiaiden kanssa. Hienoa, jantterit!
Eipä 17v ole vielä täysi-ikäinen.
On yleinen fakta että nuo lukioikäiset kakarat hengailee aikuisten miesten kanssa, kun kuvittelevat olevansa niin aikuisia että niin aikuisia.
Tosiasiassa ukot vaan käyttää törkeesti hyväksi. Sitten on sydänsurua ja isällä ja äidillä huolta että missä se tyttö taas on ja mihin autoon se nyt meni.
Lukion kolmasluokkalaisista osa ehtii jo täyttää 19 vuotta ennen penkkareita. Ja joka tapauksessa ovat täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Kyllähän tuossa se eriparisuus alkaa tosiaan näkyä. Mies tulee nelikymppisenä parhaaseen charmiinsa mutta naisella alkaa kolmestakympistä se alamäki, kyllä se täytyy vaihtaa uuteen parikymppiseen siinä vaiheessa.
Uskomatonta miten papat jaksaa uskotella itselleen tällaisia valheita. 🙄
Saako testosteronin puute jotenkin miehet sekoamaan?
Sanoppa mulle miten soonkonneri sai itsensä näyttämään puolet elämästään nelikymppiseltä?
Toiset ne näyttää nelikymppisiksi teiniltä ja toiset näyttää lopun elämäänsä nelikymppisiltä. Yleensä miehillä näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Ketjussa on päädytty siihen että palstan sairaat miehet kannustaa täysi-ikäisiä seurustelemaan 13-vuotiaiden kanssa. Hienoa, jantterit!
On yleinen fakta että nuo lukioikäiset kakarat hengailee aikuisten miesten kanssa, kun kuvittelevat olevansa niin aikuisia että niin aikuisia.
Tosiasiassa ukot vaan käyttää törkeesti hyväksi. Sitten on sydänsurua ja isällä ja äidillä huolta että missä se tyttö taas on ja mihin autoon se nyt meni.
Lukion kolmasluokkalaisista osa ehtii jo täyttää 19 vuotta ennen penkkareita. Ja joka tapauksessa ovat täysi-ikäisiä.
Ei, kyllä ne korkeintaan täyttää 18v
Joten pää kiinni. Taisi osua suhun kovaa tuo vanhojen ukkojen deittailu.
Olet ollut vanhojen parikymppisten jätkien kiertopalkinto. Otan osaa. Olisko kannattanut hengailla oman ikäisten parissa teinien ikäryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainahan niitä luokalle jääneitä on. Osa täyttää vielä 21v nykyään, kun ei saa käytyä sitten millään yksinkertaista kolmen vuoden peruskoulun kertausta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän johtuu se, että samanikäinen puoliso on alkanut näyttämään rumalta ja vastenmieliseltä? Itse olen vanhentunut samaa tahtia, mutta koen puolisoni ulkonäön todella oksettavaksi. Lihava, ruma pallovatsa, kaljuuntunut pää, hampaat harvat ja rumat. Isot korvat ja nenä jotenkin isompi kuin ennen. Jotenkin vanha, rahjuinen ukko. Korvista tunkee karvoja. Inhoan miestäni nykyään.
No eroa hyvä ihminen. :D
Kun on lopen kyllästynyt johonkin ihmiseen, niin se lopulta alkaa näyttämään myös ulkoisesti rumalta.
Hän on hyvä, mukava mies, mutta ulkonäkönsä yököttää nykyään. Jotenkin vanhuus on iskenyt hänelle nopeammin hänelle, kuin minulle. Tunnen olevani naimisissa vanhuksen kanssa, itse vielä pirteän näköinen. Hän ei edes halua hoidattaa hampaitaan, ei
kiinnostu vaatteista, ei anna minun poistaa karvoja nenästä/ korvista. Otan eron.
Vierailija kirjoitti:
Miten kehittymättömäksi on henkisesti jäänyt aikuinen, joka on katkera lukiotytölle siitä ettei tyttöä vuosia jollei vuosikymmeniä sitten kiinnostanut seiskaluokkalainen poika. Kehityksen on täytynyt pysähtyä sinne yläkouluun, jonka jälkeen ei ole ollut MITÄÄN.
Koita kestää. Tää nyt käy sulle jotenkin tunteisiin erityisen kovaa.
Sua pitää nyt vaan paukuttaa tällä näkemyksellä että nuo suorakaiteenmuotoiset ajatteluketjut vähän pyörtyy muunkinlaisiin näkemyksiin.
Kyllä teinin kannattaa seurustella toistensa kanssa, eikä niin että teinit seurustelee aikuisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän johtuu se, että samanikäinen puoliso on alkanut näyttämään rumalta ja vastenmieliseltä? Itse olen vanhentunut samaa tahtia, mutta koen puolisoni ulkonäön todella oksettavaksi. Lihava, ruma pallovatsa, kaljuuntunut pää, hampaat harvat ja rumat. Isot korvat ja nenä jotenkin isompi kuin ennen. Jotenkin vanha, rahjuinen ukko. Korvista tunkee karvoja. Inhoan miestäni nykyään.
No eroa hyvä ihminen. :D
Kun on lopen kyllästynyt johonkin ihmiseen, niin se lopulta alkaa näyttämään myös ulkoisesti rumalta.Hän on hyvä, mukava mies, mutta ulkonäkönsä yököttää nykyään. Jotenkin vanhuus on iskenyt hänelle nopeammin hänelle, kuin minulle. Tunnen olevani naimisissa vanhuksen kanssa, itse vielä pirteän näköinen. Hän ei edes halua hoidattaa hampaitaan, ei
kiinnostu vaatteista, ei anna minun poistaa karvoja nenästä/ korvista. Otan eron.
Hei beibe. Ota ero välittömästi. Laita eropaperit pyörimään, niin käydään sillä välillä vaikka tenniksellä ja dinnerillä.
T: Todd 32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut vanhojen parikymppisten jätkien kiertopalkinto. Otan osaa. Olisko kannattanut hengailla oman ikäisten parissa teinien ikäryhmässä?
Miten niin korkeintaan 18 v? Oma esikoinen on lukion ekalla ja on täyttänyt tämän vuoden puolella 17. Eli kakkosen keväällä 18. eli kolmosen keväällä 19. Ehtii täyttää ennen kirjoituksia ja penkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
penkkariauto 89 kirjoitti:
Miksi aikoinaan katselin vanhempia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, 46v miehet on kyllä pääsääntöisesti vastenmielisiä, joten ymmärrän hyvin. Ylipainoisia, huono hygienia, rumia, huonot hampaat, alakerta ei enää toimi, luulevat silti olevansa kuumia kolleja, jotka jokainen nuori nainen haluaa (oksu kävi just kurkussa).
Joo tämä loputon itsevarmuus oman ulkonäön kanssa kummastuttaa. Oma mieheni on päästänyt itsensä 35 v eteenpäin pahasti lihomaan (tyyliin 30-40 kg), hiukset on lähteneet päälaelta mutta usein ei saa aikaiseksi leikkautettua takatukkaa joten se epäsiistin pitkästi kihartuu kaulukselle, hammaslääkärissä ei ole käynyt 10 vuoteen koska ei ole kuulemma tarvetta ja hampaat on muuttunut ruskehtavankeltaiseksi. Meillä ei ole edes iso ikäero mutta ärsyttää silti.
Ja parasta on että ukko uskoo olevansa tosi komea hopeakettu. Eilen katsottiin Netflixistä jotain gangsterisarjaa jossa oli todella veistoksellisen komea, hoikka mies. Mies totesi, että se näyttelijä on muuten saman ikäinen kuin hän eli 44, ”niin me miehet vaan komistutaan vanhetessamme, saadaan karismaa”. Joo, melkein samalta näytätte kyllä oli pakko heittää. Mies vielä otti tosissaan ja hymyili omahyväisesti, miettien varmaan pitäisikö tuo rupsahtanut rouva vaihtaa pian nuorempaan kun tässä alkaa olla täysin vastustamaton hopeakettu. (Olen harkinnut vaihtoa välillä jo itse sen epäsiisteyden ja jokailtaisen kaljan tissuttelun takia)
Aika rumasti puhut omasta miehestäsi selkänsä takana. En voi käsittää.
Hyvin kirjoitettu mielestäni. Fanitin täysin tuota juttua.
Lisään vielä että oma mieheni on melkein samalainen, mutta tepastelee hassun ankkamaisesti aamulla keittiöön. Raapii toisella kädellä kaljuuntuvaa päätään ja toinen käsi on takamuksessa.
Tulee halailemaan ja kyselee aamupalan perään.
Sitten läiskii ankkamaisesti kylppäriin ja lorottaa koko perheen kuullen 1,5l verran jaffaa pönttöön ja vähän lauteille. Toisinaan ennen läiskähteleviä askelia makuuhuoneen puolelta kuuluu raikuva turina.
Miksi me tytöt katseltiin yläasteella lukiolaisia ja amiksesta valmistuneita???
Ollaanko me tytöt jotenkin tyhmiä tulee mieleen.
Olin kolmetoista vuotiaana tosi ihastunut yhteen lukion kolmosella olevaan tyttöön, mutta hän kavereineen vain nauroi minulle ilkeästi. Tein rakkauskirjeen hänelle ja lähettelin lahjoja. En kelvannut nuoren ikäni puolesta. Henkisesti olin jo kypsä poika ja runkkailinkin jo aamuin sekä illoin railakkasti.
Tämä oli ensimmäinen sydänsuruni jonka halusin jakaa teidän kaikkien kanssa. Pyydän syvästi anteeksi että jouduin päähäsi tätä lukiessasi.
Muistan kun olin ottamassa vastaan karkkia jota heitettiin rekan perältä.
En minä sinne karkin takia tullut. Halusin nähdä hänet vain viimeisen kerran.
Yleensä naiset jostain syystä on kiinnostuneempia pojista joilla on autot. Olisin taatusti ollut paljon parempi kuin autopojat.
Tosiaan toivon että tämä on trollaus tai parodia eikä tällaisia kulje oikeasti tuolla keskuudessamme.
Siis normaali teinirakastuminen pojalta?
Ei siinä ole mitään normaalia että aikuinen mies uhriutuu vuosia myöhemmin siitä kun lukion kolmannella ollut täysi-ikäinen ei kiinnostunut 13-vuotiaasta lapsesta ja laittaa syyksi AUTOT.
Vähän ot, mutta itse ja moni kavereista kävi jo baareissa 13v. Parta kasvoi ja meni täydestä.
Kyllähän romantikoilla jää ensirakkaus muistoon hyvinkin.
Sinä se et tässä ole yhtään terve päästäsi. Minä ajelin autoa jo 12v mökkitiellä vanhempieni luvalla aikoinaan 80-luvulla.
13v on monissa kultuureissa jo miehenalku.
Juttelin kavereiden kanssa jotka on kotoisin muualta, niin joissain perheissä on tapana että kun poika täyttää 13v, niin isä vie hänet maksulliselle.
Tämä on sellainen juttu mistä ei sais kamalasti puhua, mutta tätä tapahtuu.
Joissain kultuureissa sen ikäinen on jo tavallaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kehittymättömäksi on henkisesti jäänyt aikuinen, joka on katkera lukiotytölle siitä ettei tyttöä vuosia jollei vuosikymmeniä sitten kiinnostanut seiskaluokkalainen poika. Kehityksen on täytynyt pysähtyä sinne yläkouluun, jonka jälkeen ei ole ollut MITÄÄN.
Sua pitää nyt vaan paukuttaa tällä näkemyksellä että nuo suorakaiteenmuotoiset ajatteluketjut vähän pyörtyy muunkinlaisiin näkemyksiin.
Kyllä teinin kannattaa seurustella toistensa kanssa, eikä niin että teinit seurustelee aikuisten kanssa.
No mutta kun tässä tapauksessa tyttö on jo aikuinen :D. Toisin kuin se pikkujätkä seiskalla. Vaikka se kuinka luulisi olevansa aikuinen kokonsa puolesta. Psyyke ei kehity yhtään sen nopeampaa, vaikka kroppa venyisi kaksimetriseksi. Usein päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin korkeintaan 18 v? Oma esikoinen on lukion ekalla ja on täyttänyt tämän vuoden puolella 17. Eli kakkosen keväällä 18. eli kolmosen keväällä 19. Ehtii täyttää ennen kirjoituksia ja penkkareita.
Sanotaan että suurin osa täyttää 18v. Kyllä niillä 19v täyttäneillä on venähtänyt koulu vähän tai sitten ovat syksyllä täyttäneet vuosia.
Kyllähän aika moni 18v on ikäistään nuoremmalla tasolla. Ei se tarkoita ettei saisi seurustella 13-16v pojan kanssa. Parempihan se on kuin että mies olisi jotain lähemmäs kolkyt.
Ne parikymppiset ei ole sopivaa seuraa ja aina, aina syntyy sydänsuruja.
Jos ei muuten niin näitä ap:n tarinoita että mies ällöttää kun on niin paljon vanhempi!
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, mihin täysin asiallinen viestini tästä ketjusta on kadonnut. Jollakin meni ilmeisesti tunteisiin se, etten näe kovin hyvää tulevaisuutta suhteellani?
Niin. Puolisoni (mies) on minua yli 10 vuotta vanhempi. Se ei todellakaan ole mikään mitätön ikäero, vaan se selvästi näkyy nyt kun olen itse kolmekymppinen. On aika karua tajuta, että puoliso on 50-vuotias ennen kuin minä täytän 40. Hän vanhenee kovaa vauhtia: hiukset lähtevät, vartalo muuttuu, käytös muuttuu. Minäkin tietenkin vanhenen tässä samalla, mutta aivan eri tahtia.
Kehtaan väittää, että parisuhde kannattaa muodostaa suunnilleen oman ikäisen henkilön kanssa. Poikkeuksia toki on, mutta harva haluaa olla kymmeniä vuosia nuoremman tai vanhemman kanssa. Se ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, 46v miehet on kyllä pääsääntöisesti vastenmielisiä, joten ymmärrän hyvin. Ylipainoisia, huono hygienia, rumia, huonot hampaat, alakerta ei enää toimi, luulevat silti olevansa kuumia kolleja, jotka jokainen nuori nainen haluaa (oksu kävi just kurkussa).
Joo tämä loputon itsevarmuus oman ulkonäön kanssa kummastuttaa. Oma mieheni on päästänyt itsensä 35 v eteenpäin pahasti lihomaan (tyyliin 30-40 kg), hiukset on lähteneet päälaelta mutta usein ei saa aikaiseksi leikkautettua takatukkaa joten se epäsiistin pitkästi kihartuu kaulukselle, hammaslääkärissä ei ole käynyt 10 vuoteen koska ei ole kuulemma tarvetta ja hampaat on muuttunut ruskehtavankeltaiseksi. Meillä ei ole edes iso ikäero mutta ärsyttää silti.
Ja parasta on että ukko uskoo olevansa tosi komea hopeakettu. Eilen katsottiin Netflixistä jotain gangsterisarjaa jossa oli todella veistoksellisen komea, hoikka mies. Mies totesi, että se näyttelijä on muuten saman ikäinen kuin hän eli 44, ”niin me miehet vaan komistutaan vanhetessamme, saadaan karismaa”. Joo, melkein samalta näytätte kyllä oli pakko heittää. Mies vielä otti tosissaan ja hymyili omahyväisesti, miettien varmaan pitäisikö tuo rupsahtanut rouva vaihtaa pian nuorempaan kun tässä alkaa olla täysin vastustamaton hopeakettu. (Olen harkinnut vaihtoa välillä jo itse sen epäsiisteyden ja jokailtaisen kaljan tissuttelun takia)
Lisään vielä että oma mieheni on melkein samalainen, mutta tepastelee hassun ankkamaisesti aamulla keittiöön. Raapii toisella kädellä kaljuuntuvaa päätään ja toinen käsi on takamuksessa.
Sitten läiskii ankkamaisesti kylppäriin ja lorottaa koko perheen kuullen 1,5l verran jaffaa pönttöön ja vähän lauteille. Toisinaan ennen läiskähteleviä askelia makuuhuoneen puolelta kuuluu raikuva turina.
Olin kolmetoista vuotiaana tosi ihastunut yhteen lukion kolmosella olevaan tyttöön, mutta hän kavereineen vain nauroi minulle ilkeästi. Tein rakkauskirjeen hänelle ja lähettelin lahjoja. En kelvannut nuoren ikäni puolesta. Henkisesti olin jo kypsä poika ja runkkailinkin jo aamuin sekä illoin railakkasti.
Tämä oli ensimmäinen sydänsuruni jonka halusin jakaa teidän kaikkien kanssa. Pyydän syvästi anteeksi että jouduin päähäsi tätä lukiessasi.
Yleensä naiset jostain syystä on kiinnostuneempia pojista joilla on autot. Olisin taatusti ollut paljon parempi kuin autopojat.
Tosiaan toivon että tämä on trollaus tai parodia eikä tällaisia kulje oikeasti tuolla keskuudessamme.
Ei siinä ole mitään normaalia että aikuinen mies uhriutuu vuosia myöhemmin siitä kun lukion kolmannella ollut täysi-ikäinen ei kiinnostunut 13-vuotiaasta lapsesta ja laittaa syyksi AUTOT.
Vähän ot, mutta itse ja moni kavereista kävi jo baareissa 13v. Parta kasvoi ja meni täydestä.
Sinä se et tässä ole yhtään terve päästäsi. Minä ajelin autoa jo 12v mökkitiellä vanhempieni luvalla aikoinaan 80-luvulla.
Juttelin kavereiden kanssa jotka on kotoisin muualta, niin joissain perheissä on tapana että kun poika täyttää 13v, niin isä vie hänet maksulliselle.
No niin. Viimeistään tässä paljastit minkälainen pssskanpuhuja ja satusetä olet. Luultavasti sama urpo joka ei ole vieläkään valmistunut yläkoulusta aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun tässä tapauksessa tyttö on jo aikuinen :D. Toisin kuin se pikkujätkä seiskalla. Vaikka se kuinka luulisi olevansa aikuinen kokonsa puolesta. Psyyke ei kehity yhtään sen nopeampaa, vaikka kroppa venyisi kaksimetriseksi. Usein päinvastoin.
Toisaalta pojat tekee tuota ihan surutta.
18v pojat kuljettaa yläasteikäisiä tyttöjä kouluun autoillaan tai mopoilla.
Miksi se on sallittu pojilta?
Yrittäkääs nyt naiset vähän ottaa tasa-arvoa kiinni näissä asioissa.
Pojille on ihan teistäkin hyväksyttävää että lukion kolmosella on seurustelukumppanina kasiluokan likka...
Asiasta ei edes keskustella. Katsotaan vain sormien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Viimeistään tässä paljastit minkälainen pssskanpuhuja ja satusetä olet. Luultavasti sama urpo joka ei ole vieläkään valmistunut yläkoulusta aikuisuuteen.
Käytöstavat kuntoon netissäkin likka.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, mihin täysin asiallinen viestini tästä ketjusta on kadonnut. Jollakin meni ilmeisesti tunteisiin se, etten näe kovin hyvää tulevaisuutta suhteellani?
Niin. Puolisoni (mies) on minua yli 10 vuotta vanhempi. Se ei todellakaan ole mikään mitätön ikäero, vaan se selvästi näkyy nyt kun olen itse kolmekymppinen. On aika karua tajuta, että puoliso on 50-vuotias ennen kuin minä täytän 40. Hän vanhenee kovaa vauhtia: hiukset lähtevät, vartalo muuttuu, käytös muuttuu. Minäkin tietenkin vanhenen tässä samalla, mutta aivan eri tahtia.
Kehtaan väittää, että parisuhde kannattaa muodostaa suunnilleen oman ikäisen henkilön kanssa. Poikkeuksia toki on, mutta harva haluaa olla kymmeniä vuosia nuoremman tai vanhemman kanssa. Se ei vaan toimi.
Ja tämähän yleensä alkaa jo lukioiässä, kun typyt kattelee niitä vanhempia ukkoja :)
Eikä kykene myöhemminkään katselemaan yliopistossa niitä juuri tulleita poikia.
Hassu ilmiö sinällään.
Kamalin kohtalo lienee niillä pojilla joita ei kiinnosta lukioiässä tai parikymppisenä ne yläasteikäiset tai lukion ekat...
Ja ei omanikäiset katsele tai juttele.
Ap:n tarina. Tyypillinen juuri kirjoittaneen tytön tarina.
Mennään vähän tyttöjen kanssa illanviettoon ja tutustutaan vanhempiin poikiin. Kenties juuri päästy ehkä yliopistoonkin ja tutustutaan niihin vanhempiin +7-15v vanhempiin lurjuksiin, joilla vähän kestää gradun vääntö tms.
Sitten ehkä ihastutaan ja mennään yhteen.
Loppu onkin ap:n tarinaa. Mies vanhempana pieree ja yskii rytmikkäästi ja lätsähtelee kaakeleilla kuin ankka.
Kyselee aamupalaa ja raapii arsettään. Kun kääntyy yöasussa kohti vessaa niin kalju kiiltää takaa.
Nainen vaan miettii että miksi. Pitkämatikka tuli kuitenkin käytyä, mutta ihmetellään että waiouwai.
Elämän tosiasioita satusedälle:
1. On täysin normaalia että tyttö naureskeli sulle. Ikävä tietysti jos päin naamaa tai ilkeästi, mutta siinä että tyttöä huvitti ei ole mitään outoa, ottaen huomioon ikäeron.
2. Et tiedä höykäsen pöläystä siitä, minkälainen poikaystävä tytölle olisi ollut hyvä. Kaikki kuvitelmasi siitä ovat juuri sitä, kuvitelmia omassa päässäsi.
3. Myöskään sinulla ei ole mitään osaa eikä arpaa urputtaa siitä, minkälaisen poikaystävän kanssa tyttö valitsi olla. Kuten ei kenelläkään mullakaan toisen valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tarina. Tyypillinen juuri kirjoittaneen tytön tarina.
Mennään vähän tyttöjen kanssa illanviettoon ja tutustutaan vanhempiin poikiin. Kenties juuri päästy ehkä yliopistoonkin ja tutustutaan niihin vanhempiin +7-15v vanhempiin lurjuksiin, joilla vähän kestää gradun vääntö tms.
Sitten ehkä ihastutaan ja mennään yhteen.
Loppu onkin ap:n tarinaa. Mies vanhempana pieree ja yskii rytmikkäästi ja lätsähtelee kaakeleilla kuin ankka.
Kyselee aamupalaa ja raapii arsettään. Kun kääntyy yöasussa kohti vessaa niin kalju kiiltää takaa.
Nainen vaan miettii että miksi. Pitkämatikka tuli kuitenkin käytyä, mutta ihmetellään että waiouwai.
Oletko opiskellut yliopistossa? En kyllä tunnista mitään tuosta 7-15 vuotiaiden miesten kanssa vehtaamisesta. Yksi tuollainen ikuinen opiskelija oli ja hän oli niin outo ettei mitään tsäänssiä pariutua kenenkään kanssa. Kuten ei myöskään pariutunut sinä aikana jona häneen törmäilin.